גיבוש להקת בחורי ישיבות
-
ברצוני לגבש להקה מצוצמת של בחורי ישיבות מוזיקאים לנגינה בשביל הכיף, בחדרי חזרות וכאלה, וכן להחכים אחד את השני במוזיקה - לא לאירועים כו"כ. הנגנים הדרושים לי הם - גיטרה בס, גיטרה חשמלית, נשפן, ותופים (אני על הפסנתר). אני מעוניין בחבר'ה שמבינים היטב במוזיקה, (תאוריה), סגנונות, וכו' ויש להם שאיפה להתקדם כמה שיותר. אפשר להעלות פה קטעי נגינה בשביל הבדיקה ויצירת קשר. תודה רבה.
-
ברצוני לגבש להקה מצוצמת של בחורי ישיבות מוזיקאים לנגינה בשביל הכיף, בחדרי חזרות וכאלה, וכן להחכים אחד את השני במוזיקה - לא לאירועים כו"כ. הנגנים הדרושים לי הם - גיטרה בס, גיטרה חשמלית, נשפן, ותופים (אני על הפסנתר). אני מעוניין בחבר'ה שמבינים היטב במוזיקה, (תאוריה), סגנונות, וכו' ויש להם שאיפה להתקדם כמה שיותר. אפשר להעלות פה קטעי נגינה בשביל הבדיקה ויצירת קשר. תודה רבה.
@יואל-המוזיקאי
רק נדגיש שיצירת הקשר תיעשה דרך ההנהלה כמובן, ולא מעל גבי הפורום.
אחלה רעיון, בהצלחה! -
הנקודה היתה בשביל הבדיקה...
-
ברצוני לגבש להקה מצוצמת של בחורי ישיבות מוזיקאים לנגינה בשביל הכיף, בחדרי חזרות וכאלה, וכן להחכים אחד את השני במוזיקה - לא לאירועים כו"כ. הנגנים הדרושים לי הם - גיטרה בס, גיטרה חשמלית, נשפן, ותופים (אני על הפסנתר). אני מעוניין בחבר'ה שמבינים היטב במוזיקה, (תאוריה), סגנונות, וכו' ויש להם שאיפה להתקדם כמה שיותר. אפשר להעלות פה קטעי נגינה בשביל הבדיקה ויצירת קשר. תודה רבה.
@יואל-המוזיקאי אני חד משמעית אחריך!!
רעיון מטורף שצריך היה להעשות ממזמן...
אם צריך קלידן\נגן קחון\נגן יקולילי אני אשמח לעזור בכיף!! -
כמו שכתבתי אני כבר הקלידן, לגבי שאר הכלים נראה שזה פחות האיזור שאליו אני מכוון.
-
כמו שכתבתי אני כבר הקלידן, לגבי שאר הכלים נראה שזה פחות האיזור שאליו אני מכוון.
@יואל-המוזיקאי אני יודע גם גיטרה אבל ברמה בינונית..
-
אני צריך נגנים ממש טובים.
-
אני צריך נגנים ממש טובים.
@יואל-המוזיקאי
אם זה לנגן בשביל הכיף.
אז אפשר כמה נגנים מכל כלי.
(זה לא שאתה יוצר משהו ולא רוצה לשלם על עוד נגן) -
סליחה על התשובה המאוחרת. בכ"א אני דווקא מעוניין בנגן א' על כל כלי ושיהיה הכי טוב שיש (עד כמה שאפשר) ע"מ לשמור על משהו מצומצם ואיכותי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות