דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יעקב שוואקי

יעקב שוואקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.1k פוסטים 197 כותבים 205.7k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ישי בן שלוםי מנותק
    ישי בן שלוםי מנותק
    ישי בן שלום
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #838

    האלבום גוף ונשמה זה האלבום הכי יפה שאני שמעתי של יעקב שוואקי

    ארי גא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שמה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #839

      יפני שר והיא שעמדה 🙂
      https://send.magicode.me/send-file/file/90b949e52eb5032299aafaf77b18634d37fe4ae9/view

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😆
      2
      • ישי בן שלוםי ישי בן שלום

        האלבום גוף ונשמה זה האלבום הכי יפה שאני שמעתי של יעקב שוואקי

        ארי גא מנותק
        ארי גא מנותק
        ארי ג
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #840

        @ישי-בן-שלום כתב ביעקב שוואקי:

        האלבום גוף ונשמה זה האלבום הכי יפה שאני שמעתי של יעקב שוואקי

        את האמת שגם אני חושב כך אשמח לדעת מה דעת המשתמשים בפורום איזה שיר הכי יפה שלו מהאלבום גוף ונשמה
        אני אישית הכי התחברתי לשיר גוף ונשמה

        "אנשים ישכחו את מעשיכם
        אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ארי גא ארי ג

          @ישי-בן-שלום כתב ביעקב שוואקי:

          האלבום גוף ונשמה זה האלבום הכי יפה שאני שמעתי של יעקב שוואקי

          את האמת שגם אני חושב כך אשמח לדעת מה דעת המשתמשים בפורום איזה שיר הכי יפה שלו מהאלבום גוף ונשמה
          אני אישית הכי התחברתי לשיר גוף ונשמה

          דוד 33ד מנותק
          דוד 33ד מנותק
          דוד 33
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #841

          @ארי-ג כתב ביעקב שוואקי:

          @ישי-בן-שלום כתב ביעקב שוואקי:

          האלבום גוף ונשמה זה האלבום הכי יפה שאני שמעתי של יעקב שוואקי

          את האמת שגם אני חושב כך אשמח לדעת מה דעת המשתמשים בפורום איזה שיר הכי יפה שלו מהאלבום גוף ונשמה

          ה' הוא האלוקים שיר מרגש ואני חושב שהוא הכי יפה באלבום וכל הדיסק יפה ללא יוצא דופן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • T מנותק
            T מנותק
            Tali 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #842

            כמעט כל השירים באלבום יפים
            גוף ונשמה שיר מרגש
            גם לנר דולק שהוא דואט התחברתי מאד
            גלגלים שיר קיצי- פליליסט
            שלום על ישראל שיר קלאסי לא משהו מיוחד
            השיר באנגלית חמוד
            ואת השם הן האלוקים שמעתי רק פעם אחת -פחות התחברתי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • הדריה הדרי

              קטע מתוך הופעה- מרגש!!
              https://www.youtube.com/watch?v=HOh3uSv95oE

              א מנותק
              א מנותק
              אילה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #843

              @הדרי כתב ביעקב שוואקי:

              קטע מתוך הופעה- מרגש!!
              https://www.youtube.com/watch?v=HOh3uSv95oE

              משהו יכול להוריד את זה?

              ארי גא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אילה1

                @הדרי כתב ביעקב שוואקי:

                קטע מתוך הופעה- מרגש!!
                https://www.youtube.com/watch?v=HOh3uSv95oE

                משהו יכול להוריד את זה?

                ארי גא מנותק
                ארי גא מנותק
                ארי ג
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #844

                @אילה1
                https://send.magicode.me/send-file/file/5a6eac0066509875f2ffb7c9945d37a871739dc9/view

                "אנשים ישכחו את מעשיכם
                אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • דוד 33ד מנותק
                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #845

                  @אילה1 אלבומים:

                  שמעתי (2001)
                  שוואקי 2 (2002)
                  בשמחה (2003)
                  ידיד (2004)
                  בהתעוררות (2005)
                  בהופעה חיה בפריז תשס"ו (2006)
                  לשם שמים (2007)
                  בקיסריה 5768 (2008)
                  עד בלי די (2009)
                  הלהיטים (2009)
                  ליבי במזרח (2010)
                  קיסריה 5770 (2010)
                  Cry no more (2012)
                  שיר לחיילים - היכל נוקיה 5773 (2013)
                  קולות (2014)
                  מאמין בניסים / We are a miracle (2016)
                  היו זמנים (2017)
                  מוזיקה (2018)
                  היו זמנים 2 (2019)
                  הופעה בלייב פארק (2020)
                  לחיים! / A Toast To Life (2021)
                  עליה (2022)
                  גוף ונשמה 1 (2024)

                  משתתף באלבומים:

                  01 זוכה
                  זוכה לחיי העולם הבא (2002)
                  04 מאמע רחל
                  Journeys 4 (2003)
                  04 אל תקצוף
                  הטובים שבטובים 2 (2003)
                  01 Eternity
                  עורה (2006)
                  02 תשובה ותפילה וצדקה
                  מונה 7 (2017)
                  02 אחת
                  שי"ר 3 (2021)

                  דואטים:

                  יעקב שוואקי וחיים ישראל - 04 מלאכים-נצליח - בקיסריה 5770
                  יעקב שוואקי וברוך לוין - 07 מחרוזת לוין - בקיסריה 5770
                  יעקב שוואקי וברוך לוין - 02 רפואה - בקיסריה 5770
                  יעקב שוואקי ואחינו - 04 אם אשכחך - בקיסריה 5770
                  יעקב שוואקי ויצחק מאיר הלפגוט - 05 המבדיל - בקיסריה 5770
                  יעקב שוואקי ויונתן רזאל - 05 והיא שעמדה - בקיסריה 5768
                  יעקב שוואקי ויוסי גרין - 11 ענוים - בקיסריה 5768
                  יעקב שוואקי ושי אברמסון - 04 לא תדע - שיר לחיילים - היכל נוקיה 5773
                  יעקב שוואקי ושלומי שבת - 03 אין עוד מלבדו - שיר לחיילים - היכל נוקיה 5773
                  יעקב שוואקי ושלומי שבת - 04 והיא שעמדה - שיר לחיילים - היכל נוקיה 5773
                  יעקב שוואקי ושלומי שבת - 02 קולות - קולות
                  יעקב שוואקי ואהרן רזאל - 10 עשרה בני אדם - קולות
                  יעקב שוואקי ואיצי וולדנר - 06 מחרוזת וולדנר - האסק 29 & 30
                  יעקב שוואקי ואיצי וולדנר - 02 תפילת השל"ה - מוזיקה
                  יעקב שוואקי וקובי פרץ - ואפילו בהסתרה
                  יעקב ומנחם שוואקי - אלוקי עוז
                  יעקב שוואקי וקובי פרץ - תודה על הכל
                  יעקב ומשה דוד שוואקי - 02 לך עצמי - לחיים! / A Toast To Life
                  יעקב שוואקי וליפא שמעלצר - סבא קדישא
                  יעקב שוואקי ושמעון לוי - אין דבר רע

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  ⁉
                  1
                  • דוד 33ד מנותק
                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                    #846

                    @אילה1
                    אלבומים:

                    שמעתי (2001)
                    שוואקי 2 (2002)
                    בשמחה (2003)
                    ידיד (2004)
                    בהתעוררות (2005)
                    בהופעה חיה בפריז תשס"ו (2006)
                    לשם שמים (2007)
                    בקיסריה 5768 (2008)
                    עד בלי די (2009)
                    הלהיטים (2009)
                    ליבי במזרח (2010)
                    קיסריה 5770 (2010)
                    Cry no more (2012)
                    שיר לחיילים - היכל נוקיה 5773 (2013)
                    קולות (2014)
                    מאמין בניסים / We are a miracle (2016)
                    היו זמנים (2017)
                    מוזיקה (2018)
                    היו זמנים 2 (2019)
                    הופעה בלייב פארק (2021)
                    לחיים! / A Toast To Life (2021)
                    עליה (2022)
                    גוף ונשמה 1 (2024)

                    משתתף באלבומים:

