דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. המכביטס

המכביטס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
60 פוסטים 28 כותבים 5.5k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב. ב.ב ב. ב.

    @שיר-נולד אממ חיפשתי ביוטיוב וזה האחרון שלהם לפני שלושה חודשים (לפי ה'יושן' של הנושא פה זה כנראה לא עלה)
    https://youtu.be/g0yNcayyTTA
    ו.. איזה מוזר, עכשיו רואה גם את זה
    https://youtu.be/osCxMt53t2Y
    עלה לפני שלושה חודשים ויש לו רק 8 צפיות!
    חבר'ה תפציצו😉

    לינוי 0ל מנותק
    לינוי 0ל מנותק
    לינוי 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לינוי 0
    #35

    @ב-ב תוכל בבקשה לשלוח את שניהם לבדיקה בנטפרי?????? אני ממש אשמח!
    או שתשלח להורדה ב- mp3 או עם כוכביות...

    בריאות, שמחה, הצלחה בחיים, פרנסה בשפע, זה מה שחשוב!!🤗
    פשוט להודות על כל הטוב שה' שולח לנו תמיד!😊

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ארי רוזנבלטא ארי רוזנבלט

      מישהו יכול להעלות שירים שלהם בMP3?

      לינוי 0ל מנותק
      לינוי 0ל מנותק
      לינוי 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לינוי 0
      #36

      @ארי-רוזנבלט בכיף תהנה😊
      מכביטס- נס גדול.mp3
      מכביטס חנוכה 2020.mp3
      מכביטס מה נשתנה.mp3
      מכביטס חנוכה.mp3
      מכביטס חנוכה 2019.mp3

      בריאות, שמחה, הצלחה בחיים, פרנסה בשפע, זה מה שחשוב!!🤗
      פשוט להודות על כל הטוב שה' שולח לנו תמיד!😊

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א י צא מנותק
        א י צא מנותק
        א י צ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #37

        מישהו יכול להעלות פה את דספסיטו הקאבר של מכביטס בוידאו ואודיו mp3 וmp4 לא יוטיוב דחוף תודה רבה!!!

        מישהי מאמימ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א י צא א י צ

          מישהו יכול להעלות פה את דספסיטו הקאבר של מכביטס בוידאו ואודיו mp3 וmp4 לא יוטיוב דחוף תודה רבה!!!

          מישהי מאמימ מנותק
          מישהי מאמימ מנותק
          מישהי מאמי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #38

          @א-י-צ כבר מעלה לך...

          החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א י צא א י צ

            מישהו יכול להעלות פה את דספסיטו הקאבר של מכביטס בוידאו ואודיו mp3 וmp4 לא יוטיוב דחוף תודה רבה!!!

            מישהי מאמימ מנותק
            מישהי מאמימ מנותק
            מישהי מאמי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
            #39

            @א-י-צ בבקשה:
            The Maccabeats - Despacito - דספסיטו (Amram Adar ft. Itzik Shamli Cover).mp3
            בוידאו:https://send.magicode.me/send-file/file/3e5ccf9a84d845dff087d334437889374b7fcd59/view
            כוכביות:
            https://send.magicode.me/send-file/file***/3e5ccf9a84d845dff087d334437889374b7fcd59/view

            החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א י צא מנותק
              א י צא מנותק
              א י צ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #40
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צופצוףצ מנותק
                צופצוףצ מנותק
                צופצוף
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #41

                למישהו יש את one day ב mp3?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #42

                  @צופצוף 12 One Day (Reprise).mp3

                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  1
                  • ה מנותק
                    ה מנותק
                    הדרית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #43

                    אשמח לשיר שלהם נחמו עמי, לכה דודי ועוד...
                    כל מה שיש לכם יתקבל כאן בשמחה ב mp3

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אהרן דוד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #44

                      יש למישהו תקיה של מכביטס בMP3
                      או דרייב עם מכביטס?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ה מנותק
                        ה מנותק
                        הדרית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #45

                        מי יודע מה המקור (הלחן) של השירים הבאים:

                        05 Eishet Chayil.mp3

                        כאן מדובר ב2 סוגי לחנים-
                        06 HaMalach HaGoel.mp3

                        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה מנותק
                          ה מנותק
                          הדרית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #46

                          כנ"ל
                          10 קול ברמה.mp3

                          https://send.magicode.me/send-file/file/00cc03409e3ec063ceb1a0b4ee8f2f7067f42ed8/view

                          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה הדרית

                            מי יודע מה המקור (הלחן) של השירים הבאים:

                            05 Eishet Chayil.mp3

                            כאן מדובר ב2 סוגי לחנים-
                            06 HaMalach HaGoel.mp3

                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #47

                            @הדרית כתב בהמכביטס:

                            כאן מדובר ב2 סוגי לחנים-
                            06 HaMalach HaGoel.mp3

                            השני זה המלאך של אייבי....

                            @הדרית כתב בהמכביטס:

                            כנ"ל
                            10 קול ברמה.mp3

                            של שמחה ליינר. אם תקשיבי טוב תשמעי שגם הוא שר שם יחד עם מכביטס.

                            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ה הדרית

                              כנ"ל
                              10 קול ברמה.mp3

                              https://send.magicode.me/send-file/file/00cc03409e3ec063ceb1a0b4ee8f2f7067f42ed8/view

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #48

                              @הדרית כתב בהמכביטס:

                              כנ"ל
                              10 קול ברמה.mp3

                              זה של שמחה ליינר מהדיסק "פתחי לי"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • כ.פ.כ כ.פ.

                                @הדרית כתב בהמכביטס:

                                כאן מדובר ב2 סוגי לחנים-
                                06 HaMalach HaGoel.mp3

                                השני זה המלאך של אייבי....

                                @הדרית כתב בהמכביטס:

                                כנ"ל
                                10 קול ברמה.mp3

                                של שמחה ליינר. אם תקשיבי טוב תשמעי שגם הוא שר שם יחד עם מכביטס.

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                הדרית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #49

                                @כ-פ כתב בהמכביטס:

                                של שמחה ליינר. אם תקשיבי טוב תשמעי שגם הוא שר שם יחד עם מכביטס.

                                עכשיו שומעת... רק בסוף הוא מצטרף.
                                בהתחלה הסולו הוא של מייקל 😉 רועד במקצת...

                                @כ-פ כתב בהמכביטס:

                                השני זה המלאך של אייבי....

                                את זה ידעתי @כ-פ
                                לא חוזרים על טעויות פעמיים 😄

                                מה עם נחמו עמי? אשת חיל? אלו בטוח לחנים יהודיים.

                                כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ה הדרית

                                  @כ-פ כתב בהמכביטס:

                                  של שמחה ליינר. אם תקשיבי טוב תשמעי שגם הוא שר שם יחד עם מכביטס.

                                  עכשיו שומעת... רק בסוף הוא מצטרף.
                                  בהתחלה הסולו הוא של מייקל 😉 רועד במקצת...

                                  @כ-פ כתב בהמכביטס:

                                  השני זה המלאך של אייבי....

                                  את זה ידעתי @כ-פ
                                  לא חוזרים על טעויות פעמיים 😄

                                  מה עם נחמו עמי? אשת חיל? אלו בטוח לחנים יהודיים.

                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                  #50

                                  @הדרית שמעתי את זה שוב אתמול - והשיר השלישי במחרוזת זה 'המלאך' של שלומי דקס.

                                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • כ.פ.כ כ.פ.

                                    @הדרית שמעתי את זה שוב אתמול - והשיר השלישי במחרוזת זה 'המלאך' של שלומי דקס.

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הדרית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #51

                                    @כ-פ
                                    אז בואי נעשה סדר-
                                    הלחן הראשון מתחילת השיר עד 0:30 של מי הוא?
                                    הלחן השני מ0:30-2:24 הוא של אייבי רוטנברג
                                    הלחן השלישי מ2:26-3:53 הוא של שלומי דקס?
                                    אגב, תראי איך הם שילבו יפה בין הלחנים שזה כמעט ולא מורגש שהם עוברים מאחד לשני... 3:52-3:56

                                    ממש מעניין אותי מה לגבי הלחן של נחמו עמי ואשת חיל. שנים חשבתי שהוא שייך לצליל וזמר...
                                    ובעיניי הלחן של הפזמון בשיר אשת חיל- מדהים.

                                    את יודעת מה המקור של השיר לכה דודי, ניסים ועוד...?

                                    כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה הדרית

                                      @כ-פ
                                      אז בואי נעשה סדר-
                                      הלחן הראשון מתחילת השיר עד 0:30 של מי הוא?
                                      הלחן השני מ0:30-2:24 הוא של אייבי רוטנברג
                                      הלחן השלישי מ2:26-3:53 הוא של שלומי דקס?
                                      אגב, תראי איך הם שילבו יפה בין הלחנים שזה כמעט ולא מורגש שהם עוברים מאחד לשני... 3:52-3:56

                                      ממש מעניין אותי מה לגבי הלחן של נחמו עמי ואשת חיל. שנים חשבתי שהוא שייך לצליל וזמר...
                                      ובעיניי הלחן של הפזמון בשיר אשת חיל- מדהים.

                                      את יודעת מה המקור של השיר לכה דודי, ניסים ועוד...?

                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #52

                                      @הדרית כתב בהמכביטס:

                                      הלחן הראשון מתחילת השיר עד 0:30 של מי הוא?

                                      זה לקוח ממנגינה לועזית כלשהי, ואנקל מוישי או קאנטרי יוסי או משהו בסגנון, לקחו את הלחן הזה ושמו על זה המלאך. לא זוכרת מי בדיוק ומה, אם חשוב לך אנסה לברר את זה.

                                      @הדרית כתב בהמכביטס:

                                      הלחן השני מ0:30-2:24 הוא של אייבי רוטנברג

                                      כן.

                                      @הדרית כתב בהמכביטס:

                                      הלחן השלישי מ2:26-3:53 הוא של שלומי דקס?

                                      כן 🙂

                                      @הדרית כתב בהמכביטס:

                                      את יודעת מה המקור של השיר לכה דודי, ניסים ועוד...?

                                      לא מכירה.

                                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • כ.פ.כ כ.פ.

                                        @הדרית כתב בהמכביטס:

                                        הלחן הראשון מתחילת השיר עד 0:30 של מי הוא?

                                        זה לקוח ממנגינה לועזית כלשהי, ואנקל מוישי או קאנטרי יוסי או משהו בסגנון, לקחו את הלחן הזה ושמו על זה המלאך. לא זוכרת מי בדיוק ומה, אם חשוב לך אנסה לברר את זה.

                                        @הדרית כתב בהמכביטס:

                                        הלחן השני מ0:30-2:24 הוא של אייבי רוטנברג

                                        כן.

                                        @הדרית כתב בהמכביטס:

                                        הלחן השלישי מ2:26-3:53 הוא של שלומי דקס?

                                        כן 🙂

                                        @הדרית כתב בהמכביטס:

                                        את יודעת מה המקור של השיר לכה דודי, ניסים ועוד...?

                                        לא מכירה.

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הדרית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #53

                                        @כ-פ כתב בהמכביטס:

                                        זה לקוח ממנגינה לועזית כלשהי, ואנקל מוישי או קאנטרי יוסי או משהו בסגנון, לקחו את הלחן הזה ושמו על זה המלאך. לא זוכרת מי בדיוק ומה, אם חשוב לך אנסה לברר את זה.

                                        אמממ לא כ"כ חשוב לי אבל מוזר שאת אומרת שהמקור לועזי. זה לא נשמע ככה😉

                                        @כ-פ כתב בהמכביטס:

                                        לא מכירה.

                                        אז אני כן וגם עוד כמה...😊
                                        אבל הכי חשוב זה המסר.
                                        הרי זו המטרה העיקרית שלהם בעצם כאשר הם מגיירים שירים, כן?

                                        יראת שמייםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ה הדרית

                                          @כ-פ כתב בהמכביטס:

                                          זה לקוח ממנגינה לועזית כלשהי, ואנקל מוישי או קאנטרי יוסי או משהו בסגנון, לקחו את הלחן הזה ושמו על זה המלאך. לא זוכרת מי בדיוק ומה, אם חשוב לך אנסה לברר את זה.

                                          אמממ לא כ"כ חשוב לי אבל מוזר שאת אומרת שהמקור לועזי. זה לא נשמע ככה😉

                                          @כ-פ כתב בהמכביטס:

                                          לא מכירה.

                                          אז אני כן וגם עוד כמה...😊
                                          אבל הכי חשוב זה המסר.
                                          הרי זו המטרה העיקרית שלהם בעצם כאשר הם מגיירים שירים, כן?

                                          יראת שמייםי מנותק
                                          יראת שמייםי מנותק
                                          יראת שמיים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #54

                                          @הדרית כתב בהמכביטס:

                                          אמממ לא כ"כ חשוב לי אבל מוזר שאת אומרת שהמקור לועזי. זה לא נשמע ככה

                                          הרבה מהמנגינות של השירים של אנקל מוישי לקוחים משירים לועזיים... ספציפית האחד הזה הוא שיר ערש גוי מוכר (היה לנו צעצוע כזה של עריסה שכשלחצו על כפתור הוא ניגן את המנגינה הזאתי. ממש לא ממקור יהודי). אבל לשיטות מסוימות אם כבר 20++ שנה ילדים יהודיים שרים את זה לפני השינה, זה כבר לא לגמרי לועזי. (לא יודעת אם המקום להגיד את דעתי בעניין :))

                                          כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול