דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הפורום המקצועי
  3. עמית בן עטר
  4. תגובות
  5. תגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?"

תגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תגובות
38 פוסטים 24 כותבים 3.2k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N ntz

    @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

    @אפרת יש לו את העבודות שלו הוא איש חשוב @ntz הולך להיות עוד ?

    טור חודשי בעזרת השם.
    אני אשתדל לדאוג שיהיו עוד אמנים שיגישו טורים חודשיים.
    השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..

    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #28

    @ntz אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

    השאלה אם זה באמת תורם להרבה משתמשים..

    בוודאי שזה תורם, כל ידע מוזיקלי מוסיף ותורם הרבה
    ק"וח של מוזיקאי באמת!!!!!
    ובוודאי שנשמח גם שתביאו מהצד של הזמרים
    והמלחינים!! 😊

    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      @עמית-בן-עטר חג שמח עמית הטור שלך היה מטורף
      1 היה שם הרבה מילים שלא הבנתי מה זה
      א- וירטואוז צמרת?
      ב- רחמנינוב?
      ג- מסמר אותי לכיסא?
      ד- רכשתי את הספריה הראשונה. "אדירול אורקסטרל". זה ספריה או ספר? אדירול אורקסטרל?
      ה- ווליום בלבד 1-127 שהיו קיימים בתוכנה.?
      ו- סימפולים?
      ז- ארטיקולציות שונות ומשונות?
      ח- edm ?
      ט- ניואנסים קטנים?
      י- אקוסטיים?
      יא-דומיננטיים?
      יב- ארטיקולציות
      יג- לנגן לגטו, סטאקטו, פורטמנטו, גליסנדו, פיציקטו, מרקטו, והיד נטויה.?
      יד- טיימינג ?

      2 האתר עדיין לא נבדק בנטפרי
      3 כל שלושת האתרים שלך שראיתי בחיפוש גוגל לא מאובטח אז אני לא יודע אם להיכנס אז אשמח לקישורים שלך לאתרים שלך!

      margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #29

      @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

      רכשתי את הספריה הראשונה. "אדירול אורקסטרל"

      מה זה באמת?
      למישהו יש מושג?
      עשיתי גוגל וגם הוא לא עזר...

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ד מנותק
        ד מנותק
        דיזיין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #30

        סליחה על ההצתה,
        אפשר קישור לטור?
        סורי פשוט לא מצאתי אותו כאן....

        אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
        ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ד דיזיין

          סליחה על ההצתה,
          אפשר קישור לטור?
          סורי פשוט לא מצאתי אותו כאן....

          margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #31

          @דיזיין
          https://miktzav.com/topic/5021/%D7%9C%D7%A0%D7%92%D7%9F-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%95-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ד מנותק
            ד מנותק
            דיזיין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #32

            ואוו מהמםם,
            נהניתי לקרוא!!!

            אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
            ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אני עצמי רק אפס
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #33

              לגבי ה ''לא הכל וורוד''....
              אז אומרים האומרים, שבשביל לראות הכל וורוד, צריך שהעיניים יהיו אדומות........😢 🤙

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • margalitM margalit

                @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                רכשתי את הספריה הראשונה. "אדירול אורקסטרל"

                מה זה באמת?
                למישהו יש מושג?
                עשיתי גוגל וגם הוא לא עזר...

                טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #34

                @margalit אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                רכשתי את הספריה הראשונה. "אדירול אורקסטרל"

                מה זה באמת?
                למישהו יש מושג?
                עשיתי גוגל וגם הוא לא עזר...

                סורי על ההצתה אבל זה ספריית vst סימפונית כלומר כינורות פסנתר צלו וקונטרה באסים. כיום נראלי יש אותה בחינם בכל מיני אתרים אם תרצי אני אוכל לחפש לך

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • טיטוט טיטו

                  @margalit אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                  @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                  רכשתי את הספריה הראשונה. "אדירול אורקסטרל"

                  מה זה באמת?
                  למישהו יש מושג?
                  עשיתי גוגל וגם הוא לא עזר...

                  סורי על ההצתה אבל זה ספריית vst סימפונית כלומר כינורות פסנתר צלו וקונטרה באסים. כיום נראלי יש אותה בחינם בכל מיני אתרים אם תרצי אני אוכל לחפש לך

                  margalitM מנותק
                  margalitM מנותק
                  margalit
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #35

                  @טיטו אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                  @margalit אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                  @שמעון-2 אמר בתגובות ל "לנגן עם החיים או עם המדומים?":

                  רכשתי את הספריה הראשונה. "אדירול אורקסטרל"

                  מה זה באמת?
                  למישהו יש מושג?
                  עשיתי גוגל וגם הוא לא עזר...

                  סורי על ההצתה אבל זה ספריית vst סימפונית כלומר כינורות פסנתר צלו וקונטרה באסים. כיום נראלי יש אותה בחינם בכל מיני אתרים אם תרצי אני אוכל לחפש לך

                  תודה
                  תזמורת סמפונית יש לי 2 ממש טובות
                  אז לא כזה חשוב לי בשביל לחפש לי את זה
                  תודה בכל אופן

                  סולמות
                  מגביהים את הקול שלך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • I מנותק
                    I מנותק
                    inon003המוזיקה היא חיי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #36

                    אתה מלמד עיבוד תווים וכאלה מעניין אותי דווקא

                    עמית בן עטרע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבוע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #37

                      טור מאוד מחכים תודה!
                      אני בכל אופן חסידה מושבעת של מוזיקה חיה וממש לא אוהבת את הרעיון של האלקטרונית.... מרגיש לי שאלקטרונית היא חיקוי אולי מוצלח של המוזיקה החיה אך בלי נשמה... וכל העניין של המוזיקה זה הנשמה...

                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • I inon003המוזיקה היא חיי

                        אתה מלמד עיבוד תווים וכאלה מעניין אותי דווקא

                        עמית בן עטרע מנותק
                        עמית בן עטרע מנותק
                        עמית בן עטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #38

                        @inon003המוזיקה-היא-חיי
                        אהלן וסליחה על התגובה המאוחרת...
                        פשוט לא נכנס לכאן הרבה...

                        מצרף כאן מסלול דיגיטלי שלי ללימוד אקורדים ותווים.
                        עשיתי גם כמה צינזורים כדי שיותאם לקהל שמקפיד.

                        https://amitbenatar.ravpage.co.il/chordsandnotescharediline

                        אשמח להרחיב בשיחה טלפונית גם:
                        0547464459

                        שיהיה אחלה יום וחודש אדר שמח

                        עמית

                        עמית בן עטר
                        אולפני ביט
                        קורסים דיגיטלים בנושאים: תוכנת קיובייס, אקורדים ותווים, עיבוד מוסיקלי.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        תגובה
                        • תגובה כנושא
                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                        • מהישן לחדש
                        • מהחדש לישן
                        • הכי הרבה הצבעות


                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • לא נקרא 0
                        • פוסטים אחרונים
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • שליחת פנייה לניהול