דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. הבנתם את כל המילים?

הבנתם את כל המילים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
184 פוסטים 41 כותבים 11.0k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שנדיש שנדי

    @כ-פ אמר בהבנתם את כל המילים?
    אואה
    נראה שעוררתי סערה,
    נראה לי אני צריך להתנצל בפני דוד בן ארזה............ 🙄 🙄

    הוא צריך להודות לך על זה
    מה שעהלה את רמת שמיעת השיר...😉

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #172

    יש לי שאלה על השיר בשורה טובה של משה פלד
    לא הבנתי תקטע של בשורה טובה בשורה טובה
    באה היום תבוא גם מחר
    לא הבנתי מי אמר לו שהיא תבוא?
    מעניין אותי מה דעתכם או שלא הבנתי נכון תשיר

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    אילה הזמרתא חיה בקליפח 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

      יש לי שאלה על השיר בשורה טובה של משה פלד
      לא הבנתי תקטע של בשורה טובה בשורה טובה
      באה היום תבוא גם מחר
      לא הבנתי מי אמר לו שהיא תבוא?
      מעניין אותי מה דעתכם או שלא הבנתי נכון תשיר

      אילה הזמרתא מנותק
      אילה הזמרתא מנותק
      אילה הזמרת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #173

      @המחבל-המחופש כן גם אני לא הבנתי את המילים

      "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אילה הזמרתא אילה הזמרת

        @המחבל-המחופש כן גם אני לא הבנתי את המילים

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #174

        @אילה-הזמרת לא הבנתי אני יכולה גם לשיר הפוך בשורה רעה
        שחס וחלילה לא יהיה אבל מי אמר לו?
        אשמח להסבר

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

          יש לי שאלה על השיר בשורה טובה של משה פלד
          לא הבנתי תקטע של בשורה טובה בשורה טובה
          באה היום תבוא גם מחר
          לא הבנתי מי אמר לו שהיא תבוא?
          מעניין אותי מה דעתכם או שלא הבנתי נכון תשיר

          חיה בקליפח מנותק
          חיה בקליפח מנותק
          חיה בקליפ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #175

          @המחבל-המחופש אמר בהבנתם את כל המילים?:

          יש לי שאלה על השיר בשורה טובה של משה פלד
          לא הבנתי תקטע של בשורה טובה בשורה טובה
          באה היום תבוא גם מחר
          לא הבנתי מי אמר לו שהיא תבוא?
          מעניין אותי מה דעתכם או שלא הבנתי נכון תשיר

          הוא מייחל שהיהו רק בשורות טובות
          כמו שאומרים "יהיה בסדר בעזרת ה'"
          מי אמר שיהיה בסדר??
          מקווים שיהיה בסדר


          אני דוגלת בשיטה שלא צריך להבין כל מילה בשירים
          תהנו מהשיר!!!

          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חיה בקליפח חיה בקליפ

            @המחבל-המחופש אמר בהבנתם את כל המילים?:

            יש לי שאלה על השיר בשורה טובה של משה פלד
            לא הבנתי תקטע של בשורה טובה בשורה טובה
            באה היום תבוא גם מחר
            לא הבנתי מי אמר לו שהיא תבוא?
            מעניין אותי מה דעתכם או שלא הבנתי נכון תשיר

            הוא מייחל שהיהו רק בשורות טובות
            כמו שאומרים "יהיה בסדר בעזרת ה'"
            מי אמר שיהיה בסדר??
            מקווים שיהיה בסדר


            אני דוגלת בשיטה שלא צריך להבין כל מילה בשירים
            תהנו מהשיר!!!

            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #176

            @חיה-בקליפ נכון השיטה נכונה אבל זה היה לא ברור
            סורי

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מתנדנדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתנדנדת
              #177

              @המחבל-המחופש
              לא מנסה להכנס לנעליים הגדולות ולהלך מחשבותיו של משה פלד, מביאה כאן שני דברים, זה מה שהוא כתב על השיר:
              "בתוך שיטפון החיים שלנו, יש את הרגע הזה בו לוחשים לנו את מה שכל כך ציפינו וייחלנו לשמוע. אני זכיתי לרגע אחד כזה, לפחות אחד. מזמין אתכם להאזין, לשיר ולקוות איתי יחד ל'בשורה הטובה' היומית שלנו."
              וזה הבית האחרון של השיר:

              ישבנו עד רדת היום
              וכתבנו על סיבות לחלום
              וכשעזבת הבנתי פתאום
              גם היום זה היום, כל יום זה היום

              אם אני עושה 1+1 הרעיון הוא שבכל יום נוכל למצוא את רגע עם הבשורה הטובה שלנו. אם כמובן, נשכיל לשמוע...

              יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
              תפילה היא כן.
              (יובל סטופל)

              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מתנדנדת

                @המחבל-המחופש
                לא מנסה להכנס לנעליים הגדולות ולהלך מחשבותיו של משה פלד, מביאה כאן שני דברים, זה מה שהוא כתב על השיר:
                "בתוך שיטפון החיים שלנו, יש את הרגע הזה בו לוחשים לנו את מה שכל כך ציפינו וייחלנו לשמוע. אני זכיתי לרגע אחד כזה, לפחות אחד. מזמין אתכם להאזין, לשיר ולקוות איתי יחד ל'בשורה הטובה' היומית שלנו."
                וזה הבית האחרון של השיר:

                ישבנו עד רדת היום
                וכתבנו על סיבות לחלום
                וכשעזבת הבנתי פתאום
                גם היום זה היום, כל יום זה היום

                אם אני עושה 1+1 הרעיון הוא שבכל יום נוכל למצוא את רגע עם הבשורה הטובה שלנו. אם כמובן, נשכיל לשמוע...

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #178

                @מתנדנדת אההה הבנתי יותר
                פשוט אחזתי רק תקטע הזה
                אוקי מובןןןןן
                תודה ענקית
                אין לי לייקים👍 👍 👍 👍

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב. ב.ב ב. ב.

                  @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                  @פודרה-0 כע אבל לשירים של ישי לפעמים צריך רש"י. לפחות בשמיעה הראושנית.
                  אולי לכן הם כ"כ מיוחדים.. אבל עדיין אפשר טיפה לרדת לעם..

                  חזקק
                  זה היופי בשירים שלו, שיש להם מובן של פשט, ומובן של דרש (סוג של) שצריך להתעמק בו..
                  (אגב רש''י הוא פשטן...😜)

                  אני כבר מתפדחת ללייק לך, אבל התגובות שלך אששש! 👍

                  ארי רוזנבלטא מנותק
                  ארי רוזנבלטא מנותק
                  ארי רוזנבלט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #179
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                    @מתנדנדת אההה הבנתי יותר
                    פשוט אחזתי רק תקטע הזה
                    אוקי מובןןןןן
                    תודה ענקית
                    אין לי לייקים👍 👍 👍 👍

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #180

                    יש לי שאלה קצת לא מובנת לשיר תן לי תפילה של שמואל
                    מה זה המשפט רבונו של עולם מה לך נרדם
                    מה עצם הוא בא לומר פה ?
                    לא הבנתי אשמח להסבר

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                      יש לי שאלה קצת לא מובנת לשיר תן לי תפילה של שמואל
                      מה זה המשפט רבונו של עולם מה לך נרדם
                      מה עצם הוא בא לומר פה ?
                      לא הבנתי אשמח להסבר

                      אילן פא מנותק
                      אילן פא מנותק
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #181

                      @המחבל-המחופש אמר בהבנתם את כל המילים?:

                      מה זה המשפט רבונו של עולם מה לך נרדם
                      מה עצם הוא בא לומר פה ?

                      פרוש להבנתי
                      ריבונו של עולם --{ כאילו מתפלא }
                      אז הוא כאילו אומר לעצמו --"-מה לך נרדם "
                      איך זה יכול להיות שאני נרדם ?

                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • אילן פא אילן פ

                        @המחבל-המחופש אמר בהבנתם את כל המילים?:

                        מה זה המשפט רבונו של עולם מה לך נרדם
                        מה עצם הוא בא לומר פה ?

                        פרוש להבנתי
                        ריבונו של עולם --{ כאילו מתפלא }
                        אז הוא כאילו אומר לעצמו --"-מה לך נרדם "
                        איך זה יכול להיות שאני נרדם ?

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #182

                        @אילן-פ זהו השאלה שלי זה איך אני נרדם
                        או איך אתה נרדם
                        למה אתה משיר אותי ככה

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                          @אילן-פ זהו השאלה שלי זה איך אני נרדם
                          או איך אתה נרדם
                          למה אתה משיר אותי ככה

                          אילן פא מנותק
                          אילן פא מנותק
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #183

                          @המחבל-המחופש אמר בהבנתם את כל המילים?:

                          @אילן-פ זהו השאלה שלי זה איך אני נרדם
                          או איך אתה נרדם
                          למה אתה משיר אותי ככה

                          הפרוש נראה לי שזה כמו שאני כתבתי
                          ממש לא נראה לי שהכוונה - כאילו טענה כלפי מעלה ח"ו

                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אילן פא אילן פ

                            @המחבל-המחופש אמר בהבנתם את כל המילים?:

                            @אילן-פ זהו השאלה שלי זה איך אני נרדם
                            או איך אתה נרדם
                            למה אתה משיר אותי ככה

                            הפרוש נראה לי שזה כמו שאני כתבתי
                            ממש לא נראה לי שהכוונה - כאילו טענה כלפי מעלה ח"ו

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #184

                            @אילן-פ אמר בהבנתם את כל המילים?:

                            @המחבל-המחופש אמר בהבנתם את כל המילים?:

                            @אילן-פ זהו השאלה שלי זה איך אני נרדם
                            או איך אתה נרדם
                            למה אתה משיר אותי ככה

                            הפרוש נראה לי שזה כמו שאני כתבתי
                            ממש לא נראה לי שהכוונה - כאילו טענה כלפי מעלה ח"ו

                            לא יודעת צרם לי קצת

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            1

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות
                            תגובה
                            • תגובה כנושא
                            התחברו כדי לפרסם תגובה
                            • מהישן לחדש
                            • מהחדש לישן
                            • הכי הרבה הצבעות


                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • לא נקרא 0
                            • פוסטים אחרונים
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • שליחת פנייה לניהול