דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. חוכמה בינה ו... דעתכם!

חוכמה בינה ו... דעתכם!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
222 פוסטים 21 כותבים 19.0k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דוד 33ד דוד 33

    @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

    מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.
    האמת ש@דוד-33 הצליח ליצור שירים בסגנון החסידי. (הראשונים)

    אני חושב שהשיר "אנכי השם אלוקיך" של @ארי-גולד יותר חסידי משלי

    ה מנותק
    ה מנותק
    הדרית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #85

    @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

    אני חושב שהשיר "אנכי השם אלוקיך" של @ארי-גולד יותר חסידי משלי

    ואני חושבת שלא.
    השיר שלו מבחינת המילים נשמע חסידי (ואת זה- לא קשה לעשות), אבל מבחינת הסגנון מוזיקה הוא לא ממש מוגדר חסידי. תקשיבו לעיבוד והתוף. מרדכי בן דוד לעולם לא יסכים לשיר שיר כזה! הוא מתאים אולי, מבחינת הפזמון, לזמרים החדשניים של היום.
    אני דווקא חושבת שהשיר "ותפילתם" בביצוע השני שיצרת יותר מתקרב לחסידי.
    ואגב, זה נשמע שעמירן ואריק דביר שרים אותו...
    אני מנסה ליצור כבר זמן רב שיר שיתאים לסגנון של שוואקי, פריד או בן דוד.
    מי יצליח?

    @אילן-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

    אולי תנסו גם משהו מזרחי --זה עוד לא שמענו --יכול להיות מעניין

    זה גם סוג של אתגר, אבל חוץ ממני וגולד ו33 אף אחד כאן לא מנסה ליצור.
    תנו מילים וסגנון מוזיקה וננסה ליצור אתגר כלשהו.

    ולגבי זה:

    @אילן-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

    אלא שישיר שיר במזרחית כמו זמר מזרחי עם ח ו ע

    זה בערך כמו לכוף זמר אשכנזי אמריקאי לשיר שיר תימני עם ח' וע'.
    משאלה גדולה למדי, כנראה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    😆
    1
    • דוד 33ד מנותק
      דוד 33ד מנותק
      דוד 33
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #86

      עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּ.mp3

      עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּ (1).mp3

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      🤦 😹
      1
      • דוד 33ד דוד 33

        עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּ.mp3

        עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּ (1).mp3

        א מנותק
        א מנותק
        אילה1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #87

        @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

        עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּ.mp3

        עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּ (1).mp3

        😂
        הבינה לא ממש קלטה מה זה חתונה יהודית...
        בפרט בשיר השני...

        אבל, סה"כ, חמוד.

        בשיר השני אהבתי מאוד את, 1:58.
        ביצועים יפים יש לבינה הזאת...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חצי קלאץ'ח מנותק
          חצי קלאץ'ח מנותק
          חצי קלאץ'
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #88

          מה אם תנסו לעשים דגש על החית והעין?
          או לעשות אחרי החית בסוגרים עין כגון: ח(ע)תני וכדו'

          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חצי קלאץ'ח חצי קלאץ'

            מה אם תנסו לעשים דגש על החית והעין?
            או לעשות אחרי החית בסוגרים עין כגון: ח(ע)תני וכדו'

            דוד 33ד מנותק
            דוד 33ד מנותק
            דוד 33
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
            #89

            @חצי-קלאץ-amp-x27
            שלח משפט עם ח וע מודגש ואני אנסה לעשות משהו

            חצי קלאץ'ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 33ד דוד 33

              @חצי-קלאץ-amp-x27
              שלח משפט עם ח וע מודגש ואני אנסה לעשות משהו

              חצי קלאץ'ח מנותק
              חצי קלאץ'ח מנותק
              חצי קלאץ'
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #90

              @דוד-33
              נגיד א'ע'ופה אשכונה והר'ח'יקה נדוד וכדו'

              דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חצי קלאץ'ח חצי קלאץ'

                @דוד-33
                נגיד א'ע'ופה אשכונה והר'ח'יקה נדוד וכדו'

                דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #91

                @חצי-קלאץ-amp-x27 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                @דוד-33
                נגיד א'ע'ופה אשכונה והר'ח'יקה נדוד וכדו'

                אעופה אשכונה 2.mp3

                אעופה אשכונה 1.mp3

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😹
                1
                • חצי קלאץ'ח מנותק
                  חצי קלאץ'ח מנותק
                  חצי קלאץ'
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #92

                  לא, זה יצא לא כמו תימנים
                  אני רוצה שתעשה אם דגש בתוך העין והחית
                  אפשרי?

                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חצי קלאץ'ח חצי קלאץ'

                    לא, זה יצא לא כמו תימנים
                    אני רוצה שתעשה אם דגש בתוך העין והחית
                    אפשרי?

                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #93

                    @חצי-קלאץ-amp-x27
                    אני לא מצליח לעשות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חצי קלאץ'ח מנותק
                      חצי קלאץ'ח מנותק
                      חצי קלאץ'
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #94

                      אגב יצא לך שירים ממש חמודים👍 👍

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה מנותק
                        ה מנותק
                        הדרית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #95

                        מה זה הכלי הזה?

                        הללו את השם2.wav

                        זה נשמע שיר מזרחי?

                        והכלי הזה?

                        הללו את השם1.wav

                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה הדרית

                          מה זה הכלי הזה?

                          הללו את השם2.wav

                          זה נשמע שיר מזרחי?

                          והכלי הזה?

                          הללו את השם1.wav

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                          #96

                          @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          מה זה הכלי הזה?

                          הללו את השם2.wav

                          זה נשמע מלודיקה
                          519a4e6f-5d79-4b68-ae6b-01726e35155a-image.png

                          זה נשמע שיר מזרחי?

                          מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                          והכלי הזה?

                          הללו את השם1.wav

                          034ff9e3-21ec-4a48-9c30-7a2c13876a9e-image.png
                          אולי זה?

                          ח ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד 33ד דוד 33

                            @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            מה זה הכלי הזה?

                            הללו את השם2.wav

                            זה נשמע מלודיקה
                            519a4e6f-5d79-4b68-ae6b-01726e35155a-image.png

                            זה נשמע שיר מזרחי?

                            מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                            והכלי הזה?

                            הללו את השם1.wav

                            034ff9e3-21ec-4a48-9c30-7a2c13876a9e-image.png
                            אולי זה?

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חיים תעיזי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #97

                            @דוד-33 נשמע הכלאה של כלי נשיפה לא מוגדר עם סאונד אלקטרוני.
                            בקיצור: לא משהו ספציפי שקיים...

                            קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
                            דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ח חיים תעיזי

                              @דוד-33 נשמע הכלאה של כלי נשיפה לא מוגדר עם סאונד אלקטרוני.
                              בקיצור: לא משהו ספציפי שקיים...

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #98

                              @חיים-תעיזי
                              אני רושם בתוכנה סגנון של כלי מוזיקה ואז נותן אבל לא את כל הכלים שאני רושם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חצי קלאץ'ח מנותק
                                חצי קלאץ'ח מנותק
                                חצי קלאץ'
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #99

                                הללו את השם1 הכלי זה נראה לי יוקלילי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד 33ד דוד 33

                                  @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                  מה זה הכלי הזה?

                                  הללו את השם2.wav

                                  זה נשמע מלודיקה
                                  519a4e6f-5d79-4b68-ae6b-01726e35155a-image.png

                                  זה נשמע שיר מזרחי?

                                  מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                                  והכלי הזה?

                                  הללו את השם1.wav

                                  034ff9e3-21ec-4a48-9c30-7a2c13876a9e-image.png
                                  אולי זה?

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הדרית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #100

                                  @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                  זה נשמע מלודיקה

                                  אולי, באמת זכור לי שביקשתי משהו כזה באחד השירים...
                                  אבל בעיקר בעיקר זכור לי שביקשתי אקורדיון. (טוב, אולי בעצם זה אקורדיון אלקטרוני 😊).
                                  לפחות העיבוד יצא יפה...

                                  @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                  מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                                  הללו את השם1 נשמע יותר מזרחי מבחינת העיבוד ובחלק מסוים מהשיר גם מבחינת הזמר.

                                  @חצי-קלאץ-amp-x27 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                  הכלי זה נראה לי יוקלילי

                                  יוקלילי? מה זה הכלי הזה?

                                  ומה השם הרשמי של ה"כינור הענק"?

                                  אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה הדרית

                                    @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                    זה נשמע מלודיקה

                                    אולי, באמת זכור לי שביקשתי משהו כזה באחד השירים...
                                    אבל בעיקר בעיקר זכור לי שביקשתי אקורדיון. (טוב, אולי בעצם זה אקורדיון אלקטרוני 😊).
                                    לפחות העיבוד יצא יפה...

                                    @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                    מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                                    הללו את השם1 נשמע יותר מזרחי מבחינת העיבוד ובחלק מסוים מהשיר גם מבחינת הזמר.

                                    @חצי-קלאץ-amp-x27 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                    הכלי זה נראה לי יוקלילי

                                    יוקלילי? מה זה הכלי הזה?

                                    ומה השם הרשמי של ה"כינור הענק"?

                                    אחות קטנהא מנותק
                                    אחות קטנהא מנותק
                                    אחות קטנה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #101

                                    @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                    יוקלילי? מה זה הכלי הזה?

                                    זה גיטרה קטנה ובעלת 4 מיתרים ולא 6

                                    @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                    ומה השם הרשמי של ה"כינור הענק"?

                                    את מתכוונת לצ'לו??

                                    החיים מנגינה!
                                    התדעו להלחינה?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #102

                                      מי שאמר.mp3
                                      יפה?

                                      אחות קטנהא חצי קלאץ'ח ה 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דוד 33ד דוד 33

                                        מי שאמר.mp3
                                        יפה?

                                        אחות קטנהא מנותק
                                        אחות קטנהא מנותק
                                        אחות קטנה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #103

                                        @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                        מי שאמר.mp3
                                        יפה?

                                        אחלה מוזיקה
                                        פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)
                                        אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול
                                        המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                                        אבל הקול ממש מציק לי
                                        אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                                        הרובוטיות הזו מעצבנת

                                        החיים מנגינה!
                                        התדעו להלחינה?

                                        כ.פ.כ דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אחות קטנהא אחות קטנה

                                          @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                          מי שאמר.mp3
                                          יפה?

                                          אחלה מוזיקה
                                          פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)
                                          אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול
                                          המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                                          אבל הקול ממש מציק לי
                                          אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                                          הרובוטיות הזו מעצבנת

                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #104

                                          @אחות-קטנה ניסית פעם ליצור בבינה מלאכותית?

                                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                          אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול