דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. פרחי מיאמי

פרחי מיאמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.2k פוסטים 89 כותבים 387.8k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שמה

    @אילה1 לא פספסת כלום.
    יש לך את הכול הרי באוסף.
    הופעות: רווח, מי ל-ה' אליי, יבוא, 2014.

    א מנותק
    א מנותק
    אילה1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #946

    @שמה אתה העלתה הופעות מלאות??
    או שזה סרטונים מהיוטיוב??

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א מנותק
      א מנותק
      אילה1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
      #947

      @לבנת-צבי @שמה @אייס
      פרחי מיאמי פסח תשפ"ב
      https://send.magicode.me/send-file/file/493afa25c59e20e1e7c5e20a1a5b888efa9d0634/view
      https://send.magicode.me/send-file/file/014202fb424a0a5340b80cb610f11887c30b6c0a/view
      https://send.magicode.me/send-file/file/e1366cc1d8afe97bc1d49aa247d06da6d1809b70/view
      https://send.magicode.me/send-file/file/80b6a53407f994edb8565911f7d8069a0a37fd95/download
      https://send.magicode.me/send-file/file/ed4a0e5d4e2c528c4f4399ed21d3285578530b7d/download
      https://send.magicode.me/send-file/file/6bb8239a2fea57dc36c4572c0f0e1b3154723875/download
      https://send.magicode.me/send-file/file/36f0710028ecaca3f6b8cc1939da9e3829040d39/view

      שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • א אילה1

        @לבנת-צבי @שמה @אייס
        פרחי מיאמי פסח תשפ"ב
        https://send.magicode.me/send-file/file/493afa25c59e20e1e7c5e20a1a5b888efa9d0634/view
        https://send.magicode.me/send-file/file/014202fb424a0a5340b80cb610f11887c30b6c0a/view
        https://send.magicode.me/send-file/file/e1366cc1d8afe97bc1d49aa247d06da6d1809b70/view
        https://send.magicode.me/send-file/file/80b6a53407f994edb8565911f7d8069a0a37fd95/download
        https://send.magicode.me/send-file/file/ed4a0e5d4e2c528c4f4399ed21d3285578530b7d/download
        https://send.magicode.me/send-file/file/6bb8239a2fea57dc36c4572c0f0e1b3154723875/download
        https://send.magicode.me/send-file/file/36f0710028ecaca3f6b8cc1939da9e3829040d39/view

        שוהםש מנותק
        שוהםש מנותק
        שוהם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #948

        @אילה1 וואוו, יש לך עוד??

        א 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • שוהםש שוהם

          @אילה1 וואוו, יש לך עוד??

          א מנותק
          א מנותק
          אילה1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #949

          @לבנת-צבי עוד מעט אני אשלח

          שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אילה1

            @לבנת-צבי עוד מעט אני אשלח

            שוהםש מנותק
            שוהםש מנותק
            שוהם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #950

            @אילה1 תודה, את כל מה שיש לך....☺

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שוהםש שוהם

              @אילה1 וואוו, יש לך עוד??

              א מנותק
              א מנותק
              אילה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #951

              @לבנת-צבי אמר בפרחי מיאמי:

              @אילה1 וואוו, יש לך עוד??

              סוכות תשפ"ב
              https://send.magicode.me/send-file/file/2dc67d78eb75e54301993973b6ea63054fc51ef4/view
              https://send.magicode.me/send-file/file/42bd71bb7d2ff179efbd3454abb83cbe979869a5/view
              https://send.magicode.me/send-file/file/550861aa7c6d96efc1ef836ada791a5899e45820/view
              https://send.magicode.me/send-file/file/357d7a2f96696b3868ef9c064b0491ab14e54964/view
              https://send.magicode.me/send-file/file/1b26a1c9c019e3afb41d850dc06bd28a57552308/view

              שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א אילה1

                @לבנת-צבי אמר בפרחי מיאמי:

                @אילה1 וואוו, יש לך עוד??

                סוכות תשפ"ב
                https://send.magicode.me/send-file/file/2dc67d78eb75e54301993973b6ea63054fc51ef4/view
                https://send.magicode.me/send-file/file/42bd71bb7d2ff179efbd3454abb83cbe979869a5/view
                https://send.magicode.me/send-file/file/550861aa7c6d96efc1ef836ada791a5899e45820/view
                https://send.magicode.me/send-file/file/357d7a2f96696b3868ef9c064b0491ab14e54964/view
                https://send.magicode.me/send-file/file/1b26a1c9c019e3afb41d850dc06bd28a57552308/view

                שוהםש מנותק
                שוהםש מנותק
                שוהם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #952

                @אילה1 תודה, מעסיק אותי מאוד...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אילה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #953

                  @לבנת-צבי
                  מופע סוכות תשע"ו
                  קרדיט: מיאמוש, פורום פרחי מיאמי החדש.

                  https://send.magicode.me/send-file/file/1152a7ce42eccf54353550beab0de7079a062440/view
                  https://send.magicode.me/send-file/file/b82616661ee776cfe881dc2b412afe7c02443421/view
                  https://send.magicode.me/send-file/file/63951a1b0c70fdb7feb9e5b1e8e8dd24ada9b885/view
                  https://send.magicode.me/send-file/file/c597673229783b1adf542b80743f1be71b69ec76/view
                  https://send.magicode.me/send-file/file/9227993d7ddaaa828cb22454e65a29f2ebf54a33/view
                  https://send.magicode.me/send-file/file/d3ecd08626557c7a5fead45c1b9918a5c1f0eeff/view
                  https://send.magicode.me/send-file/file/aab5cc4b7f380243d2f9ead731ecffedf4b759e5/view

                  שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • א אילה1

                    @לבנת-צבי
                    מופע סוכות תשע"ו
                    קרדיט: מיאמוש, פורום פרחי מיאמי החדש.

                    https://send.magicode.me/send-file/file/1152a7ce42eccf54353550beab0de7079a062440/view
                    https://send.magicode.me/send-file/file/b82616661ee776cfe881dc2b412afe7c02443421/view
                    https://send.magicode.me/send-file/file/63951a1b0c70fdb7feb9e5b1e8e8dd24ada9b885/view
                    https://send.magicode.me/send-file/file/c597673229783b1adf542b80743f1be71b69ec76/view
                    https://send.magicode.me/send-file/file/9227993d7ddaaa828cb22454e65a29f2ebf54a33/view
                    https://send.magicode.me/send-file/file/d3ecd08626557c7a5fead45c1b9918a5c1f0eeff/view
                    https://send.magicode.me/send-file/file/aab5cc4b7f380243d2f9ead731ecffedf4b759e5/view

                    שוהםש מנותק
                    שוהםש מנותק
                    שוהם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #954
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אילה1

                      @שמה @א-י-צ @מישהי-מאמי @אייס @לבנת-צבי (מקווה שתייגתי את כולם...)
                      סוף סוף אחרי כמה וכמה ניסיונות להעלות את הסרטון ששערכתי ליוטיוב, הצלחתי!!!!
                      לי אישית זה חסום ואני לא יכולה לראותאז אני ל יודעת אם זה עובד או לא....

                      בכל אופן הנה הקישור:
                      https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew

                      אני אשמח מאוד שמי שראה יגיב כאן כי אני רוצה לראות אם זה עובד...

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אילה1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #955

                      @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                      @שמה @א-י-צ @מישהי-מאמי @אייס @לבנת-צבי (מקווה שתייגתי את כולם...)
                      סוף סוף אחרי כמה וכמה ניסיונות להעלות את הסרטון ששערכתי ליוטיוב, הצלחתי!!!!
                      לי אישית זה חסום ואני לא יכולה לראותאז אני ל יודעת אם זה עובד או לא....

                      בכל אופן הנה הקישור:
                      https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew

                      אני אשמח מאוד שמי שראה יגיב כאן כי אני רוצה לראות אם זה עובד...

                      אגב, ביקשתי מאתרוג שיפתחו את הקישור.
                      עובד לכם (מי שבאתרוג)? סתם מעניין אותי לדעת אם זה נפתח אצל כולם או לא

                      בינינו לא משנהב ש שוהםש 3 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • א אילה1

                        @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                        @שמה @א-י-צ @מישהי-מאמי @אייס @לבנת-צבי (מקווה שתייגתי את כולם...)
                        סוף סוף אחרי כמה וכמה ניסיונות להעלות את הסרטון ששערכתי ליוטיוב, הצלחתי!!!!
                        לי אישית זה חסום ואני לא יכולה לראותאז אני ל יודעת אם זה עובד או לא....

                        בכל אופן הנה הקישור:
                        https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew

                        אני אשמח מאוד שמי שראה יגיב כאן כי אני רוצה לראות אם זה עובד...

                        אגב, ביקשתי מאתרוג שיפתחו את הקישור.
                        עובד לכם (מי שבאתרוג)? סתם מעניין אותי לדעת אם זה נפתח אצל כולם או לא

                        בינינו לא משנהב מנותק
                        בינינו לא משנהב מנותק
                        בינינו לא משנה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #956

                        @אילה1 אני באתרוג וזה נפתח לי (וואלה יפה)

                        אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א אילה1

                          @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                          @שמה @א-י-צ @מישהי-מאמי @אייס @לבנת-צבי (מקווה שתייגתי את כולם...)
                          סוף סוף אחרי כמה וכמה ניסיונות להעלות את הסרטון ששערכתי ליוטיוב, הצלחתי!!!!
                          לי אישית זה חסום ואני לא יכולה לראותאז אני ל יודעת אם זה עובד או לא....

                          בכל אופן הנה הקישור:
                          https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew

                          אני אשמח מאוד שמי שראה יגיב כאן כי אני רוצה לראות אם זה עובד...

                          אגב, ביקשתי מאתרוג שיפתחו את הקישור.
                          עובד לכם (מי שבאתרוג)? סתם מעניין אותי לדעת אם זה נפתח אצל כולם או לא

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שמה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #957

                          @אילה1 תעשי את הסרטון כלא רשום, לפני שביגון יסיר את זה!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אילה1

                            @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                            @שמה @א-י-צ @מישהי-מאמי @אייס @לבנת-צבי (מקווה שתייגתי את כולם...)
                            סוף סוף אחרי כמה וכמה ניסיונות להעלות את הסרטון ששערכתי ליוטיוב, הצלחתי!!!!
                            לי אישית זה חסום ואני לא יכולה לראותאז אני ל יודעת אם זה עובד או לא....

                            בכל אופן הנה הקישור:
                            https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew

                            אני אשמח מאוד שמי שראה יגיב כאן כי אני רוצה לראות אם זה עובד...

                            אגב, ביקשתי מאתרוג שיפתחו את הקישור.
                            עובד לכם (מי שבאתרוג)? סתם מעניין אותי לדעת אם זה נפתח אצל כולם או לא

                            שוהםש מנותק
                            שוהםש מנותק
                            שוהם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #958

                            @אילה1 לא עובד לי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #959

                              @אילה1
                              כל הלחנים של ירחמיאל ביגון?

                              המאסטרו הנסתרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דוד 33ד דוד 33

                                @אילה1
                                כל הלחנים של ירחמיאל ביגון?

                                המאסטרו הנסתרה מנותק
                                המאסטרו הנסתרה מנותק
                                המאסטרו הנסתר
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #960

                                @דוד-33 כן, כמו כל השירים של מיאמי

                                למעט "מנוחה ושמחה" כמובן...

                                "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                                רדיו קול פליי 2023

                                דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                                  @דוד-33 כן, כמו כל השירים של מיאמי

                                  למעט "מנוחה ושמחה" כמובן...

                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                  #961

                                  @המאסטרו-הנסתר
                                  בכל הדיסקים של מיאמי הלחנים שלו?

                                  המאסטרו הנסתרה א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דוד 33ד דוד 33

                                    @המאסטרו-הנסתר
                                    בכל הדיסקים של מיאמי הלחנים שלו?

                                    המאסטרו הנסתרה מנותק
                                    המאסטרו הנסתרה מנותק
                                    המאסטרו הנסתר
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המאסטרו הנסתר
                                    #962

                                    @דוד-33 כן (למעט השיר שהזכרתי לעיל)

                                    "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                                    רדיו קול פליי 2023

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • דוד 33ד דוד 33

                                      @המאסטרו-הנסתר
                                      בכל הדיסקים של מיאמי הלחנים שלו?

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אילה1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #963

                                      @דוד-33 השיר מנוחה ושמחה הוא היחיד שבעצם ירחמיאל לא הלחין (אבל גם לא הולחן ע"י מלחין ידוע אלא זה יותר ניגון עממי רוסי). והוא נמצא באלבום "כלל ישראל" (1987, תשמ"ז)

                                      המאסטרו הנסתרה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #964

                                        יש למישהו את החוברת של הדיסק "STAND UP" של פרחי מיאמי?

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דוד 33ד דוד 33

                                          יש למישהו את החוברת של הדיסק "STAND UP" של פרחי מיאמי?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אילה1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #965

                                          @דוד-33 כנראה שאין לאף אחד...
                                          אלא רק למי שיש את האלבום עצמו מלפני 24 שנה בערך.

                                          גם את העטיפה של האלבום "חנוכה- האירו את הלילות" אין לאף אחד.
                                          אבל אני יכולה להשיג תמונות של העטיפה ממשהו שקיבל את הדיסק מפרח שהיה במיאמי מזרח.

                                          דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול