תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
תקשיבו יש לי שאלה
אני לא ממש עוקבת אחרי המאסטרו ושמתי לב שיש משתתפים שלא מוכרים לי מהאודישנים
אלעד אלדד
וגם שתי התזמורות@NAAMA-0 נראה לי שלא ראית את הפרקים.
אני נמצא בפרק 5 אז לבדוק בבקשה.
וגם אלעד אלדד היה באודישנים.
יש כמה אודישנים שנפלו בעריכה אבל היו בפרקים (אל תשכחו שהיו חייבים להכניס את זה שווה למספר פרקים וגם בתוך הפרקים עצמם) -
@אחות-קטנה אל תסתכל על זה ככה,אם נגיד שהיו מחלקים את זה כמו בהקול הבא לשני פרקים זה לא היה נשמע לך .
פשוט בגלל שזה פרק אחד. -
הופה יוסף דוד!!!!!!!!!!! קיבל קומפלימנט מאבי אילסון!!! תותח!
@מישהי-מאמי תודה רבה.
האמת שיש הרבה על מה לדבר


-
יש היום מאסטרו??
ואיך צופים מי שיש לו אתרוג, זה לא נותן שום אתר..

-
יש היום מאסטרו??
ואיך צופים מי שיש לו אתרוג, זה לא נותן שום אתר..

@בינינו-לא-משנה
אני לא יודעת אם יש,
הזוי לי שיהיה,
אבל לא נותן לך קול חי מיוזיק? זה משודר גם שם בד''כ -
@עמוד-חשמל
לא שמעתי. -
אין היום יש קומזיץ עם שמי ליפשיץ האחים ברונר ואיצי אקרמן
כל אחד בנפרד לשעה
ככה הבנתי -
מי רוצה מוצש חי גם בוידיו
-
מישהו יודע מתי יצא תוכנית המאסטרו
נכון שזה ממש לא מתאים עכשיו אבל בא לי כבר
לראות מי יזכה.. -
כן יש מצב
אבל חשבתי אולי שיוציאו את זה כמו פרק של הקול הבא אחרי אסון מירון
והיה קטע לפרק שזה היה כזה עצוב יותר
||חוץ מזה בגמר רפאל אוזן לקח אם השיר על אסון מירון "כרחם אב"|| -
כן יש מצב
אבל חשבתי אולי שיוציאו את זה כמו פרק של הקול הבא אחרי אסון מירון
והיה קטע לפרק שזה היה כזה עצוב יותר
||חוץ מזה בגמר רפאל אוזן לקח אם השיר על אסון מירון "כרחם אב"|| -
@yossefi גם שכל הפרקים מוקלטים לפני אבל הגמר זה לייב ולכן יש גם בעיה מצד ההפקה
-
@yossefi גם שכל הפרקים מוקלטים לפני אבל הגמר זה לייב ולכן יש גם בעיה מצד ההפקה
@יוסף-דוד-ותזמורתו
גם אם זה היה מוקלט אני לא חושבת שזה מתאים בתקופה כזאת... -
@yossefi גם שכל הפרקים מוקלטים לפני אבל הגמר זה לייב ולכן יש גם בעיה מצד ההפקה
@יוסף-דוד-ותזמורתו כן... ואיזה מתח למתמודדים

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות