דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ישי בן שלוםי ישי בן שלום

    אפשר את הילים לשיר פייער של שמילי אונגר

    דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1556

    @ישי-בן-שלום
    א פייער.png

    ישי בן שלוםי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד 33ד דוד 33

      @ישי-בן-שלום
      א פייער.png

      ישי בן שלוםי מנותק
      ישי בן שלוםי מנותק
      ישי בן שלום
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1557

      @דוד-33 זה לא נפתח באתרוג

      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ישי בן שלוםי ישי בן שלום

        @דוד-33 זה לא נפתח באתרוג

        דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1558

        @ישי-בן-שלום
        https://send.magicode.me/send-file/file/f88fb23d86f8d579c6eb576f9e0a38a136a99fb0/view

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • B LOVE BB מנותק
          B LOVE BB מנותק
          B LOVE B
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1559

          היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • B LOVE BB מנותק
            B LOVE BB מנותק
            B LOVE B
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1560

            היי אני אשמח מילים של השיר this is the moment

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • B LOVE BB B LOVE B

              היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

              דוד 33ד מנותק
              דוד 33ד מנותק
              דוד 33
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1561

              @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

              Like a light leaves a flame
              In the darkness, In the darkness
              I keep calling out your name
              I know you're here
              Under half a trillion stars
              I'm searching, you are searching
              Like we're light years apart
              But you're so near
              If you're in pieces and you're just falling down, falling down
              I'll pick you up
              And if you feel like you're outnumbered on the battleground
              And had enough
              Well I will be there for you every time
              As you turn around
              I wont let you down
              Be there and we'll both become
              Brighter than the sun
              Together We are one ooouhhh
              We are one ooouhhh
              We are people under siege
              I see them around us
              They surround us
              But we have to believe
              That together we're strong
              We are so strong
              In pieces when they keep falling down, falling down
              I'll pick them up
              So if you feel like you're outnumbered on the battleground
              And had enough
              Well I will be there for you every time
              As you turn around
              I wont let you down
              Be there and we'll both become
              Brighter than the sun
              Together We are one ooouhhh
              We are one ooouhhh
              Yeah
              It's me you
              We together like one two
              Even if it's only one Jew
              We together call it Achdut, a Jew
              But every generation they take one raisin' to hate us
              Then Hashem hit the pavement
              Blazin' to save us
              Till the world asks where they went
              Patients are faithless
              Lets hope I get the whole world a face-lift
              If hatred is baseless
              We take it, erase it
              And exchange it for that master goal
              We don't forget wherever we may go
              There's only one place we know
              It is called Uno, One
              If you're in pieces and you're just falling down, falling down
              I'll pick you up
              And if you feel like you're outnumbered on the battleground
              And you had enough
              Well I will be there for you every time
              As you turn around
              I wont let you down
              Be there and we'll both become
              Brighter than the sun
              Together We are one ooouhhh
              We are one ooouhhh
              We are one

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • B LOVE BB מנותק
                B LOVE BB מנותק
                B LOVE B
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1562

                וואי תנקיו

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • B LOVE BB B LOVE B

                  וואי תנקיו

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חמימות
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1563

                  @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  וואי תנקיו

                  יש לזה תרגום?

                  B LOVE BB תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חמימות

                    @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    וואי תנקיו

                    יש לזה תרגום?

                    B LOVE BB מנותק
                    B LOVE BB מנותק
                    B LOVE B
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1564

                    @חמימות תרגום למה?

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • B LOVE BB B LOVE B

                      @חמימות תרגום למה?

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חמימות
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1565

                      @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      @חמימות תרגום למה?

                      מאנגלית לעברית

                      ארי גא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חמימות

                        @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        @חמימות תרגום למה?

                        מאנגלית לעברית

                        ארי גא מנותק
                        ארי גא מנותק
                        ארי ג
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1566

                        @חמימות
                        כמו אור משאיר להבה
                        בחושך, בחושך
                        אני ממשיך לקרוא בשמך
                        אני יודע שאתה כאן
                        מתחת לחצי טריליון כוכבים
                        אני מחפש, אתה מחפש
                        כאילו זה שנות אור בינינו
                        אבל אתה כל כך קרוב
                        אם אתה בחתיכות ואתה פשוט נופל, נופל למטה
                        אני אאסוף אותך
                        ואם אתה מרגיש שיש לך יותר ממספרם בשדה הקרב
                        והיה מספיק
                        ובכן, אני אהיה שם בשבילך בכל פעם
                        בזמן שאתה מסתובב
                        אני לא אאכזב אותך
                        תהיה שם ושנינו נהיה
                        בהיר יותר מהשמש
                        ביחד אנחנו אחד אווההה
                        אנחנו אחד אווההה
                        אנחנו אנשים תחת מצור
                        אני רואה אותם סביבנו
                        הם מקיפים אותנו
                        אבל אנחנו חייבים להאמין
                        שביחד אנחנו חזקים
                        אנחנו כל כך חזקים
                        בחתיכות כשהם ממשיכים ליפול למטה, נופלים למטה
                        אני אאסוף אותם
                        אז אם אתה מרגיש שיש לך יותר ממספרם בשדה הקרב
                        והיה מספיק
                        ובכן, אני אהיה שם בשבילך בכל פעם
                        בזמן שאתה מסתובב
                        אני לא אאכזב אותך
                        תהיה שם ושנינו נהיה
                        בהיר יותר מהשמש
                        ביחד אנחנו אחד אווההה
                        אנחנו אחד אווההה
                        כֵּן
                        זה אני אתה
                        אנחנו ביחד אוהבים אחד שניים
                        גם אם זה רק יהודי אחד
                        אנחנו ביחד קוראים לזה אחדות, יהודי
                        אבל כל דור לוקחים מגדל אחד כדי לשנוא אותנו
                        ואז האשם פגע במדרכה
                        בלזין כדי להציל אותנו
                        עד שהעולם ישאל לאן הם הלכו
                        החולים חסרי אמונה
                        נקווה שאעשה מתיחת פנים לכל העולם
                        אם השנאה חסרת בסיס
                        אנחנו לוקחים את זה, מוחקים את זה
                        ותחליף אותו במטרה הראשית הזו
                        אנחנו לא שוכחים לאן שנלך
                        יש רק מקום אחד שאנחנו מכירים
                        זה נקרא אונו, אחד
                        אם אתה בחתיכות ואתה פשוט נופל, נופל למטה
                        אני אאסוף אותך
                        ואם אתה מרגיש שיש לך יותר ממספרם בשדה הקרב
                        והיה לך מספיק
                        ובכן, אני אהיה שם בשבילך בכל פעם
                        בזמן שאתה מסתובב
                        אני לא אאכזב אותך
                        תהיה שם ושנינו נהיה
                        בהיר יותר מהשמש
                        ביחד אנחנו אחד אווההה
                        אנחנו אחד אווההה
                        אנחנו אחד

                        "אנשים ישכחו את מעשיכם
                        אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        🤞
                        0
                        • B LOVE BB מנותק
                          B LOVE BB מנותק
                          B LOVE B
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1567

                          אני אשמח למילים של השיר this is the moment שיר של נחת ויואל וייס תודה

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • B LOVE BB B LOVE B

                            אני אשמח למילים של השיר this is the moment שיר של נחת ויואל וייס תודה

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יוקולילי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1568

                            @B-LOVE-B This is the moment
                            This is the day
                            When I send all my doubts and demons
                            On their way
                            Every endeavor
                            I have made, ever
                            Is coming into play
                            Is here and now, today
                            This is the moment
                            This is the time
                            When the momentum and the moment
                            Are in rhyme
                            Give me this moment
                            This precious chance
                            I'll gather up my past
                            And make some sense at last
                            This is the moment
                            When all I've done
                            All of the dreaming
                            Scheming and screaming
                            Become one
                            This is the day
                            See it sparkle and shine
                            When all I've lived for
                            Becomes mine
                            For all these years
                            I've faced the world alone
                            And now the time has come
                            To prove to them
                            I've made it on my own
                            This is the moment
                            My final test
                            Destiny beckoned
                            I never reckoned
                            Second best
                            I won't look down
                            I must not fall
                            This is the moment
                            The sweetest moment of them all
                            This is the moment
                            D**n all the odds
                            This day, or never
                            I'll sit forever
                            With the gods
                            When I look back
                            I will always recall
                            Moment for moment
                            This was the moment
                            The greatest moment
                            Of them all

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • B LOVE BB מנותק
                              B LOVE BB מנותק
                              B LOVE B
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1569

                              אפשר את המילים לשיר מרדכי שפירא get back up again

                              אבי מיוזיקא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • B LOVE BB B LOVE B

                                אפשר את המילים לשיר מרדכי שפירא get back up again

                                אבי מיוזיקא מנותק
                                אבי מיוזיקא מנותק
                                אבי מיוזיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1570

                                @B-LOVE-B
                                מילים get back up again.txt

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א י צא מנותק
                                  א י צא מנותק
                                  א י צ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1571

                                  אפשר בבקשה את המילים לשיר one voice של פרחי מיאמי מהאלבום החדש קול אחד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אוהבת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1572

                                    הי,
                                    אני צריכה את המילים לשיר של ישיבה בויס DADY COME HOME תודה!

