דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. הקלידנים 2

הקלידנים 2

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
855 פוסטים 76 כותבים 149.2k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מיסטר פיטר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #765

    לגבי ברגר ואיידנסון
    מזה אומר?
    נתנו למאזינים להכריע??
    חוצפה
    אצל מישקובסקי והרשקוביץ גם היה טיקו.... ונתנו לזמר להכריע...
    זה מראה שמכור מראש
    ורצו שהרשקוביץ יהיה בגמר
    @תוכי-מדבר מישקובסקי ממש לא רק פסנתרן...
    הוא הרבה הרבה מעבר

    יהיה הפרק הזה גלגל הצלה?

    ארגמןא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • FbdF מנותק
      FbdF מנותק
      Fbd
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #766
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • FbdF מנותק
        FbdF מנותק
        Fbd
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #767

        התכנית הראשונה שמעבירים מתמודדים להחלטת המאזינים
        ודקה אחרי זה מצלמים את הפרק הבא

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מיסטר פיטר

          לגבי ברגר ואיידנסון
          מזה אומר?
          נתנו למאזינים להכריע??
          חוצפה
          אצל מישקובסקי והרשקוביץ גם היה טיקו.... ונתנו לזמר להכריע...
          זה מראה שמכור מראש
          ורצו שהרשקוביץ יהיה בגמר
          @תוכי-מדבר מישקובסקי ממש לא רק פסנתרן...
          הוא הרבה הרבה מעבר

          יהיה הפרק הזה גלגל הצלה?

          ארגמןא מנותק
          ארגמןא מנותק
          ארגמן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארגמן
          #768
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חכם_בלילהח חכם_בלילה

            @תוכי-מדבר מאיפה יש לך כל כך הרבה מידע?
            יש מצב שאתה מתמודד ואנחנו לא יודעים?

            ת מנותק
            ת מנותק
            תוכי מדבר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי תוכי מדבר
            #769

            @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 2:

            @תוכי-מדבר מאיפה יש לך כל כך הרבה מידע?
            יש מצב שאתה מתמודד ואנחנו לא יודעים?

            אל תעוף ...
            חבר שלי היה שם במקרה בפגישה...

            @מיסטר-פיטר כתב בהקלידנים 2:

            לגבי ברגר ואיידנסון
            מזה אומר?
            נתנו למאזינים להכריע??
            חוצפה
            אצל מישקובסקי והרשקוביץ גם היה טיקו.... ונתנו לזמר להכריע...
            זה מראה שמכור מראש

            תנשום
            בלוך נכנס בשתי הפרקים לתוך השידור,ובפרק הראשון הזמר לא רצה להחליט, אז הוא העביר לשיפוט צופים ומאזינים, ובפרק השני הוא הכריח את הזמר לשפוט.
            זה דווקא די מובן, הם רוצים לקבל את השיפוט מהר ולכן בפרק הראשון יש שיפוט ובפרק השני אין, כי עד המוצש אחרי זה צריכים לצלם את החצי גמר...

            ורצו שהרשקוביץ יהיה בגמר

            דווקא היה ויכוח ארוך מאוד את מי להעביר ועל בסיס מה להחליט, חבר שלי טוען שהשופטים רבו רבע שעה, נראה לי קצת מוגזם, נצטרך להמתין לשבוע הבא לראות...

            @תוכי-מדבר מישקובסקי ממש לא רק פסנתרן...
            הוא הרבה הרבה מעבר

            כתבתי- הוא מוזיקאי על

            @Fbd כתב בהקלידנים 2:

            התכנית הראשונה שמעבירים מתמודדים להחלטת המאזינים
            ודקה אחרי זה מצלמים את הפרק הבא

            לא רואה בזה בעיה ..

            דרך אגב אני מרגיש מטומטם, כל שאלה שיש פה אני עושה העתבק,שולח לחבר,ומחכה שהוא יענה לי...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            😂
            1
            • ת מנותק
              ת מנותק
              תוכי מדבר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #770

              דרך אגב,
              מישהו יודע אם הפרק הראשון ישודר במוצש הזה?

              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אוהבת

                @יהודה20 אפשר את הפנאל להורדה?

                י מנותק
                י מנותק
                יהודה20
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #771

                @אוהבת https://toker.fm/podcasts/motsash/2024/11-05-24.mp3

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ת תוכי מדבר

                  דרך אגב,
                  מישהו יודע אם הפרק הראשון ישודר במוצש הזה?

                  ת מנותק
                  ת מנותק
                  תוכי מדבר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי תוכי מדבר
                  #772

                  @תוכי-מדבר כתב בהקלידנים 2:

                  דרך אגב,
                  מישהו יודע אם הפרק הראשון ישודר במוצש הזה?

                  טוקר אמר היום בזמן אוויר שבמוצש הקרוב זה פרק גלגל הצלה, פלוס פאנל עם מאיר אדלר, ושבוע הבא ובעוד שבועיים שלב רבע גמר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    יהודה20
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #773

                    🎹 הקלידנים 2️⃣ 🎹 🎼 פרק 15🎼 רגע לפני השלבים הסופיים של התחרות, הזדמנות אחרונה לקלידן בודד לעלות לשלב רבע הגמר וגם: הפאנל המקצועי, בהשתתפות גדול הקלידנים ר' מאיר אדלר מוצ"ש | 🕙 23:00 | להאזנה ולצפייה בקול חי ובקול חי מיוזיק
                    https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/ultramsgmedia/2024/6/68251/63e99b7220eb6ff2c9d8abf023c1da32

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • FbdF מנותק
                      FbdF מנותק
                      Fbd
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Fbd
                      #774
                      פוסט זה נמחק!
                      ת FbdF 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • מוזיקה123מ מנותק
                        מוזיקה123מ מנותק
                        מוזיקה123
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #775

                        יש פאנל השופטים להורדה?
                        תודה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • FbdF Fbd

                          פוסט זה נמחק!

                          ת מנותק
                          ת מנותק
                          תוכי מדבר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #776

                          @Fbd כתב בהקלידנים 2:

                          במוצש הקרוב בריאלטי הכי שקוף במגזר:

                          בזמן שכל מילה שתיאמר שם לטוב/לרע על מתמודד פלוני, היא אחרי שהוחלט כבר לפני צילום התכנית מי עולה. (יורוביץ).

                          מניין לך?

                          יואלי יורוביץי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • FbdF Fbd

                            פוסט זה נמחק!

                            FbdF מנותק
                            FbdF מנותק
                            Fbd
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #777

                            @Fbd ממידע מהימן, יש לי את המקורות שלי..

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אני
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #778

                              יש היום עוד פרק?
                              אם כן למי יש קישור? אשמח

                              FbdF תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אני

                                יש היום עוד פרק?
                                אם כן למי יש קישור? אשמח

                                FbdF מנותק
                                FbdF מנותק
                                Fbd
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #779

                                @אני כתב בהקלידנים 2:

                                לא ישודר פרק היום עקב נפילת החיילים הי''ד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍 😢
                                0
                                • ת תוכי מדבר

                                  דרך אגב

                                  ביקשתי מההנהלה בספירת העומר אישור לפרסם סקר מקיף יותר על התחרות.
                                  וענו לי שבגלל שאין עניין כל כך בתחרות בספירת העומר הם יחכו אם זה קצת,
                                  שלחתי להם היום שוב אישור לפרסם אותו, מקווה שיאשרו אותו (הסקר מוכן!).

                                  ת מנותק
                                  ת מנותק
                                  תוכי מדבר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #780

                                  @תוכי-מדבר כתב בהקלידנים 2:

                                  דרך אגב

                                  ביקשתי מההנהלה בספירת העומר אישור לפרסם סקר מקיף יותר על התחרות.
                                  וענו לי שבגלל שאין עניין כל כך בתחרות בספירת העומר הם יחכו אם זה קצת,
                                  שלחתי להם היום שוב אישור לפרסם אותו, מקווה שיאשרו אותו (הסקר מוכן!).

                                  ענו לי שאני צריך טיפה לשפץ כי השאלות קצת חוזרות על עצמם, (מי הגיע בצדק, ומי הגיע שלא בצדק וכד')
                                  שיפצתי
                                  מחכה לתגובה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • rivka 0R מנותק
                                    rivka 0R מנותק
                                    rivka 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #781

                                    שלום לכולם,
                                    חשבתי לעצמי שאנחנו 'מדברים' פה הרבה לשון הרע...
                                    תכל'ס הדיבורים האלה לא ישנו שום דבר...
                                    אולי כדאי להפסיק עם זה??

                                    אני קיבלתי על עצמי בל"נ להפסיק עם זה.

                                    רבקה

                                    שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                                    יואל המוזיקאיי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    0
                                    • כ.פ.כ כ.פ.

                                      אנחנו משתדלים להימנע מלשון הרע, ועוד בציבור.

                                      נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נגינתי
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                                      #782

                                      @rivka-0 כתב בהקלידנים 2:

                                      שלום לכולם,
                                      חשבתי לעצמי שאנחנו 'מדברים' פה הרבה לשון הרע...
                                      תכל'ס הדיבורים האלה לא ישנו שום דבר...
                                      אולי כדאי להפסיק עם זה??

                                      אכן, וכבר הדגשנו את זה לא מכבר
                                      @כ-פ כתב בהקלידנים 2:

                                      אנחנו משתדלים להימנע מלשון הרע, ועוד בציבור.

                                      ונבהיר שוב: הנושא כאן רגיש מאד, בקלות מגיעים ללשון הרע ודיבורי רכילות ללא שום תועלת, ואנו ממש לא מעוניינים להיות הבמה לכך.
                                      השתדלו לשמור על שפה נקיה, להקפיד על דיון טכני ומקצועי נטו על כל המשתמע.
                                      בכלל זה, אין לפתח דיונים כלל על היותה של התוכנית מכורה/לא מכורה, אין זה מענינו של הפורום.
                                      ניתן להעלות כאן את התוכנית השבועית, עדכוני שידורים ותוצאות, ודיונים מקצועיים (מוזיקלית) הקשורים לתוכנית בלבד!
                                      במידה והשיח השלילי ימשיך, נאלץ לסגור את הנושא לגמרי.
                                      שבוע טוב!

                                      FbdF תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • rivka 0R rivka 0

                                        שלום לכולם,
                                        חשבתי לעצמי שאנחנו 'מדברים' פה הרבה לשון הרע...
                                        תכל'ס הדיבורים האלה לא ישנו שום דבר...
                                        אולי כדאי להפסיק עם זה??

                                        אני קיבלתי על עצמי בל"נ להפסיק עם זה.

                                        רבקה

                                        יואל המוזיקאיי מנותק
                                        יואל המוזיקאיי מנותק
                                        יואל המוזיקאי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #783
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נ נגינתי

                                          @rivka-0 כתב בהקלידנים 2:

                                          שלום לכולם,
                                          חשבתי לעצמי שאנחנו 'מדברים' פה הרבה לשון הרע...
                                          תכל'ס הדיבורים האלה לא ישנו שום דבר...
                                          אולי כדאי להפסיק עם זה??

                                          אכן, וכבר הדגשנו את זה לא מכבר
                                          @כ-פ כתב בהקלידנים 2:

                                          אנחנו משתדלים להימנע מלשון הרע, ועוד בציבור.

                                          ונבהיר שוב: הנושא כאן רגיש מאד, בקלות מגיעים ללשון הרע ודיבורי רכילות ללא שום תועלת, ואנו ממש לא מעוניינים להיות הבמה לכך.
                                          השתדלו לשמור על שפה נקיה, להקפיד על דיון טכני ומקצועי נטו על כל המשתמע.
                                          בכלל זה, אין לפתח דיונים כלל על היותה של התוכנית מכורה/לא מכורה, אין זה מענינו של הפורום.
                                          ניתן להעלות כאן את התוכנית השבועית, עדכוני שידורים ותוצאות, ודיונים מקצועיים (מוזיקלית) הקשורים לתוכנית בלבד!
                                          במידה והשיח השלילי ימשיך, נאלץ לסגור את הנושא לגמרי.
                                          שבוע טוב!

                                          FbdF מנותק
                                          FbdF מנותק
                                          Fbd
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Fbd
                                          #784

                                          @נגינתי לא יודע,
                                          וודאי שנצטרך להציב גבול אדום, אבל לא כ''כ מובן מה הפחד מהשיח הפחות 'חיובי' כמו שאתם קוראים לו.
                                          לה''ר/רכילות?
                                          לצורך העניין, אף אחד לא זרק שם ספציפי של שופט/מפיק בתכנית והביא עליו ידיעה שלילית.
                                          אנחנו פה לא כדי לגמור את ההלל על התכנית אלא להגיד מה שאנחנו חושבים גם אם זה לא מצלצל חיובי.
                                          בסוף מדובר בגוף תקשורת... והדבר הלגיטימי ביותר זה לבקר, לא באנו לשום מתמודד חסר ישע ודיברנו נגדו. הפורום פה הוא המקום היחיד שיש לנו לדבר בנושא!!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול