דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. הפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!

הפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות ושיפורים
90 פוסטים 29 כותבים 5.8k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #17

    @דוד-33 גם אני לא הצלחתי 🙊 לכן לא הגבתי ישירות לתגובה שלך, כי אין איפה ללחוץ לשליחה.
    כנראה באג או משו,
    מתייגת את @ntz שיבדוק אם הוא יכול לעשות משהו..

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ל מחובר
      ל מחובר
      ללוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ללוש
      #18

      איך אפשר לעבור להודעה הראשונה בלי לגלגל שעות למעלה?
      או הפןך?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        @פונץ-בננה
        וגם אחרי שעורכים הודעה היא אפשר לשלוח

        ל רחלי.ג.ר 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • דוד 33ד דוד 33

          @פונץ-בננה

          ללא שם55.png
          למה אין כפתור של שליחה?

          ל מחובר
          ל מחובר
          ללוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20

          @דוד-33
          יש סימן של 3 נקודות בצד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דוד 33ד מנותק
            דוד 33ד מנותק
            דוד 33
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @ללוש
            אני יודע אבל אין כפתור של שליחה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 33ד דוד 33

              @פונץ-בננה
              וגם אחרי שעורכים הודעה היא אפשר לשלוח

              ל מחובר
              ל מחובר
              ללוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22

              @דוד-33
              אפשר לעשות Ctrl+Enter וזה נשלח

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • דוד 33ד דוד 33

                @פונץ-בננה

                ללא שם55.png
                למה אין כפתור של שליחה?

                N מנותק
                N מנותק
                ntz
                מנהל ראשי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23

                @דוד-33 טופל

                אפשר ליצור קשר במייל:
                noam6947@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                🙏
                7
                • rivka 0R מנותק
                  rivka 0R מנותק
                  rivka 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24

                  @ntz דבר ראשון תודה רבה!!
                  האתר מעוצב ממש יפה!
                  (קצת קשה להתרגל, אבל עם הזמן...)

                  לגבי המעבר להודעה ראשונה (ובכלל לנווט בשרשור) שמתאפשר באמצעות זה:
                  6319ee7d-8089-4fc6-95f1-39a8e6e14a8a-image.png
                  כאשר גוללים למטה, האפשרות לעבור בין ההודעות נעלמת...
                  אם אפשר לסדר את זה שכאשר גוללים למעלה, זה לא יעלם כמו החלק העליון של התגובה:
                  b965e043-056a-461a-b61f-039b6e36af70-image.png

                  (בעצם שזה יהיה sticky)

                  ושוב תודה!

                  שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • rivka 0R מנותק
                    rivka 0R מנותק
                    rivka 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי rivka 0
                    #25

                    @ntz
                    א. חייבת לציין ששמתי לב, שכאשר מתייגים משתמש, אוטומטית מוצעים המשתמשים שהגיבו בשרשור זה.
                    זה ממש יעיל!!
                    👍 👍
                    ב. באג נוסף שמצאתי:
                    ב'ערוך פרופיל', 'הגדרות' וכו' יש בעיה כזו:
                    (המלבן האפור ארוך יותר מהתחום שלו)
                    26fa74d9-d347-4ca4-bd9d-9bcecbc13b17-image.png

                    שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • rivka 0R rivka 0

                      @ntz דבר ראשון תודה רבה!!
                      האתר מעוצב ממש יפה!
                      (קצת קשה להתרגל, אבל עם הזמן...)

                      לגבי המעבר להודעה ראשונה (ובכלל לנווט בשרשור) שמתאפשר באמצעות זה:
                      6319ee7d-8089-4fc6-95f1-39a8e6e14a8a-image.png
                      כאשר גוללים למטה, האפשרות לעבור בין ההודעות נעלמת...
                      אם אפשר לסדר את זה שכאשר גוללים למעלה, זה לא יעלם כמו החלק העליון של התגובה:
                      b965e043-056a-461a-b61f-039b6e36af70-image.png

                      (בעצם שזה יהיה sticky)

                      ושוב תודה!

                      N מנותק
                      N מנותק
                      ntz
                      מנהל ראשי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @rivka-0 כתב בהפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!:

                      @ntz דבר ראשון תודה רבה!!
                      האתר מעוצב ממש יפה!
                      (קצת קשה להתרגל, אבל עם הזמן...)

                      לגבי המעבר להודעה ראשונה (ובכלל לנווט בשרשור) שמתאפשר באמצעות זה:
                      6319ee7d-8089-4fc6-95f1-39a8e6e14a8a-image.png
                      כאשר גוללים למטה, האפשרות לעבור בין ההודעות נעלמת...
                      אם אפשר לסדר את זה שכאשר גוללים למעלה, זה לא יעלם כמו החלק העליון של התגובה:
                      b965e043-056a-461a-b61f-039b6e36af70-image.png

                      (בעצם שזה יהיה sticky)

                      ושוב תודה!

                      טופל

                      אפשר ליצור קשר במייל:
                      noam6947@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • rivka 0R rivka 0

                        @ntz
                        א. חייבת לציין ששמתי לב, שכאשר מתייגים משתמש, אוטומטית מוצעים המשתמשים שהגיבו בשרשור זה.
                        זה ממש יעיל!!
                        👍 👍
                        ב. באג נוסף שמצאתי:
                        ב'ערוך פרופיל', 'הגדרות' וכו' יש בעיה כזו:
                        (המלבן האפור ארוך יותר מהתחום שלו)
                        26fa74d9-d347-4ca4-bd9d-9bcecbc13b17-image.png

                        N מנותק
                        N מנותק
                        ntz
                        מנהל ראשי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        @rivka-0 כתב בהפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!:

                        @ntz
                        א. חייבת לציין ששמתי לב, שכאשר מתייגים משתמש, אוטומטית מוצעים המשתמשים שהגיבו בשרשור זה.
                        זה ממש יעיל!!
                        👍 👍
                        ב. באג נוסף שמצאתי:
                        ב'ערוך פרופיל', 'הגדרות' וכו' יש בעיה כזו:
                        (המלבן האפור ארוך יותר מהתחום שלו)
                        26fa74d9-d347-4ca4-bd9d-9bcecbc13b17-image.png

                        הסתדר?

                        אפשר ליצור קשר במייל:
                        noam6947@gmail.com

                        rivka 0R תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • N ntz

                          @rivka-0 כתב בהפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!:

                          @ntz
                          א. חייבת לציין ששמתי לב, שכאשר מתייגים משתמש, אוטומטית מוצעים המשתמשים שהגיבו בשרשור זה.
                          זה ממש יעיל!!
                          👍 👍
                          ב. באג נוסף שמצאתי:
                          ב'ערוך פרופיל', 'הגדרות' וכו' יש בעיה כזו:
                          (המלבן האפור ארוך יותר מהתחום שלו)
                          26fa74d9-d347-4ca4-bd9d-9bcecbc13b17-image.png

                          הסתדר?

                          rivka 0R מנותק
                          rivka 0R מנותק
                          rivka 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי rivka 0
                          #28

                          @ntz כן.
                          תודה רבה!!

                          שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מרבמ מנותק
                            מרבמ מנותק
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29

                            @ntz
                            אין אני מסירה את זה?
                            IMG_20231202_190426.jpg
                            וואייי הסתבכתי עם השינוי הזה...🙄🙄

                            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                            N תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מרבמ מרב

                              @ntz
                              אין אני מסירה את זה?
                              IMG_20231202_190426.jpg
                              וואייי הסתבכתי עם השינוי הזה...🙄🙄

                              N מנותק
                              N מנותק
                              ntz
                              מנהל ראשי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @מרב כתב בהפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!:

                              @ntz
                              אין אני מסירה את זה?
                              IMG_20231202_190426.jpg
                              וואייי הסתבכתי עם השינוי הזה...🙄🙄

                              אחרי שזה נפתח תלחצו על ביטול

                              אפשר ליצור קשר במייל:
                              noam6947@gmail.com

                              מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • N ntz

                                @מרב כתב בהפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!:

                                @ntz
                                אין אני מסירה את זה?
                                IMG_20231202_190426.jpg
                                וואייי הסתבכתי עם השינוי הזה...🙄🙄

                                אחרי שזה נפתח תלחצו על ביטול

                                מרבמ מנותק
                                מרבמ מנותק
                                מרב
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                #31

                                @ntz
                                לחצתי על זה,
                                וזה מה שזה מראה לי
                                Screenshot_2023-12-02-19-11-44-806_com.android.chrome.jpg
                                לחצתי על האשפה כדי למחוק זה לא נותן

                                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אחות קטנהא אחות קטנה

                                  @ntz יש כמה באגים שבר שמתי לב אליהם

                                  1. הספוילר לא ספוילר רק רואים שזה בתוך הקווים
                                  2. אין אופציה לחזור לדף הבית
                                  3. האפשרויות שתמיד היו לעלה ועכשיו זזו לצד מסתירות דברים
                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #32

                                  @אחות-קטנה כתב בהפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!:

                                  @ntz יש כמה באגים שבר שמתי לב אליהם

                                  1. הספוילר לא ספוילר רק רואים שזה בתוך הקווים
                                  2. אין אופציה לחזור לדף הבית
                                  3. האפשרויות שתמיד היו לעלה ועכשיו זזו לצד מסתירות דברים

                                  בטיפול?
                                  ושאפו על כל השידרוגים

                                  החיים מנגינה!
                                  התדעו להלחינה?

                                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • מרבמ מרב

                                    @ntz
                                    לחצתי על זה,
                                    וזה מה שזה מראה לי
                                    Screenshot_2023-12-02-19-11-44-806_com.android.chrome.jpg
                                    לחצתי על האשפה כדי למחוק זה לא נותן

                                    N מנותק
                                    N מנותק
                                    ntz
                                    מנהל ראשי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #33

                                    @מרב כתב בהפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!:

                                    @ntz
                                    לחצתי על זה,
                                    וזה מה שזה מראה לי
                                    Screenshot_2023-12-02-19-11-44-806_com.android.chrome.jpg
                                    לחצתי על האשפה כדי למחוק זה לא נותן

                                    זה אומר שיש איזה פוסט בטיוטה.
                                    אחרי הלחיצה על הסמל אמור להיפתח הכתיבת פוסט, ואז צריך ללחוץ על ביטול.
                                    תנסו אולי מהמחשב.

                                    אפשר ליצור קשר במייל:
                                    noam6947@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אחות קטנהא אחות קטנה

                                      @אחות-קטנה כתב בהפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!:

                                      @ntz יש כמה באגים שבר שמתי לב אליהם

                                      1. הספוילר לא ספוילר רק רואים שזה בתוך הקווים
                                      2. אין אופציה לחזור לדף הבית
                                      3. האפשרויות שתמיד היו לעלה ועכשיו זזו לצד מסתירות דברים

                                      בטיפול?
                                      ושאפו על כל השידרוגים

                                      N מנותק
                                      N מנותק
                                      ntz
                                      מנהל ראשי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                                      #34

                                      @אחות-קטנה כתב בהפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!:

                                      @אחות-קטנה כתב בהפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!:

                                      @ntz יש כמה באגים שבר שמתי לב אליהם

                                      1. הספוילר לא ספוילר רק רואים שזה בתוך הקווים
                                      2. אין אופציה לחזור לדף הבית
                                      3. האפשרויות שתמיד היו לעלה ועכשיו זזו לצד מסתירות דברים

                                      בטיפול?
                                      ושאפו על כל השידרוגים

                                      1. מסובך מדי כרגע.
                                      2. טופל. נוסף כפתור בצד.
                                      3. מה הכוונה?

                                      אפשר ליצור קשר במייל:
                                      noam6947@gmail.com

                                      אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • N ntz

                                        @אחות-קטנה כתב בהפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!:

                                        @אחות-קטנה כתב בהפורום עודכן 🎉🎉🎉 פיצ'רים חדשים, באגים + סקר/התייעצות!!:

                                        @ntz יש כמה באגים שבר שמתי לב אליהם

                                        1. הספוילר לא ספוילר רק רואים שזה בתוך הקווים
                                        2. אין אופציה לחזור לדף הבית
                                        3. האפשרויות שתמיד היו לעלה ועכשיו זזו לצד מסתירות דברים

                                        בטיפול?
                                        ושאפו על כל השידרוגים

                                        1. מסובך מדי כרגע.
                                        2. טופל. נוסף כפתור בצד.
                                        3. מה הכוונה?
                                        אחות קטנהא מנותק
                                        אחות קטנהא מנותק
                                        אחות קטנה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                                        #35

                                        @ntz לדוגמא.PNG
                                        לדוג 👆
                                        (מקווה שאתה רואה את התמונה כי לי זה נחסם...)

                                        החיים מנגינה!
                                        התדעו להלחינה?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • נתנאלנ מנותק
                                          נתנאלנ מנותק
                                          נתנאל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #36

                                          למה הסרטונים שמעלים מיוטיוב מופעים בצורה ממש קטנה?
                                          צילום מסך 2023-12-02 210629.png

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול