דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר

מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
445 פוסטים 111 כותבים 53.1k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שוהםש מנותק
    שוהםש מנותק
    שוהם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #393

    אלפי בני הישיבות שרו יחד 'רחם' עם מקהלת 'מלכות' ובנצי קלצקין
    https://www.jdn.co.il/video/2086238/

    "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
    https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • שוהםש מנותק
      שוהםש מנותק
      שוהם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #394

      מחרוזת חנוכה - מקהלת מלכות, הרשי סגל וגדולי הזמר🥰🙌
      https://www.kore.co.il/viewArticle/146575
      כמדי חג ומועד מקהלת 'מלכות' מגישה הפקה מושקעת של מחרוזת משובחת משירי החנוכה בכיכובם של צעירי הזמר החסידי בניצוחו של פנחס ביכלר ובהפקתו של מוישי כהנא

      "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
      https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מיוזיקפוןמ מנותק
        מיוזיקפוןמ מנותק
        מיוזיקפון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #395

        במחרוזת חנוכה החדשה לקראת הסוף ,יש שיר מי לד' אלי ששר יואלי דוידוביץ
        משהו אולי יודע מה המקור?

        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מיוזיקפוןמ מיוזיקפון

          במחרוזת חנוכה החדשה לקראת הסוף ,יש שיר מי לד' אלי ששר יואלי דוידוביץ
          משהו אולי יודע מה המקור?

          דוד 33ד מנותק
          דוד 33ד מנותק
          דוד 33
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
          #396

          @מיוזיקפון 27 מי להשם אלי.mp3
          ראיתי סרטון של המלחין וזה בביצוע שקט

          מיוזיקפוןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • דוד 33ד דוד 33

            @מיוזיקפון 27 מי להשם אלי.mp3
            ראיתי סרטון של המלחין וזה בביצוע שקט

            מיוזיקפוןמ מנותק
            מיוזיקפוןמ מנותק
            מיוזיקפון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #397

            @דוד-33 מי המלחין ואיפה זה בוצע במקור?

            יואל שי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיוזיקפוןמ מיוזיקפון

              @דוד-33 מי המלחין ואיפה זה בוצע במקור?

              יואל שי מנותק
              יואל שי מנותק
              יואל ש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #398

              @מיוזיקפון כמדומני שהמלחין זה הרשי ויינברגר וזה באלבום יונגלעיך 2/3 לא זוכר בוודאות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שוהםש מנותק
                שוהםש מנותק
                שוהם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #399

                אלפי ילדים עם תופים וסטיקרים ב'קולעוילם' של פנחס ביכלר ומקהלת 'מלכות' 💥💥👏
                https://www.jdn.co.il/video/2113344/
                בשיא המעמד נערך ה'קולעוילם' הגדול בניצוחו של פנחס ביכלר ביכלר, כאשר הפעם, אלפי הילדים משתתפים לא רק בעיבוד הקולי של השיר, אלא גם בביצוע המוזיקאלי שלו,...

                "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אוהבת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #400

                  יש מצב כקובץ או להורדה?

                  מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אוהבת

                    יש מצב כקובץ או להורדה?

                    מנאשששמ מנותק
                    מנאשששמ מנותק
                    מנאששש
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #401

                    @אוהבת
                    מג'יקוד
                    https://send.magicode.me/send-file/file/90f737bc86c10466f1fcae2d53bf7a3bb072ef6a/view

                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                    הטכניקה באה מעצמה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אחות קטנהא מנותק
                      אחות קטנהא מנותק
                      אחות קטנה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #402

                      יש למישהו את הקידוש והשלום זכר בMP3
                      תודה

                      החיים מנגינה!
                      התדעו להלחינה?

                      מעבד צעירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אחות קטנהא אחות קטנה

                        יש למישהו את הקידוש והשלום זכר בMP3
                        תודה

                        מעבד צעירמ מנותק
                        מעבד צעירמ מנותק
                        מעבד צעיר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #403

                        @אחות-קטנה
                        קידוש - עקיבא גרומן, מקהלת מלכות, מאיר אדלר, אהרלה סאמט, מענדי ווייס, יואלי דוידוביץ .MP3

                        שלום זכר - עקיבא גרומן, מקהלת מלכות, מאיר אדלר, אהר'לע סאמט, מענדי ווייס, דוידוביץ .MP3

                        הערוץ שלי, הרשמו כמנויים ותהיו מעודכנים
                        https://www.youtube.com/@user-qb7cm7yl6z

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • rivka 0R מנותק
                          rivka 0R מנותק
                          rivka 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #404

                          פרומו לקליפ מטורף, מושקע ברמות, של מלכות, שאמור לצאת לקראת פסח.
                          "רבותינו, הגיע זמן של שחרית". בקרוב! מקהלת מלכות, חסידימלעך וגדולי הזמר בקליפ חדש לפסח!
                          https://www.youtube.com/watch?v=XwLbxSup1qE

                          שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • rivka 0R מנותק
                            rivka 0R מנותק
                            rivka 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #405

                            פסח - מקהלת מלכות, שלוימי גרטנר, דודי קאליש, אהרלה סאמט, מקהלת חסידימלעך, יונתן בלוי - מעשה| Malchus
                            https://www.youtube.com/watch?v=9FN1TjcOhmk

                            שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ל מנותק
                              ל מנותק
                              ללוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #406

                              אפשר להורדה
                              תודה!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אוהבת מוזיקה 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #407

                                מטורף, מרגש ומושקע!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👌
                                0
                                • יואל שי יואל ש

                                  חתונה בבני ברק ראיתם? 13 זמרי החתונות המובילים בקליפ אחד! עם מקהלת מלכות ואושי לנדסמן
                                  תקראו לזה 'הקליפ הארוך ביותר', 'הקליפ הצבעוני ביותר', או 'הקליפ הלא צפוי ביותר'. איך שלא תרצו, אלו פניה של חתונה בבני ברק - מרכז העצבים של החתונות היהודיות של עם ישראל: הארוכה ביותר, הצבעונית ביותר והלא צפויה בעליל. חתונה בבני ברק היא מקור שמחה ואנרגיה שאין להן סוף, צבעוניות וצלילים ללא גבול ומידה ותעשייה שלא מפסיקה להפתיע את עצמה מדי ערב!
                                  כך, מדי יום, עם דמדומי חמה, אי שם בצומת הרחובות שלמה המלך & עזרא או באולמי השמחות האחרים הממלאים את עיר התורה והחסידות, מתכנסים להם עשרות זמרים, קלידנים, הרכבי תזמורות מכל הסוגים והמינים וכמובן מקהלות נבחרות, נעמדים היכון על במות המוזיקה להקפיץ עוד רחבת ריקודים, כשבתום שעות ספורות הם שבים הביתה בסיפוק ובחדווה כאשר מכאן יצאה הערב עוד מסה של זוגות נשואים טריים, שמחים ומאושרים.
                                  והפעם, התכנסו להם למחרוזת אחת 13 הזמרים המובילים בשוק החתונות הבני-ברקי לקליפ אחד ארוך ומאלף בניצוחו ועיבודו של אמן החתונות הפופולארי והאנרגטי אושי לנדסמן, תחת שרביט ההפקה של מקהלת 'מלכות' המורחבת, כשפנחס ביכלר אמון על הפלייליסט, המאסטרטגיה וכמובן על העיבוד הקולי.
                                  ברשימת הזמרים עולים כאן בזה אחר זה מנדי וייס, שרוליק קלצקין, יוסל לייפער, שוכי גולדשטיין, משה שטקל, אבריימי לונגר, יואלי דווידוביץ, אהרלה סאמט, מוטי גולדמן, אושי פרוש, חיים פולק, יוסל'ה קרישסבקי ויואלי קליין שחותם את המחרוזת.
                                  הלחנים מן הגורן ומן היקב, חדשים עם ישנים, קצרים וארוכים, מבוצעים בדואטים מפתיעים ועיבודים סוחפים וחדשניים.
                                  ההפקה והניהול של מוטי פרידמן. סינתיסייזר ועריכת תזמור ועיבוד של יענקי לנדאו. הבימוי, העריכה והצבע של הערשי סגל. המיקס של חיים מוזס והצילום של יוסף שלסט. הגברה ותאורה: שרגא בוקשפן. טכנאי סאונד ותאורה: מוטי אונה. עיצוב עטיפה: שמעון רוכמן.
                                  תודות מיוחדות: אברהם יצחק שידלא על ימים ולילות של השקעה ללא לאות, שרוליק מנדלסון, חיים ווורובל, אבריימי עקשטיין, דייויד טויב, מיכאל צי, דודי פרידמן, אברהם יוסף הירש.
                                  הוקלט באולפן הבית של מיכאל ויינברגר M.W. בירושלים.

                                  קרדיט לחנים:

                                  אקדמות - לחן: איצי וולדנר, ביצוע במקור: יואלי גרינפלד

                                  אבינו מלכנו – לחן: שלמה קרליבך ויהודה גרין, ביצוע במקור: יהודה גרין

                                  אין כאלוקינו - לחן: משולם גרינברגר, ביצוע במקור: אברהם פריד

                                  לעתיד לבוא – לחן: משולם גרינברגר, ביצוע במקור: ר' שלמה טויסיג ומשולם גרינברגר

                                  והשיב – לחן: יונה ליפשיץ, ביצוע במקור: שלום לעמר

                                  ואהבתך – לחן: חיים בלומנפלד ובערי וועבער, ביצוע במקור: בערי וועבער

                                  קרבני אליך - לחן: אלי קליין ונפתלי קמפה, ביצוע במקור: נפתלי קמפה

                                  ממלכת כהנים – לחן: ניגון הקפות מבית גור, ביצוע במקור יואלי דוידוביץ, יואלי קליין, מוטי גולדמן ומקהלת מלכות.

                                  ואני אבטח בך – לחן: מאט דאב, ביצוע במקור: בערי וועבער ושמילי אונגר

                                  בוכא בוכא – לחן ומילים: ליפא שמעלצר, בי
                                  ביצוע במקור: ר' מיכאל שניצלער ז"ל

                                  מימיני מיכאל – לחן: מאיר אדלר, ביצוע במקור: אהרלה סאמט, שלוימי גרטנר ואייזיק האניג

                                  אידן אין אמריקה – לחן: הערשי ויינברגר, ביצוע במקור: דובי מייזלעס, הערשי ויינברגר וליפא שמעלצער

                                  ישמחו במלכותך - לחן: ניגון ירושלמי עתיק

                                  שבענו - לחן: ניגון קדום מחצה"ק ברסלב

                                  הייליגער שבת – לחן: ניגון שהושר על ידי ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זי"ע

                                  מי שאמר לעולמו - לחן וביצוע במקור: ליפא שמעלצער

                                  נאך אמאל – לחן וביצוע במקור ליפא שמעלצער

                                  נאר אמונה – לחן: שלמה קרליבך ז"ל, ביצוע במקור: יואלי קליין וחברים

                                  זאל זיין אזוי – לחן: חצה"ק באבוב, מילים וקונספט: שייע גרוס

                                  דער אייבישטער איז גוט – לחן: יואליש טייטלבוים, ביצוע במקור: יששכר גוטמאן
                                  https://www.youtube.com/watch?v=BpeJY_GsdVU
                                  בעז"ה אחרי זה גם בMP3

                                  יראת שמייםי מנותק
                                  יראת שמייםי מנותק
                                  יראת שמיים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #408

                                  @יואל-ש כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                  בוכא בוכא – לחן ומילים: ליפא שמעלצר, ביצוע במקור: ר' מיכאל שניצלער ז"ל

                                  מישהו יכול לעזור עם פענוח המילים בשיר הזה? דקה 10:28
                                  https://youtu.be/BpeJY_GsdVU?t=628

                                  הבנתי שזה קאבר לשיר המקורי של מיכאל שניצלער
                                  אבל מה בעצם הם אומרים?

