דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. גדול הזמר החסידי

גדול הזמר החסידי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
צור
288 פוסטים 85 כותבים 31.1k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אחד שאוהב את שוואקי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #243

    @אחות-קטנה
    אגב
    זה לא נכון שפריד ובן דוד הביאו יותר להיטים
    להיט זה לאו דוקא שיר שהיה לך דיסק של זמר
    וכל ההורים שלנו מכירים את זה וגדלו על זה, אמנם זה סוג של להיט, אבל זה לא להיט כמו שיר ששרים אותו בחתונות ובהופעות וכו'
    ואין חתונה היום בלי "אם אשכחך" ו"בואי בשלום" ו"אשת חיל" ואין הופעה בלי "עם ישראל" ויש עוד מלא כמו "רחם"
    אבל אני חושב שאלה העיקריים
    אבל בן דוד ופריד הביאו להיטים שכל ההורים שלנו גדלו עליהם אבל הביאו פחות להיטים ששרים אותם עד היום
    ואני לא מדבר בגלל שזה לא עדכני להיום כי גם לשוואקי יש שירים שהם לא עדכניים להיום אבל הם יותר להיטים
    בקטע ששרים אותם עד היום [גם פריד ובן דוד, אבל פחות] וגם "חשוף" של שוואקי שאין בן אדם שלא שר את זה בחנוכה
    ובן דוד יש לו את "מנוחה ושמחה" ששרים כל שבת ו"משיח" ו"מאמינים בני מאמינים" ואני צעיר אמנם, אבל יש לי ואני מכיר המון שירים של בן דוד [כמעט הכל] אבל הוא לא הביא כ"כ הרבה להיטים כמו שוואקי ששרים אותם כל ערב
    וגם לפריד יש להיטים אבל לא כמו שוואקי שהכי הבה שרים היום
    [אני חושב שבעיקר שבחתונות זה ברור ששוואקי הביא הכי הרבה להיטי חופה כמו שכתוב למעלה]

    א כ.פ.כ 2 תגובות תגובה אחרונה
    🆗
    1
    • א אחד שאוהב את שוואקי

      @אחות-קטנה
      אגב
      זה לא נכון שפריד ובן דוד הביאו יותר להיטים
      להיט זה לאו דוקא שיר שהיה לך דיסק של זמר
      וכל ההורים שלנו מכירים את זה וגדלו על זה, אמנם זה סוג של להיט, אבל זה לא להיט כמו שיר ששרים אותו בחתונות ובהופעות וכו'
      ואין חתונה היום בלי "אם אשכחך" ו"בואי בשלום" ו"אשת חיל" ואין הופעה בלי "עם ישראל" ויש עוד מלא כמו "רחם"
      אבל אני חושב שאלה העיקריים
      אבל בן דוד ופריד הביאו להיטים שכל ההורים שלנו גדלו עליהם אבל הביאו פחות להיטים ששרים אותם עד היום
      ואני לא מדבר בגלל שזה לא עדכני להיום כי גם לשוואקי יש שירים שהם לא עדכניים להיום אבל הם יותר להיטים
      בקטע ששרים אותם עד היום [גם פריד ובן דוד, אבל פחות] וגם "חשוף" של שוואקי שאין בן אדם שלא שר את זה בחנוכה
      ובן דוד יש לו את "מנוחה ושמחה" ששרים כל שבת ו"משיח" ו"מאמינים בני מאמינים" ואני צעיר אמנם, אבל יש לי ואני מכיר המון שירים של בן דוד [כמעט הכל] אבל הוא לא הביא כ"כ הרבה להיטים כמו שוואקי ששרים אותם כל ערב
      וגם לפריד יש להיטים אבל לא כמו שוואקי שהכי הבה שרים היום
      [אני חושב שבעיקר שבחתונות זה ברור ששוואקי הביא הכי הרבה להיטי חופה כמו שכתוב למעלה]

      א מנותק
      א מנותק
      אילה1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #244

      @אחד-שאוהב-את-שוואקי כתב בגדול הזמר החסידי:

      וכל ההורים שלנו מכירים את זה וגדלו על זה, אמנם זה סוג של להיט, אבל זה לא להיט כמו שיר ששרים אותו בחתונות ובהופעות וכו'

      מה ששרים בחתונות וכו' זה מה שצעירים אוהבים זה ממש לא אומר שזה להיט...

      @אחד-שאוהב-את-שוואקי כתב בגדול הזמר החסידי:

      אבל בן דוד ופריד הביאו להיטים שכל ההורים שלנו גדלו עליהם אבל הביאו פחות להיטים ששרים אותם עד היום

      שוב, כנ"ל

      בקיצור כל מה שאתה אומר מדבר על דעת הצעירים (שכנראה היא הרוב היום ברוב המקומות....).
      אני מסכימה עם זה שאולי יש יותר שירים של שוואקי (לא מכירה כ"כ שירים שלו) אבל זה לרוב מהסיבה הפשוטה שכתבתי למעלה.

      אם הצעירים היו שומעים מוזיקה של "פעם" מה שנקרא, (וכאן זה קשור גם לרדיו וכו') אז המצב היה שונה....

      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      2
      • א אילה1

        @אחד-שאוהב-את-שוואקי כתב בגדול הזמר החסידי:

        וכל ההורים שלנו מכירים את זה וגדלו על זה, אמנם זה סוג של להיט, אבל זה לא להיט כמו שיר ששרים אותו בחתונות ובהופעות וכו'

        מה ששרים בחתונות וכו' זה מה שצעירים אוהבים זה ממש לא אומר שזה להיט...

        @אחד-שאוהב-את-שוואקי כתב בגדול הזמר החסידי:

        אבל בן דוד ופריד הביאו להיטים שכל ההורים שלנו גדלו עליהם אבל הביאו פחות להיטים ששרים אותם עד היום

        שוב, כנ"ל

        בקיצור כל מה שאתה אומר מדבר על דעת הצעירים (שכנראה היא הרוב היום ברוב המקומות....).
        אני מסכימה עם זה שאולי יש יותר שירים של שוואקי (לא מכירה כ"כ שירים שלו) אבל זה לרוב מהסיבה הפשוטה שכתבתי למעלה.

        אם הצעירים היו שומעים מוזיקה של "פעם" מה שנקרא, (וכאן זה קשור גם לרדיו וכו') אז המצב היה שונה....

        דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
        #245

        @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

        (וכאן זה קשור גם לרדיו וכו') אז המצב היה שונה....

        ברדיו יש גם מוזיקה ישנה והרבה, מי ששומע ברדיו בשעות 2 עד 4 חושב שיש רק מוזיקה של היום אבל זה לא נכון צריך לשמוע את כל השעות בשביל להגיד

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        1
        • א אחד שאוהב את שוואקי

          @אחות-קטנה
          אגב
          זה לא נכון שפריד ובן דוד הביאו יותר להיטים
          להיט זה לאו דוקא שיר שהיה לך דיסק של זמר
          וכל ההורים שלנו מכירים את זה וגדלו על זה, אמנם זה סוג של להיט, אבל זה לא להיט כמו שיר ששרים אותו בחתונות ובהופעות וכו'
          ואין חתונה היום בלי "אם אשכחך" ו"בואי בשלום" ו"אשת חיל" ואין הופעה בלי "עם ישראל" ויש עוד מלא כמו "רחם"
          אבל אני חושב שאלה העיקריים
          אבל בן דוד ופריד הביאו להיטים שכל ההורים שלנו גדלו עליהם אבל הביאו פחות להיטים ששרים אותם עד היום
          ואני לא מדבר בגלל שזה לא עדכני להיום כי גם לשוואקי יש שירים שהם לא עדכניים להיום אבל הם יותר להיטים
          בקטע ששרים אותם עד היום [גם פריד ובן דוד, אבל פחות] וגם "חשוף" של שוואקי שאין בן אדם שלא שר את זה בחנוכה
          ובן דוד יש לו את "מנוחה ושמחה" ששרים כל שבת ו"משיח" ו"מאמינים בני מאמינים" ואני צעיר אמנם, אבל יש לי ואני מכיר המון שירים של בן דוד [כמעט הכל] אבל הוא לא הביא כ"כ הרבה להיטים כמו שוואקי ששרים אותם כל ערב
          וגם לפריד יש להיטים אבל לא כמו שוואקי שהכי הבה שרים היום
          [אני חושב שבעיקר שבחתונות זה ברור ששוואקי הביא הכי הרבה להיטי חופה כמו שכתוב למעלה]

          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #246

          @אחד-שאוהב-את-שוואקי זה אולי נכון,
          אבל לדעתי לא עברו מספיק שנים בשביל להשוות.
          אולי עוד מעט יצמחו זמרים ענקיים ופתאום יזכרו רק את הלהיטים שלהם וישכחו את של שוואקי?

          פעם היו להיטים של בן דוד ופריד ששרו אותם בכל מקום וזמן.
          יש מישהו שלא הכיר פעם את אנא מלך, שירו למלך, משיח, קה ריבון, ועוד כ''כ הרבה להיטים?

          פעם כולם שרו את 'אור זרוע לצדיק'... וזה היה שיר ששרו בכל אירוע אפשרי, כשנכנסו רבנים.
          ואז יצא השיר 'ימים על ימי מלך תוסיף'.... ושרים אותו בכל מקום... מישהו זוכר בכלל את הקודם?

          בקיצור נחכה עוד 30 שנה ואז נדבר.... 🙂

          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • א אחד שאוהב את שוואקי

            @אחות-קטנה
            גמרת אותי מצחוק
            אמנם זאנוויל וקמפה הם זמרים מובחרים וטובים אבל הם לא מתקרבים אפי' פסיעה לשוואקי גם היום
            ושוואקי עדין שומר על מקום ראשון מכובד [לא בקטע של תחרות בקטע מצליח]

            אחות קטנהא מנותק
            אחות קטנהא מנותק
            אחות קטנה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #247

            @אחד-שאוהב-את-שוואקי כתב בגדול הזמר החסידי:

            אמנם זאנוויל וקמפה הם זמרים מובחרים וטובים אבל הם לא מתקרבים אפי' פסיעה לשוואקי גם היום

            לא כתבתי שהם טובים משוואקי
            כתבתי שהפריצה שלהם גדולה יותר כי יש הרבה יותר זמרים לעומת שוואקי שפרץ כשהיה רק את פריד ומ.ב.ד
            והם הגיעו לפסגה ומהר
            תראה לי עוד זמר שהוציא 5 אלבומים ב5 שנים בעידן של היום אל תגיד לי לפני 2 עשורים כי אז גם הרוויחו הון מהאלבומים
            ולדעתי לשיר בדרשו זו גדולה יותר מלמלא את קיסריה.....

            החיים מנגינה!
            התדעו להלחינה?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 33ד דוד 33

              @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

              (וכאן זה קשור גם לרדיו וכו') אז המצב היה שונה....

              ברדיו יש גם מוזיקה ישנה והרבה, מי ששומע ברדיו בשעות 2 עד 4 חושב שיש רק מוזיקה של היום אבל זה לא נכון צריך לשמוע את כל השעות בשביל להגיד

              א מנותק
              א מנותק
              אילה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #248

              @דוד-33 כתב בגדול הזמר החסידי:

              @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

              (וכאן זה קשור גם לרדיו וכו') אז המצב היה שונה....

              ברדיו יש גם מוזיקה ישנה והרבה, מי ששומע ברדיו בשעות 2 עד 4 חושב שיש רק מוזיקה של היום אבל זה לא נכון צריך לשמוע את כל השעות בשביל להגיד

              בכללי אני לא שומעת בכלל רדיו של מוזיקה..
              אבל גם אם יש מוזיקה של פעם, זה קצת....

              דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              0
              • א אילה1

                @דוד-33 כתב בגדול הזמר החסידי:

                @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

                (וכאן זה קשור גם לרדיו וכו') אז המצב היה שונה....

                ברדיו יש גם מוזיקה ישנה והרבה, מי ששומע ברדיו בשעות 2 עד 4 חושב שיש רק מוזיקה של היום אבל זה לא נכון צריך לשמוע את כל השעות בשביל להגיד

                בכללי אני לא שומעת בכלל רדיו של מוזיקה..
                אבל גם אם יש מוזיקה של פעם, זה קצת....

                דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                #249

                @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

                @דוד-33 כתב בגדול הזמר החסידי:

                @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

                (וכאן זה קשור גם לרדיו וכו') אז המצב היה שונה....

                ברדיו יש גם מוזיקה ישנה והרבה, מי ששומע ברדיו בשעות 2 עד 4 חושב שיש רק מוזיקה של היום אבל זה לא נכון צריך לשמוע את כל השעות בשביל להגיד

                אני לא שומעת בכלל רדיו של מוזיקה..

                שווה לך מוזיקה יפה
                אפשר לשמוע בקו שלי 0796077899 שלוחה 1 ואז 1 ואז 5

                אבל גם אם יש מוזיקה של פעם, זה קצת....

                בשעות הערב יש הרבה מוזיקה ישנה כמו: יוסי אייזנטל, יובל סטופל, גבי כץ, יואלי דיקמן (לילה מנצח) ועוד, גם ביום שישי יש מוזיקה ישנה

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • דוד 33ד דוד 33

                  @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

                  @דוד-33 כתב בגדול הזמר החסידי:

                  @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

                  (וכאן זה קשור גם לרדיו וכו') אז המצב היה שונה....

                  ברדיו יש גם מוזיקה ישנה והרבה, מי ששומע ברדיו בשעות 2 עד 4 חושב שיש רק מוזיקה של היום אבל זה לא נכון צריך לשמוע את כל השעות בשביל להגיד

                  אני לא שומעת בכלל רדיו של מוזיקה..

                  שווה לך מוזיקה יפה
                  אפשר לשמוע בקו שלי 0796077899 שלוחה 1 ואז 1 ואז 5

                  אבל גם אם יש מוזיקה של פעם, זה קצת....

                  בשעות הערב יש הרבה מוזיקה ישנה כמו: יוסי אייזנטל, יובל סטופל, גבי כץ, יואלי דיקמן (לילה מנצח) ועוד, גם ביום שישי יש מוזיקה ישנה

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אילה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #250

                  @דוד-33 כתב בגדול הזמר החסידי:

                  @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

                  @דוד-33 כתב בגדול הזמר החסידי:

                  @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

                  (וכאן זה קשור גם לרדיו וכו') אז המצב היה שונה....

                  ברדיו יש גם מוזיקה ישנה והרבה, מי ששומע ברדיו בשעות 2 עד 4 חושב שיש רק מוזיקה של היום אבל זה לא נכון צריך לשמוע את כל השעות בשביל להגיד

                  אבל גם אם יש מוזיקה של פעם, זה קצת....

                  בשעות הערב יש הרבה מוזיקה ישנה כמו: יוסי אייזנטל, יובל סטופל, גבי כץ, יואלי דיקמן (לילה מנצח) ועוד, גם ביום שישי יש מוזיקה ישנה

                  בסדר....
                  השאלה כמה צעירים (בגילאים נגיד 15-19) שומעים רדיו בשעות האלה....

                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אילה1

                    @דוד-33 כתב בגדול הזמר החסידי:

                    @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

                    @דוד-33 כתב בגדול הזמר החסידי:

                    @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

                    (וכאן זה קשור גם לרדיו וכו') אז המצב היה שונה....

                    ברדיו יש גם מוזיקה ישנה והרבה, מי ששומע ברדיו בשעות 2 עד 4 חושב שיש רק מוזיקה של היום אבל זה לא נכון צריך לשמוע את כל השעות בשביל להגיד

                    אבל גם אם יש מוזיקה של פעם, זה קצת....

                    בשעות הערב יש הרבה מוזיקה ישנה כמו: יוסי אייזנטל, יובל סטופל, גבי כץ, יואלי דיקמן (לילה מנצח) ועוד, גם ביום שישי יש מוזיקה ישנה

                    בסדר....
                    השאלה כמה צעירים (בגילאים נגיד 15-19) שומעים רדיו בשעות האלה....

                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                    #251

                    @אילה1 כתב בגדול הזמר החסידי:

                    בסדר....
                    השאלה כמה צעירים (בגילאים נגיד 15-19) שומעים רדיו בשעות האלה....

                    צודקת אבל בלילה מנצח יש הרבה בחורי ישיבות שמאזינים והם בגיל הזה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אחד שאוהב את שוואקי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #252

                      @אילה1
                      בדיוק לכן כיום שוואקי הוא גדול הזמר כי המוזיקה שלו יותר הולכת היום מאשר פריד ובן דוד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אחד שאוהב את שוואקי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #253

                        @אחות קטנה
                        זה לא נכון כששוואקי נכנס היו רק את פריד ובן דוד
                        כי אפי' מנחם טוקר אמר שמשה לאופר בא לטוקר ואמר לו שיש זמר חדש הנה האלבום ["שמעתי"] תשמע אותו
                        וטוקר אמר שאין לו כח לשמוע ולמה?
                        כי בדיוק אז היו מלללא זמרים חדשים וכמובן שכולם רצו להיות "גדול הזמר" ושוואקי היחיד שהצליח
                        אז נכון שלא היה שוק מוצף כמו היום אבל בהחלט שהיה שוק גדול
                        [אגב טוקר הוא פרסם הרבה את שוואקי כמו ב"רחם" שבסוף שמע אותו והתלהב

                        אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אחד שאוהב את שוואקי

                          @אחות קטנה
                          זה לא נכון כששוואקי נכנס היו רק את פריד ובן דוד
                          כי אפי' מנחם טוקר אמר שמשה לאופר בא לטוקר ואמר לו שיש זמר חדש הנה האלבום ["שמעתי"] תשמע אותו
                          וטוקר אמר שאין לו כח לשמוע ולמה?
                          כי בדיוק אז היו מלללא זמרים חדשים וכמובן שכולם רצו להיות "גדול הזמר" ושוואקי היחיד שהצליח
                          אז נכון שלא היה שוק מוצף כמו היום אבל בהחלט שהיה שוק גדול
                          [אגב טוקר הוא פרסם הרבה את שוואקי כמו ב"רחם" שבסוף שמע אותו והתלהב

                          אחות קטנהא מנותק
                          אחות קטנהא מנותק
                          אחות קטנה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #254

                          @אחד-שאוהב-את-שוואקי זה וויכוח חסר טעם
                          כי אתה לא מוכן בשום אופן לקבל את זה ששוואקי הוא לא הגדול מכולם
                          אין שום טעם לחזור על כל מה שכתבו פה שוב ושוב
                          זה לטחון מים
                          ובקשר לטוקר
                          אז הוא האוהד הכי גדול של מ.ב.ד. הוא זה שהצמיד לו את השם מלך המוזיקה.....
                          ולטוקר אין כח לשמוע כמעט אף פעם זמר חדש
                          גם על ריבו הוא לא רצה לשמוע בהתחלה....
                          ככה שהוא הדוג הכי פחות טובה
                          ונראה לי שסיימנו
                          בכל מקרה כל מה שנגיד ונכתוב לא ישנה את דעתך

                          החיים מנגינה!
                          התדעו להלחינה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אחד שאוהב את שוואקי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #255

                            @אחות-קטנה
                            דבר ראשון אני חושב שבאמת שוואקי הוא גדול הזמר ואני יכול להבין את הדעה שלך אבל לדעתך
                            וגם את לא מוכנה בשום אופן לקבל ששוואקי הוא גדול הזמר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😂
                            0
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #256

                              תכניסו משהו חדש: אולי מיאמי הם גדולי הזמר? אולי אוהד?

                              יואל שי ה י 3 תגובות תגובה אחרונה
                              😂 😀
                              1
                              • ש שמה

                                תכניסו משהו חדש: אולי מיאמי הם גדולי הזמר? אולי אוהד?

                                יואל שי מנותק
                                יואל שי מנותק
                                יואל ש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #257

                                @שמה אבל הם לא!

                                א ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • יואל שי יואל ש

                                  @שמה אבל הם לא!

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אילה1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                                  #258

                                  @יואל-ש כתב בגדול הזמר החסידי:

                                  @שמה אבל הם לא!

                                  מה הם לא????
                                  מיאמי?

                                  לעניין מקהלות, הם גדולים!
                                  אבל אני לא התערב בדיון על מיאמי למה זה לא פייר 😉

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יואל שי יואל ש

                                    @שמה אבל הם לא!

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שמה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #259

                                    @יואל-ש
                                    לדעתי כן. באיזשהו קונסטולציה כלשהי הם עשו דברים שאף אחד לא עשה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                                      #260

                                      מיאמי מבחינת מקהלה הם הגדולים ביותר בלי שום ספק
                                      אבל א"א להגיד שהם גדול הזמר כי על מי מתכוונים על ביגון הוא גאון מוזיקאלי מלחין אדיר שבלי שום ספק השאיר משאיר וישאיר חותם על המוזיקה שלנו אבל הוא לא גדול הזמר מה נעשה
                                      כמקהלה הם הכי גדולים בלי שום ספק
                                      אוהד הוא זמר מעולה היו תקופות שהייתי שומעת אותו בלי סוף אבל בואו לא נשווה אותו לשלושת הגדולים
                                      מ.ב.ד פריד ושוואקי
                                      אגב כתבתי לפי הסדר מהמקום הראשון לשלישי
                                      במציאות
                                      אם אכתוב את מה שאני חושבת כלומר את הגדולים שלי אז גם פריד וגם שוואקי לא נמצאים בחמשייה הפותחת שלי

                                      החיים מנגינה!
                                      התדעו להלחינה?

                                      ש א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אחות קטנהא אחות קטנה

                                        מיאמי מבחינת מקהלה הם הגדולים ביותר בלי שום ספק
                                        אבל א"א להגיד שהם גדול הזמר כי על מי מתכוונים על ביגון הוא גאון מוזיקאלי מלחין אדיר שבלי שום ספק השאיר משאיר וישאיר חותם על המוזיקה שלנו אבל הוא לא גדול הזמר מה נעשה
                                        כמקהלה הם הכי גדולים בלי שום ספק
                                        אוהד הוא זמר מעולה היו תקופות שהייתי שומעת אותו בלי סוף אבל בואו לא נשווה אותו לשלושת הגדולים
                                        מ.ב.ד פריד ושוואקי
                                        אגב כתבתי לפי הסדר מהמקום הראשון לשלישי
                                        במציאות
                                        אם אכתוב את מה שאני חושבת כלומר את הגדולים שלי אז גם פריד וגם שוואקי לא נמצאים בחמשייה הפותחת שלי

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #261

                                        @אחות-קטנה מסכים עם כמעט הכל, חוץ מזה שמיאמי בתור חבילה הם גדולי האמנות. לא הזמר אמנם, אבל באמנות הם בין הגדולים ממש!
                                        אוהד כן מתקרב לגדולים! למה לא? פשוט אין מספיק חומרים טובים וחבל.
                                        מי החמישייה שלך? דווקא זה מעניין! כתבי לנו.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ש שמה

                                          תכניסו משהו חדש: אולי מיאמי הם גדולי הזמר? אולי אוהד?

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הדרית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #262

                                          מה??? אתם עדיין על זה???
                                          @אחד-שאוהב-את-שוואקי שמע, כולם אהובים כולם ברורים כולם קדושים ו...שחרר!

                                          @שמה כתב בגדול הזמר החסידי:

                                          תכניסו משהו חדש: אולי מיאמי הם גדולי הזמר? אולי אוהד?

                                          מעולה שהכנסת!
                                          אוהד לא ממש (לאיפה נעלם?) אבל מיאמי בהחלט הכי טובים בעולם מבחינת מקהלה! יש למישהו בכלל ספק????

                                          @אחות-קטנה כתב בגדול הזמר החסידי:

                                          אם אכתוב את מה שאני חושבת כלומר את הגדולים שלי אז גם פריד וגם שוואקי לא נמצאים בחמשייה הפותחת שלי

                                          אדרבה, תכתבי כאן את החמישייה שלך ובואו תכתבו כאן גם אתם מהי החמישייה שלכם... זה בטוח יותר מעניין מויכוח סרק...
                                          אגב, מישהו כאן מעוניין בחידונים עם שאלות אמריקאיות על אומנים שונים?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול