שירים למצגות
-
@משה-דוק-1 אולי "מתנות קטנות", של צמד ילד.
אני עשיתי את זה וזה יצא ממש יפה. -
@משה-דוק-1 נדוש, אבל זה דיי מתאים למצגת...
-
דחוףףףףף!!!!!
יש לאחותי בת מצווה עוד שבוע [נקווה שתתקיים בעז"ה]
ואני חייב דחווף שיר למצגת שאני עורך לה [אני צריך כמה שירים]
תודה מראש!@משה-דוק-1 אולי "לחיים"- של יעקב שוואקי?
הוא תמיד מתאים למצגות של הבת מצוות...)יש עוד שיר של חיים ישראל לא זוכרת את השם שלו אבל הרבה שמות אותו...
-
@משה-דוק-1 אולי "לחיים"- של יעקב שוואקי?
הוא תמיד מתאים למצגות של הבת מצוות...)יש עוד שיר של חיים ישראל לא זוכרת את השם שלו אבל הרבה שמות אותו...
-
פוסט זה נמחק!
-
@אביגיל-אליאסוב וואו תודה רבה!

-
@אביגיל-אליאסוב ראיתי קליפ טירוף עם השיר הזה יאווו שיר גאוני
-
אתה צריך למצגת או למסיבה?
https://www.youtube.com/watch?v=hjM9wW60bJs- אבי מן - באמונה
- אבא - מרדכי שפירא רדיו רמיקס MORDECHAI SHAPIRO - ABBA RADIO REMIX
- עדי גביסון - לחיים הרמיקס הרשמי Adi Gabison - LeChaim Official Remix
- עקיבא - רבה אמונתך בי (Dj Gabi Remix)
- לטובה ולברכה - מידד טסה רמיקס dj יהודה מור
- אומני ישראל - אני מאמין (Or Moyal Remix)
- יבוא היום-יעקב שוואקי (remix by dj gabi)
- עקיבא - שלום בבית - REMIX די ג'יי ניר טולדנו
-
אתה צריך למצגת או למסיבה?
https://www.youtube.com/watch?v=hjM9wW60bJs- אבי מן - באמונה
- אבא - מרדכי שפירא רדיו רמיקס MORDECHAI SHAPIRO - ABBA RADIO REMIX
- עדי גביסון - לחיים הרמיקס הרשמי Adi Gabison - LeChaim Official Remix
- עקיבא - רבה אמונתך בי (Dj Gabi Remix)
- לטובה ולברכה - מידד טסה רמיקס dj יהודה מור
- אומני ישראל - אני מאמין (Or Moyal Remix)
- יבוא היום-יעקב שוואקי (remix by dj gabi)
- עקיבא - שלום בבית - REMIX די ג'יי ניר טולדנו
-
@הדס-ט אני צריך למצגת ולהורדה בMP3 או במג'יקוד [זו מצגת לאחותי שחוגגת בת מצווה] אז משהו שיראה לכם מתאים!

@משה-דוק-1 אני חושבת רגעים של יונתן שינפלד למצגת של ילדות ואיך שהיא גודלת זה מה שאנחנו עשינו לאחותי ויצה מהמםםם
-
@משה-דוק-1 אני חושבת רגעים של יונתן שינפלד למצגת של ילדות ואיך שהיא גודלת זה מה שאנחנו עשינו לאחותי ויצה מהמםםם
@רות-רפפורט כן אבל זה מדבר על לידה.... והיא כבר בת 12
-
@רות-רפפורט כן אבל זה מדבר על לידה.... והיא כבר בת 12
@משה-דוק-1
השיר מכתב לאחי יכול להתאים למצגת של בת מצוה
השיר אמנם ישן אבל מאד יפה
זה היה במצגת של אחותי לבת מצוה[
-
@משה-דוק-1
השיר מכתב לאחי יכול להתאים למצגת של בת מצוה
השיר אמנם ישן אבל מאד יפה
זה היה במצגת של אחותי לבת מצוה[
@הדס-ט אין להעלות שירים של זמרים לא דתיים לפורום גם אם השיר טוב!
-
@רות-רפפורט כן אבל זה מדבר על לידה.... והיא כבר בת 12
@משה-דוק-1 נכון אבל למשל במצגת של אחותי היה תמונות שהיא תינוקת ואח"כ ילדה וכך עד שהיא נהיית תינוקת אני חושבת שזה מסתדר ממש יפה
וגם זה קשור לגבי איזה מצגת
יש לאחותך מצגת של תמונות חוץ(כלומר שהיא בת 12 או כמו של אחותי שהסברתי למעלה)
אם תגיב אולי אני ידע איזה סגנון מתאים -
@משה-דוק-1 נכון אבל למשל במצגת של אחותי היה תמונות שהיא תינוקת ואח"כ ילדה וכך עד שהיא נהיית תינוקת אני חושבת שזה מסתדר ממש יפה
וגם זה קשור לגבי איזה מצגת
יש לאחותך מצגת של תמונות חוץ(כלומר שהיא בת 12 או כמו של אחותי שהסברתי למעלה)
אם תגיב אולי אני ידע איזה סגנון מתאים@רות-רפפורט זה בול מה שאנחנו עושים! מתחילים מלידה ויש גם תמונות מטורפות של לפני חודש [אני הצלם
] אז זה הסגנון. -
@רות-רפפורט זה בול מה שאנחנו עושים! מתחילים מלידה ויש גם תמונות מטורפות של לפני חודש [אני הצלם
] אז זה הסגנון.@משה-דוק-1 אז השיר רגעים יכול להתאים או שאתה רוצה שיר אחר אני פשוט לא זוכרת איך קוראים לו כרגע אמא שלי ישנה והיא יודעת את השם של השיר אז מחר אני אגיד לך
וגם אני עשיתי לאוחותי את מצגת ואת האלבום
-
@משה-דוק-1 אז השיר רגעים יכול להתאים או שאתה רוצה שיר אחר אני פשוט לא זוכרת איך קוראים לו כרגע אמא שלי ישנה והיא יודעת את השם של השיר אז מחר אני אגיד לך
וגם אני עשיתי לאוחותי את מצגת ואת האלבום
@רות-רפפורט כבר הציעו לי את זה, פחות......לא התחברתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות