הקלידנים 2
-
מזעזע מה שהיה היום.
ברדיו זה חזר על עצמו שלוש פעמיים!!!
הם לא יכולים לעצור את זה???
חוץ מזה, בשביל מה הם מקליטים את זה מראש??
גם השבוע, וגם שבוע שעבר היו להם פשלות בעריכה.... -
@אלחנן-כהן יוחנן אורי אמר איזה משפט, והוא לא רצה שיראו את זה, אז הוא אמר למחנם שיחתוך את זה.
ואז מנחם אמר למנדי (אור) שהוא מתחיל מהתחלה, ותכלס רואים את זה, ופתאום זה קופץ שערכו את זה אבל בקטע אחרי זה.
תוכל לראות פה:
https://www.youtube.com/watch?v=MQvZqHbXtPg&t=3848s -
עלה הפרק
-
הניקוד של 4 מתוכם זה 24 תיקו......
ןעוד 1 25.... -
עלה הפרק
@מנחם-הורביץ-770 איפה הוא עלה??
והאם זה מסודר שאפשר לראות?? -
עלה הפרק
@מנחם-הורביץ-770 אפשר לעלות לפה או לשלוח קישור? תודה!
-
הי @חכם_בלילה
כשהתחילה התוכנית ושמעתי את המתמודד הראשון, התלהבתי ואמרתי מבחינתי הוא המנצח של היום, אין סיכוי שמשהו יעבור אותו (אני ממש רצינית, לא בקטע של לעבוד על אחרים.)
ופתאום קישרתי בינך לבין הפינה 'מאחורי הקלידים' בקו המכלול, ואז גם פתאום קלטתי שאתה @חכם_בלילה ...
אז שאפו ענק!!
בהצלחה יותר ענקית!!
וכמובן שאני אצביע לך...
(וואלה, לא דמיינתי שאתה כזה צעיר..., כמה מוכשר ככה צעיר....) -
פוסט זה נמחק!
-
https://drive.google.com/file/d/1PjwhwUArw8Jq6_XHQFG7IiYHulWnvKkK/view?usp=drivesdk
פרק 2 להורדה
-
הי @חכם_בלילה
כשהתחילה התוכנית ושמעתי את המתמודד הראשון, התלהבתי ואמרתי מבחינתי הוא המנצח של היום, אין סיכוי שמשהו יעבור אותו (אני ממש רצינית, לא בקטע של לעבוד על אחרים.)
ופתאום קישרתי בינך לבין הפינה 'מאחורי הקלידים' בקו המכלול, ואז גם פתאום קלטתי שאתה @חכם_בלילה ...
אז שאפו ענק!!
בהצלחה יותר ענקית!!
וכמובן שאני אצביע לך...
(וואלה, לא דמיינתי שאתה כזה צעיר..., כמה מוכשר ככה צעיר....) -
@rivka-0 תודה רבה רבה

שימחתם אותי מאוד!!(למי ששואל הפרק של מאחורי הקלידים יעלה היום בע"ה, יש למה לחכות!!)
@חכם_בלילה
באמת ביצוע מיוחד!!
מקצועי בטרוף, וממש נעים לאוזן!!
יש לך עתיד ענק במוזיקה..., בהצלחה!) -
הי @חכם_בלילה
כשהתחילה התוכנית ושמעתי את המתמודד הראשון, התלהבתי ואמרתי מבחינתי הוא המנצח של היום, אין סיכוי שמשהו יעבור אותו (אני ממש רצינית, לא בקטע של לעבוד על אחרים.)
ופתאום קישרתי בינך לבין הפינה 'מאחורי הקלידים' בקו המכלול, ואז גם פתאום קלטתי שאתה @חכם_בלילה ...
אז שאפו ענק!!
בהצלחה יותר ענקית!!
וכמובן שאני אצביע לך...
(וואלה, לא דמיינתי שאתה כזה צעיר..., כמה מוכשר ככה צעיר....)@rivka-0 כתב בהקלידנים 2:
הי @חכם_בלילה
כשהתחילה התוכנית ושמעתי את המתמודד הראשון, התלהבתי ואמרתי מבחינתי הוא המנצח של היום, אין סיכוי שמשהו יעבור אותו (אני ממש רצינית, לא בקטע של לעבוד על אחרים.)
ופתאום קישרתי בינך לבין הפינה 'מאחורי הקלידים' בקו המכלול, ואז גם פתאום קלטתי שאתה @חכם_בלילה ...
אז שאפו ענק!!
בהצלחה יותר ענקית!!
וכמובן שאני אצביע לך...
(וואלה, לא דמיינתי שאתה כזה צעיר..., כמה מוכשר ככה צעיר....)מתי הוא התמודד?
-
@rivka-0 כתב בהקלידנים 2:
הי @חכם_בלילה
כשהתחילה התוכנית ושמעתי את המתמודד הראשון, התלהבתי ואמרתי מבחינתי הוא המנצח של היום, אין סיכוי שמשהו יעבור אותו (אני ממש רצינית, לא בקטע של לעבוד על אחרים.)
ופתאום קישרתי בינך לבין הפינה 'מאחורי הקלידים' בקו המכלול, ואז גם פתאום קלטתי שאתה @חכם_בלילה ...
אז שאפו ענק!!
בהצלחה יותר ענקית!!
וכמובן שאני אצביע לך...
(וואלה, לא דמיינתי שאתה כזה צעיר..., כמה מוכשר ככה צעיר....)מתי הוא התמודד?
@אפרת-גלבוע בפרק מספר 2 המתמודד הראשון
-
מזעזע מה שהיה היום.
ברדיו זה חזר על עצמו שלוש פעמיים!!!
הם לא יכולים לעצור את זה???
חוץ מזה, בשביל מה הם מקליטים את זה מראש??
גם השבוע, וגם שבוע שעבר היו להם פשלות בעריכה....@rivka-0 כתב בהקלידנים 2:
מזעזע מה שהיה היום.
ברדיו זה חזר על עצמו שלוש פעמיים!!!
הם לא יכולים לעצור את זה???
חוץ מזה, בשביל מה הם מקליטים את זה מראש??
גם השבוע, וגם שבוע שעבר היו להם פשלות בעריכה....וואו -חשבתי שרק הנגן שלי השתגע - לא הבנתי מה קורה
עכשיו אני רואה שהיתה בעיה כללית -
@מנחם-הורביץ-770 כן (לצערי עם הSX 600)
@חכם_בלילה
מה החיסרון ב sx600 לא הרגשתי הבדל מהגינוסים למינהם
זה כנראה -- "למבינים בלבד"
מעניין גם שאף אחד בפרק השני לא ניגן בקורג -
@חכם_בלילה
מה החיסרון ב sx600 לא הרגשתי הבדל מהגינוסים למינהם
זה כנראה -- "למבינים בלבד"
מעניין גם שאף אחד בפרק השני לא ניגן בקורג -
@אילן-פ גם בפרק הקודם כולם היו עם ימאהה
ורובם גם עם טיירוס 5
או שזה קלידים של אותו אחד והאחרים הגיעו בלי הקלידים שלהם???
לא שנראה לי אבל זה קצת מוזר@אחות-קטנה כל מי שהיה בא עם קלידים שלו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות