מה דעתכם?
-
יש לי שני שירים שעשינו בפורים ולא העלתי אותם :
יקירניק על רמה - ישיבת יקירי ירושלים (ש''ג התשפ''ד).mp3
קאבר 'עדלאידע' שוקי סלומון ואריק דבירשיעור ב יקירי - תשפ'ד.mp3
קאבר לשיר 'עם ישראל חי'הוקלטו : אליה נתנאלי
מה דעתיכם?

-
יש לי שני שירים שעשינו בפורים ולא העלתי אותם :
יקירניק על רמה - ישיבת יקירי ירושלים (ש''ג התשפ''ד).mp3
קאבר 'עדלאידע' שוקי סלומון ואריק דבירשיעור ב יקירי - תשפ'ד.mp3
קאבר לשיר 'עם ישראל חי'הוקלטו : אליה נתנאלי
מה דעתיכם?

@אליהו-חזן
וואהו, מושלם!!
ממש על רמה...("יקירי"- זו הישיבה הקטנה של "באר התלמוד"?)
-
@אליהו-חזן
וואהו, מושלם!!
ממש על רמה...("יקירי"- זו הישיבה הקטנה של "באר התלמוד"?)
-
יצא לך ממש מהמם
ממש ברמה -
יש לי שני שירים שעשינו בפורים ולא העלתי אותם :
יקירניק על רמה - ישיבת יקירי ירושלים (ש''ג התשפ''ד).mp3
קאבר 'עדלאידע' שוקי סלומון ואריק דבירשיעור ב יקירי - תשפ'ד.mp3
קאבר לשיר 'עם ישראל חי'הוקלטו : אליה נתנאלי
מה דעתיכם?

@אליהו-חזן נשמע מטורף למרות שכבר עבר פורים

אחלה אליה נתנאלי!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות