-
@שמה
איזה הופעה עם מרדכי?
אופס, לא שלחתי שכחתי מזה... (זה היה יום חמישי והייתי עסוקה ושכחתי...) עוד כמה דקות אשלח (מקווה שהם ידעו...) -
סרטונים של פרחי מיאמי ישנים
WhatsApp Video 2023-10-25 at 01.43.35.mp4
https://send.magicode.me/send-file/file/3f9def5b9b5127c1db88a87b829edeff323b9d26/download
https://send.magicode.me/send-file/file/c1282c0fa789e9d1dc838564523d1890f3dd3e73/download
https://send.magicode.me/send-file/file/7291f4206f8540d8589f0b2b8a5eb733d80c50cd/view
https://send.magicode.me/send-file/file/b522fc7b552d7ae2391accce7d9d832eb3b50ad3/download -
סרטונים של פרחי מיאמי ישנים
WhatsApp Video 2023-10-25 at 01.43.35.mp4
https://send.magicode.me/send-file/file/3f9def5b9b5127c1db88a87b829edeff323b9d26/download
https://send.magicode.me/send-file/file/c1282c0fa789e9d1dc838564523d1890f3dd3e73/download
https://send.magicode.me/send-file/file/7291f4206f8540d8589f0b2b8a5eb733d80c50cd/view
https://send.magicode.me/send-file/file/b522fc7b552d7ae2391accce7d9d832eb3b50ad3/download -
היי
זוכרים את ההופעה שבה הופיעו הרבה בוגרים ושרו הנה מה טוב?
האם זיהיתם את כולם? אני לא כ"כ.
יש מי שיכול לכתוב כאן מי השתתף ושר סולו?
ועוד בקשה- ישנו שיר באחד האלבומים האחרונים שהשתתפו בו גם בוגרים. יש מי שיודע מי הם היו ומי הסולנים? -
היי
זוכרים את ההופעה שבה הופיעו הרבה בוגרים ושרו הנה מה טוב?
האם זיהיתם את כולם? אני לא כ"כ.
יש מי שיכול לכתוב כאן מי השתתף ושר סולו?
ועוד בקשה- ישנו שיר באחד האלבומים האחרונים שהשתתפו בו גם בוגרים. יש מי שיודע מי הם היו ומי הסולנים? -
היום שמעתי פעם ראשונה את השיר בהר סיני, כלומר ראיתי רבע ממנו בסרטון מההופעה האחרונה וממש אהבתי. הוא יצא כבר בתור שיר רשמי? ואם יש למישהו וידאו של כל השיר הזה במלואו אשמח שיעלו לכאן.
-
@הדרית אני גם לא הכי מומחה, אבל אילה בהמשך תגיד לך הכל.
בינתיים אגיד שיש שם את אריק סטרן, סטארק, האחים אלסן, מוזיניק, יצחק פרידמן, בנדר, ועוד חברה שאינני זוכר את שמם.
יש לך אגב סרטונים ישנים עד 96 לערך? -
-
@שמה יש לי את ההופעות הרשמיות שלהם שיצאו בדיסקים. (יש לי הכל מקורי אגב...) נראה לי הראשונה היתה ב1990 או 91 אח"כ היה את ההצגה של אבנר ב1992 ואז אקספריאנסים עד 95. אני עצמי נחשפתי למקהלה הזו רק בזכות הוידאו של שירו לו (1994 )ומאז... הסטוריה
-
@הדרית הנה בהר סיני: https://drive.google.com/file/d/1Pc7hU06cuDZMeGUBwMh7WKQhF6I5Hs5f/view?usp=sharing שיר נחמד.
אם תוכלי להעביר את מיאמי 1, 2, 3, 4, אני מאד מאד אשמח! תודה! -
@הדרית הנה בהר סיני: https://drive.google.com/file/d/1Pc7hU06cuDZMeGUBwMh7WKQhF6I5Hs5f/view?usp=sharing שיר נחמד.
אם תוכלי להעביר את מיאמי 1, 2, 3, 4, אני מאד מאד אשמח! תודה! -
@שמה מה הכוונה להעביר??? ואיך?
ואגב לצערי כרגע הכל בדרום המותקף
בתקווה שתסתיים המלחמה בנצחוננו במהרה@הדרית את יכולה להעביר קבצים דרך דרייב. אבל אי אפשר כי זה עם זכויות יוצרים..
ונכון.. את גרה בדרום אז כנראה אין לך אפשרות לראות את כל ה- DVD וכו'...
ואאגב, אתמול או היום בבוקר שאלת אותי אם מי לה' אלי זה ה- DVD האחרון. אז לא, יש די וי די שיצא ב- 2015 ויש עוד 1-2 שנמכרים רק באמריקה... כנראה והם לא הכי נראים הכי מעניינים (והם גם עולים 100 ש"ח כל אחד...)אגב, @שמה לפני כמה ימים קיבלתי עוד כמה סרטונים נדירים של מיאמי, עוד מעט אני אעלה אותם בעזרת ה'.
-
-
@הדרית את יכולה להעביר קבצים דרך דרייב. אבל אי אפשר כי זה עם זכויות יוצרים..
ונכון.. את גרה בדרום אז כנראה אין לך אפשרות לראות את כל ה- DVD וכו'...
ואאגב, אתמול או היום בבוקר שאלת אותי אם מי לה' אלי זה ה- DVD האחרון. אז לא, יש די וי די שיצא ב- 2015 ויש עוד 1-2 שנמכרים רק באמריקה... כנראה והם לא הכי נראים הכי מעניינים (והם גם עולים 100 ש"ח כל אחד...)אגב, @שמה לפני כמה ימים קיבלתי עוד כמה סרטונים נדירים של מיאמי, עוד מעט אני אעלה אותם בעזרת ה'.
-
@אילה1 אז אין לי את הDVD שאחרי מי לה' אלי ולא זה שאחריו ולא שאחרי אחריו (שנמכרים רק בחו"ל? מה האפליה הזאת?)
יש למישהו הסרטות מההופעה הזו? מותר להעלות לכאן?@הדרית יש אבל למשהו מהפורום של מיאמי... (דברי איתי בפרטי בפורום או במייל אם את רוצה אני אסביר לך...).
גם לי אין מאחרי מי לה' אלי (אגב, אני עכשיו נזכרת שזה לא נקרא מי לה' אלי אלא מיאמי בקונצרט...
). את אט אט (2015) יש לי מהיוטיוב, לפני כמה שנים העלו אותו לשם והורדתי אבל אני כבר לא מוצאת אותו ביוטיוב... כנראה הורידו אותו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
נשמח שתעלי גם לכאן
חבל רק שהאיכות לא משהו...