                                  זיהיתי:
                                  "ליבער ברידער ווייס גאנץ גוט אז איך קען טאנצען שטילער
                                  אבער ליבער ברידער היימיש חסידיש זינגען וויל איך
                                  אוי מיינע חבר'ה איך ווייס ?? ווייניג טאנצען
                                  אוי מיינע חבר'ה ס'פעלט (?) אפשר נישט אויס די ווילדע טראנסן"

                                  הוא אומר "ווילדע טראנסן"? טראנסים מופרעים?

                                  אפשר הסבר לשתי השורות האחרונות?

                                  תודה!

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יראת שמייםי יראת שמיים

                                    @יואל-ש כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                    בוכא בוכא – לחן ומילים: ליפא שמעלצר, ביצוע במקור: ר' מיכאל שניצלער ז"ל

                                    מישהו יכול לעזור עם פענוח המילים בשיר הזה? דקה 10:28
                                    https://youtu.be/BpeJY_GsdVU?t=628

                                    הבנתי שזה קאבר לשיר המקורי של מיכאל שניצלער
                                    אבל מה בעצם הם אומרים?

                                    זיהיתי:
                                    "ליבער ברידער ווייס גאנץ גוט אז איך קען טאנצען שטילער
                                    אבער ליבער ברידער היימיש חסידיש זינגען וויל איך
                                    אוי מיינע חבר'ה איך ווייס ?? ווייניג טאנצען
                                    אוי מיינע חבר'ה ס'פעלט (?) אפשר נישט אויס די ווילדע טראנסן"

                                    הוא אומר "ווילדע טראנסן"? טראנסים מופרעים?

                                    אפשר הסבר לשתי השורות האחרונות?

                                    תודה!

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אוהבת מוזיקה 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #409

                                    @יראת-שמיים השורה הראשונה
                                    אוי מיינע חבר'ה איך ווייס קיין פון אונעווינג טאנצען- אני לא יודע לקפוץ מבפנים

                                    יראת שמייםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אוהבת מוזיקה 2

                                      @יראת-שמיים השורה הראשונה
                                      אוי מיינע חבר'ה איך ווייס קיין פון אונעווינג טאנצען- אני לא יודע לקפוץ מבפנים

                                      יראת שמייםי מנותק
                                      יראת שמייםי מנותק
                                      יראת שמיים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #410

                                      @אוהבת-מוזיקה-2 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                      אני לא יודע לקפוץ מבפנים

                                      תודה!
                                      מה זה אומר בעברית פשוטה? "לקפוץ מבפנים"?
                                      אני מכירה את המילה "אינעווייניג" אבל לא הבנתי איך הם משתמשים בזה במשפט...

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יראת שמייםי יראת שמיים

                                        @אוהבת-מוזיקה-2 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                        אני לא יודע לקפוץ מבפנים

                                        תודה!
                                        מה זה אומר בעברית פשוטה? "לקפוץ מבפנים"?
                                        אני מכירה את המילה "אינעווייניג" אבל לא הבנתי איך הם משתמשים בזה במשפט...

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אוהבת מוזיקה 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #411

                                        @יראת-שמיים יותר במשמעות של 'לקפוץ מעצמי' ז''א אני צריך טראנסים שיקפיצו אותי (אם אנחנו מסתכלים על השורה הבאה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        0
                                        • יחיאל האלוףי מנותק
                                          יחיאל האלוףי מנותק
                                          יחיאל האלוף
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #412

                                          מלכות הוציאו אלבום עם הלהיטים הכי טובים שלהם...
                                          הגיע ביחד עם העיתון "הציבור החרדי"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול