דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. פרחי מיאמי

פרחי מיאמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.2k פוסטים 89 כותבים 387.4k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אילה1

    @דוד-33 5 שירים ראשונים אולפן ו5 השירים האחרונים, לייב

    אגב, מצאת את האלבום מיאמי אולטימייט?

    דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1047

    @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

    @דוד-33

    אגב, מצאת את האלבום מיאמי אולטימייט?

    יש לך את התמונה של האלבום בשביל לחפש?

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד 33ד דוד 33

      @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

      @דוד-33

      אגב, מצאת את האלבום מיאמי אולטימייט?

      יש לך את התמונה של האלבום בשביל לחפש?

      א מנותק
      א מנותק
      אילה1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1048

      @דוד-33
      Full-Page-Ad-2-870x1218_c.jpg

      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אילה1

        @דוד-33
        Full-Page-Ad-2-870x1218_c.jpg

        דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
        #1049
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אילה1

          @דוד-33 5 שירים ראשונים אולפן ו5 השירים האחרונים, לייב

          אגב, מצאת את האלבום מיאמי אולטימייט?

          דוד 33ד מנותק
          דוד 33ד מנותק
          דוד 33
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1050

          @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

          @דוד-33
          אגב, מצאת את האלבום מיאמי אולטימייט?

          לא

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • דוד 33ד מנותק
            דוד 33ד מנותק
            דוד 33
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1051

            מישהו יודע באיזה דיסק נמצא השיר "אני מאמין"?

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 33ד דוד 33

              מישהו יודע באיזה דיסק נמצא השיר "אני מאמין"?

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1052

              @דוד-33 מן השמים, התייצב.

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ש שמה

                @דוד-33 מן השמים, התייצב.

                א מנותק
                א מנותק
                אילה1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                #1053

                @שמה @דוד-33 בהתייצב אין אני מאמין
                יש במן השמים - הרצועה הרביעית

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אילה1

                  @שמה @דוד-33 בהתייצב אין אני מאמין
                  יש במן השמים - הרצועה הרביעית

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1054

                  @אילה1 אבל יש את ירושלים אנגלית הביאנו לציון ברנה.

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד 33ד מנותק
                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1055

                    6c25a538-0a6f-41cd-9d2a-24876f03aa4d-image.png
                    הדיסק הזה קשור לפרחי מיאמי?

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • דוד 33ד דוד 33

                      6c25a538-0a6f-41cd-9d2a-24876f03aa4d-image.png
                      הדיסק הזה קשור לפרחי מיאמי?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אילה1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1056

                      @דוד-33 לא, זה אלבום שירחמיאל הפיק לשני ילדים (תאומים) אבל הם לא היו במיאמי. יש באלבום הזה כמה שירים שפרחי מיאמי שרו והם שרים אותם גם כן.

                      ב- 2004 הם הופיעו עם מיאמי. אבל אין תיעודים.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ש שמה

                        @אילה1 אבל יש את ירושלים אנגלית הביאנו לציון ברנה.

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אילה1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1057

                        @שמה נכון, יש עוד אני מאמין אבל הוא לא נמצא בהתייצב אלא במיאמי בירושלים והוא גם פחות מוכר......

                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אילה1

                          @שמה נכון, יש עוד אני מאמין אבל הוא לא נמצא בהתייצב אלא במיאמי בירושלים והוא גם פחות מוכר......

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                          #1058

                          @אילה1
                          3d59b2d5-6c6a-44e2-a2c0-ab0213257667-image.png
                          יש גם "אני מאמין" בדיסק "האלמני"?

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד 33ד דוד 33

                            @אילה1
                            3d59b2d5-6c6a-44e2-a2c0-ab0213257667-image.png
                            יש גם "אני מאמין" בדיסק "האלמני"?

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אילה1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                            #1059

                            @דוד-33 כן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אילה1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                              #1060

                              @שמה
                              הקטע של "הסינים והיפנים" ממיאמי אקספיריאנס 4
                              https://drive.google.com/file/d/1UA_XdJYPm3zv4fcllpGZ8VaYgiaQn1Bs/view?usp=sharing

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • א אילה1

                                @שמה
                                הקטע של "הסינים והיפנים" ממיאמי אקספיריאנס 4
                                https://drive.google.com/file/d/1UA_XdJYPm3zv4fcllpGZ8VaYgiaQn1Bs/view?usp=sharing

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1061

                                @אילה1 וואו! וואוו!!
                                אתם לא מבינים מה המחרוזת עשתה לי! כמעט בכיתי בכמה קטעים.
                                נוסטלגיה אמיתית, כי גדלתי על זה כבר מגיל שנתיים! 1998.
                                תמיד פחדתי מהתנועות והתמונות שלהם.
                                פעם זה היה נראה לי אנשים גדולים, ופתאום שמתי לב שהם ילדים בכלל...
                                כמה חזרות הם עשו על זה? איזו כיאוגרפיה!
                                מעניין שספינר נמצא בשלוש מערכות!
                                לא שמתי לב שהוא ליד קריטי בירושלים!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שמה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמה
                                  #1062

                                  אשמח לעזרה מכל הגולשים כאן: דוד, אילה, נסו לעזור!
                                  הנה תמונה ישנה: https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/393638557_1294330594780113_1451655889733256923_n.jpg?stp=dst-jpg_s1080x2048&_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=uHbaNFpvxsEAX96UYEa&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=00_AfCRUQmeDmue2gJ75cdMyHbqUzEDewBVC4z6jkWCEXsjoA&oe=65360967
                                  והנה המימרא של הפוסט: תושבי ניו יורקים, הייתה הופעה של mbd במיאמי משנת 1989 שלכמה אנשים היו עותקים של vhs (לא מקצועי או נמכר מסחרי), שמסתובבת בזמנו
                                  אם יש לכם את הקטע המלא אז צרו איתי קשר אשמח לשלם.
                                  סוף שנות ה-80, מכללת ברוקלין!
                                  גם - אולי מישהו יודע מי זה הבחור הזה עם החצובה של הוידאו מאחורה - כי הוא צילם את זה! תודה Yehoshua Solomon על התמונה
                                  תודה.
                                  בבקשה תוכלו לשתף את זה עם מעגלי אוהבי הנוסטלגיה המוזיקלית שלכם בתקווה שהם ידעו. לעזאזל יכול להיות שאפילו יש להם קונצרט שונה מאותה תקופה.
                                  אם על ידי שיתוף ההודעה הזו, זה מוביל ישירות לכך שנקבל קונצרט דרך מישהו אחר, אני עדיין אשלם לך על זה שתשיג לנו את התפקיד הראשי.
                                  זה חיוני שנשמור על הזיכרונות הישנים האלה לפני שהם ייעלמו לנצח... (אף אחד אחר לא יעשה זאת אם אנחנו לא).
                                  עד כאן הפוסט.
                                  נסו בבקשה לחפש את הקונצרט המלא של זה!
                                  וכן, מי שרשום בפורום חדרי חרדים, שפשוט יעתיק את התגובה שלי מכאן לשם, כדי שגם אנשים נוספים יוכלו לעזור.
                                  בתודה רבה מראש!

                                  א דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ש שמה

                                    אשמח לעזרה מכל הגולשים כאן: דוד, אילה, נסו לעזור!
                                    הנה תמונה ישנה: https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/393638557_1294330594780113_1451655889733256923_n.jpg?stp=dst-jpg_s1080x2048&_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=uHbaNFpvxsEAX96UYEa&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=00_AfCRUQmeDmue2gJ75cdMyHbqUzEDewBVC4z6jkWCEXsjoA&oe=65360967
                                    והנה המימרא של הפוסט: תושבי ניו יורקים, הייתה הופעה של mbd במיאמי משנת 1989 שלכמה אנשים היו עותקים של vhs (לא מקצועי או נמכר מסחרי), שמסתובבת בזמנו
                                    אם יש לכם את הקטע המלא אז צרו איתי קשר אשמח לשלם.
                                    סוף שנות ה-80, מכללת ברוקלין!
                                    גם - אולי מישהו יודע מי זה הבחור הזה עם החצובה של הוידאו מאחורה - כי הוא צילם את זה! תודה Yehoshua Solomon על התמונה
                                    תודה.
                                    בבקשה תוכלו לשתף את זה עם מעגלי אוהבי הנוסטלגיה המוזיקלית שלכם בתקווה שהם ידעו. לעזאזל יכול להיות שאפילו יש להם קונצרט שונה מאותה תקופה.
                                    אם על ידי שיתוף ההודעה הזו, זה מוביל ישירות לכך שנקבל קונצרט דרך מישהו אחר, אני עדיין אשלם לך על זה שתשיג לנו את התפקיד הראשי.
                                    זה חיוני שנשמור על הזיכרונות הישנים האלה לפני שהם ייעלמו לנצח... (אף אחד אחר לא יעשה זאת אם אנחנו לא).
                                    עד כאן הפוסט.
                                    נסו בבקשה לחפש את הקונצרט המלא של זה!
                                    וכן, מי שרשום בפורום חדרי חרדים, שפשוט יעתיק את התגובה שלי מכאן לשם, כדי שגם אנשים נוספים יוכלו לעזור.
                                    בתודה רבה מראש!

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אילה1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1063

                                    @שמה
                                    התמונה חסומה לי אז אם תוכל להוריד אותה ולהעלות לכאן זה ממש יעזור...
                                    ואני חברה בפורום בבחדרי אבל הוא לא פעיל בכלל... מה שכן יש לנו קבוצת ווטסאפ של חלק מהחברים אני יכולה להעלות לשם... אולי משהו ידע

                                    ואגב, אם אתה רוצה לתייג אותנו ונראה את זה בפעמון. אתה צריך ללחוץ במקלדת על הסימן הזה @ ואחר כך אתה כותב את השם. וככה בעצם אתה מתייג אותנו ואנחנו יכולים לראות

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אילה1

                                      @שמה
                                      התמונה חסומה לי אז אם תוכל להוריד אותה ולהעלות לכאן זה ממש יעזור...
                                      ואני חברה בפורום בבחדרי אבל הוא לא פעיל בכלל... מה שכן יש לנו קבוצת ווטסאפ של חלק מהחברים אני יכולה להעלות לשם... אולי משהו ידע

                                      ואגב, אם אתה רוצה לתייג אותנו ונראה את זה בפעמון. אתה צריך ללחוץ במקלדת על הסימן הזה @ ואחר כך אתה כותב את השם. וככה בעצם אתה מתייג אותנו ואנחנו יכולים לראות

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1064

                                      @אילה1 זה עובד? 85464e5d-66af-4ea5-868c-61d843a84d0d-‏‏צילום מסך (35).png
                                      וכן, תעלי לקבוצה שם.

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ש שמה

                                        @אילה1 זה עובד? 85464e5d-66af-4ea5-868c-61d843a84d0d-‏‏צילום מסך (35).png
                                        וכן, תעלי לקבוצה שם.

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אילה1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1065

                                        @שמה
                                        אתה יכול להוריד את התמונה ואז להעלות אותה?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אילה1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1066

                                          מצאתי סרטון מהופעה בניו ג'רסי שהייתה.
                                          A Another New Song From The Miami Boys Choir Album Miami Ata Kel #elimelechfishman #charleszoltan (480p).mp4

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול