פירוק אקורדים
-
אפשר שמישהו יסביר איך מפרקים אקורד של ארבע לליוי בפסנתר לדוג: אקורד של שלוש Dm זה רה פה לה ואני כאילו עושה לו בפסנתר רה לה רה
אזל איך עושים את זה ב4? -
אפשר שמישהו יסביר איך מפרקים אקורד של ארבע לליוי בפסנתר לדוג: אקורד של שלוש Dm זה רה פה לה ואני כאילו עושה לו בפסנתר רה לה רה
אזל איך עושים את זה ב4?@Organ
למה את מתכוונת אקורד של 4? -
@Organ
למה את מתכוונת אקורד של 4?@אפרת-גלבוע שכאילו אקורד שמורכב מארבע תווים
-
@אפרת-גלבוע שכאילו אקורד שמורכב מארבע תווים
@Organ
איזה? אקורד 7?
בכל מקרה את יכולה לפרק אותו איך שאת רוצה .... את בוחרת איזה צלילים ישמעו בליווי אם חשוב לך הצליל של ה7 אז תכניסי אותו וזה כמובן תלוי בקצב וזמן -
אפשר שמישהו יסביר איך מפרקים אקורד של ארבע לליוי בפסנתר לדוג: אקורד של שלוש Dm זה רה פה לה ואני כאילו עושה לו בפסנתר רה לה רה
אזל איך עושים את זה ב4?אם רוצים לדוגמה Dm --ולהשאר באקורד הבסיסי --אז התוספת של הצליל ה4 -צריך להיות
מהצלילים של האקורד --רה - פה -לה אפשר להוסיף נגיד באוקטבה יותר גבוהה או יותר נמוכהאבל בדר"כ שמוסיפים צליל רביעי זה כדי ליצור אקורד מורכב לדוגמה באקורד Dm -- רה-פה-לה
אז---אם מוסיפים
דו --זה הופך - 7 Dm
סי --זה הופך - 6 Dm
מי --זה הופך - 9 Dm
סול --זה הופך - 4 Dm
וכן הלאה
אגב זה מאוד יפה שמשתמשים באקורדים מורכבים
כי זה מוסיף הרבה "פלפל ומלח " -- ונעשה הרבה יותר מעניין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות