-
@כ-פ אבל משיח לא יצא בלייב וידיאו אלא רק באודיו, וזה וידיאו.
לפי התלבושות זה מרווח אבל זה לא מההופעה רווח@אייס נכון, השיר מאלבום "משיח" וזה גירסת לייב לשיר, אני לא יודע אם השיר עצמו יצא לפני האלבום, כי בוידאו כתוב 2006, ואלבום משיח יצא ב2007, יכול להיות שזה פשוט הופעה אחרת של רווח לפני האלבום משיח
@כ-פ אמר בפרחי מיאמי:
זה נראה הילדים של בין רווח למשיח, גם לפי התאריך
זה אותם ילדים שהיו ברווח, ארי רוזנר על הגיטרה, שאול אלסון חליל, יוסי שיק על התופים, שמולי ברוין על הפרקשיין, יגאל ספרשטיין על הכינור, יאיר קניג על הקלידים, כל אלה היו גם ברווח
-
@אייס נכון, השיר מאלבום "משיח" וזה גירסת לייב לשיר, אני לא יודע אם השיר עצמו יצא לפני האלבום, כי בוידאו כתוב 2006, ואלבום משיח יצא ב2007, יכול להיות שזה פשוט הופעה אחרת של רווח לפני האלבום משיח
@כ-פ אמר בפרחי מיאמי:
זה נראה הילדים של בין רווח למשיח, גם לפי התאריך
זה אותם ילדים שהיו ברווח, ארי רוזנר על הגיטרה, שאול אלסון חליל, יוסי שיק על התופים, שמולי ברוין על הפרקשיין, יגאל ספרשטיין על הכינור, יאיר קניג על הקלידים, כל אלה היו גם ברווח
@המאסטרו-הנסתר אמר בפרחי מיאמי:
@אייס נכון, השיר מאלבום "משיח" וזה גירסת לייב לשיר, אני לא יודע אם השיר עצמו יצא לפני האלבום, כי בוידאו כתוב 2006, ואלבום משיח יצא ב2007, יכול להיות שזה פשוט הופעה אחרת של רווח לפני האלבום משיח
@כ-פ אמר בפרחי מיאמי:
זה נראה הילדים של בין רווח למשיח, גם לפי התאריך
זה אותם ילדים שהיו ברווח, ארי רוזנר על הגיטרה, שאול אלסון חליל, יוסי שיק על התופים, שמולי ברוין על הפרקשיין, יגאל ספרשטיין על הכינור, יאיר קניג על הקלידים, כל אלה היו גם ברווח
גם האלבום משיח זה גירסת לייב (ולא מהאולפן מלבד עריכות כלשהן)
-
@המאסטרו-הנסתר אמר בפרחי מיאמי:
@אייס נכון, השיר מאלבום "משיח" וזה גירסת לייב לשיר, אני לא יודע אם השיר עצמו יצא לפני האלבום, כי בוידאו כתוב 2006, ואלבום משיח יצא ב2007, יכול להיות שזה פשוט הופעה אחרת של רווח לפני האלבום משיח
@כ-פ אמר בפרחי מיאמי:
זה נראה הילדים של בין רווח למשיח, גם לפי התאריך
זה אותם ילדים שהיו ברווח, ארי רוזנר על הגיטרה, שאול אלסון חליל, יוסי שיק על התופים, שמולי ברוין על הפרקשיין, יגאל ספרשטיין על הכינור, יאיר קניג על הקלידים, כל אלה היו גם ברווח
גם האלבום משיח זה גירסת לייב (ולא מהאולפן מלבד עריכות כלשהן)
@אייס לא כל האלבום, שלושת השירים הראשונים ודאי מהאולפן, שיר מספר 4 (לכה דודי), זה כנראה לייב, ורצועה מספר 5, שזה מחרוזת, זה נשמע אולפן, כל השאר, זה לייב
-
@כ-פ אבל משיח לא יצא בלייב וידיאו אלא רק באודיו, וזה וידיאו.
לפי התלבושות זה מרווח אבל זה לא מההופעה רווח@אייס @כ-פ @המאסטרו-הנסתר
השיר הזה הושר במיאמי 29 (2006) בניו יורק!! (בישראל הם שרו כמה ימים לפני פסח את "משיח").
השיר נמצא באלבום משיח כמו ש - @כ-פ אמרה.@המאסטרו-הנסתר השיר לכה דודי זה לא לייב. אני חושבת שהקליטו את זה באולפן הרבה לפני שמשיח יצא.
הכנ"ל ברווח, יש לי סרטון שבו רואים את ירחמיאל בארץ באולפן של קן ברג'ס עובדים על רווח כשהקולות כבר מוכנים (וזה היה ארבעה חודשים בערך לפני שהאלבום יצא)
-
@אייס @כ-פ @המאסטרו-הנסתר
השיר הזה הושר במיאמי 29 (2006) בניו יורק!! (בישראל הם שרו כמה ימים לפני פסח את "משיח").
השיר נמצא באלבום משיח כמו ש - @כ-פ אמרה.@המאסטרו-הנסתר השיר לכה דודי זה לא לייב. אני חושבת שהקליטו את זה באולפן הרבה לפני שמשיח יצא.
הכנ"ל ברווח, יש לי סרטון שבו רואים את ירחמיאל בארץ באולפן של קן ברג'ס עובדים על רווח כשהקולות כבר מוכנים (וזה היה ארבעה חודשים בערך לפני שהאלבום יצא)
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@אייס @כ-פ @המאסטרו-הנסתר
השיר הזה הושר במיאמי 29 (2006) בניו יורק!! (בישראל הם שרו כמה ימים לפני פסח את "משיח").
השיר נמצא באלבום משיח כמו ש - @כ-פ אמרה.@המאסטרו-הנסתר השיר לכה דודי זה לא לייב. אני חושבת שהקליטו את זה באולפן הרבה לפני שמשיח יצא.
מה זה מיאמי 29
זה לא מופיע בויקיפדיה בדיסקוגרפיה -
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@אייס @כ-פ @המאסטרו-הנסתר
השיר הזה הושר במיאמי 29 (2006) בניו יורק!! (בישראל הם שרו כמה ימים לפני פסח את "משיח").
השיר נמצא באלבום משיח כמו ש - @כ-פ אמרה.@המאסטרו-הנסתר השיר לכה דודי זה לא לייב. אני חושבת שהקליטו את זה באולפן הרבה לפני שמשיח יצא.
מה זה מיאמי 29
זה לא מופיע בויקיפדיה בדיסקוגרפיה@אייס כי אין לזה שום תיעוד (חוץ מכמה סרטונים בודדים).
עוד מעט אני אעלה סרטונים מחנוכה תשס"ז (גם מיאמי 29).המספרים רק מראים כמה שנים מיאמי קיימת...
לדוגמא:
מיאמי 25 - הופעה גדולה שהייתה ב- 2002 (בפסח וחנוכה אולי גם סוכות....)
מיאמי 26 - עם דדי גראוכר
מיאמי 36 - בוגרי מיאמי משתתפים בה גם
מיאמי 40 - מיאמי פרפורמנס... -
@אייס כי אין לזה שום תיעוד (חוץ מכמה סרטונים בודדים).
עוד מעט אני אעלה סרטונים מחנוכה תשס"ז (גם מיאמי 29).המספרים רק מראים כמה שנים מיאמי קיימת...
לדוגמא:
מיאמי 25 - הופעה גדולה שהייתה ב- 2002 (בפסח וחנוכה אולי גם סוכות....)
מיאמי 26 - עם דדי גראוכר
מיאמי 36 - בוגרי מיאמי משתתפים בה גם
מיאמי 40 - מיאמי פרפורמנס... -
@אייס זה נמצא באתר של פרחי מיאמי וירחמיאל הפיץ את זה ביוטיוב
הנה הסרטונים:
we need you חנוכה ישיבה יוניברסטי.wmv
אשר ברא .חנוכה ישיבה יוניברסטי.wmv
יחדשהו חנוכה ישיבה יונברסטי.wmv -
@אייס זה נמצא באתר של פרחי מיאמי וירחמיאל הפיץ את זה ביוטיוב
הנה הסרטונים:
we need you חנוכה ישיבה יוניברסטי.wmv
אשר ברא .חנוכה ישיבה יוניברסטי.wmv
יחדשהו חנוכה ישיבה יונברסטי.wmv@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@אייס זה נמצא באתר של פרחי מיאמי וירחמיאל הפיץ את זה ביוטיוב
הנה הסרטונים:
we need you חנוכה ישיבה יוניברסטי.wmv
אשר ברא .חנוכה ישיבה יוניברסטי.wmv
יחדשהו חנוכה ישיבה יונברסטי.wmv -
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@דוד-33 אמר בפרחי מיאמי:
@אילה1
יש לך את החוברת של הדיסק "משיח"יש לי את העטיפה (11 דפים), רוצה?
כן
-
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@דוד-33 אמר בפרחי מיאמי:
@אילה1
יש לך את החוברת של הדיסק "משיח"יש לי את העטיפה (11 דפים), רוצה?
כן
-
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@דוד-33 אמר בפרחי מיאמי:
@אילה1
יש לך את החוברת של הדיסק "משיח"יש לי את העטיפה (11 דפים), רוצה?
כן
@דוד-33
קיבלתי את זה בתור תמונות והמרתי את זה ל- PDF
משיח - 2007.pdfואם אתה רוצה יש כאן גם את האלבום של חנוכה בתור קובץ.
images2pdf (1).pdf -
@דוד-33
קיבלתי את זה בתור תמונות והמרתי את זה ל- PDF
משיח - 2007.pdfואם אתה רוצה יש כאן גם את האלבום של חנוכה בתור קובץ.
images2pdf (1).pdf -
@דוד-33
https://drive.google.com/drive/folders/14KXB3waEJFsDJcHVR-N8Z8MF98yfRTz7?usp=sharing -
@דוד-33 תמונות של האלבום משיח... אמרת שאתה רוצה...
וחפשתי איזה אלבומים חסרים שם, לא חסר כלום...
-
@אילה1
בקישור שיש את כל האלבומים של מיאמי חסר את האלבום "מסביב למדורה" ועוד תמונות ששלחתי פה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות