-
שכחתי לכתוב, שבחלילה וחלילה יש חשמול חריג בסולן האחרון....
לא היה נראה לכם מוזר?
שוב, וסליחה על הדוגמה הנדושה, אצל ישיבה בויז יש אפקטים בקול וחשמולים כל הזמן, (לדוג' השיר ברוך ה' ביום... למי שזוכר) אבל זה הקונספט שלהם וזה היה כל הזמן... ואצל מיאמי התרגלנו שהכל אותנטי.
אגב סולן אחד לפני האחרון באותו שיר, ממש נחנק בגבוהים. -
טוב...
קודם כל איזה כיף שהיה לך מה להגיב על הסיקור @כ-פ
וגם לי יש מה להגיב בתמורה חחח. יקרה בהמשך...
לגבי ההופעה כפי מה שידוע עד עכשיו הם ביצעו 7 שירים.
השיר הראשון היה אל ה'.
האחרון- ירושלים.
ובאמצע היה את WE SING TO HASHEM, WE STAND, ONE VOICE, משיח וחלילה.
קצת מוזר שאין תיעודים נוספים מפני שזה ממש מעט.
לדעתי היה חייב להיות כמה מחרוזות נוסטלגיות... אבל אי אפשר לדעת.
בסופו של דבר הפעם ההופעה לא הוקדשה להם בלבד ונטלו בה גם דוד פרלמן ואודי דוידי חלק ...
זהו סיכום מהיר בינתיים.
ותתכוננו לווקאלי, כן?
ממחר! -
@כ-פ כתב בפרחי מיאמי:
רפלקס ישיבה בויז טיפוסי.
בדיוק רק ההבדל הוא שאצל ישיבה בויז זה לא אואואו כזה. אצלם זה אוהוהוהו
אוייש זה נשמע אותו דבר בכתיבה...
קחי את השיר שבחי- איך הוא הולך? שבחי ירושלים את ה' אוהוהוהו, אז כזה!
אלי גרסטנר אוהב את התוספות הללו. הן חלק ממנו! אצל ירחמיאל הן סוף סוף הגיעו, רק בצורה יותר מעודנת!@כ-פ כתב בפרחי מיאמי:
הייתי לוקחת שיר של ישיבה בויז מהאלבום 'שמו של מלך', נראה לי יותר מתאים לקונספט, אבל בכללי זה באמת גרסטנר אופייני.
השוויתי נטו בגלל המילים. מקווה שאחזתם את זה...
@כ-פ כתב בפרחי מיאמי:
הוא קצת אהממ בלי מנגינה, לא?
לא. מנגינה יכולה להתקיים גם עם 2 תווים, ואפילו רק עם אחד... אבל ממש לא לאורך זמן (אולי מפני שזה חופר?).
הקטע הזה ברובו הוא סול וסי במול, ולקראת הסוף גם לה ופה.@כ-פ כתב בפרחי מיאמי:
הבוגרים באמת מוסיפים כאן בשיר אבל בעיקר בקולות רקע,
זה הכי יפה בשיר! מבחינתי, כמובן.
@כ-פ כתב בפרחי מיאמי:
לא כאלו שקולם עדיין בתהליך התבגרות.
על זה כבר ענו. הם עברו מזמן את גיל 14. אלו הילדים שכיכבו באלבום הקודם "לעולם ועד".
@כ-פ כתב בפרחי מיאמי:
ועוד דבר, אם זה אכן בין השירים הטובים באלבום - למה המקהלה נשמעת 7 ילדים לכל היותר? לדעתי עדיף לפרגן את כל המקהלה לכזה שיר....
צודקת!
והגרסה הראשונה שהוקלטה היתה אכן עם כל המקהלה.
לא יודעת למה בסוף הוא העדיף ביצוע של 5 בוגרים ו5 פרחים...@כ-פ כתב בפרחי מיאמי:
אני במקומו לא הייתי מפרסמת כזה שיר
דווקא השיר הזה הפך לפייבוריט אצל הרבה אנשים...
נו נו, כל אחד וטעמו שלו. גם אני לא מאוד אהבתי.@כ-פ כתב בפרחי מיאמי:
האמת, הסי פארט כאן הזכיר לי מידי את הסי פארט של הר סיני.....
אולי בגלל
הנה דוגמא לסי פארט חופר, אבל הוא עדיין בגדר נחמד ואפשרי.
יודעים לנגן? אז אחרי ל"ג בעומר תנסו-
דו דו דו דו דו דו דו דו דו דו דו מיb רה דו סיb דו
סול דו דו דו דו דו דו דו דו- פה דו@כ-פ כתב בפרחי מיאמי:
אבל בכללי אלבום נחמד, לא כל כך גרוע כפי שחשבתי בהתחלה....
בהחלט לא גרוע, אבל גם אני התאכזבתי שבמקום 2 שירים חדשים דחפו כאן 2 שירים מלייב...
ובכלל,
חלק מהילדים שהיו אמורים להשתתף באלבום הזה כבר בגרו, ועזבו.
חלק אחר מתוכם אומנם נשאר, אבל קולם כבר אבד ונעשה לא רלוונטי. (תראו בהסרטות מההופעה האחרונה).
ומה התוצאה? שקיבלנו-
אלבום יפה- אם כי בהחלט שהיה יכול להיות מרשים הרבה יותר.
שירים שחלקם חדשים- אם כי הוכח כעת כי רובם הוקלטו לפני שנתיים.
והופעה יחידה- בעלת תוכן דל, שיבושי סאונד קשים והוכחה אחת ניצחת כי באולפן אפשר להיות כל יכול!
ואגב, בשיר חלילה הושמט בהקלטת האלבום קטע מעבר ווקאלי שבוצע בהופעות קודמות. ובשיר ברוכים הבאים התווסף הקטע של ירחמיאל לבדו.@שמה תודה על העלאת ההסרטות ותודה על "שמחת יום טוב" אמיתית.
-
@אילה1 כתב בפרחי מיאמי:
אבל זה הסוף של מיאמי אז לא נורא...
האם את מאמינה בדברים אותם את משמיעה?
@כ-פ כתב בפרחי מיאמי:
שכחתי לכתוב, שבחלילה וחלילה יש חשמול חריג בסולן האחרון....
אמממ לא שמעתי...אבל עוד כמה שבועות אשמע
@כ-פ כתב בפרחי מיאמי:
אצל ישיבה בויז יש אפקטים בקול וחשמולים כל הזמן, (לדוג' השיר ברוך ה' ביום... למי שזוכר)
בטח זוכרים! ועכשיו בגללך השיר הזה מתנגן לי בראש...
ושוב- זה באמת נכון! גרסטנר אוהב מוזיקה אלקטרונית ואפקטים מכל הסוגים וירחמיאל- לא! -
@הדרית כתב בפרחי מיאמי:
WELCOME BACK - אני עדיין מהמרת שהשיר הזה ראוי להיות שיר ראשון... ואם לא באלבום- אז לפחות בהופעה... (למרות שירחמיאל יצטרך להפציע עם כל השואו שהוא נוהג לעשות באמצע השיר ולא לקראת סופו).
כל מילה! השיר הזה בסופו של דבר הכי מזכיר לי את מיאמי המקוריים, מכל האלבום הזה.......
גם אני חושבת שטיפה מגוחך להוציא כזה שיר, אחרי שכולנו הספקנו לשכוח מהקורונה ולהתרחק מכל מה שקשור אליה.@הדרית כתב בפרחי מיאמי:
כל העיבוד של המלל האמצעי מרגיש כמו באיזה סרט מתח. היי! זה לא חסדי ה', ואף אחת ב"ה לא איבדה את דרכה ביער. מה הלחץ?
מבחינתי השיר הזה מתחיל מ03:40 וחבל שאין אפשרות לצנזר את כל המלל המיותר הזה.לא הייתי אומרת הכל, כי בסוף זה מוסיף לאווירה. אבל לקצר, בהחלט.
הסולנים של וולקאם באק הרבה יותר מוצלחים מהאחרים.
שמעתי את שאר השירים לפני החג, וממש תהיתי לעצמי, למה ירחמיאל בחר בכזה סדר של שירים? הראשונים הרבה פחות מוצלחים.... חבל!אגב השיר קול אחד - מזכיר בקונספט, בתוכן וטיפה בלחן - 'אנו הולכים בדרך התורה'....... אבל סה''כ שיר נחמד.
-
-
@אילה1 כתב בפרחי מיאמי:
One Voice
https://send.magicode.me/send-file/file/a621c589a91ea14873013d27785f9537f7eb8b46/view
בן דוד שלי מבקש שתעלי שוב את הסרטון האחרון שהעלית. תודה רבה!
-
@שמה כתב בפרחי מיאמי:
@אילה1 כתב בפרחי מיאמי:
One Voice
https://send.magicode.me/send-file/file/a621c589a91ea14873013d27785f9537f7eb8b46/view
בן דוד שלי מבקש שתעלי שוב את הסרטון האחרון שהעלית. תודה רבה!
להעלות לכאן??
-
@אילה1 כתב בפרחי מיאמי:
@שמה כתב בפרחי מיאמי:
@אילה1 כתב בפרחי מיאמי:
One Voice
https://send.magicode.me/send-file/file/a621c589a91ea14873013d27785f9537f7eb8b46/view
בן דוד שלי מבקש שתעלי שוב את הסרטון האחרון שהעלית. תודה רבה!
להעלות לכאן??
ברור! אלא איפה?
-
-
-
הפתעה---
מחרוזת ווקאלית מיוחדת של מיאמי מתוך הופעה לייב בשנת 2014 -
@הדרית כתב בפרחי מיאמי:
הפתעה---
מחרוזת ווקאלית מיוחדת של מיאמי מתוך הופעה לייב בשנת 2014שמחה שהצלחת להמיר
שלחי לי את זה בסרטון (אין לי אפשרות להוריד את הסרטון מיוטיוב...)