-
@liat93337
בבקשה
יהוידע שחר בהמבקר.
https://send.magicode.me/send-file/file****/f67fca528eea89be4dd49bb51af6fd951b7b1604/view@ב-ב אמר ביהוידע שחר:
@liat93337
בבקשה
יהוידע שחר בהמבקר.
https://send.magicode.me/send-file/file****/f67fca528eea89be4dd49bb51af6fd951b7b1604/viewחסום...
@יונמיוזיק אמר ביהוידע שחר:@ב-ב בדרייב.
https://drive.google.com/file/d/1aaPY9y***ltIyb5iIK4kyipNA-Nk-2GEmqn/view?usp=sharing
זמר הזוי!!
אין פשוט זמר מטורף!!
איזה צבע קול! לא נורמלי!גם חסום...
-
אפשר את הביצוע שלו יומנים נשרפים
-
אפשר את הביצוע שלו יומנים נשרפים
@איציק-דדיה
https://send.magicode.me/send-file/file/7ad2fd510d89****9fe9a5e5adda6d3d0c44bc281fad/view
זה אם פי 3https://send.magicode.me/send-file/file/97abcde7483****7a4c3b6d949014d46ba29202e91a6/view
זה אם פי 4 -
@shoval האמת רק לאחרונה הכרתי את הקול הבא ונכון שהוא זכה להגיע למקום גבוה, הוא בהחלט חמוד אבל לדעתי עשו ממנו יותר ממה שהוא ..כאילו הוא מיוחד בעיקר באופי שלו, לחיבור שלו לאלוקים והרוחניות שלו שזה ממש מעורר התפעלות, וגם לגילו
אבל די נו ברדא פי 10 יותר מרשים, מדויק ועם קול כזההה גדול...או אריאלי..לדעתי עשו עוול בשיפוט.@סטופל-המלך מסכימה עם כל מילה חוץ מהמשפט הראשון- הכרתי כשזה יצא ומאז ראיתי את כל העונה מתחילתה ועד סופה ללא יוצא מן הכלל יותר מחמש פעמים -אני מכורה לזה אפילו שאני יודעת פחות או יותר מי עולה בפרק מי יעלה מהמאזינים וכו
נראה לי שעשיתי שיא של צפיות/האזנות בעונה יותר מכל אחד אחר... -
@איני-יודע שמעתי שהוא התחתן...
-
@איני-יודע שמעתי שהוא התחתן...
@ד19 אמר ביהוידע שחר:
@איני-יודע שמעתי שהוא התחתן...
מזל טוב -שיזכה להקים בית נאמן בישראל -אכ"יר
קצת מאכזב שדוקא מי שזכה בקול הבא במקומות 1 2 --אוזן ויהיידע
בקושי שומעים עליהם -- עושים טובה ומוציאים שיר פעם בשנתיים
ודוקא אלה שפחות הצליחו מפציצים -- אריאלי --פודילסנקי --שולמן --- שמואל -
-
@BINYAMIN-OFFICIAL
זה לא עובד
אפשר את זה עוד פעם? תודה -
@ד19 אמר ביהוידע שחר:
@איני-יודע שמעתי שהוא התחתן...
מזל טוב -שיזכה להקים בית נאמן בישראל -אכ"יר
קצת מאכזב שדוקא מי שזכה בקול הבא במקומות 1 2 --אוזן ויהיידע
בקושי שומעים עליהם -- עושים טובה ומוציאים שיר פעם בשנתיים
ודוקא אלה שפחות הצליחו מפציצים -- אריאלי --פודילסנקי --שולמן --- שמואל -
@BINYAMIN-OFFICIAL
זה לא עובד
אפשר את זה עוד פעם? תודה -
@פונץ-בננה אמר ביהוידע שחר:
@נעמי-ה יהוידע-שחר-עולה-
אין מה להגיד שהקול שלו משגע --שובר שיוויון
כל מה שישיר יהיה מוצלח --קצת גיטרה ברקע ונשמע מיליון $
השיר הזה יפה ---אבל לטעמי קצת מבולבל מבחינת המבנה שלו --כל קטע מתפתח אחרת
וגם המילים קצת נדושות כאלו -- ולא חייבים להסכים איתי -
@פונץ-בננה נשמע ממש יפה, צריך ליטושים אבל בגדול ממש חמוד
-
קאבר לשולי רנד
שער הדמעות- יהוידע שחר.mp3 -
קאבר לשולי רנד
שער הדמעות- יהוידע שחר.mp3 -
חדש!!!
יהוידע שחר- ברוך ה'
עיבוד והפקה מוזיקלית: יענקי כהן
יהוידע שחר - ברוך השם.mp3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות