דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נהוראי אריאלי

נהוראי אריאלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
אפרת
3.1k פוסטים 282 כותבים 582.3k צפיות 66 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ.פ.כ כ.פ.

    גבי אהרון ונהוראי אריאלי בביצוע אקוסטי - "תן לגשם"

    גבי אהרון ונהוראי אריאלי בביצוע אקוסטי - -תן לגשם-.mp3

    הקליפ במג'יקוד:
    https://send.magicode.me/send-file/file/b0531547440e30e8b8231388be33efc9f5681fd3/view

    חכם_בלילהח מנותק
    חכם_בלילהח מנותק
    חכם_בלילה
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2941

    @כ-פ שמעתי את זה ובתור מאזין באמת לא הבנתי מה הלך שמה..
    הם שירים יפה קליפ סבבה אבל למה זה נשמע שבפזמון הם משנים סולם?? מה הולך פה?
    אשמח להסבר מוזיקלי, כי באמת אני לא מצליח להבין מה קרה שמה...

    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

    אברהם עטיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חכם_בלילהח חכם_בלילה

      @כ-פ שמעתי את זה ובתור מאזין באמת לא הבנתי מה הלך שמה..
      הם שירים יפה קליפ סבבה אבל למה זה נשמע שבפזמון הם משנים סולם?? מה הולך פה?
      אשמח להסבר מוזיקלי, כי באמת אני לא מצליח להבין מה קרה שמה...

      אברהם עטיהא מנותק
      אברהם עטיהא מנותק
      אברהם עטיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אברהם עטיה
      #2942

      @חכם_בלילה כתב בנהוראי אריאלי:

      הם שירים יפה קליפ סבבה אבל למה זה נשמע שבפזמון הם משנים סולם?? מה הולך פה?
      אשמח להסבר מוזיקלי, כי באמת אני לא מצליח להבין מה קרה שמה...

      אוקיי, אז ככה השינוי טון בהמצע שיר ניקרא מודלוציה, הרעיון בזה הוא השינויי
      כידוע מוזיקה בוניה ע"פ פסיכולוגיה ובכדי להסביר את זה נקדים בשאלה!

      ~ למה אני או אתה או כל אחד אחר יושב ומאזין לשיר 3 - 4 דקות? מה כל כך מושך אותו ומסקרן אותו במוזיקה?

      התשובה לכך היא פשוטה וזה בעצם "התרמית" של המוזיקה
      מעבד שיושב ויצר את העיבוד ללחן, רוב מחשבתו שקוע בשאלה זו "הכיצד אגרום למאזין להאזין לשיר - לעיבוד"
      מוזיקה היא כמו סרט מתח כל מעבד אם השיטה שלו
      אבל השיטה הידועה והמוכרת היא כזו:
      שים לב רוב השירים הנשמעים היום מתחילים בשיכבת בס שמצטרפים אליהם אלימנטים נוספים
      תחילה מתחיל הבס ואז קיק, גיטרות, ואז התופים מצטרפים, מעברים שנגמרים בסוג של "נפילת תוף" ועוד
      הרעיון הוא לגרום לאוזן לקבל הפתעות ויגרמו אותן ההפתעות שהאוזן תחכה לעוד הפתעה כזו או אחרת והתוצאה - שהאזנת לשיר!
      דוגמה של הפתעה: שים לב בטראנס (שלרוב בנויי על משקל 4,4) לאחר העליה של הטראנס יש סוג של דממה בזמן של כ 4 רבעים ואז מעבר וטראק
      בזמן של העליה לטראנס ישנו מתח באוויר שמתפוגג לו לאחר 4 הרבעים הדוממים הללו
      ותעשה ניסויי שים טראק לחברים ובזמן של הדדמה תעצור אותו, נראה אם הם ישאירו אותך בחיים....

      לעיניינו המודולוציה - שינוי טון באמצע שיר משמשת להרבה דברים אך אצלנו תפקידה שינויי - יצירת אווירה אחרת בשיר שזה אחת מהתכניקות המוזיקליות למשוך את האוזן

      לאחר הסבר ארוך זה לך ותפתח לעצמך את עיניין "המתח המוזיקלי" (בשמיעת שירים - תחפש את הטכניקה השירים) אתה תהנה מכל שיר שאתה תשמע!!!!

      סתם לודוגמה שמע את תחילת השיר הבא:
      איתיאל-קלוז-x27-ני-עקבות.mp3

      עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
      https://youtu.be/1FYMXkz50vg

      חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • אברהם עטיהא אברהם עטיה

        @חכם_בלילה כתב בנהוראי אריאלי:

        הם שירים יפה קליפ סבבה אבל למה זה נשמע שבפזמון הם משנים סולם?? מה הולך פה?
        אשמח להסבר מוזיקלי, כי באמת אני לא מצליח להבין מה קרה שמה...

        אוקיי, אז ככה השינוי טון בהמצע שיר ניקרא מודלוציה, הרעיון בזה הוא השינויי
        כידוע מוזיקה בוניה ע"פ פסיכולוגיה ובכדי להסביר את זה נקדים בשאלה!

        ~ למה אני או אתה או כל אחד אחר יושב ומאזין לשיר 3 - 4 דקות? מה כל כך מושך אותו ומסקרן אותו במוזיקה?

        התשובה לכך היא פשוטה וזה בעצם "התרמית" של המוזיקה
        מעבד שיושב ויצר את העיבוד ללחן, רוב מחשבתו שקוע בשאלה זו "הכיצד אגרום למאזין להאזין לשיר - לעיבוד"
        מוזיקה היא כמו סרט מתח כל מעבד אם השיטה שלו
        אבל השיטה הידועה והמוכרת היא כזו:
        שים לב רוב השירים הנשמעים היום מתחילים בשיכבת בס שמצטרפים אליהם אלימנטים נוספים
        תחילה מתחיל הבס ואז קיק, גיטרות, ואז התופים מצטרפים, מעברים שנגמרים בסוג של "נפילת תוף" ועוד
        הרעיון הוא לגרום לאוזן לקבל הפתעות ויגרמו אותן ההפתעות שהאוזן תחכה לעוד הפתעה כזו או אחרת והתוצאה - שהאזנת לשיר!
        דוגמה של הפתעה: שים לב בטראנס (שלרוב בנויי על משקל 4,4) לאחר העליה של הטראנס יש סוג של דממה בזמן של כ 4 רבעים ואז מעבר וטראק
        בזמן של העליה לטראנס ישנו מתח באוויר שמתפוגג לו לאחר 4 הרבעים הדוממים הללו
        ותעשה ניסויי שים טראק לחברים ובזמן של הדדמה תעצור אותו, נראה אם הם ישאירו אותך בחיים....

        לעיניינו המודולוציה - שינוי טון באמצע שיר משמשת להרבה דברים אך אצלנו תפקידה שינויי - יצירת אווירה אחרת בשיר שזה אחת מהתכניקות המוזיקליות למשוך את האוזן

        לאחר הסבר ארוך זה לך ותפתח לעצמך את עיניין "המתח המוזיקלי" (בשמיעת שירים - תחפש את הטכניקה השירים) אתה תהנה מכל שיר שאתה תשמע!!!!

        סתם לודוגמה שמע את תחילת השיר הבא:
        איתיאל-קלוז-x27-ני-עקבות.mp3

        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילה
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2943

        @אברהם-עטיה אני יודע מה זה מדולציה והסברת את זה בצורה מדהימה!!
        אבל זה פשוט מוזר מדי לשנות את זה ככה באמצע פזמון אם עושים מודלציה בשיר עוד בבית השני או הפזמון השני לא על ההתחלה....
        מוזר מאוד מה שהם עשו...

        "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

        אברהם עטיהא ת 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • חכם_בלילהח חכם_בלילה

          @אברהם-עטיה אני יודע מה זה מדולציה והסברת את זה בצורה מדהימה!!
          אבל זה פשוט מוזר מדי לשנות את זה ככה באמצע פזמון אם עושים מודלציה בשיר עוד בבית השני או הפזמון השני לא על ההתחלה....
          מוזר מאוד מה שהם עשו...

          אברהם עטיהא מנותק
          אברהם עטיהא מנותק
          אברהם עטיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2944

          @חכם_בלילה צודק, כל העיניין בשיר הזה זה השינויי אווירה, הגיוון, הסיבה שזה נשמע כזת מוזר זה בגלל שהשהיר הזה הוא אקוסטי, אם זה היה שיר "חי" -רגיל אם מוזיקה מלאה זה היה יכול לצאת מהמם!

          עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
          https://youtu.be/1FYMXkz50vg

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אברהם עטיהא מנותק
            אברהם עטיהא מנותק
            אברהם עטיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2945

            https://www.youtube.com/watch?v=URN-Iaf3zg0

            https://www.youtube.com/watch?v=2Me_yF-_BGI

            אשמח את שניהם בMP4 להורדה
            תודה מראש

            עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
            https://youtu.be/1FYMXkz50vg

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שוהםש מנותק
              שוהםש מנותק
              שוהם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2946

              זה השיר החדש שהוא התכוון שהוא מוציא? או שיש עוד שיר?

              "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
              https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                @אברהם-עטיה אני יודע מה זה מדולציה והסברת את זה בצורה מדהימה!!
                אבל זה פשוט מוזר מדי לשנות את זה ככה באמצע פזמון אם עושים מודלציה בשיר עוד בבית השני או הפזמון השני לא על ההתחלה....
                מוזר מאוד מה שהם עשו...

                ת מנותק
                ת מנותק
                תהילהלה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2947

                @חכם_בלילה הגזמת השיר ממש יפה וממש מושקע!

                חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שוהםש שוהם

                  זה השיר החדש שהוא התכוון שהוא מוציא? או שיש עוד שיר?

                  ת מנותק
                  ת מנותק
                  תהילהלה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2948

                  @שוהם אמור לצאת זהות בדויה אבל זה מתעקב לא יודעת למה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ת תהילהלה

                    @חכם_בלילה הגזמת השיר ממש יפה וממש מושקע!

                    חכם_בלילהח מנותק
                    חכם_בלילהח מנותק
                    חכם_בלילה
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2949

                    @תהילהלה זה לא קשור...
                    את השיר תן לגשם אני מאוד מאוד אהבתי...

                    ספציפית הביצוע הזה מוזר לי קצת...
                    אולי בגלל שאני מכיר את השיר המקורי אז זה מוזר לי שיש שינוי קיצוני ככה..
                    זה לא דבר שמקובל בשירים....

                    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מרים אסתרמ מנותק
                      מרים אסתרמ מנותק
                      מרים אסתר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2950

                      חשיפה בלעדית ללהיט חדש של נהוראי אריאלי בקרוב.mp4

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מרים אסתרמ מנותק
                        מרים אסתרמ מנותק
                        מרים אסתר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2951

                        זה אמור לצאת מיד אחרי ל''ג בעומר

                        ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מרים אסתרמ מרים אסתר

                          זה אמור לצאת מיד אחרי ל''ג בעומר

                          ת מנותק
                          ת מנותק
                          תהילהלה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2952

                          @מרים-אסתר איך את יודעת ?

                          אברהם עטיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מרים אסתרמ מנותק
                            מרים אסתרמ מנותק
                            מרים אסתר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2953

                            יש לי מייל ששולחים לי עדכוני מוזיקה אז הם שלחו לי את הקטע הזה וכתבו שזה אמור לצאת מיד אחרי ל''ג באומר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ת תהילהלה

                              @מרים-אסתר איך את יודעת ?

                              אברהם עטיהא מנותק
                              אברהם עטיהא מנותק
                              אברהם עטיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2954

                              @תהילהלה זה פורסם במיוזיק סקופ וחד'

                              עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
                              https://youtu.be/1FYMXkz50vg

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ת מנותק
                                ת מנותק
                                תהילהלה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2955

                                הא יפה מקווה שבאמת יצא ..

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מרים אסתרמ מנותק
                                  מרים אסתרמ מנותק
                                  מרים אסתר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2956

                                  https://drive.google.com/file/d/1LD8juXfiOeFkEbFTqahkE92W1kg1trJq/view?usp=sharing

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍 😍
                                  1
                                  • אליהו חזןא מנותק
                                    אליהו חזןא מנותק
                                    אליהו חזן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליהו חזן
                                    #2957

                                    סקופ :
                                    הדלפה מהקליפ 'זהות בדויה' של נהוראי אריאלי שיצא בקרוב!
                                    8e200245063f4534988e36560e102702.mp4

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    1
                                    • אברהם עטיהא מנותק
                                      אברהם עטיהא מנותק
                                      אברהם עטיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2958

                                      עוד מעט יהיה לנו את כל הקליפ אם ההדלפות האלה 😂

                                      עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
                                      https://youtu.be/1FYMXkz50vg

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😂 😹
                                      3
                                      • ת מנותק
                                        ת מנותק
                                        תהילהלה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2959
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תהילהלה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2960
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול