מחרוזת לחנוכה שניגנתי
-
מצורפת מחרוזת לחנוכה שניגנתי על ימאהה SX700. (לא היה לי רשימת שירים, סתם ספונטני, אז יש גם לא קשורים).
בסוף השתמשתי גם בקצת מהדאנסים, יש באורגן עוד עשרות סוגים ופתיחים עדכניים.
אשמח שתשתמעו ותגיבו ותבקרו...(אגב, אני מעוניין להשכיר אותו לתקופות קצרות)
https://send.magicode.me/send-file/file/c435c72f595981ba974f225b4d74ff85c9c0a731/view
-
פ פונץ' בננה העביר נושא זה מ-ימאהה - Yamaha ב-
-
מצורפת מחרוזת לחנוכה שניגנתי על ימאהה SX700. (לא היה לי רשימת שירים, סתם ספונטני, אז יש גם לא קשורים).
בסוף השתמשתי גם בקצת מהדאנסים, יש באורגן עוד עשרות סוגים ופתיחים עדכניים.
אשמח שתשתמעו ותגיבו ותבקרו...(אגב, אני מעוניין להשכיר אותו לתקופות קצרות)
https://send.magicode.me/send-file/file/c435c72f595981ba974f225b4d74ff85c9c0a731/view
@פאראנצ-עס לא קיים אשמח אם תעלה את זה בגמבו מייל !!
-
מצורפת מחרוזת לחנוכה שניגנתי על ימאהה SX700. (לא היה לי רשימת שירים, סתם ספונטני, אז יש גם לא קשורים).
בסוף השתמשתי גם בקצת מהדאנסים, יש באורגן עוד עשרות סוגים ופתיחים עדכניים.
אשמח שתשתמעו ותגיבו ותבקרו...(אגב, אני מעוניין להשכיר אותו לתקופות קצרות)
https://send.magicode.me/send-file/file/c435c72f595981ba974f225b4d74ff85c9c0a731/view
@פאראנצ-עס כתב במחרוזת לחנוכה שניגנתי:
מצורפת מחרוזת לחנוכה שניגנתי על ימאהה SX700. (לא היה לי רשימת שירים, סתם ספונטני, אז יש גם לא קשורים).
בסוף השתמשתי גם בקצת מהדאנסים, יש באורגן עוד עשרות סוגים ופתיחים עדכניים.
אשמח שתשתמעו ותגיבו ותבקרו...(אגב, אני מעוניין להשכיר אותו לתקופות קצרות)
https://send.magicode.me/send-file/file/c435c72f595981ba974f225b4d74ff85c9c0a731/view
אפשר בדרייב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות