בקשות שירים
-
@לבנת-צבי איך הספיקו להוציא שיר??
זה התחיל רק היום בבוקר ובישראל לאף אחד אין רצון עכשיו להתחיל להלחין שירים על המצב, כי מצתב כזה מזעזע לא היה כאן שנים רבות מאוד!!!
ובחו"ל עדין שבת וחג... (כולל מחר) -
@לבנת-צבי איך הספיקו להוציא שיר??
זה התחיל רק היום בבוקר ובישראל לאף אחד אין רצון עכשיו להתחיל להלחין שירים על המצב, כי מצתב כזה מזעזע לא היה כאן שנים רבות מאוד!!!
ובחו"ל עדין שבת וחג... (כולל מחר) -
אשמח שמישהו יעלה שיר ישן
המילים של השיר:
"והנה עין ה' אל יראיו למייחלים לחסדו להציל ממוות נפשם ולחיותם ברעב
תודה ובשורות טובות@אנונימי-1
מי שר את השיר? -
@אנונימי-1
מי שר את השיר?@דוד-33 אמר בבקשות שירים:
@אנונימי-1
מי שר את השיר?אין לי מושג.
ניסיתי לחפש בגוגל ולא מצאתי כלום.
אולי מישהו מכאן ידע להחכים אותי.
בישיבת פונביז' בד"כ שרים את זה בשמחת תורה. -
אשמח שמישהו יעלה שיר ישן
המילים של השיר:
"והנה עין ה' אל יראיו למייחלים לחסדו להציל ממוות נפשם ולחיותם ברעב
תודה ובשורות טובות -
@דוד-33 אמר בבקשות שירים:
זה שיר הזה...
יש לך אולי עוד ווריאציות שונות לשיר הזה?
לדוגמא: את דדי גראוכר ז"ל שר את זה בהאסק 20 וכו'? -
@דוד-33 אמר בבקשות שירים:
זה שיר הזה...
יש לך אולי עוד ווריאציות שונות לשיר הזה?
לדוגמא: את דדי גראוכר ז"ל שר את זה בהאסק 20 וכו'? -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