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אוהבת

                                      הי,
                                      אני צריכה את המילים לשיר של ישיבה בויס DADY COME HOME תודה!

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חיים תעיזי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1573

                                      @אוהבת כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      הי,
                                      אני צריכה את המילים לשיר של ישיבה בויס DADY COME HOME תודה!

                                      Daddy's been gone
                                      Gone for so long
                                      For him I pray
                                      He joined the Corps
                                      Fighting a war
                                      Somewhere far away

                                      He promised me he'd return
                                      When the Chanukah candles burn
                                      So here I wait
                                      The blessings I recite
                                      By the candle-light
                                      But it's getting late

                                      CHORUS:
                                      Daddy come home
                                      Stay with me
                                      Let me hold your hand
                                      Let me sit upon your knee
                                      I see fear
                                      In Mommy's eyes
                                      Every time she cries
                                      And tries to comfort me

                                      It's scary here at home
                                      My mind begins to roam
                                      Have I lost you?
                                      I hear the phone
                                      Mommy's mournful moan
                                      It can't be true!

                                      CHORUS

                                      Where has he gone?
                                      How will I carry on?
                                      Tell me what can I say?
                                      I need to pray...
                                      ...Please hear my plea
                                      Send my Daddy home to...

                                      ...Who's that I hear
                                      Calling my name
                                      I run into his arms
                                      Yes, my Daddy came
                                      Home to me
                                      He's on his knees
                                      Now he's holding me
                                      For all eternity

                                      Now, as night falls
                                      We stand tall
                                      Eight candles burning bright
                                      And they're lighting up the night
                                      Home at last
                                      Eyes aglow
                                      I hug my Daddy tight
                                      And I'm not letting go!

                                      קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      0
                                      • הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                        #1574

                                        אשמח לתרגום בעברית ובאנגלית של השירים-
                                        שמע ישראל של יעקב שוואקי
                                        ו-SHWEKEY - We Are A Miracle- של שוואקי
                                        ואני יכול להיות- ג"כ של שוואקי
                                        תודה רבה!!

                                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                        ארי גא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הדריה הדרי

                                          אשמח לתרגום בעברית ובאנגלית של השירים-
                                          שמע ישראל של יעקב שוואקי
                                          ו-SHWEKEY - We Are A Miracle- של שוואקי
                                          ואני יכול להיות- ג"כ של שוואקי
                                          תודה רבה!!

                                          ארי גא מנותק
                                          ארי גא מנותק
                                          ארי ג
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי ג
                                          #1575

                                          @הדרי
                                          את מתכוונת לזה?
                                          באנגלית
                                          He raised his hand to wave goodbye
                                          saw the pain in mother's eyes
                                          who left her little precious boy of four
                                          in a citadel of ashen stone
                                          that preached a faith unlike his own
                                          perhaps he just may yet survive this war

                                          In the shadows stood a man in black
                                          my child he said, you must not look back
                                          yet one image lingered, the tears on her face
                                          and mother's words from their last embrace

                                          CHORUS:
                                          שמע, שמע ישראל
                                          know that there is but one G-d above
                                          when you feel pain, when you rejoice
                                          know how he longs to hear your voice
                                          השם אלוקינו השם אחד

                                          Deep within the iron gate
                                          far from the stench of war and hate
                                          he knew not of a world gone insane
                                          you must believe us, he was told
                                          our faith alone can save your soul
                                          please let us heal your wounds and ease your pain

                                          He tried not to forget his past his home
                                          but he was so very young and all alone
                                          while visions of his shtetl once vivid and clear
                                          began to fade and all but disappeared

                                          CHORUS:
                                          שמע, שמע ישראל
                                          know that there is but one G-d above
                                          when you feel pain, when you rejoice
                                          know how he longs to hear your voice
                                          השם אלוקינו השם אחד

                                          The winds of war had finally passed
                                          one man took on a sacred task
                                          to bring the scattered Jewish children home
                                          he traveled far, from place to place a quest to re-ignite the faith
                                          of those sent into hiding long ago

                                          He entered the fortress grey and cold
                                          your kind is not among us, he was told
                                          Hashem above he whispered, please don't let me fail
                                          as he began to sing Shema Yisrael

                                          CHORUS:
                                          שמע, שמע ישראל
                                          know that there is but one G-d above
                                          when you feel pain, when you rejoice
                                          know how he longs to hear your voice
                                          השם אלוקינו השם אחד

                                          CHORUS:
                                          שמע, שמע ישראל
                                          know that there is but one G-d above
                                          when we feel pain, when we rejoice
                                          know how he longs to hear our voice
                                          השם אלוקינו השם אחד

                                          "אנשים ישכחו את מעשיכם
                                          אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

                                          הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול