דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. חוכמה בינה ו... דעתכם!

חוכמה בינה ו... דעתכם!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
222 פוסטים 21 כותבים 19.0k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #65

    עכשיו שמתי לב שבתוכנה אפשר לעלות קובץ ווקאל בחינם

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד 33ד דוד 33

      עכשיו שמתי לב שבתוכנה אפשר לעלות קובץ ווקאל בחינם

      א מנותק
      א מנותק
      ארי גולד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #66

      @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

      עכשיו שמתי לב שבתוכנה אפשר לעלות קובץ ווקאל בחינם

      עבד לך? למה אני לא הצלחתי,
      מה אפשר לעשות עם זה???

      הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א ארי גולד

        @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

        עכשיו שמתי לב שבתוכנה אפשר לעלות קובץ ווקאל בחינם

        עבד לך? למה אני לא הצלחתי,
        מה אפשר לעשות עם זה???

        דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
        #67

        @ארי-גולד
        הצלחתי לעלות ווקאל אבל אני לא יודע איך מוסיפים מנגינה, מישהו יודע?

        לעלות.png

        בצד שמאל בתוכנה ב"מה חדש" כתוב שזה בחינם

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דוד 33ד דוד 33

          @ארי-גולד
          הצלחתי לעלות ווקאל אבל אני לא יודע איך מוסיפים מנגינה, מישהו יודע?

          לעלות.png

          בצד שמאל בתוכנה ב"מה חדש" כתוב שזה בחינם

          א מנותק
          א מנותק
          ארי גולד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #68

          @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

          @ארי-גולד
          הצלחתי לעלות ווקאל אבל אני לא יודע איך מוסיפים מנגינה, מישהו יודע?

          לעלות.png

          בצד שמאל בתוכנה ב"מה חדש" כתוב שזה בחינם

          לי זה לא עבד, הוא כתב שזה לא חוקי, איך העלת?

          הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א ארי גולד

            @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

            @ארי-גולד
            הצלחתי לעלות ווקאל אבל אני לא יודע איך מוסיפים מנגינה, מישהו יודע?

            לעלות.png

            בצד שמאל בתוכנה ב"מה חדש" כתוב שזה בחינם

            לי זה לא עבד, הוא כתב שזה לא חוקי, איך העלת?

            דוד 33ד מנותק
            דוד 33ד מנותק
            דוד 33
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #69

            @ארי-גולד
            צלם לי את מה שכתוב לך מתי שאתה מנסה לעלות, כי מתי שאתה מעלה בפעם הראשונה הוא שואל אם הקובץ שלך

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • דוד 33ד דוד 33

              @ארי-גולד
              צלם לי את מה שכתוב לך מתי שאתה מנסה לעלות, כי מתי שאתה מעלה בפעם הראשונה הוא שואל אם הקובץ שלך

              א מנותק
              א מנותק
              ארי גולד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #70

              @דוד-33
              טוב בסוף עבד לי, אבל אחרי שמעלים צריך ללחוץ על הארך ואז הוא נותן לערוך את זה

              הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

              דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א ארי גולד

                @דוד-33
                טוב בסוף עבד לי, אבל אחרי שמעלים צריך ללחוץ על הארך ואז הוא נותן לערוך את זה

                דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #71
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אילה1

                  @כ-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                  יצרתי עוד שיר........
                  לדעתי יצא ממש חמוד 🙂

                  כה תברכו.mp3

                  וואלה, חמוד!!!
                  יואוו, אני כאן שומעת את זה, יש לזה קצב טוב!!

                  @הדרית, צדקת 😉

                  @כ-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                  גם לי הפריע, מאוד! חבל שאי אפשר שלקחת שיר ולערוך אותו.

                  @הדרית לפני כמה זמן הסבירה לי איך עושים את זה שהבינה תאמר כ רפוייה ולא דגושה..

                  אגב @כ-פ איך כתבת את הפורמט בעברית או באנגלית?

                  כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #72

                  @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                  אגב @כ-פ איך כתבת את הפורמט בעברית או באנגלית?

                  אומרים פרומפט. פורמט זו טעות נפוצה של ישראלים 🙂 . כמו Prompt.
                  כתבתי את המילים בעברית ואת הפרומפט באנגלית.

                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😂 👍
                  1
                  • דוד 33ד דוד 33

                    אשריכם.mp3
                    אשריכם 2.mp3
                    מה אתם אומרים? יצרתי בבינה

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הדרית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #73

                    @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                    אשריכם.mp3
                    אשריכם 2.mp3

                    טוב חיכיתי לתשובה יותר מידי זמן...
                    לפחות יש כאן התעוררות,
                    גם טוב!
                    אני התכוונתי שהביצוע הראשון מתאים בסגנון ליוסף קרדונר.
                    ועכשיו עולה לי רעיון יהודי לביצוע השני, הוא מזכיר את הסגנון של "בובע מעיישס".

                    @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                    אהבתי את הראשון, לדעתי יותר חמוד.

                    אני אהבתי את שניהם😂 והכי נהניתי מהמעברון הכנה שהוא נתן לפני הסי פארט בגירסה השניה.
                    אגב, לא הצלחתי לסיים את השיר הזה, כלומר, הוא לא רצה לסיים את השיר הזה... הוא פשוט לא גמר לשיר והייתי צריכה להאריך ולהאריך.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ה הדרית

                      @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                      אשריכם.mp3
                      אשריכם 2.mp3

                      טוב חיכיתי לתשובה יותר מידי זמן...
                      לפחות יש כאן התעוררות,
                      גם טוב!
                      אני התכוונתי שהביצוע הראשון מתאים בסגנון ליוסף קרדונר.
                      ועכשיו עולה לי רעיון יהודי לביצוע השני, הוא מזכיר את הסגנון של "בובע מעיישס".

                      @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                      אהבתי את הראשון, לדעתי יותר חמוד.

                      אני אהבתי את שניהם😂 והכי נהניתי מהמעברון הכנה שהוא נתן לפני הסי פארט בגירסה השניה.
                      אגב, לא הצלחתי לסיים את השיר הזה, כלומר, הוא לא רצה לסיים את השיר הזה... הוא פשוט לא גמר לשיר והייתי צריכה להאריך ולהאריך.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אילה1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #74

                      @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                      טוב חיכיתי לתשובה יותר מידי זמן...
                      לפחות יש כאן התעוררות,
                      גם טוב!

                      קראת לי, באתי...

                      ותאמת שזה אשכול נחמד!!

                      חכי, חכי מה אני אצור כאן...

                      אגב, יש כאן מישהו שמצליח להיכנס לסונו עם חסימה של אתרוג??

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        @ארי-גולד כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                        @דוד-33
                        ברגע שעושים הורדה בוידיאו זה יוצר סרטון מילים, (לפעמים עובד יותר טוב ולפעמים פחות).

                        ואגב יצרתי עוד כמה שירים בואו ותיראו:
                        אתם זוכרים את השיר הזה??
                        https://miktzav.com/post/224582
                        אז יצרתי עליו ראפ מגניב, והמעלה שבגלל סגנון הראפ הזה אין שום בעיה בהגייה של המילים
                        עולם הפוך.mp3
                        מה אתם אומרים על זה???

                        וראיתי שדנו פה על מוזיקה חסידית, אז אחרי אין ספור נסיונות הגעתי אל תוצאה חמודה, מה אתם אומרים? (זה עוד לא מושלם אבל גם משהו)
                        אנכי השם אלוקיך.mp3
                        יש בזה משהו מן המוזיקה החסידית לא???

                        הפלייבק/המנגינה יפה מאוד, חבל שאי אפשר ליצור שם שיר עם מילים ואחר כך להפריד את הפלייבק, אפשר, למה אני שואל כי מתי כותבים לבינה מילה ואז יוצרים שיר ואז משנים מילה זה יוצר שיר אבל במנגינה אחרת?, אומרים תויימר ולא סויימר?

                        אבל הדבר הכי קשה היה ליצור חזנות, ואני עדיין לא מרוצה מהתוצאה (בזבזתי לפחות 500 קרדיטים בשביל העניין) אבל יש פה חלקים ממש יפים, אז מה אתם אומרים?
                        משה ואהרון.mp3
                        אגב לסגנון מוזיקה הזה קוראים מוזיקה ליטורגית, ועדיף להוסיף אופרה, טנור, חזנות, סלסולים, ועוד לפי העניין.
                        המעלה הגדולה בזה, שבשנים האחרונות כמעט ולא מלחינים חזנות, זה נראה כאילו אין מישהו שיודע לעשות את זה, אז אולי נתחיל להשתמש בסונו בשביל זה...

                        הוספת י, ס, ו? כי זה נשמע שהבינה המלאכותית יהודי אשכנזי

                        וטראנס אמנם לא כזה קשור לעניינים האחרונים אבל יצרתי גם טראנס שצבר הצלחה רבה (1500 השמעות) מה אתם אומרים?
                        Real pop.mp3
                        והנה קישור לשיר בסונו
                        https://suno.com/song/e029f9d6-40ec-47af-9aee-8366615ccbb4

                        אז בקיצור מה אתם אומרים????

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        הדרית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #75

                        @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                        כי זה נשמע שהבינה המלאכותית יהודי אשכנזי

                        אשכנזי אמריקאי יש לציין...

                        @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                        מה שמפריע לי (לא אישית בשיר הזה) זה הקול של הבינה,

                        אין שליטה על זה...

                        @כ-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                        כתבתי את המילים בעברית ואת הפרומפט באנגלית.

                        גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
                        טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉

                        אני לא מצליחה ליצור שיר חסידי אותנטי.
                        מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.
                        האמת ש@דוד-33 הצליח ליצור שירים בסגנון החסידי. (הראשונים)

                        א דוד 33ד אילן פא 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ה הדרית

                          @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          כי זה נשמע שהבינה המלאכותית יהודי אשכנזי

                          אשכנזי אמריקאי יש לציין...

                          @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          מה שמפריע לי (לא אישית בשיר הזה) זה הקול של הבינה,

                          אין שליטה על זה...

                          @כ-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          כתבתי את המילים בעברית ואת הפרומפט באנגלית.

                          גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
                          טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉

                          אני לא מצליחה ליצור שיר חסידי אותנטי.
                          מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.
                          האמת ש@דוד-33 הצליח ליצור שירים בסגנון החסידי. (הראשונים)

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אילה1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #76

                          @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          אין שליטה על זה...

                          אני יודעת...
                          וזה מה שמחרפן אותי...

                          אגב, מצאתי אתר פתוח באתרוג ליצירת שירים, מקווה שיעבוד🙏

                          כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אילה1

                            @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            אין שליטה על זה...

                            אני יודעת...
                            וזה מה שמחרפן אותי...

                            אגב, מצאתי אתר פתוח באתרוג ליצירת שירים, מקווה שיעבוד🙏

                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #77

                            @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            אגב, מצאתי אתר פתוח באתרוג ליצירת שירים, מקווה שיעבוד🙏

                            @אילה1 והוא?

                            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה הדרית

                              @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              כי זה נשמע שהבינה המלאכותית יהודי אשכנזי

                              אשכנזי אמריקאי יש לציין...

                              @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              מה שמפריע לי (לא אישית בשיר הזה) זה הקול של הבינה,

                              אין שליטה על זה...

                              @כ-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              כתבתי את המילים בעברית ואת הפרומפט באנגלית.

                              גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
                              טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉

                              אני לא מצליחה ליצור שיר חסידי אותנטי.
                              מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.
                              האמת ש@דוד-33 הצליח ליצור שירים בסגנון החסידי. (הראשונים)

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #78

                              @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.
                              האמת ש@דוד-33 הצליח ליצור שירים בסגנון החסידי. (הראשונים)

                              אני חושב שהשיר "אנכי השם אלוקיך" של @ארי-גולד יותר חסידי משלי

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א ארי גולד

                                @דוד-33
                                ברגע שעושים הורדה בוידיאו זה יוצר סרטון מילים, (לפעמים עובד יותר טוב ולפעמים פחות).

                                ואגב יצרתי עוד כמה שירים בואו ותיראו:
                                אתם זוכרים את השיר הזה??
                                https://miktzav.com/post/224582
                                אז יצרתי עליו ראפ מגניב, והמעלה שבגלל סגנון הראפ הזה אין שום בעיה בהגייה של המילים
                                עולם הפוך.mp3
                                מה אתם אומרים על זה???

                                וראיתי שדנו פה על מוזיקה חסידית, אז אחרי אין ספור נסיונות הגעתי אל תוצאה חמודה, מה אתם אומרים? (זה עוד לא מושלם אבל גם משהו)
                                אנכי השם אלוקיך.mp3
                                יש בזה משהו מן המוזיקה החסידית לא???

                                אבל הדבר הכי קשה היה ליצור חזנות, ואני עדיין לא מרוצה מהתוצאה (בזבזתי לפחות 500 קרדיטים בשביל העניין) אבל יש פה חלקים ממש יפים, אז מה אתם אומרים?
                                משה ואהרון.mp3
                                אגב לסגנון מוזיקה הזה קוראים מוזיקה ליטורגית, ועדיף להוסיף אופרה, טנור, חזנות, סלסולים, ועוד לפי העניין.
                                המעלה הגדולה בזה, שבשנים האחרונות כמעט ולא מלחינים חזנות, זה נראה כאילו אין מישהו שיודע לעשות את זה, אז אולי נתחיל להשתמש בסונו בשביל זה...

                                וטראנס אמנם לא כזה קשור לעניינים האחרונים אבל יצרתי גם טראנס שצבר הצלחה רבה (1500 השמעות) מה אתם אומרים?
                                Real pop.mp3
                                והנה קישור לשיר בסונו
                                https://suno.com/song/e029f9d6-40ec-47af-9aee-8366615ccbb4

                                אז בקיצור מה אתם אומרים????

                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #79

                                @ארי-גולד כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                וראיתי שדנו פה על מוזיקה חסידית, אז אחרי אין ספור נסיונות הגעתי אל תוצאה חמודה, מה אתם אומרים? (זה עוד לא מושלם אבל גם משהו)
                                אנכי השם אלוקיך.mp3
                                יש בזה משהו מן המוזיקה החסידית לא???

                                אז בקיצור מה אתם אומרים????

                                אני חושב שזמר צריך להקליט את השיר הזה (את הלחן וגם את המילים, אם אין בעיה)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • כ.פ.כ כ.פ.

                                  @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                  אגב, מצאתי אתר פתוח באתרוג ליצירת שירים, מקווה שיעבוד🙏

                                  @אילה1 והוא?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אילה1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #80

                                  @כ-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                  @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                  אגב, מצאתי אתר פתוח באתרוג ליצירת שירים, מקווה שיעבוד🙏

                                  @אילה1 והוא?

                                  מתברר שזה לא אתר ליצירת שירים, אלא אתר שמשנה את הקול של הזמר...

                                  יצא מזעזע ביותר...
                                  אז וויתרתי על החלום...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ה הדרית

                                    @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                    כי זה נשמע שהבינה המלאכותית יהודי אשכנזי

                                    אשכנזי אמריקאי יש לציין...

                                    @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                    מה שמפריע לי (לא אישית בשיר הזה) זה הקול של הבינה,

                                    אין שליטה על זה...

                                    @כ-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                    כתבתי את המילים בעברית ואת הפרומפט באנגלית.

                                    גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
                                    טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉

                                    אני לא מצליחה ליצור שיר חסידי אותנטי.
                                    מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.
                                    האמת ש@דוד-33 הצליח ליצור שירים בסגנון החסידי. (הראשונים)

                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #81

                                    @הדרית

                                    @דוד-33
                                    @אילה
                                    @כ-פ

                                    גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
                                    טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉
                                    מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.

                                    אולי תנסו גם משהו מזרחי --זה עוד לא שמענו --יכול להיות מעניין

                                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אילן פא אילן פ

                                      @הדרית

                                      @דוד-33
                                      @אילה
                                      @כ-פ

                                      גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
                                      טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉
                                      מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.

                                      אולי תנסו גם משהו מזרחי --זה עוד לא שמענו --יכול להיות מעניין

                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                      #82

                                      @אילן-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                      @הדרית

                                      @דוד-33
                                      @אילה
                                      @כ-פ

                                      גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
                                      טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉
                                      מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.

                                      אולי תנסו גם משהו מזרחי --זה עוד לא שמענו --יכול להיות מעניין

                                      יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי (2).mp3
                                      יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי (1).mp3
                                      יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי.mp3
                                      יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי (3).mp3

                                      אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • דוד 33ד דוד 33

                                        @אילן-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                        @הדרית

                                        @דוד-33
                                        @אילה
                                        @כ-פ

                                        גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
                                        טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉
                                        מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.

                                        אולי תנסו גם משהו מזרחי --זה עוד לא שמענו --יכול להיות מעניין

                                        יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי (2).mp3
                                        יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי (1).mp3
                                        יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי.mp3
                                        יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי (3).mp3

                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #83

                                        @דוד-33
                                        יפה שהתיחסת למה שכתבתי אבל
                                        לא התכוונתי מילים של שיר מזרחי --שישיר בסגנון רוק
                                        אלא שישיר שיר במזרחית כמו זמר מזרחי עם ח ו ע

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א ארי גולד

                                          @דוד-33
                                          ברגע שעושים הורדה בוידיאו זה יוצר סרטון מילים, (לפעמים עובד יותר טוב ולפעמים פחות).

                                          ואגב יצרתי עוד כמה שירים בואו ותיראו:
                                          אתם זוכרים את השיר הזה??
                                          https://miktzav.com/post/224582
                                          אז יצרתי עליו ראפ מגניב, והמעלה שבגלל סגנון הראפ הזה אין שום בעיה בהגייה של המילים
                                          עולם הפוך.mp3
                                          מה אתם אומרים על זה???

                                          וראיתי שדנו פה על מוזיקה חסידית, אז אחרי אין ספור נסיונות הגעתי אל תוצאה חמודה, מה אתם אומרים? (זה עוד לא מושלם אבל גם משהו)
                                          אנכי השם אלוקיך.mp3
                                          יש בזה משהו מן המוזיקה החסידית לא???

                                          אבל הדבר הכי קשה היה ליצור חזנות, ואני עדיין לא מרוצה מהתוצאה (בזבזתי לפחות 500 קרדיטים בשביל העניין) אבל יש פה חלקים ממש יפים, אז מה אתם אומרים?
                                          משה ואהרון.mp3
                                          אגב לסגנון מוזיקה הזה קוראים מוזיקה ליטורגית, ועדיף להוסיף אופרה, טנור, חזנות, סלסולים, ועוד לפי העניין.
                                          המעלה הגדולה בזה, שבשנים האחרונות כמעט ולא מלחינים חזנות, זה נראה כאילו אין מישהו שיודע לעשות את זה, אז אולי נתחיל להשתמש בסונו בשביל זה...

                                          וטראנס אמנם לא כזה קשור לעניינים האחרונים אבל יצרתי גם טראנס שצבר הצלחה רבה (1500 השמעות) מה אתם אומרים?
                                          Real pop.mp3
                                          והנה קישור לשיר בסונו
                                          https://suno.com/song/e029f9d6-40ec-47af-9aee-8366615ccbb4

                                          אז בקיצור מה אתם אומרים????

                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #84

                                          @ארי-גולד כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                          וראיתי שדנו פה על מוזיקה חסידית, אז אחרי אין ספור נסיונות הגעתי אל תוצאה חמודה, מה אתם אומרים? (זה עוד לא מושלם אבל גם משהו)
                                          אנכי השם אלוקיך.mp3
                                          יש בזה משהו מן המוזיקה החסידית לא???

                                          מה המילים של השיר?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול