דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מגזין שירו לו

מגזין שירו לו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
55 פוסטים 12 כותבים 3.5k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אילה1

    @שמה תפתח על זה אשכול כדי שלא יהיה כאן ספאם על זה

    דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #35

    @אילה1
    https://miktzav.com/topic/10514/%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9D?_=1696424868117

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד 33ד דוד 33

      @אילה1
      https://miktzav.com/topic/10514/%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9D?_=1696424868117

      א מנותק
      א מנותק
      אילה1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #36

      @דוד-33 התכוונתי שיפתח אשכול על חיים הפקות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמה

        כנראה נגמרו הלייקים. (דבר שקורה כל הזמן), וגם מרוב התרגשות, אז לפעמים שוכחים את הכללים 🙂 אפשר קישור לקבוצה ששולחת דברים נוסטלגיים?
        הורדתי את השירו לו היחיד ששלחו פה.
        יש למישהו עוד מגזינים כאלו? אז שיעלה בבקשה!
        תזכירו לי אחרי החג לבקש מ-ר' חיים הפקות שיביא לנו. (הוא גם בנוסטלגיה, וגם בן דוד של אפרים קמיסר!).

        דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #37

        @שמה כתב במגזין שירו לו:

        תזכירו לי אחרי החג לבקש מ-ר' חיים הפקות שיביא לנו. (הוא גם בנוסטלגיה, וגם בן דוד של אפרים קמיסר!).

        שאלת אותו לגבי המגזינים של שירו לו?

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש מנותק
          ש מנותק
          שמה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #38

          זה ברשימות של הדברים שאני צריך להגיד לו. אבל אני לא מספיק להגיד לו, כי הוא עסוק בשבעת אלפים דברים שונים.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • דוד 33ד דוד 33

            @שמה כתב במגזין שירו לו:

            תזכירו לי אחרי החג לבקש מ-ר' חיים הפקות שיביא לנו. (הוא גם בנוסטלגיה, וגם בן דוד של אפרים קמיסר!).

            שאלת אותו לגבי המגזינים של שירו לו?

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #39

            @דוד-33
            ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!
            אז צריך למצוא מישהו שיכול לדבר עם ישי שייתן לנו עותק של כל הגיליונות. מי מתנדב?

            אחות קטנהא דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ש שמה

              @דוד-33
              ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!
              אז צריך למצוא מישהו שיכול לדבר עם ישי שייתן לנו עותק של כל הגיליונות. מי מתנדב?

              אחות קטנהא מנותק
              אחות קטנהא מנותק
              אחות קטנה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #40

              @שמה כתב במגזין שירו לו:

              @דוד-33
              ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!
              אז צריך למצוא מישהו שיכול לדבר עם ישי שייתן לנו עותק של כל הגיליונות. מי מתנדב?

              בתקווה שהוא אכן עדיין שומר....

              החיים מנגינה!
              התדעו להלחינה?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שמה

                @דוד-33
                ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!
                אז צריך למצוא מישהו שיכול לדבר עם ישי שייתן לנו עותק של כל הגיליונות. מי מתנדב?

                דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #41

                @שמה כתב במגזין שירו לו:

                @דוד-33
                ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!

                באיזה עמוד?

                ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • דוד 33ד דוד 33

                  @שמה כתב במגזין שירו לו:

                  @דוד-33
                  ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!

                  באיזה עמוד?

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #42

                  @דוד-33 כתב במגזין שירו לו:

                  @שמה כתב במגזין שירו לו:

                  @דוד-33
                  ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!

                  באיזה עמוד?

                  בסוף הריאיון שלו. לא זוכר איזה. אבל כבר אבדוק שוב.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • דוד 33ד דוד 33

                    @שמה כתב במגזין שירו לו:

                    @דוד-33
                    ראיתי עכשיו בגיליון 19, שישי לפידות בסוף הריאיון אומר שהוא שומר על כל הגיליונות של שירו לו!

                    באיזה עמוד?

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #43

                    @דוד-33 מעדכן בינתיים שלקמיסר ולפידות אין.
                    אבל אבי קלמרסקי אני רודף אחריו כדי שחברו שיש לו יסרוק לנו. הוא הבטיח לי תוך יום יומיים לדבר איתו. לא יודע מתי זה יקרה.
                    אני לא בטוח שלחיים יש, אבל בכל זאת אשאל שוב בהמשך.

                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש שמה

                      @דוד-33 מעדכן בינתיים שלקמיסר ולפידות אין.
                      אבל אבי קלמרסקי אני רודף אחריו כדי שחברו שיש לו יסרוק לנו. הוא הבטיח לי תוך יום יומיים לדבר איתו. לא יודע מתי זה יקרה.
                      אני לא בטוח שלחיים יש, אבל בכל זאת אשאל שוב בהמשך.

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                      #44

                      @שמה
                      אתה יכול לנסות לשאול בגל פז אם יש להם או הם יודעים איפה יש (כי גל פז היה מוקד חלוקה של המגזין)?

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        @שמה
                        אתה יכול לנסות לשאול בגל פז אם יש להם או הם יודעים איפה יש (כי גל פז היה מוקד חלוקה של המגזין)?

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #45

                        @דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.

                        דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שמה

                          @דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #46

                          @שמה
                          אני חושב שהדבר שהכי טוב זה לפרסם בעיתונים כמו יתד נאמן כי אני ראיתי בעמוד "רשות הרבים" ביתד שאנשים מפרסמים שם שהם פרסמו שם והרבה טלפונים קיבלו

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש שמה

                            @דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.

                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                            #47

                            @שמה כתב במגזין שירו לו:

                            @דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.

                            אתה מכיר את שמואל גלינסקי? יש לו קבוצה עם הרבה דברים נוסטלגיים

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד 33ד דוד 33

                              @שמה כתב במגזין שירו לו:

                              @דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.

                              אתה מכיר את שמואל גלינסקי? יש לו קבוצה עם הרבה דברים נוסטלגיים

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #48

                              @דוד-33 כתב במגזין שירו לו:

                              @שמה כתב במגזין שירו לו:

                              @דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.

                              אתה מכיר את שמואל גלינסקי? יש לו קבוצה עם הרבה דברים נוסטלגיים

                              באמת??? תן לי מהר קישור לקבוצה בבקשהה!
                              ורעיון טוב יתד נאמן! אני פרסמי שם לפני כמה חודשים.
                              אולי תפרסם אתה? לשלוח לך את המייל של רשום הרבים?

                              דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שמה

                                @דוד-33 כתב במגזין שירו לו:

                                @שמה כתב במגזין שירו לו:

                                @דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.

                                אתה מכיר את שמואל גלינסקי? יש לו קבוצה עם הרבה דברים נוסטלגיים

                                באמת??? תן לי מהר קישור לקבוצה בבקשהה!
                                ורעיון טוב יתד נאמן! אני פרסמי שם לפני כמה חודשים.
                                אולי תפרסם אתה? לשלוח לך את המייל של רשום הרבים?

                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #49
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #50

                                  @שמה
                                  אפשר לפרסם גם פה
                                  https://reshut.org/

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שמה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #51

                                    שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
                                    אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה?

                                    י אליהו חזןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שמה

                                      שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
                                      אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה?

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יהודה20
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה20
                                      #52

                                      @שמה לדעתי לסרוק

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ש שמה

                                        שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
                                        אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה?

                                        אליהו חזןא מנותק
                                        אליהו חזןא מנותק
                                        אליהו חזן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #53

                                        @שמה כתב במגזין שירו לו:

                                        שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
                                        אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה?

                                        וודאי לסרוק

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אליהו חזןא אליהו חזן

                                          @שמה כתב במגזין שירו לו:

                                          שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
                                          אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה?

                                          וודאי לסרוק

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #54

                                          @אליהו-חזן זה ים עבודה. ובחנות זה ים כסף. יש לך רעיון איך לסרוק בקלות ובמהירות?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול