ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד
-
@צוציק
צאן קדשים
אין גבול לרעיונות של הזמרים כדי למשוך צפיות
כל המטורף מחברו -- מצליח יותר
הייתי ממליץ על השיר הזה להפעלה בגני ילדים -
פוסט זה נמחק!
-
@אהרן-דוד מה הקשר בין מה שכתבתי למה שענית
כן השיר הזה ילדותי ורדוד (אולי לא מוזיקאלית אלא בתוכן ובהגשה)
וכן ההשתטות של ליפא ויואלי על הבמה לדעתי (ואני לא חושבת שאני היחידה שחושבת ככה) לא מוספיה להם כבוד ולא משנה כמה גאוניים הם מוזיקאלית
אף פעם לא ראיתי את מ.ב.ד או אברהם פריד או מונה בכזו סיטואציהועוד משהו השפה הזו לא מתאימה לפה נא לשמור על שיח מכבד יותר!!!
-
@אהרן-דוד מה הקשר בין מה שכתבתי למה שענית
כן השיר הזה ילדותי ורדוד (אולי לא מוזיקאלית אלא בתוכן ובהגשה)
וכן ההשתטות של ליפא ויואלי על הבמה לדעתי (ואני לא חושבת שאני היחידה שחושבת ככה) לא מוספיה להם כבוד ולא משנה כמה גאוניים הם מוזיקאלית
אף פעם לא ראיתי את מ.ב.ד או אברהם פריד או מונה בכזו סיטואציהועוד משהו השפה הזו לא מתאימה לפה נא לשמור על שיח מכבד יותר!!!
@אחות-קטנה להשתגע זה סבבה..כרגיל אין פה שום חידוש אבל לשכב על הבמה מממממממ...
יש עוד מהשגעונות שלהם חוץ ממה שהעלוצודקת
-
@ויווש אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:
@צוציק יש תיעוד של זה? חוץ ממה שהעלת?
אמור להיות כאן בכיכר השבת אם זה פתוח לך (לי זה חסום)
https://www.kikar.co.il/zinger/s22jmh

-
@ויווש אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:
@צוציק יש תיעוד של זה? חוץ ממה שהעלת?
אמור להיות כאן בכיכר השבת אם זה פתוח לך (לי זה חסום)
https://www.kikar.co.il/zinger/s22jmh

@צוציק חסום
אבל גם לעלות כבשים לבמה זה סוג של טירוף.....
ושוב מעולם לא ראיתי משהו אחר שעשה כאלה דברים על הבמה....
נכון שכבר אין שום חידוש בלהשתגע אצל הצמד הנ"ל אבל מעניין אותי מה עובר להם בראש כשהם צופים (אם הם צופים) בהסרטות משם
ושוב לא מזלזלת כלל וכלל בכישרון המוזיקאלי אני מדברת רק על ההשתטות הזו ואחרות
לדעתי לא מכבד לא אותם ולא את הקהל -
@צוציק חסום
אבל גם לעלות כבשים לבמה זה סוג של טירוף.....
ושוב מעולם לא ראיתי משהו אחר שעשה כאלה דברים על הבמה....
נכון שכבר אין שום חידוש בלהשתגע אצל הצמד הנ"ל אבל מעניין אותי מה עובר להם בראש כשהם צופים (אם הם צופים) בהסרטות משם
ושוב לא מזלזלת כלל וכלל בכישרון המוזיקאלי אני מדברת רק על ההשתטות הזו ואחרות
לדעתי לא מכבד לא אותם ולא את הקהל@אחות-קטנה אחרי כל הביזיון הזה יואלי נעמד וביקש "לא להפיץ"
-
@אחות-קטנה אחרי כל הביזיון הזה יואלי נעמד וביקש "לא להפיץ"
-
@צוציק היית שם??
לא יודעת מה להגיד
המשפט הזה במחשבה הראשונית האלה לי חיוך לפנים
אבל במחשבה שניה אז לפחות היה לו את השכל לבקש את זה.....@אחות-קטנה הייתי שם ואני לא אומר שלא היה כיף חיים אבל זה סתם היה מוזר , היה עדיף כבר את השכבשים מאשר את השיגעון שהלך שם , והוא ביקש לא להפיץ וכולם הפיצו.
-
@ויווש אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:
@צוציק יש תיעוד של זה? חוץ ממה שהעלת?
אמור להיות כאן בכיכר השבת אם זה פתוח לך (לי זה חסום)
https://www.kikar.co.il/zinger/s22jmh

-
@ויווש אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:
@צוציק יש תיעוד של זה? חוץ ממה שהעלת?
אמור להיות כאן בכיכר השבת אם זה פתוח לך (לי זה חסום)
https://www.kikar.co.il/zinger/s22jmh

-
@אילה1 כן זה חסום לאתרוגים באסההה
-
@אילה1 כן זה חסום לאתרוגים באסההה
@בינינו-לא-משנה
נראה לי שלחתי בקשה לפתוח את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות