-
ראיתי שעלה ליוטיוב לפני 11 חודש..... וזה די אקטואלי לעכשיו.
ההופעה הזו לדעתי היא אחת הטובות שלהם.https://youtu.be/orGQspg1Mpw
@אילה1 יש באיזשהו מקום את ההופעה המלאה של מי לה' אלי?
כי מצאתי ביוטיוב את 'הטוב', יש שם גם את הנערים של יבא, וגם את הילדים של מי לה' אלי.https://youtu.be/RQY_oJd1QkY
בכללי, פתאום אני רואה הרבה הופעות שלהם שעלו פתאום ליוטיוב. שירו לו, The Simcha song, ועוד כל מיני.
-
ראיתי שעלה ליוטיוב לפני 11 חודש..... וזה די אקטואלי לעכשיו.
ההופעה הזו לדעתי היא אחת הטובות שלהם.https://youtu.be/orGQspg1Mpw
@אילה1 יש באיזשהו מקום את ההופעה המלאה של מי לה' אלי?
כי מצאתי ביוטיוב את 'הטוב', יש שם גם את הנערים של יבא, וגם את הילדים של מי לה' אלי.https://youtu.be/RQY_oJd1QkY
בכללי, פתאום אני רואה הרבה הופעות שלהם שעלו פתאום ליוטיוב. שירו לו, The Simcha song, ועוד כל מיני.
@כ-פ אמר בפרחי מיאמי:
ראיתי שעלה ליוטיוב לפני 11 חודש..... וזה די אקטואלי לעכשיו.
ההופעה הזו לדעתי היא אחת הטובות שלהם.https://youtu.be/orGQspg1Mpw
@אילה1 יש באיזשהו מקום את ההופעה המלאה של מי לה' אלי?
כי מצאתי ביוטיוב את 'הטוב', יש שם גם את הנערים של יבא, וגם את הילדים של מי לה' אלי.https://youtu.be/RQY_oJd1QkY
בכללי, פתאום אני רואה הרבה הופעות שלהם שעלו פתאום ליוטיוב. שירו לו, The Simcha song, ועוד כל מיני.
כל הסרטונים שעלו הם בני כמה חודשים שם.....
ואת כנראה מתבלבלת בין מי לה' אלי (הDVD יצא ב- 2012) לבין MIAMI IN CONCERT (יצא ב- 2010-11).
בכל אופן, אי אפשר להשיג אותן ביוטיוב אלא רק לקנות.... -
זוכרים את זה?
https://www.youtube.com/watch?v=Uz0rMTYWJPc
מתאים לעוד שבוע...
וכאשר יצא האלבום החדש בקרוב אז הסולנים כאן יככבו בו... ומן הסתם זה גם יהיה האלבום הראשון והאחרון שהם יקחו בו חלק...
ככה זה כשמוציאים אלבום פעם ב5 שנים -
@שמה מאיפה יש לך את השירים הללו בהופעה? אני זוכרת אותם רק בשמע...
יש לך במקרה עוד כאלו ואפשרי להעלות? -
נהדר!
נראה שהוא גנז חלק מהשירים בהופעה האהובה עליו, ובשעת משבר הוא מסכים לשחרר כל פעם קצת...
אולי כפיצוי על כך שהאלבום מתעכב? -
-
@שמה כן, התכוונתי לזה.... תודה!
ועכשיו עוד שאלה - זכור לי שהייתה הופעה בישראל, שהייתה אחרי יבא, לפני מי לה' אלי. קיצור, 2010 כזה. חולצות כחולות אאל"ט. למישהו יש סרטונים משם?
-
@כ-פ
המחשב שלי לא טוב, יש לי בעיה במסך (הצבע של המסך השתנה.....) אז אני מכוונה שזה הסרטונים האלה.
https://send.magicode.me/send-file/file/e7815bb1cb02c0decf4c8f960968760f8de76d10/view
https://send.magicode.me/send-file/file/0784b101a9e5f3f984f92be294436a7b7e256ec6/view
https://send.magicode.me/send-file/file/6e82459c138999bdc532004ddbb6b260c46a8f47/view
https://send.magicode.me/send-file/file/2add790244da7c4bc802e61803754607cee8a861/view
https://send.magicode.me/send-file/file/b3e9955c862464a02b2b6a39b983a73ae472d820/view
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
לי יש