הראפאר משה נר
-
אם הוא יהיה קצת יותר מדוייק בקול ויותר זורם על הבמה הוא יהיה ניסים בלאק הבא
@יהודה-n אפשר במיגוד לא נפתח לי
-
תצביעו לו הוא תותח
פוסט זה נמחק! -
אני מכיר אותו אישית והוא הרבה יותר טוב ממה שהוא היה שם על הבמה כנראה שהוא היה בלחץ
-
אני מכיר אותו אישית והוא הרבה יותר טוב ממה שהוא היה שם על הבמה כנראה שהוא היה בלחץ
@דוד-ירושלמי-בנשמה כן חבל הבנתי שהוא לא עלה אלא שאפיק עלה והוא טוב אבל יכ כמה שעושים את העבודה שלו שם
וזה מבאס כי משה נר הוא היחיד שהיה הראפר בתוכנית ... -
@יהודה-n אפשר במיגוד לא נפתח לי
@המחבל-המחופש אין לי אפשרות (אני לא יכול להוריד)
-
@המחבל-המחופש אין לי אפשרות (אני לא יכול להוריד)
@יהודה-n אמר בהראפאר משה נר:
@המחבל-המחופש אין לי אפשרות (אני לא יכול להוריד)
בסדר הורדתי הרגע תמאסטרו
רק איזה חלק הוא?מכירה אותו טוב הוא ממש שר פצצה
הוא עלה? -
@יהודה-n אמר בהראפאר משה נר:
@המחבל-המחופש אין לי אפשרות (אני לא יכול להוריד)
בסדר הורדתי הרגע תמאסטרו
רק איזה חלק הוא?מכירה אותו טוב הוא ממש שר פצצה
הוא עלה?@המחבל-המחופש בפרק 12 דקה 12 בערך
-
https://media.kcm.fm/upload/mp3/hamaestro/habitzuim/38.mp4
הביצוע שלו
-
@053 https://www.youtube.com/watch?v=C7LfTMqPUnc
זה הקישור אז למי שנפתח יכול להוריד. -
@053 אם אתה לא מתייג אז מי שהגבת לו, לא יודע שענית כבר...
-
@053 אם אתה לא מתייג אז מי שהגבת לו, לא יודע שענית כבר...
@מישהי-מאמי אוקי לא ידעתי, ממש תודה!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
)