דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נותי ליברמן

נותי ליברמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.3k פוסטים 187 כותבים 142.2k צפיות 39 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ת מנותק
    ת מנותק
    תודה לך ה'
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1126

    @א-ה-2 אוווה חוזה שחורות...😆 🕶

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ת תודה לך ה'

      @הדס-ט זה שהוא פעם אחת חשף מהחיים שלו לא אומר שעכשיו כל השירים שלו אמורים להיות כאלו...
      אולי הוא רוצה לגוון קצת בסגנון, כאילו לא עוד פעם ים של דמעות אלא משהו קצת אחר, ואני מבינה את השכל מאחורי זה כי בנאדם רוצה לשיר עוד דברים...
      כאילו זה נשמע שאנשים אוהבים אותו- כי הוא חשף מהחיים שלו, וזה נשמע לי ממש מוזר, אני לדוגמא אם אני שומעת שיר שאני אוהבת זה בגלל המסר, המנגינה, המילים, הקול של הזמר, לא רק בגלל שהוא חושף מעצמו דברים, נכון?
      הרי כולנו שומעים קאברים, שזה שירים שלא אנשים כתבו אלא מישהו אחר, אז למה אצלו זה רק בגלל שהוא כותב מעצמו?
      כל הקריירה שלו לא ממש ברורה לי

      B מנותק
      B מנותק
      BINYAMIN OFFICIAL
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1127

      הייתי מציע לכל המגיבים כאן לקרוא את זה אפילו שזה קצת ארוך🤤

      לאחרונה אני רואה כאן כל מיני תגובות שלא כל כך מחמיאות ואפילו קצת דורסות כמו : "בסדר הנה עוד שיר כמו כולם" , "הוא לא יצליח הרבה זמן ", "השירים האחרונים שלא לא משהו" ,"השיר הראשון היה הכי יפה ", "מנסה לחכות אנשים" וכו' .

      נותי הוא פצצה של מוזיקה והוא נותן צבע שונה וחדש לז'אנר החרדי וכמו בכול דבר יש כאלו שאוהבים ויש כאלה שלא .
      אני בכול אופן התחברתי מאד למוזיקה שלו ולא בגלל השיר הראשון שלו אלא,
      כי אהבתי את הצבע קול ואת הסגנון המדהים שהוא הביא איתו ונראה לי שכך גם הקהל שבחר לשמוע אותו ושם אותו ברשימת המועדפים אמור לעשות. ולא לבחון אותו בגלל שיר כזה או אחר שהמסר שלהם פחות חזק !!
      הרי לכל זמר יש שיר עם מסר ומשמעות ויש כאלה פחות ....

      וחוץ מזה שמאחורי כל שיר עומדת חתיכת הפקה של הקלטות , מחיקות , סקיצות , עיבוד , שינוי טקסט , גרפיקת סרטון , כלים , מיקס ומאסטר, צילומים , שיווק דיגיטלי , פעולות יח"צ , וכל דבר כזה דורש כסף ומאמץ ויגיעה אז בואו נרים ונעודד לזמר שמוציא שיר ובמיוחד ובמיוחד שהוא מהזרם שלנו החרדי .

      ניתן מילה טובה או איזה פירגון ונפסיק לפסול שירים אחד אחרי השני בגלל איזה משהו שלא מסתדר לנו .

      [בהודעה זו אין בכוונתי לפגוע חלילה בשום משתמש ואין לי משהו שמכוון אפילו ברמז לאחד מהמשתמשים . אוהב את כולם ואין עליכם . אבל הייתי חייב להוציא .]

      כ.פ.כ NAAMA 0N 2 תגובות תגובה אחרונה
      👍
      6
      • B BINYAMIN OFFICIAL

        הייתי מציע לכל המגיבים כאן לקרוא את זה אפילו שזה קצת ארוך🤤

        לאחרונה אני רואה כאן כל מיני תגובות שלא כל כך מחמיאות ואפילו קצת דורסות כמו : "בסדר הנה עוד שיר כמו כולם" , "הוא לא יצליח הרבה זמן ", "השירים האחרונים שלא לא משהו" ,"השיר הראשון היה הכי יפה ", "מנסה לחכות אנשים" וכו' .

        נותי הוא פצצה של מוזיקה והוא נותן צבע שונה וחדש לז'אנר החרדי וכמו בכול דבר יש כאלו שאוהבים ויש כאלה שלא .
        אני בכול אופן התחברתי מאד למוזיקה שלו ולא בגלל השיר הראשון שלו אלא,
        כי אהבתי את הצבע קול ואת הסגנון המדהים שהוא הביא איתו ונראה לי שכך גם הקהל שבחר לשמוע אותו ושם אותו ברשימת המועדפים אמור לעשות. ולא לבחון אותו בגלל שיר כזה או אחר שהמסר שלהם פחות חזק !!
        הרי לכל זמר יש שיר עם מסר ומשמעות ויש כאלה פחות ....

        וחוץ מזה שמאחורי כל שיר עומדת חתיכת הפקה של הקלטות , מחיקות , סקיצות , עיבוד , שינוי טקסט , גרפיקת סרטון , כלים , מיקס ומאסטר, צילומים , שיווק דיגיטלי , פעולות יח"צ , וכל דבר כזה דורש כסף ומאמץ ויגיעה אז בואו נרים ונעודד לזמר שמוציא שיר ובמיוחד ובמיוחד שהוא מהזרם שלנו החרדי .

        ניתן מילה טובה או איזה פירגון ונפסיק לפסול שירים אחד אחרי השני בגלל איזה משהו שלא מסתדר לנו .

        [בהודעה זו אין בכוונתי לפגוע חלילה בשום משתמש ואין לי משהו שמכוון אפילו ברמז לאחד מהמשתמשים . אוהב את כולם ואין עליכם . אבל הייתי חייב להוציא .]

        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
        #1128

        @BINYAMIN-OFFICIAL מסתבר שההרגשה הכללית של כל מי שהוציא אי פעם שיר / קאבר היא כזו.... רק מי שהוציא שיר יכול להבין את ההשקעה שטמונה בכל הוצאת סינגל כלשהו.

        @BINYAMIN-OFFICIAL כתב בנותי ליברמן:

        נותי הוא פצצה של מוזיקה והוא נותן צבע שונה וחדש לז'אנר החרדי וכמו בכול דבר יש כאלו שאוהבים ויש כאלה שלא .

        לעניות דעתי, אומרים את זה על כל זמר שני היום. יכול להיות שלנותי יש משהו קצת יותר שונה, 'חנן בן ארי החרדי' כמו שאוהבים לומר..... אני אישית בכל אופן, לא רואה הבדל לדוג', בין פודולינסקי לנותי.

        זו כמובן דעתי האישית בלבד 🙂

        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • B BINYAMIN OFFICIAL

          הייתי מציע לכל המגיבים כאן לקרוא את זה אפילו שזה קצת ארוך🤤

          לאחרונה אני רואה כאן כל מיני תגובות שלא כל כך מחמיאות ואפילו קצת דורסות כמו : "בסדר הנה עוד שיר כמו כולם" , "הוא לא יצליח הרבה זמן ", "השירים האחרונים שלא לא משהו" ,"השיר הראשון היה הכי יפה ", "מנסה לחכות אנשים" וכו' .

          נותי הוא פצצה של מוזיקה והוא נותן צבע שונה וחדש לז'אנר החרדי וכמו בכול דבר יש כאלו שאוהבים ויש כאלה שלא .
          אני בכול אופן התחברתי מאד למוזיקה שלו ולא בגלל השיר הראשון שלו אלא,
          כי אהבתי את הצבע קול ואת הסגנון המדהים שהוא הביא איתו ונראה לי שכך גם הקהל שבחר לשמוע אותו ושם אותו ברשימת המועדפים אמור לעשות. ולא לבחון אותו בגלל שיר כזה או אחר שהמסר שלהם פחות חזק !!
          הרי לכל זמר יש שיר עם מסר ומשמעות ויש כאלה פחות ....

          וחוץ מזה שמאחורי כל שיר עומדת חתיכת הפקה של הקלטות , מחיקות , סקיצות , עיבוד , שינוי טקסט , גרפיקת סרטון , כלים , מיקס ומאסטר, צילומים , שיווק דיגיטלי , פעולות יח"צ , וכל דבר כזה דורש כסף ומאמץ ויגיעה אז בואו נרים ונעודד לזמר שמוציא שיר ובמיוחד ובמיוחד שהוא מהזרם שלנו החרדי .

          ניתן מילה טובה או איזה פירגון ונפסיק לפסול שירים אחד אחרי השני בגלל איזה משהו שלא מסתדר לנו .

          [בהודעה זו אין בכוונתי לפגוע חלילה בשום משתמש ואין לי משהו שמכוון אפילו ברמז לאחד מהמשתמשים . אוהב את כולם ואין עליכם . אבל הייתי חייב להוציא .]

          NAAMA 0N מנותק
          NAAMA 0N מנותק
          NAAMA 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1129

          @BINYAMIN-OFFICIAL אני לא ממש מסכימה עם זה.
          הקהל אמור לאהוב את השירים לא רק בגלל הקול והסגנון אלא יחד עם כל המכלול של השיר
          אני עצמי כתבתי הרבה הערות כאלו...
          ואני חושבת שאי אפשר לומר שבגלל שכל שיר הוא השקעה אסור להביע דעה פחות נחמדה
          אבל כדאי שלא נעיר הערות מדי דורסות כדי שלא ברגע אחד נהרוס לו את המוניטין שהוא השקיע עליו

          B תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שלומקה כהן 0ש מנותק
            שלומקה כהן 0ש מנותק
            שלומקה כהן 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1130

            נותי הוא אחלה זמר שיר כייפי ממש אולי קצת פחות מובן אבל קליט וכייף
            צרייך באיזשהו שלב להפסיק ליטחון עליו תמוח כי הוא גם בן אדם בסופו של דבר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            💪 👍
            3
            • ענבלע מנותק
              ענבלע מנותק
              ענבל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1131

              סליחה שאני כזה תוקפני אבל לדעתי נותי [הרס] שינה את כל הסגנון ואת כל מה שהוא בנה ב4 שירים עכשיו הוא הרס אם האחים
              וגם אני חושב ששער השירים יותר על רמה חבל 😖😒

              B תגובה 1 תגובה אחרונה
              👎
              0
              • NAAMA 0N NAAMA 0

                @BINYAMIN-OFFICIAL אני לא ממש מסכימה עם זה.
                הקהל אמור לאהוב את השירים לא רק בגלל הקול והסגנון אלא יחד עם כל המכלול של השיר
                אני עצמי כתבתי הרבה הערות כאלו...
                ואני חושבת שאי אפשר לומר שבגלל שכל שיר הוא השקעה אסור להביע דעה פחות נחמדה
                אבל כדאי שלא נעיר הערות מדי דורסות כדי שלא ברגע אחד נהרוס לו את המוניטין שהוא השקיע עליו

                B מנותק
                B מנותק
                BINYAMIN OFFICIAL
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1132

                @NAAMA-0 כל אחד ודעתו
                אבל שוב אני אומר : אי אפשר לצפות שכול שיר שלו ייצא כמו ים של דמעות ...
                וזה לא מוריד מהערך של השירים החדשים שלו ..
                וכמו שגם אתם כתבתם צריך לשים לב לתגובות כאן כי הם קצת "דורסות" לפעמים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                1
                • ענבלע ענבל

                  סליחה שאני כזה תוקפני אבל לדעתי נותי [הרס] שינה את כל הסגנון ואת כל מה שהוא בנה ב4 שירים עכשיו הוא הרס אם האחים
                  וגם אני חושב ששער השירים יותר על רמה חבל 😖😒

                  B מנותק
                  B מנותק
                  BINYAMIN OFFICIAL
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1133

                  @ענבל מאיזה בחינה אתה אומר את זה ?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ענבלע מנותק
                    ענבלע מנותק
                    ענבל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1134

                    שהשיר אחים אולי כי כי המילה אחים חוזרת על עצמה
                    [גם בשיר מילים יש משהו דומה אבא ... יש לי פה וכו' ]
                    אז אני אומר שיש כאלו שאמרו שכל השירים שלו דומים בלחן וזה לא החיסרון
                    אלה החיסרון הוא או שזה לא הסגנון שלו לנותי יש סגנון מסיום וב''אחים '' הוא שינה אותו אולי לכן זה הפריע ומחילה שוב
                    רק הבעתי את דעתי

                    רות נהריר שלומקה כהן 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • ענבלע ענבל

                      שהשיר אחים אולי כי כי המילה אחים חוזרת על עצמה
                      [גם בשיר מילים יש משהו דומה אבא ... יש לי פה וכו' ]
                      אז אני אומר שיש כאלו שאמרו שכל השירים שלו דומים בלחן וזה לא החיסרון
                      אלה החיסרון הוא או שזה לא הסגנון שלו לנותי יש סגנון מסיום וב''אחים '' הוא שינה אותו אולי לכן זה הפריע ומחילה שוב
                      רק הבעתי את דעתי

                      רות נהריר מנותק
                      רות נהריר מנותק
                      רות נהרי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1135

                      @ענבל אני לא חושבת שכל דבר שחושבים צריכים להגיד וגם לא כל זמר הוא מושלם בלחן או במילים שלו יש יורדים ויש עולים אבבללל לא צריך כל ירידה ועליה להודיע כי אף אחד לא מינה אותכם לחקור ולהגיד את רמת היכולות שלו, נכון יש דברים בולטים ושונים אבל אנחנו נקבל כל אחד באשר הוא ללא ביקורת! למה הביקורות פה רק הולכות ומתרבות ועולות ברמתן.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍 👏
                      0
                      • ענבלע ענבל

                        שהשיר אחים אולי כי כי המילה אחים חוזרת על עצמה
                        [גם בשיר מילים יש משהו דומה אבא ... יש לי פה וכו' ]
                        אז אני אומר שיש כאלו שאמרו שכל השירים שלו דומים בלחן וזה לא החיסרון
                        אלה החיסרון הוא או שזה לא הסגנון שלו לנותי יש סגנון מסיום וב''אחים '' הוא שינה אותו אולי לכן זה הפריע ומחילה שוב
                        רק הבעתי את דעתי

                        שלומקה כהן 0ש מנותק
                        שלומקה כהן 0ש מנותק
                        שלומקה כהן 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1136

                        @ענבל נוו , באמת🤦
                        חסר שירים שהמילים שלהם חוזרים על עצמם ונהיו להיט???🤔
                        הדוגמא הכי פשוטה זה השיר אבא של אברהם פריד😳
                        יש אנשים שמחפשים את השירים הקליטים האלו
                        ועובדה שאם תשים באמת לב תגלה שזה השירים שאתה הכי קולט
                        והכי נשארים במוח😶

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • משה דוק 1מ מנותק
                          משה דוק 1מ מנותק
                          משה דוק 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1137

                          בא'נה שיר פצצה מה נטרק איתכם?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שלומקה כהן 0ש מנותק
                            שלומקה כהן 0ש מנותק
                            שלומקה כהן 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1138

                            נכון זה שיר אחלה!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • B מנותק
                              B מנותק
                              BINYAMIN OFFICIAL
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1139

                              בקרוב שיר חדש שלו בשם "חפר"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • נ מנותק
                                נ מנותק
                                נעמי ה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1140

                                https://www.youtube.com/watch?v=4Qh_IIhYftQ&pp=ygUG15fXpNeo

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • NAAMA 0N מנותק
                                  NAAMA 0N מנותק
                                  NAAMA 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1141

                                  השיר חפר קצת חפר כאילו קצת מוזר
                                  אבל אין לדעת לפעמים בשירים הכי מוזרים הם להיטים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שוהםש מנותק
                                    שוהםש מנותק
                                    שוהם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1142

                                    @נעמי-ה אפשר בMP??
                                    זה השיר? או מה זה?

                                    "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                    https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                    פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שוהםש שוהם

                                      @נעמי-ה אפשר בMP??
                                      זה השיר? או מה זה?

                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1143

                                      @שוהם כן, החדש-
                                      נותי- 'חפר'.mp3

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שוהםש מנותק
                                        שוהםש מנותק
                                        שוהם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                                        #1144

                                        יש למישהו את המילים של השיר הזה???
                                        דחוףףףףף!

                                        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • תחדש אותנו באמתת מנותק
                                          תחדש אותנו באמתת מנותק
                                          תחדש אותנו באמת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1145

                                          זה לא בדיוק שיר. זה קטע חצי-ראפ שמנסה לסכם את מה שהולך ברשתות החברתיות בחודשים האחרונים.
                                          הוא בעצמו מודע לכך שזה קצת מטופש, ולכן בסוף השיר הוא אומר: "אני מוחק את זה אחרי המלחמה".

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול