דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. פרחי מיאמי

פרחי מיאמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.2k פוסטים 89 כותבים 387.6k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אייס

    @כ-פ אבל משיח לא יצא בלייב וידיאו אלא רק באודיו, וזה וידיאו.
    לפי התלבושות זה מרווח אבל זה לא מההופעה רווח

    המאסטרו הנסתרה מנותק
    המאסטרו הנסתרה מנותק
    המאסטרו הנסתר
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המאסטרו הנסתר
    #1013

    @אייס נכון, השיר מאלבום "משיח" וזה גירסת לייב לשיר, אני לא יודע אם השיר עצמו יצא לפני האלבום, כי בוידאו כתוב 2006, ואלבום משיח יצא ב2007, יכול להיות שזה פשוט הופעה אחרת של רווח לפני האלבום משיח

    @כ-פ אמר בפרחי מיאמי:

    זה נראה הילדים של בין רווח למשיח, גם לפי התאריך

    זה אותם ילדים שהיו ברווח, ארי רוזנר על הגיטרה, שאול אלסון חליל, יוסי שיק על התופים, שמולי ברוין על הפרקשיין, יגאל ספרשטיין על הכינור, יאיר קניג על הקלידים, כל אלה היו גם ברווח

    "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
    רדיו קול פליי 2023

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

      @אייס נכון, השיר מאלבום "משיח" וזה גירסת לייב לשיר, אני לא יודע אם השיר עצמו יצא לפני האלבום, כי בוידאו כתוב 2006, ואלבום משיח יצא ב2007, יכול להיות שזה פשוט הופעה אחרת של רווח לפני האלבום משיח

      @כ-פ אמר בפרחי מיאמי:

      זה נראה הילדים של בין רווח למשיח, גם לפי התאריך

      זה אותם ילדים שהיו ברווח, ארי רוזנר על הגיטרה, שאול אלסון חליל, יוסי שיק על התופים, שמולי ברוין על הפרקשיין, יגאל ספרשטיין על הכינור, יאיר קניג על הקלידים, כל אלה היו גם ברווח

      א מנותק
      א מנותק
      אייס
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1014

      @המאסטרו-הנסתר אמר בפרחי מיאמי:

      @אייס נכון, השיר מאלבום "משיח" וזה גירסת לייב לשיר, אני לא יודע אם השיר עצמו יצא לפני האלבום, כי בוידאו כתוב 2006, ואלבום משיח יצא ב2007, יכול להיות שזה פשוט הופעה אחרת של רווח לפני האלבום משיח

      @כ-פ אמר בפרחי מיאמי:

      זה נראה הילדים של בין רווח למשיח, גם לפי התאריך

      זה אותם ילדים שהיו ברווח, ארי רוזנר על הגיטרה, שאול אלסון חליל, יוסי שיק על התופים, שמולי ברוין על הפרקשיין, יגאל ספרשטיין על הכינור, יאיר קניג על הקלידים, כל אלה היו גם ברווח

      גם האלבום משיח זה גירסת לייב (ולא מהאולפן מלבד עריכות כלשהן)

      המאסטרו הנסתרה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אייס

        @המאסטרו-הנסתר אמר בפרחי מיאמי:

        @אייס נכון, השיר מאלבום "משיח" וזה גירסת לייב לשיר, אני לא יודע אם השיר עצמו יצא לפני האלבום, כי בוידאו כתוב 2006, ואלבום משיח יצא ב2007, יכול להיות שזה פשוט הופעה אחרת של רווח לפני האלבום משיח

        @כ-פ אמר בפרחי מיאמי:

        זה נראה הילדים של בין רווח למשיח, גם לפי התאריך

        זה אותם ילדים שהיו ברווח, ארי רוזנר על הגיטרה, שאול אלסון חליל, יוסי שיק על התופים, שמולי ברוין על הפרקשיין, יגאל ספרשטיין על הכינור, יאיר קניג על הקלידים, כל אלה היו גם ברווח

        גם האלבום משיח זה גירסת לייב (ולא מהאולפן מלבד עריכות כלשהן)

        המאסטרו הנסתרה מנותק
        המאסטרו הנסתרה מנותק
        המאסטרו הנסתר
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המאסטרו הנסתר
        #1015

        @אייס לא כל האלבום, שלושת השירים הראשונים ודאי מהאולפן, שיר מספר 4 (לכה דודי), זה כנראה לייב, ורצועה מספר 5, שזה מחרוזת, זה נשמע אולפן, כל השאר, זה לייב

        "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
        רדיו קול פליי 2023

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א אייס

          @כ-פ אבל משיח לא יצא בלייב וידיאו אלא רק באודיו, וזה וידיאו.
          לפי התלבושות זה מרווח אבל זה לא מההופעה רווח

          א מנותק
          א מנותק
          אילה1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
          #1016

          @אייס @כ-פ @המאסטרו-הנסתר
          השיר הזה הושר במיאמי 29 (2006) בניו יורק!! (בישראל הם שרו כמה ימים לפני פסח את "משיח").
          השיר נמצא באלבום משיח כמו ש - @כ-פ אמרה.

          @המאסטרו-הנסתר השיר לכה דודי זה לא לייב. אני חושבת שהקליטו את זה באולפן הרבה לפני שמשיח יצא.

          הכנ"ל ברווח, יש לי סרטון שבו רואים את ירחמיאל בארץ באולפן של קן ברג'ס עובדים על רווח כשהקולות כבר מוכנים (וזה היה ארבעה חודשים בערך לפני שהאלבום יצא)

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אילה1

            @אייס @כ-פ @המאסטרו-הנסתר
            השיר הזה הושר במיאמי 29 (2006) בניו יורק!! (בישראל הם שרו כמה ימים לפני פסח את "משיח").
            השיר נמצא באלבום משיח כמו ש - @כ-פ אמרה.

            @המאסטרו-הנסתר השיר לכה דודי זה לא לייב. אני חושבת שהקליטו את זה באולפן הרבה לפני שמשיח יצא.

            הכנ"ל ברווח, יש לי סרטון שבו רואים את ירחמיאל בארץ באולפן של קן ברג'ס עובדים על רווח כשהקולות כבר מוכנים (וזה היה ארבעה חודשים בערך לפני שהאלבום יצא)

            א מנותק
            א מנותק
            אייס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1017

            @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

            @אייס @כ-פ @המאסטרו-הנסתר
            השיר הזה הושר במיאמי 29 (2006) בניו יורק!! (בישראל הם שרו כמה ימים לפני פסח את "משיח").
            השיר נמצא באלבום משיח כמו ש - @כ-פ אמרה.

            @המאסטרו-הנסתר השיר לכה דודי זה לא לייב. אני חושבת שהקליטו את זה באולפן הרבה לפני שמשיח יצא.

            מה זה מיאמי 29
            זה לא מופיע בויקיפדיה בדיסקוגרפיה

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אייס

              @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

              @אייס @כ-פ @המאסטרו-הנסתר
              השיר הזה הושר במיאמי 29 (2006) בניו יורק!! (בישראל הם שרו כמה ימים לפני פסח את "משיח").
              השיר נמצא באלבום משיח כמו ש - @כ-פ אמרה.

              @המאסטרו-הנסתר השיר לכה דודי זה לא לייב. אני חושבת שהקליטו את זה באולפן הרבה לפני שמשיח יצא.

              מה זה מיאמי 29
              זה לא מופיע בויקיפדיה בדיסקוגרפיה

              א מנותק
              א מנותק
              אילה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1018

              @אייס כי אין לזה שום תיעוד (חוץ מכמה סרטונים בודדים).
              עוד מעט אני אעלה סרטונים מחנוכה תשס"ז (גם מיאמי 29).

              המספרים רק מראים כמה שנים מיאמי קיימת...
              לדוגמא:
              מיאמי 25 - הופעה גדולה שהייתה ב- 2002 (בפסח וחנוכה אולי גם סוכות....)
              מיאמי 26 - עם דדי גראוכר
              מיאמי 36 - בוגרי מיאמי משתתפים בה גם
              מיאמי 40 - מיאמי פרפורמנס...

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • א אילה1

                @אייס כי אין לזה שום תיעוד (חוץ מכמה סרטונים בודדים).
                עוד מעט אני אעלה סרטונים מחנוכה תשס"ז (גם מיאמי 29).

                המספרים רק מראים כמה שנים מיאמי קיימת...
                לדוגמא:
                מיאמי 25 - הופעה גדולה שהייתה ב- 2002 (בפסח וחנוכה אולי גם סוכות....)
                מיאמי 26 - עם דדי גראוכר
                מיאמי 36 - בוגרי מיאמי משתתפים בה גם
                מיאמי 40 - מיאמי פרפורמנס...

                א מנותק
                א מנותק
                אייס
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1019

                @אילה1 לא הבנתי אם זה לא יצא אז מהיכן התיעוד הזה שהבאתי
                ואשמח לתיעודים משם

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אייס

                  @אילה1 לא הבנתי אם זה לא יצא אז מהיכן התיעוד הזה שהבאתי
                  ואשמח לתיעודים משם

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אילה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1020

                  @אייס זה נמצא באתר של פרחי מיאמי וירחמיאל הפיץ את זה ביוטיוב

                  הנה הסרטונים:
                  we need you חנוכה ישיבה יוניברסטי.wmv
                  אשר ברא .חנוכה ישיבה יוניברסטי.wmv
                  יחדשהו חנוכה ישיבה יונברסטי.wmv

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • א אילה1

                    @אייס זה נמצא באתר של פרחי מיאמי וירחמיאל הפיץ את זה ביוטיוב

                    הנה הסרטונים:
                    we need you חנוכה ישיבה יוניברסטי.wmv
                    אשר ברא .חנוכה ישיבה יוניברסטי.wmv
                    יחדשהו חנוכה ישיבה יונברסטי.wmv

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אילה1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1021

                    @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                    @אייס זה נמצא באתר של פרחי מיאמי וירחמיאל הפיץ את זה ביוטיוב

                    הנה הסרטונים:
                    we need you חנוכה ישיבה יוניברסטי.wmv
                    אשר ברא .חנוכה ישיבה יוניברסטי.wmv
                    יחדשהו חנוכה ישיבה יונברסטי.wmv

                    כו חנוכה ישיבה יונברסטי.wmv
                    שמות חנוכה ישיבה יונברסטי.wmv

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א אילה1

                      @דוד-33 אמר בפרחי מיאמי:

                      @אילה1
                      יש לך את החוברת של הדיסק "משיח"

                      יש לי את העטיפה (11 דפים), רוצה?

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1022

                      @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                      @דוד-33 אמר בפרחי מיאמי:

                      @אילה1
                      יש לך את החוברת של הדיסק "משיח"

                      יש לי את העטיפה (11 דפים), רוצה?

                      כן

                      א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                        @דוד-33 אמר בפרחי מיאמי:

                        @אילה1
                        יש לך את החוברת של הדיסק "משיח"

                        יש לי את העטיפה (11 דפים), רוצה?

                        כן

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אילה1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                        #1023
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דוד 33ד דוד 33

                          @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                          @דוד-33 אמר בפרחי מיאמי:

                          @אילה1
                          יש לך את החוברת של הדיסק "משיח"

                          יש לי את העטיפה (11 דפים), רוצה?

                          כן

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אילה1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1024

                          @דוד-33
                          קיבלתי את זה בתור תמונות והמרתי את זה ל- PDF
                          משיח - 2007.pdf

                          ואם אתה רוצה יש כאן גם את האלבום של חנוכה בתור קובץ.
                          images2pdf (1).pdf

                          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • א אילה1

                            @דוד-33
                            קיבלתי את זה בתור תמונות והמרתי את זה ל- PDF
                            משיח - 2007.pdf

                            ואם אתה רוצה יש כאן גם את האלבום של חנוכה בתור קובץ.
                            images2pdf (1).pdf

                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                            #1025

                            @אילה1 את יכולה לעלות לדרייב את התמונות של החוברות ששלחתי ואת החוברות שחסרות בדרייב?

                            א 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד 33ד דוד 33

                              @אילה1 את יכולה לעלות לדרייב את התמונות של החוברות ששלחתי ואת החוברות שחסרות בדרייב?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אילה1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1026

                              @דוד-33

                              1. העלתי את כל האלבומים, אבל יכול להיות שלא סמתי לב ויש כמה שלא העלתי
                              2. אני כבר יעלה
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • דוד 33ד דוד 33

                                @אילה1 את יכולה לעלות לדרייב את התמונות של החוברות ששלחתי ואת החוברות שחסרות בדרייב?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אילה1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1027

                                @דוד-33
                                https://drive.google.com/drive/folders/14KXB3waEJFsDJcHVR-N8Z8MF98yfRTz7?usp=sharing

                                דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א אילה1

                                  @דוד-33
                                  https://drive.google.com/drive/folders/14KXB3waEJFsDJcHVR-N8Z8MF98yfRTz7?usp=sharing

                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1028

                                  @אילה1
                                  מה זה?

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דוד 33ד דוד 33

                                    @אילה1
                                    מה זה?

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אילה1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1029

                                    @דוד-33 תמונות של האלבום משיח... אמרת שאתה רוצה...

                                    וחפשתי איזה אלבומים חסרים שם, לא חסר כלום...

                                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אילה1

                                      @דוד-33 תמונות של האלבום משיח... אמרת שאתה רוצה...

                                      וחפשתי איזה אלבומים חסרים שם, לא חסר כלום...

                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                      #1030

                                      @אילה1
                                      בקישור שיש את כל האלבומים של מיאמי חסר את האלבום "מסביב למדורה" ועוד תמונות ששלחתי פה

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דוד 33ד דוד 33

                                        @אילה1
                                        בקישור שיש את כל האלבומים של מיאמי חסר את האלבום "מסביב למדורה" ועוד תמונות ששלחתי פה

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אילה1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1031

                                        @דוד-33 אהההה, אתה רוצה כאילו שאני אעלה אותם בתור קובץ??

                                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אילה1

                                          @דוד-33 אהההה, אתה רוצה כאילו שאני אעלה אותם בתור קובץ??

                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                          #1032

                                          @אילה1
                                          כן, לעלות לאיפה שכבר נמצאים החוברות

                                          https://drive.google.com/drive/folders/15HrnBHhyZfEjvYxk5WgkH6z-2NSs_iAh

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול