שיר חדש שהקלטנו כמה חברים קאבר לשיר תקווה אשמח לשמוע תגובות
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה
הקול מאוד יפה בפרט שהשירה חזקה ומתפרצת
וזה נישמע ממש טוב גם ללא תיקון זיופים
יש לך עתיד
מחכה לך חיים מרתקים ומענינים

@מעבד-צעיר תודה רבה דווקא לא היה הרבה תיקוני זיופים ואגב קרדיט ענק לחבר מהישיבה ליעד בנאו האולפן שלו והשירה שלו הוא שר האחרון וגם את הפיזמון בפעם הראשונה
-
הנה זה הקטע שלי
אפשר תגובות (1) (1).mp3 -
אני שר בבית השני וגם בפזמון בפעם השניה, אשמח לתגובות.
@דוד-ירושלמי-בנשמה
וואהו!
יש לך מנעד קולי רחב ומיוחד!!
ותמיד שמכניסים רגש בשיר- ההתחברות לשיר מורגשת יותר!!
בנצלחה ענקית בהמשך הדרך-
בטוחה שתגיע רחוק!!

-
אף אחד לא מגיב פליזז זה מאוד חשוב לי איך הקול של מי ששר את הבית השני ואת הפיזמון בפעם השניה
@דוד-ירושלמי-בנשמה
למרות שנשמע שלא מדובר בזמר ממש מקצועי סה"כ מאוד יפה --קול יפה ורואים שהשתדלת לשיר עם רגש והטעמה יש עתיד --במיוחד אם תרצה להתפתח קצת עם פיתוח קול --יכול מאוד לשפר את התוצאות
גם לחבר מהישיבה --יש ממש קול טוב ויפה ונעים --גם יפה שהתחיל עם הפקות אולפן -לדעתי כדאי לו להתחבר
לאיזה מפיק מקצועי או לעשות איזה קורס הפקות כדי להגיע לתוצאות הפקה בתוכנה יותר עוצמתיות
סה"כ -- מרשים ביותר -
@דוד-ירושלמי-בנשמה ואו איזה קול יש לך!!
יש לך מניירות טובות..
למפיק:
יש שמה כמה הרמוניות מאוד טובות שאני אישית מאוד אהבתי
נהנתי מאוד מהשיר!
כמו שאמר חברי @אילן-פ גם לחבר השני יש קול מאוד יפה!!
את כל הקולות השניים הייתי מנמיך עוד קצת.. -
@דוד-ירושלמי-בנשמה ואו איזה קול יש לך!!
יש לך מניירות טובות..
למפיק:
יש שמה כמה הרמוניות מאוד טובות שאני אישית מאוד אהבתי
נהנתי מאוד מהשיר!
כמו שאמר חברי @אילן-פ גם לחבר השני יש קול מאוד יפה!!
את כל הקולות השניים הייתי מנמיך עוד קצת..@חכם_בלילה
איזה למכור ???
שמשה קליין עשה לו קאבר וככה התפרסם לאחרונה -
@חכם_בלילה
איזה למכור ???
שמשה קליין עשה לו קאבר וככה התפרסם לאחרונה -
חברה אני הסולן הראשון מה אומרים?
-
חברה אני הסולן הראשון מה אומרים?
@שלומקה-כהן-0 יש לך באמת קול יפה!!
עלה והצלח! -
אני שר בבית השני וגם בפזמון בפעם השניה, אשמח לתגובות.
-
קול מלא ורחב עם הרבה צבע ונוכחות.
-
שריטה עדינה ויפה במקומות מסוימים קול.
-
(והפעם הערונת...) לשים לב להגות את האותיות בצורה נכונה: להתיחס לעי"ן כאל עי"ן, לאל"ף כאל אל"ף ולה"א כאל ה"א)
קול יפה, יש פוטנציאל.
-
-
חברה אני הסולן הראשון מה אומרים?
-
קול דק, נעים ונקי (ומרגש).
-
עמקות בשירה והכנסת המאזין להרגשה הנכונה.
-
(והפעם הערונת...) תשתה 'מוגל-גוגל' או שתבוא פעם הבאה להקלטות פחות צרוד....
קול יפה, יש פוטנציאל.
-
-
שימו לב אין לי כוח לכתוב ארוך
אבל בשתי מילים שתדעו שיר יפה ומרגש אם תוכן יפה
ביצוע מדהים הייתי עושה טיפה תיקונים במיקס -לא כ"כ קריטי
שמים לב שמי ששר שם שר עם רגש זה לא הקול שלכם זה הקול של הלב שלכם!!!!!
תמשיכו ככה תחפשו את הערות הבונות וככה תתקדמו
שימו לב אם משהו מעיר לכם לקחת את מה שיכול לשפר אתכם ולזרוק את מה שיכול לייאש אותכם או לשבור אותכםאני בכוונה כותב את זה כי אתם כרגע רק מתחילים וחשוב לי שתדעו לצנזר את מה שלא טוב לכם
עתיד גדול יש לכם
בהצלחה
נ.ב. בסוף זה יצא דיי ארוך -
חברה אני הסולן הראשון מה אומרים?
@שלומקה-כהן-0
ואוו השיר ממש יפה
יש לסולן הראשון קול ממש ממש יפה
הקול שלך מלא מוסיף נפח לשיר
שווה לך לך לעשות עם זה משהו גדול
ממש קול פעמונים
לסולן השני יש קול חמוד -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