                    01 זוכה
                    זוכה לחיי העולם הבא (2002)
                    04 מאמע רחל
                    Journeys 4 (2003)
                    04 אל תקצוף
                    הטובים שבטובים 2 (2003)
                    01 Eternity
                    עורה (2006)
                    02 תשובה ותפילה וצדקה
                    מונה 7 (2017)
                    02 אחת
                    שי"ר 3 (2021)

                    דואטים:

                    יעקב שוואקי וחיים ישראל - 04 מלאכים-נצליח - בקיסריה 5770
                    יעקב שוואקי וברוך לוין - 07 מחרוזת לוין - בקיסריה 5770
                    יעקב שוואקי וברוך לוין - 02 רפואה - בקיסריה 5770
                    יעקב שוואקי ואחינו - 04 אם אשכחך - בקיסריה 5770
                    יעקב שוואקי ויצחק מאיר הלפגוט - 05 המבדיל - בקיסריה 5770
                    יעקב שוואקי ויונתן רזאל - 05 והיא שעמדה - בקיסריה 5768
                    יעקב שוואקי ויוסי גרין - 11 ענוים - בקיסריה 5768
                    יעקב שוואקי ושי אברמסון - 04 לא תדע - שיר לחיילים - היכל נוקיה 5773
                    יעקב שוואקי ושלומי שבת - 03 אין עוד מלבדו - שיר לחיילים - היכל נוקיה 5773
                    יעקב שוואקי ושלומי שבת - 04 והיא שעמדה - שיר לחיילים - היכל נוקיה 5773
                    יעקב שוואקי ושלומי שבת - 02 קולות - קולות
                    יעקב שוואקי ואהרן רזאל - 10 עשרה בני אדם - קולות
                    יעקב שוואקי ואיצי וולדנר - 06 מחרוזת וולדנר - האסק 29 & 30
                    יעקב שוואקי ואיצי וולדנר - 02 תפילת השל"ה - מוזיקה
                    יעקב שוואקי וקובי פרץ - ואפילו בהסתרה
                    יעקב ובנו מנחם שוואקי - אלוקי עוז
                    יעקב שוואקי וקובי פרץ - תודה על הכל
                    יעקב ומשה דוד שוואקי - 02 לך עצמי - לחיים! / A Toast To Life
                    יעקב שוואקי וליפא שמעלצר - סבא קדישא
                    יעקב שוואקי ושמעון לוי - אין דבר רע

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    2
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אילה1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #847

                      @דוד-33
                      עוד מעט אני אעשה את זה, עכשיו אני מאוד עסוקה....
                      בעז"ה אחר כך אני, אחרי שאני אעלה, אני אשלח כאן קישור לדף

                      דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                      ☑
                      1
                      • א אילה1

                        @דוד-33
                        עוד מעט אני אעשה את זה, עכשיו אני מאוד עסוקה....
                        בעז"ה אחר כך אני, אחרי שאני אעלה, אני אשלח כאן קישור לדף

                        דוד 33ד מנותק
                        דוד 33ד מנותק
                        דוד 33
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #848

                        @אילה1
                        אני אשמח אם את יכולה להוסיף תמונה לכל אלבום
                        https://send.magicode.me/send-file/file/4cf65c43cb116463b9f273a8c54009c52e2102e0/view

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דוד 33ד דוד 33

                          @אילה1
                          אני אשמח אם את יכולה להוסיף תמונה לכל אלבום
                          https://send.magicode.me/send-file/file/4cf65c43cb116463b9f273a8c54009c52e2102e0/view

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אילה1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #849

                          @דוד-33 כתב ביעקב שוואקי:

                          @אילה1
                          אני אשמח אם את יכולה להוסיף תמונה לכל אלבום
                          https://send.magicode.me/send-file/file/4cf65c43cb116463b9f273a8c54009c52e2102e0/view

                          תמונה אני לא יודעת איך מוסיפים, זה רק המנהל יודע...
                          אני יכולה לבקש ממנו להוסיף... נראה אם הוא יוכל...
                          כי מקודם שלחתי שם שאלה על העריכה והוא כבר לא זוכר...
                          מה לעשות כבר הרבה זמן אף אחד לא נכנס לשם...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • הדס.טה מנותק
                            הדס.טה מנותק
                            הדס.ט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                            #850

                            אתמול הייתי בהופעה של יעקב שוואקי בכפר סבא
                            הי ממש יפה

                            VID-20240526-WA0333.mp4

                            אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            💪
                            3
                            • א אילה1

                              @דוד-33
                              עוד מעט אני אעשה את זה, עכשיו אני מאוד עסוקה....
                              בעז"ה אחר כך אני, אחרי שאני אעלה, אני אשלח כאן קישור לדף

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #851

                              @אילה1 כתב ביעקב שוואקי:

                              @דוד-33
                              עוד מעט אני אעשה את זה, עכשיו אני מאוד עסוקה....
                              בעז"ה אחר כך אני, אחרי שאני אעלה, אני אשלח כאן קישור לדף

                              כתבת בויקי של מיאמי?

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דוד 33ד דוד 33

                                @אילה1 כתב ביעקב שוואקי:

                                @דוד-33
                                עוד מעט אני אעשה את זה, עכשיו אני מאוד עסוקה....
                                בעז"ה אחר כך אני, אחרי שאני אעלה, אני אשלח כאן קישור לדף

                                כתבת בויקי של מיאמי?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אילה1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #852

                                @דוד-33 כתב ביעקב שוואקי:

                                @אילה1 כתב ביעקב שוואקי:

                                @דוד-33
                                עוד מעט אני אעשה את זה, עכשיו אני מאוד עסוקה....
                                בעז"ה אחר כך אני, אחרי שאני אעלה, אני אשלח כאן קישור לדף

                                כתבת בויקי של מיאמי?

                                כן...
                                מקודם עשיתי את זה..
                                הזכרתי לי...
                                https://mbcwiki.nl.eu.org/index.php/%D7%99%D7%A2%D7%A7%D7%91_%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A7%D7%99

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • צופצוףצ מנותק
                                  צופצוףצ מנותק
                                  צופצוף
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #853

                                  אשמח למחרוזת של יעקב שוואקי ואיצי וולדנר בלייב שהם שרים שירי חופה
                                  קול ששון, מנגינה, בואי בשלום, אשת חיל וחיים של שלום
                                  כנראה שזה נקרא מחרוזת חופה.
                                  מי שיודע למה אני מתכוונת אשמח להורדה בMP3
                                  תודה

                                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צופצוףצ צופצוף

                                    אשמח למחרוזת של יעקב שוואקי ואיצי וולדנר בלייב שהם שרים שירי חופה
                                    קול ששון, מנגינה, בואי בשלום, אשת חיל וחיים של שלום
                                    כנראה שזה נקרא מחרוזת חופה.
                                    מי שיודע למה אני מתכוונת אשמח להורדה בMP3
                                    תודה

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #854

                                    @צופצוף כתב ביעקב שוואקי:

                                    אשמח למחרוזת של יעקב שוואקי ואיצי וולדנר בלייב שהם שרים שירי חופה
                                    קול ששון, מנגינה, בואי בשלום, אשת חיל וחיים של שלום
                                    כנראה שזה נקרא מחרוזת חופה.
                                    מי שיודע למה אני מתכוונת אשמח להורדה בMP3
                                    תודה

                                    קוראים למחרוזת "מחרוזת וולדנר" מתוך האסק 29 30

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      ישיבישער בנשמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #855

                                      יש לי את זה אבל זה לא נותן לעלות את זה כי זה גדול מדי

                                      מוזיקה123מ צופצוףצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י ישיבישער בנשמה

                                        יש לי את זה אבל זה לא נותן לעלות את זה כי זה גדול מדי

                                        מוזיקה123מ מנותק
                                        מוזיקה123מ מנותק
                                        מוזיקה123
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #856

                                        @ישיבישער-בנשמה אפשר בדרייוו או ג'ומבו?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י ישיבישער בנשמה

                                          יש לי את זה אבל זה לא נותן לעלות את זה כי זה גדול מדי

                                          צופצוףצ מנותק
                                          צופצוףצ מנותק
                                          צופצוף
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #857

                                          @ישיבישער-בנשמה
                                          אשמח גם בדרייב או ג'מבו
                                          תודה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול