דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. פרחי מיאמי

פרחי מיאמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.2k פוסטים 89 כותבים 387.4k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אילה1

    @שמה נכון, יש עוד אני מאמין אבל הוא לא נמצא בהתייצב אלא במיאמי בירושלים והוא גם פחות מוכר......

    דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
    #1058

    @אילה1
    3d59b2d5-6c6a-44e2-a2c0-ab0213257667-image.png
    יש גם "אני מאמין" בדיסק "האלמני"?

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד 33ד דוד 33

      @אילה1
      3d59b2d5-6c6a-44e2-a2c0-ab0213257667-image.png
      יש גם "אני מאמין" בדיסק "האלמני"?

      א מנותק
      א מנותק
      אילה1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
      #1059

      @דוד-33 כן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א מנותק
        א מנותק
        אילה1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
        #1060

        @שמה
        הקטע של "הסינים והיפנים" ממיאמי אקספיריאנס 4
        https://drive.google.com/file/d/1UA_XdJYPm3zv4fcllpGZ8VaYgiaQn1Bs/view?usp=sharing

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • א אילה1

          @שמה
          הקטע של "הסינים והיפנים" ממיאמי אקספיריאנס 4
          https://drive.google.com/file/d/1UA_XdJYPm3zv4fcllpGZ8VaYgiaQn1Bs/view?usp=sharing

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1061

          @אילה1 וואו! וואוו!!
          אתם לא מבינים מה המחרוזת עשתה לי! כמעט בכיתי בכמה קטעים.
          נוסטלגיה אמיתית, כי גדלתי על זה כבר מגיל שנתיים! 1998.
          תמיד פחדתי מהתנועות והתמונות שלהם.
          פעם זה היה נראה לי אנשים גדולים, ופתאום שמתי לב שהם ילדים בכלל...
          כמה חזרות הם עשו על זה? איזו כיאוגרפיה!
          מעניין שספינר נמצא בשלוש מערכות!
          לא שמתי לב שהוא ליד קריטי בירושלים!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שמה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמה
            #1062

            אשמח לעזרה מכל הגולשים כאן: דוד, אילה, נסו לעזור!
            הנה תמונה ישנה: https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/393638557_1294330594780113_1451655889733256923_n.jpg?stp=dst-jpg_s1080x2048&_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=uHbaNFpvxsEAX96UYEa&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=00_AfCRUQmeDmue2gJ75cdMyHbqUzEDewBVC4z6jkWCEXsjoA&oe=65360967
            והנה המימרא של הפוסט: תושבי ניו יורקים, הייתה הופעה של mbd במיאמי משנת 1989 שלכמה אנשים היו עותקים של vhs (לא מקצועי או נמכר מסחרי), שמסתובבת בזמנו
            אם יש לכם את הקטע המלא אז צרו איתי קשר אשמח לשלם.
            סוף שנות ה-80, מכללת ברוקלין!
            גם - אולי מישהו יודע מי זה הבחור הזה עם החצובה של הוידאו מאחורה - כי הוא צילם את זה! תודה Yehoshua Solomon על התמונה
            תודה.
            בבקשה תוכלו לשתף את זה עם מעגלי אוהבי הנוסטלגיה המוזיקלית שלכם בתקווה שהם ידעו. לעזאזל יכול להיות שאפילו יש להם קונצרט שונה מאותה תקופה.
            אם על ידי שיתוף ההודעה הזו, זה מוביל ישירות לכך שנקבל קונצרט דרך מישהו אחר, אני עדיין אשלם לך על זה שתשיג לנו את התפקיד הראשי.
            זה חיוני שנשמור על הזיכרונות הישנים האלה לפני שהם ייעלמו לנצח... (אף אחד אחר לא יעשה זאת אם אנחנו לא).
            עד כאן הפוסט.
            נסו בבקשה לחפש את הקונצרט המלא של זה!
            וכן, מי שרשום בפורום חדרי חרדים, שפשוט יעתיק את התגובה שלי מכאן לשם, כדי שגם אנשים נוספים יוכלו לעזור.
            בתודה רבה מראש!

            א דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • ש שמה

              אשמח לעזרה מכל הגולשים כאן: דוד, אילה, נסו לעזור!
              הנה תמונה ישנה: https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/393638557_1294330594780113_1451655889733256923_n.jpg?stp=dst-jpg_s1080x2048&_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=uHbaNFpvxsEAX96UYEa&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=00_AfCRUQmeDmue2gJ75cdMyHbqUzEDewBVC4z6jkWCEXsjoA&oe=65360967
              והנה המימרא של הפוסט: תושבי ניו יורקים, הייתה הופעה של mbd במיאמי משנת 1989 שלכמה אנשים היו עותקים של vhs (לא מקצועי או נמכר מסחרי), שמסתובבת בזמנו
              אם יש לכם את הקטע המלא אז צרו איתי קשר אשמח לשלם.
              סוף שנות ה-80, מכללת ברוקלין!
              גם - אולי מישהו יודע מי זה הבחור הזה עם החצובה של הוידאו מאחורה - כי הוא צילם את זה! תודה Yehoshua Solomon על התמונה
              תודה.
              בבקשה תוכלו לשתף את זה עם מעגלי אוהבי הנוסטלגיה המוזיקלית שלכם בתקווה שהם ידעו. לעזאזל יכול להיות שאפילו יש להם קונצרט שונה מאותה תקופה.
              אם על ידי שיתוף ההודעה הזו, זה מוביל ישירות לכך שנקבל קונצרט דרך מישהו אחר, אני עדיין אשלם לך על זה שתשיג לנו את התפקיד הראשי.
              זה חיוני שנשמור על הזיכרונות הישנים האלה לפני שהם ייעלמו לנצח... (אף אחד אחר לא יעשה זאת אם אנחנו לא).
              עד כאן הפוסט.
              נסו בבקשה לחפש את הקונצרט המלא של זה!
              וכן, מי שרשום בפורום חדרי חרדים, שפשוט יעתיק את התגובה שלי מכאן לשם, כדי שגם אנשים נוספים יוכלו לעזור.
              בתודה רבה מראש!

              א מנותק
              א מנותק
              אילה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1063

              @שמה
              התמונה חסומה לי אז אם תוכל להוריד אותה ולהעלות לכאן זה ממש יעזור...
              ואני חברה בפורום בבחדרי אבל הוא לא פעיל בכלל... מה שכן יש לנו קבוצת ווטסאפ של חלק מהחברים אני יכולה להעלות לשם... אולי משהו ידע

              ואגב, אם אתה רוצה לתייג אותנו ונראה את זה בפעמון. אתה צריך ללחוץ במקלדת על הסימן הזה @ ואחר כך אתה כותב את השם. וככה בעצם אתה מתייג אותנו ואנחנו יכולים לראות

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אילה1

                @שמה
                התמונה חסומה לי אז אם תוכל להוריד אותה ולהעלות לכאן זה ממש יעזור...
                ואני חברה בפורום בבחדרי אבל הוא לא פעיל בכלל... מה שכן יש לנו קבוצת ווטסאפ של חלק מהחברים אני יכולה להעלות לשם... אולי משהו ידע

                ואגב, אם אתה רוצה לתייג אותנו ונראה את זה בפעמון. אתה צריך ללחוץ במקלדת על הסימן הזה @ ואחר כך אתה כותב את השם. וככה בעצם אתה מתייג אותנו ואנחנו יכולים לראות

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1064

                @אילה1 זה עובד? 85464e5d-66af-4ea5-868c-61d843a84d0d-‏‏צילום מסך (35).png
                וכן, תעלי לקבוצה שם.

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ש שמה

                  @אילה1 זה עובד? 85464e5d-66af-4ea5-868c-61d843a84d0d-‏‏צילום מסך (35).png
                  וכן, תעלי לקבוצה שם.

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אילה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1065

                  @שמה
                  אתה יכול להוריד את התמונה ואז להעלות אותה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אילה1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1066

                    מצאתי סרטון מהופעה בניו ג'רסי שהייתה.
                    A Another New Song From The Miami Boys Choir Album Miami Ata Kel #elimelechfishman #charleszoltan (480p).mp4

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1067
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1068

                        לא יודע איך מורידים. זה כזה חשוב?
                        העיקר שמת את זה בקבוצה?

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שמה

                          לא יודע איך מורידים. זה כזה חשוב?
                          העיקר שמת את זה בקבוצה?

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אילה1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1069

                          @שמה זה לא קשה להוריד את התמונה.
                          אתה לוחץ עם העכבר על מקש ימני (כשהעכבר על התמונה) . יש לך אפשרות לשמור את התמונה בשם. אתה שומר אותה מעלה לכאן וזהו.....

                          זה לא כך כך חשוב... אבל כדאי שהתמונה תהיה על מסך מלא, ככה יראו יותר טוב...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1070

                            איך זה כעת? e1784e52-ac65-4507-b636-bb3b3c88eff7-393638557_1294330594780113_1451655889733256923_n.jpg
                            תעדכני אותי ששלחת לקבוצה את כל הפוסט. תודה רבה!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אילה1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1071

                              לכל מי שאוהב פרחי מיאמי מצאתי ביוטיוב מלא סרטונים של פרחי מיאמי מהופעות הנה קישורים (במקום שאני אצטרך לעבוד קשה ולחתוך את ה- DVD שיש לי אז הנה סרטונים):

                              https://www.youtube.com/watch?v=lbwxLjKHG9M

                              https://www.youtube.com/watch?v=UHe0f2raBq0

                              https://www.youtube.com/watch?v=tT4DUnoX9z0

                              https://www.youtube.com/watch?v=oFsR5yrVZgU

                              https://www.youtube.com/watch?v=p4-EdsckEsY

                              https://www.youtube.com/watch?v=PdhqBK9-WYE

                              https://www.youtube.com/watch?v=sGB-iPGZPtY

                              https://www.youtube.com/watch?v=POTsRKatTMY

                              https://www.youtube.com/watch?v=O0X6FvLDuxU

                              https://www.youtube.com/watch?v=pmzgPFRIoaY

                              וואווו, זה DVD שלם!! מיאמי בירושלים!!
                              https://www.youtube.com/watch?v=8ZADWlTL2vM&t=645s

                              תהנו!! שווה מאוד צפייה!!! מנסיון 😉 😂

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1072

                                כל הכבוד!
                                נשמח גם להופעה של מיאמי עם מרדכי בן דוד!
                                השילוב מדהים ביותר!
                                בעניין אחר: שלחת את הודעתי הקודמת לקבוצה? מישהו ענה?

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שמה

                                  כל הכבוד!
                                  נשמח גם להופעה של מיאמי עם מרדכי בן דוד!
                                  השילוב מדהים ביותר!
                                  בעניין אחר: שלחת את הודעתי הקודמת לקבוצה? מישהו ענה?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אילה1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1073

                                  @שמה
                                  איזה הופעה עם מרדכי?
                                  אופס, לא שלחתי שכחתי מזה... (זה היה יום חמישי והייתי עסוקה ושכחתי...) עוד כמה דקות אשלח (מקווה שהם ידעו...)

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • א אילה1

                                    @שמה
                                    איזה הופעה עם מרדכי?
                                    אופס, לא שלחתי שכחתי מזה... (זה היה יום חמישי והייתי עסוקה ושכחתי...) עוד כמה דקות אשלח (מקווה שהם ידעו...)

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שמה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1074

                                    @אילה1 לא משנה איזה, העיקר משהו ישן וטוב של שניהם ביחד.
                                    תודה!
                                    תעתיקי גם את התמונה, וגם את כל הכיתוב של הפוסט.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אילה1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                                      #1075

                                      סרטונים של פרחי מיאמי ישנים
                                      WhatsApp Video 2023-10-25 at 01.43.35.mp4
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/3f9def5b9b5127c1db88a87b829edeff323b9d26/download
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/c1282c0fa789e9d1dc838564523d1890f3dd3e73/download
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/7291f4206f8540d8589f0b2b8a5eb733d80c50cd/view
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/b522fc7b552d7ae2391accce7d9d832eb3b50ad3/download

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • א אילה1

                                        סרטונים של פרחי מיאמי ישנים
                                        WhatsApp Video 2023-10-25 at 01.43.35.mp4
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/3f9def5b9b5127c1db88a87b829edeff323b9d26/download
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/c1282c0fa789e9d1dc838564523d1890f3dd3e73/download
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/7291f4206f8540d8589f0b2b8a5eb733d80c50cd/view
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/b522fc7b552d7ae2391accce7d9d832eb3b50ad3/download

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1076

                                        @אילה1 תודה על כל סרטון וסרטון!
                                        זה מנוסטלג'יק של חיימקה הפקות?
                                        יש לו את זה כבר?

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שמה

                                          @אילה1 תודה על כל סרטון וסרטון!
                                          זה מנוסטלג'יק של חיימקה הפקות?
                                          יש לו את זה כבר?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אילה1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                                          #1077

                                          @שמה
                                          זה של חיימקה הוא (הוא העלה את זה באיזשהי קבוצה)

                                          ואגב, שאלתי בקבוצה על התמונה והם לא יודעים מי צילם...
                                          אבל יש לי סרטון מההופעה הזאת (אולי) או שזה היה בהופעה אחרת ופשוט בגלל הווסטים האלו אני חושבת שזה הילדים האלה...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול