דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. רעיונות לנושאים לשירים

רעיונות לנושאים לשירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
22 פוסטים 9 כותבים 1.0k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • NAAMA 0N NAAMA 0

    @אילן-פ אני חשבתי באמת ללכת יותר על כיוון של נסיונות וקושי
    @ויווש אני חשבתי באמת להדמות לסופות את החיים
    הקטע שחשבתי על משהו טיפה מעורבב של הדברים סוג של נסיונות מהחיים - הקושי שהוא כאילו כמו חורף בתוכי
    אבל לא ידעתי אם הוא מספיק מובן

    אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

    • הקושי שהוא כאילו כמו חורף בתוכי

    אני מבין את זה מצוין -- כי גם אצלי יש לפעמים בעיה שאין השראה והמח סתום
    בעניין כתיבת מילים של שירים
    אבל אם לחנים יותר זורם --אז אפשר לקחת מילים ממישהו אחר --"שירים לכתיבה "-ועליו לכתוב לחן
    אני כבר עשיתי את זה לכמה חברים בפורום --- חבל להתקע בגלל מילים

    NAAMA 0N תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אילן פא אילן פ

      @NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

      • הקושי שהוא כאילו כמו חורף בתוכי

      אני מבין את זה מצוין -- כי גם אצלי יש לפעמים בעיה שאין השראה והמח סתום
      בעניין כתיבת מילים של שירים
      אבל אם לחנים יותר זורם --אז אפשר לקחת מילים ממישהו אחר --"שירים לכתיבה "-ועליו לכתוב לחן
      אני כבר עשיתי את זה לכמה חברים בפורום --- חבל להתקע בגלל מילים

      NAAMA 0N מנותק
      NAAMA 0N מנותק
      NAAMA 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
      #9

      @אילן-פ כן...
      הקטע שאני רוצה לעשות את השיר הזה לבד
      זה יותר כיף...
      רק את העיבוד והאולפן אני נותנת לאחי
      וכמובן עזרה ברעיון שבאמת אתם יודעים לעזור👍

      נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • NAAMA 0N NAAMA 0

        @אילן-פ כן...
        הקטע שאני רוצה לעשות את השיר הזה לבד
        זה יותר כיף...
        רק את העיבוד והאולפן אני נותנת לאחי
        וכמובן עזרה ברעיון שבאמת אתם יודעים לעזור👍

        נוודנ מנותק
        נוודנ מנותק
        נווד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @NAAMA-0
        אני מציע שתשאלי את עצמך מה זה מוסיקה בשבילך. אם זה משהו חיצוני ממך כמו משחק, שמטרתו להנות ולהעביר ת'זמן, אז יאללה עופי עם הרעיונות שהעלו פה תהני ותצליחי.
        אבל אם המוסיקה בשבילך היא דבר קצת יותר עמוק ופנימי, אז אין ענין לחפש על מה לכתוב. אם זה פנימי, זה צריך לבוא ממך...

        NAAMA 0N תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • נוודנ נווד

          @NAAMA-0
          אני מציע שתשאלי את עצמך מה זה מוסיקה בשבילך. אם זה משהו חיצוני ממך כמו משחק, שמטרתו להנות ולהעביר ת'זמן, אז יאללה עופי עם הרעיונות שהעלו פה תהני ותצליחי.
          אבל אם המוסיקה בשבילך היא דבר קצת יותר עמוק ופנימי, אז אין ענין לחפש על מה לכתוב. אם זה פנימי, זה צריך לבוא ממך...

          NAAMA 0N מנותק
          NAAMA 0N מנותק
          NAAMA 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
          זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנה

          DDY2D אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • NAAMA 0N NAAMA 0

            @נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
            זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנה

            DDY2D מנותק
            DDY2D מנותק
            DDY2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

            @נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
            זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנה

            אז את לא אמורה לחשוב על מה את אוהבת לכתוב אלא את צריכה לחשוב מהם דרישות הקהל. בתקופה הזאת זה אמונה, אחדות, ניצחון, אפשרי גם שכול. כל תקופה ודרישותיה.

            BibiB תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • DDY2D DDY2

              @NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

              @נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
              זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנה

              אז את לא אמורה לחשוב על מה את אוהבת לכתוב אלא את צריכה לחשוב מהם דרישות הקהל. בתקופה הזאת זה אמונה, אחדות, ניצחון, אפשרי גם שכול. כל תקופה ודרישותיה.

              BibiB מנותק
              BibiB מנותק
              Bibi
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @DDY2 אני אישית ניסיתי מלא לכתוב על האסון הזה
              ובגלל שאני יודע ממש טוב מה היה וראיתי דברים. ממש קשה לי לי לכתוב

              DDY2D תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • BibiB Bibi

                @DDY2 אני אישית ניסיתי מלא לכתוב על האסון הזה
                ובגלל שאני יודע ממש טוב מה היה וראיתי דברים. ממש קשה לי לי לכתוב

                DDY2D מנותק
                DDY2D מנותק
                DDY2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @Bibi זה קצת אבסורדי. אם אתה יודע מקרוב אמורה להיות לך יותר השראה לכתיבה?

                BibiB תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • DDY2D DDY2

                  @Bibi זה קצת אבסורדי. אם אתה יודע מקרוב אמורה להיות לך יותר השראה לכתיבה?

                  BibiB מנותק
                  BibiB מנותק
                  Bibi
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @DDY2 יש לי השראה אבל אין לי איך לתאר דבר כזה

                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • BibiB Bibi

                    @DDY2 יש לי השראה אבל אין לי איך לתאר דבר כזה

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @Bibi אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

                    @DDY2 יש לי השראה אבל אין לי איך לתאר דבר כזה

                    תכתוב מה שיוצא לך מהלב
                    זה משחרר
                    אבל הגיוני שבגלל שהייתה שם לא יוצא לך!

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    BibiB תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                      @Bibi אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

                      @DDY2 יש לי השראה אבל אין לי איך לתאר דבר כזה

                      תכתוב מה שיוצא לך מהלב
                      זה משחרר
                      אבל הגיוני שבגלל שהייתה שם לא יוצא לך!

                      BibiB מנותק
                      BibiB מנותק
                      Bibi
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @המחבל-המחופש אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

                      שהייתה שם

                      לא הייתי שם
                      ראיתי סרטונים

                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • BibiB Bibi

                        @המחבל-המחופש אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

                        שהייתה שם

                        לא הייתי שם
                        ראיתי סרטונים

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @Bibi אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

                        @המחבל-המחופש אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

                        שהייתה שם

                        לא הייתי שם
                        ראיתי סרטונים

                        עוד יותר גרוע
                        הגיוני לגמרי

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • NAAMA 0N NAAMA 0

                          @נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
                          זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנה

                          אילן פא מנותק
                          אילן פא מנותק
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

                          @נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
                          זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנה

                          לכתוב שירים להיטים -- בינגו --על ההתחלה זה קצת קשה וצריך הרבה סי"דש
                          זה מקרה 1:100 כמו נותי ליברמן --- וזה לא שחור לבן
                          צריך להתחיל להכנס לעניין של הכתיבה -ובהתחלה מה שיצא --יצא
                          ומניסיון אישי אני יודע -- שבנושא הכתיבה וההלחנה -כמו כל דבר
                          משתפרים עם הניסיון ועם הזמן - וגם מרגישים את ההתקדמות

                          NAAMA 0N 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • אילן פא אילן פ

                            @NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

                            @נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
                            זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנה

                            לכתוב שירים להיטים -- בינגו --על ההתחלה זה קצת קשה וצריך הרבה סי"דש
                            זה מקרה 1:100 כמו נותי ליברמן --- וזה לא שחור לבן
                            צריך להתחיל להכנס לעניין של הכתיבה -ובהתחלה מה שיצא --יצא
                            ומניסיון אישי אני יודע -- שבנושא הכתיבה וההלחנה -כמו כל דבר
                            משתפרים עם הניסיון ועם הזמן - וגם מרגישים את ההתקדמות

                            NAAMA 0N מנותק
                            NAAMA 0N מנותק
                            NAAMA 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @אילן-פ כשכתבתי להרשים את עצמי ואת הסביבה לא התכוונתי ללהיט
                            אני לא מתכוונת לפרסם את השיר.
                            התכוונתי שאני רוצה עזרה כדי שהסביבה המצומצמת שתשמע את השיר תתלהב
                            ושאני ארגיש שהצלחתי.

                            אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • NAAMA 0N NAAMA 0

                              @אילן-פ כשכתבתי להרשים את עצמי ואת הסביבה לא התכוונתי ללהיט
                              אני לא מתכוונת לפרסם את השיר.
                              התכוונתי שאני רוצה עזרה כדי שהסביבה המצומצמת שתשמע את השיר תתלהב
                              ושאני ארגיש שהצלחתי.

                              אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              @NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

                              @אילן-פ כשכתבתי להרשים את עצמי ואת הסביבה לא התכוונתי ללהיט
                              אני לא מתכוונת לפרסם את השיר.
                              התכוונתי שאני רוצה עזרה כדי שהסביבה המצומצמת שתשמע את השיר תתלהב
                              ושאני ארגיש שהצלחתי.

                              מה שכתבתי -- לזה בדיוק התכוונתי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אילן פא אילן פ

                                @NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

                                @נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
                                זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנה

                                לכתוב שירים להיטים -- בינגו --על ההתחלה זה קצת קשה וצריך הרבה סי"דש
                                זה מקרה 1:100 כמו נותי ליברמן --- וזה לא שחור לבן
                                צריך להתחיל להכנס לעניין של הכתיבה -ובהתחלה מה שיצא --יצא
                                ומניסיון אישי אני יודע -- שבנושא הכתיבה וההלחנה -כמו כל דבר
                                משתפרים עם הניסיון ועם הזמן - וגם מרגישים את ההתקדמות

                                NAAMA 0N מנותק
                                NAAMA 0N מנותק
                                NAAMA 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @אילן-פ אמר ברעיונות לנושאים לשירים:

                                לכתוב שירים להיטים -- בינגו --על ההתחלה זה קצת קשה וצריך הרבה סי"דש
                                זה מקרה 1:100 כמו נותי ליברמן --- וזה לא שחור לבן

                                צריך להתחיל להכנס לעניין של הכתיבה -ובהתחלה מה שיצא --יצא
                                ומניסיון אישי אני יודע -- שבנושא הכתיבה וההלחנה -כמו כל דבר
                                משתפרים עם הניסיון ועם הזמן - וגם מרגישים את ההתקדמות

                                אז מה היה הכוונה במודגש?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                תגובה
                                • תגובה כנושא
                                התחברו כדי לפרסם תגובה
                                • מהישן לחדש
                                • מהחדש לישן
                                • הכי הרבה הצבעות


                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • לא נקרא 0
                                • פוסטים אחרונים
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • שליחת פנייה לניהול