דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.0m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יוסי גחוןי מנותק
    יוסי גחוןי מנותק
    יוסי גחון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #15084

    שלום אפשר את השירים של יוסף קרדונר?
    מהאלבום כל העולם?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ישי בן שלוםי מנותק
      ישי בן שלוםי מנותק
      ישי בן שלום
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15085

      אפשר את השיר זכור ברית של מוטי שטיינמץ

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ד דוד ירושלמי בנשמה

        https://youtu.be/QURkPwVwjKs?list=RDMM למישהו יש את השיר הזה להורדה בMP3

        נ מנותק
        נ מנותק
        נגינתי
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15086

        @דוד-ירושלמי-בנשמה
        https://drive.google.com/file/d/1fEx9zw1Amjs7nmFQb2CChFTBNnxLhVuw/view?usp=drivesdk

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • דוד 33ד דוד 33

          @ד19 כתב בבקשות שירים:

          יש למישהו את השיר "לקדש שם שמים" של אהרן רזאל?
          תודה

          06 לקדש שם שמים - עם יונתן רזאל.MP3

          ד מנותק
          ד מנותק
          ד19
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #15087

          @דוד-33 כתב בבקשות שירים:

          @ד19 כתב בבקשות שירים:

          יש למישהו את השיר "לקדש שם שמים" של אהרן רזאל?
          תודה

          06 לקדש שם שמים - עם יונתן רזאל.MP3

          תוכל להעלות שוב?
          לא מצליחה להוריד..

          תנסה. מקסימום תצליח..

          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה מנותק
            ה מנותק
            הדרית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15088

            אני מחפשת 2 שירים, הבעיה שאני לא יודעת מי מבצע... אבל בכל אופן, יש לי כיוון של מילים. אשמח לעזרה.
            השיר הראשון הוא שיר ישן. מבצעת אותו מקהלת ילדים. המילים הן קשורות למלחמה, אולי משהו כמו לא ישא גוי או משהו בסגנון... אבל זה לא פרחי מיאמי!
            השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
            והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...
            משהו כזה. לא בטוחה!
            מי שקלט מה התכוונתי - אשמח שיעלה את זה לכאן. תודה

            דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שוהםש מנותק
              שוהםש מנותק
              שוהם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15089

              אני צריכה דחוף את השיר מסיבת פיגמות של שרולי ונתנאל,
              תודההה 🙏🙏

              "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
              https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד ד19

                @דוד-33 כתב בבקשות שירים:

                @ד19 כתב בבקשות שירים:

                יש למישהו את השיר "לקדש שם שמים" של אהרן רזאל?
                תודה

                06 לקדש שם שמים - עם יונתן רזאל.MP3

                תוכל להעלות שוב?
                לא מצליחה להוריד..

                דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15090

                @ד19 כתב בבקשות שירים:

                @דוד-33 כתב בבקשות שירים:

                @ד19 כתב בבקשות שירים:

                יש למישהו את השיר "לקדש שם שמים" של אהרן רזאל?
                תודה

                06 לקדש שם שמים - עם יונתן רזאל.MP3

                תוכל להעלות שוב?
                לא מצליחה להוריד..

                06 לקדש שם שמים - עם יונתן רזאל.MP3

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ה הדרית

                  אני מחפשת 2 שירים, הבעיה שאני לא יודעת מי מבצע... אבל בכל אופן, יש לי כיוון של מילים. אשמח לעזרה.
                  השיר הראשון הוא שיר ישן. מבצעת אותו מקהלת ילדים. המילים הן קשורות למלחמה, אולי משהו כמו לא ישא גוי או משהו בסגנון... אבל זה לא פרחי מיאמי!
                  השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                  והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...
                  משהו כזה. לא בטוחה!
                  מי שקלט מה התכוונתי - אשמח שיעלה את זה לכאן. תודה

                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                  #15091

                  @הדרית כתב בבקשות שירים:

                  אני מחפשת 2 שירים, הבעיה שאני לא יודעת מי מבצע... אבל בכל אופן, יש לי כיוון של מילים. אשמח לעזרה.
                  השיר הראשון הוא שיר ישן. מבצעת אותו מקהלת ילדים. המילים הן קשורות למלחמה, אולי משהו כמו לא ישא גוי או משהו בסגנון... אבל זה לא פרחי מיאמי!
                  השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                  והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...
                  משהו כזה. לא בטוחה!
                  מי שקלט מה התכוונתי - אשמח שיעלה את זה לכאן. תודה

                  https://www.youtube.com/watch?v=koKK59rfMAM
                  זה?
                  2. בני פרידמן - לא לפחד

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד 33ד דוד 33

                    @הדרית כתב בבקשות שירים:

                    אני מחפשת 2 שירים, הבעיה שאני לא יודעת מי מבצע... אבל בכל אופן, יש לי כיוון של מילים. אשמח לעזרה.
                    השיר הראשון הוא שיר ישן. מבצעת אותו מקהלת ילדים. המילים הן קשורות למלחמה, אולי משהו כמו לא ישא גוי או משהו בסגנון... אבל זה לא פרחי מיאמי!
                    השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                    והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...
                    משהו כזה. לא בטוחה!
                    מי שקלט מה התכוונתי - אשמח שיעלה את זה לכאן. תודה

                    https://www.youtube.com/watch?v=koKK59rfMAM
                    זה?
                    2. בני פרידמן - לא לפחד

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הדרית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15092

                    @דוד-33
                    לא נראה לי. זה השיר האחרון שיצא? זה שיר שקט כזה...

                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הדרית

                      @דוד-33
                      לא נראה לי. זה השיר האחרון שיצא? זה שיר שקט כזה...

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #15093

                      @הדרית
                      על איזה שיר את שואלת?

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        @הדרית
                        על איזה שיר את שואלת?

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        הדרית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15094

                        @דוד-33
                        אני יקפיץ 2 בקשות, בעצם 3.

                        @הדרית כתב בבקשות שירים:

                        השיר הראשון הוא שיר ישן. מבצעת אותו מקהלת ילדים. המילים הן קשורות למלחמה, אולי משהו כמו לא ישא גוי או משהו בסגנון... אבל זה לא פרחי מיאמי!
                        השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                        והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...

                        @הדרית כתב בבקשות שירים:

                        האלבום המקורי של יוני Z האחרון?
                        השיר crown, מי מצטרף?
                        ואם אפשר להעלות לכאן כמה שיותר שירים מהאלבום הזה.
                        תודה

                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה הדרית

                          @דוד-33
                          אני יקפיץ 2 בקשות, בעצם 3.

                          @הדרית כתב בבקשות שירים:

                          השיר הראשון הוא שיר ישן. מבצעת אותו מקהלת ילדים. המילים הן קשורות למלחמה, אולי משהו כמו לא ישא גוי או משהו בסגנון... אבל זה לא פרחי מיאמי!
                          השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                          והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...

                          @הדרית כתב בבקשות שירים:

                          האלבום המקורי של יוני Z האחרון?
                          השיר crown, מי מצטרף?
                          ואם אפשר להעלות לכאן כמה שיותר שירים מהאלבום הזה.
                          תודה

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15095

                          @הדרית כתב בבקשות שירים:

                          @דוד-33
                          אני יקפיץ 2 בקשות, בעצם 3.

                          @הדרית כתב בבקשות שירים:

                          השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                          והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...

                          https://www.youtube.com/watch?v=zuIC4Y4WJQw
                          זה?

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד 33ד דוד 33

                            @הדרית כתב בבקשות שירים:

                            @דוד-33
                            אני יקפיץ 2 בקשות, בעצם 3.

                            @הדרית כתב בבקשות שירים:

                            השיר השני הוא שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                            והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...

                            https://www.youtube.com/watch?v=zuIC4Y4WJQw
                            זה?

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            הדרית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15096

                            @דוד-33
                            אני לא רואה כלום...
                            מה זה?

                            דוד 33ד א י צא 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ה הדרית

                              @דוד-33
                              אני לא רואה כלום...
                              מה זה?

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15097

                              @הדרית
                              שיר בשם "Don't Walk/V'ohavta" שמבצעים בני פרידמן וברוך לוין

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ה הדרית

                                @דוד-33
                                אני לא רואה כלום...
                                מה זה?

                                א י צא מנותק
                                א י צא מנותק
                                א י צ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15098

                                @הדרית זה השיר הזה 15 Don't Walk.mp3

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • צופצוףצ מנותק
                                  צופצוףצ מנותק
                                  צופצוף
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15099

                                  אפשר את השיר למלך של אוהד מושקוביץ להורדה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מולי גוטמןמ מנותק
                                    מולי גוטמןמ מנותק
                                    מולי גוטמן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15100
                                    פוסט זה נמחק!
                                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מולי גוטמןמ מולי גוטמן

                                      פוסט זה נמחק!

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      ד19
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #15101

                                      @מולי-גוטמן השיר אסור בפורום

                                      תנסה. מקסימום תצליח..

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הדרית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #15102

                                        @דוד-33 @א-י-צ
                                        זה לא השיר הזה.
                                        אני יבדוק אם אני יכולה לחתוך את ההופעה ולהעלות רק אותו במג'יקוד. אולי זה יהיה יותר מובן...
                                        @כ-פ
                                        יש לי הרגשה שאת תביני באיזה שיר מדובר... את מבינה למה אני מתכוונת?
                                        אני יצטט שוב את הבקשה:
                                        אני מחפשת שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                                        והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...

                                        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ה הדרית

                                          @דוד-33 @א-י-צ
                                          זה לא השיר הזה.
                                          אני יבדוק אם אני יכולה לחתוך את ההופעה ולהעלות רק אותו במג'יקוד. אולי זה יהיה יותר מובן...
                                          @כ-פ
                                          יש לי הרגשה שאת תביני באיזה שיר מדובר... את מבינה למה אני מתכוונת?
                                          אני יצטט שוב את הבקשה:
                                          אני מחפשת שיר שביצע פעם בני פרידמן בהופעה שלו בישראל אבל לא בטוח שזה שלו במקור. המילים הן חצי בעברית חצי באנגלית... 2 מילים ראשונות לא קלטתי מה הוא אומר אבל ההמשך הוא don't stay on the ground
                                          והפזמון- אל תפחד... live a little higher, אל תפחד ועוד משפט באנגלית...

                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #15103

                                          @הדרית רוצה להעלות לפה חתיכה מההופעה? או לפחות לספר לנו איזו הופעה ומתי.... שאדע לחפש.....

                                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול