הקלידנים 2
-
@Fbd
מי שעף מהתוכנית, זייף.
ומי שלא עף, טיפה שינה מהאקורדים.
אם לזה התכוונת שזה שיפוט לא הוגן, תרשה לי לחלוק עליך, הם העיפו את מי שזייף, והשאירו את מי שלא זייף....
וד"ל....@תוכי-מדבר כתב בהקלידנים 2:
@Fbd
אם לזה התכוונת שזה שיפוט לא הוגן, תרשה לי לחלוק עליך, הם העיפו את מי שזייף, והשאירו את מי שלא זייף....אף אחד מהמתמודדים לא זייף - אולי היתה הערה לגבי אקורדים שהיה אפשר לעשות טוב יותר
ואם החליטו שלא יעלה לשלב הבא --זה לא בגלל שזייף אלא
בגלל שהיה פחות מוצלח מהאחרים לדעתם של השופטים -
@פונץ-בננה כתב בהקלידנים 2:
@דוד-33 כתב בהקלידנים 2:
https://www.youtube.com/watch?v=4iT9mGlqug4
לא רואה פה כלום
אולי חסום לי
אין קישור?@מיסטר-פיטר https://www.93fm.co.il/radio/broadcast/%d7%9e%d7%95%d7%a6%d7%a9-%d7%97%d7%99-%d7%a2%d7%9d-%d7%9e%d7%a0%d7%97%d7%9d-%d7%98%d7%95%d7%a7%d7%a8-%d7%92-%d7%90%d7%99%d7%99%d7%a8-%d7%aa%d7%a9%d7%a4%d7%93-11-05-24/
-
השבוע יהיה כבר פרק?
-
השבוע יהיה כבר פרק?
@מיסטר-פיטר לא
מוצש זה ערב לג בעומר ומסתמא שיהיה שידורים מהדלקות..
(בי''ש-ר מיילך, או מירון אם יכיניסו משאיות שידור)
מוצ''ש בחוקותי ישודר כנראה פרק הגלגל -
@מיסטר-פיטר לא
מוצש זה ערב לג בעומר ומסתמא שיהיה שידורים מהדלקות..
(בי''ש-ר מיילך, או מירון אם יכיניסו משאיות שידור)
מוצ''ש בחוקותי ישודר כנראה פרק הגלגל@Fbd כתב בהקלידנים 2:
@מיסטר-פיטר לא
מוצש זה ערב לג בעומר ומסתמא שיהיה שידורים מהדלקות..
(בי''ש-ר מיילך, או מירון אם יכיניסו משאיות שידור)
מוצ''ש בחוקותי ישודר כנראה פרק הגלגלגלגל הצלה זה פרק בפני עצמו?
חשבתי אולי יתנו אופציה למאזינים להעלות מישהו -
השבוע יהיה כבר פרק?
פוסט זה נמחק! -
@Fbd כתב בהקלידנים 2:
@מיסטר-פיטר לא
מוצש זה ערב לג בעומר ומסתמא שיהיה שידורים מהדלקות..
(בי''ש-ר מיילך, או מירון אם יכיניסו משאיות שידור)
מוצ''ש בחוקותי ישודר כנראה פרק הגלגלגלגל הצלה זה פרק בפני עצמו?
חשבתי אולי יתנו אופציה למאזינים להעלות מישהו@מיסטר-פיטר כתב בהקלידנים 2:
גלגל הצלה זה פרק בפני עצמו?
כן.
@מיסטר-פיטר כתב בהקלידנים 2:
חשבתי אולי יתנו אופציה למאזינים להעלות מישהו
לא.
חלק מהמתמודדים מופיעים פעם נוספת, ואז בוחרים את הטובים מהם... -
@יהודה20 למה חבל להוכיח.
קל מאוד לך ולעוד כמה אנשים לאכול את הדברים 'הסמכותיים' והרשמיים של השופטים.
קול חי לא סתם פתחו את זה, הם הופצצו!! בתגובות כאלו שהכל מכור.
מכור, לא הכוונה שיש כאן חבורה מושחתת שתקדם את מי שהיא מעדיפה מסיבות שהקשר שלהם למוזיקה ישירות - קלוש.
יש כאן מגמה ברורה מי רוצים לראות מי לא.
יש כאן מגמה שרואים כבר מי בגמר.
וזה עוד כלום. -
פוסט זה נמחק!
-
אנחנו משתדלים להימנע מלשון הרע, ועוד בציבור.
-
כ כ.פ. נעל נושא זה ב-
-
כ כ.פ. ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
-
י יהודה20 התייחס לנושא זה ב
-
שימו לב! ככל הנראה עונת הקלידנים תחזור רק אחרי שבועות בעז''ה, כדי שגם מי שמקפיד לא לשמוע מוזיקה עד שבועות יוכל להנות מהתוכנית...
פוסט זה נמחק! -
עוד שבועיים....
לא נורא לא הרבה זמןאבל אז יש רק 6 שבועות עד יז בתמוז
לא יצליחו לגמור את התחרות בבינזמנים אב -
עוד שבועיים....
לא נורא לא הרבה זמןאבל אז יש רק 6 שבועות עד יז בתמוז
לא יצליחו לגמור את התחרות בבינזמנים אב@מיסטר-פיטר אל תדאג בקשר לזה...
הם ידחסו הכל ביחד.. -
@מיסטר-פיטר אל תדאג בקשר לזה...
הם ידחסו הכל ביחד..@חכם_בלילה הפוך
מתאים להם מאוד למרוח את התכנית את בינזמנים תשרי -
@חכם_בלילה הפוך
מתאים להם מאוד למרוח את התכנית את בינזמנים תשרי@מיסטר-פיטר כתב בהקלידנים 2:
@חכם_בלילה הפוך
מתאים להם מאוד למרוח את התכנית את בינזמנים תשריכן מתאים שבת בראשית וכאלה
אבל זה לא מידי עוזר להם כי באלול בד"כ אין מוצ"ש חי -
יש למישהו מושג מה קורה? מתי בדיוק מתחדשת התוכנית, מה מתוכנן לשלב הבא, ובקשר לגלגל הצלה -האם יהיה גם בשלב זה, והאם המתמודדים יעלו שוב כמו בסיבוב הראשון, או שיעלו על סמך הנגינה בעבר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות