אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@צור לא ידוע לי באמת, ראיתי שיש לי כמה צ'אטים בהמתנה-זה הכל!
אולי הם צריכים עזרה כלשהיא שראו שידוע לי מהפוסטים..
ואם לא צריך- אז למה יש אפשרות כזאת בכלל?
ולמה כל הזמן מוחקים לי את ההודעות??
ואני באמת לא באה להתלונן על אף אחד אשמח לסיים עם הנושא הזה כאן ועכשיו... -
שוב אין תצוגה מקדימה

-
שלום וברכה רציתי לשאול איך אני מעלה תמונה לפורום?
-
@איש-יקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שלום וברכה רציתי לשאול איך אני מעלה תמונה לפורום?
פשוט גורר אותה להודעה עצמה-
אן באייקון השני משמאל.
-
-
@כוכבה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
איך עושים את זה?זה קשור למוניטין. רק כאשר יהיה לך מספר מוניטין מסויים תוכלי לערוך חתימה.
בנוסף-
תחליפי את התמונת פרופיל שלך. אסור על פי חוקי הפורום תמונות של אנשים. -
@כוכבה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
איך עושים את זה?זה קשור למוניטין. רק כאשר יהיה לך מספר מוניטין מסויים תוכלי לערוך חתימה.
בנוסף-
תחליפי את התמונת פרופיל שלך. אסור על פי חוקי הפורום תמונות של אנשים. -
פוסט זה נמחק!
-
@כוכבה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
איך עושים את זה?זה קשור למוניטין. רק כאשר יהיה לך מספר מוניטין מסויים תוכלי לערוך חתימה.
בנוסף-
תחליפי את התמונת פרופיל שלך. אסור על פי חוקי הפורום תמונות של אנשים.פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@כוכבה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
איך עושים את זה?זה קשור למוניטין. רק כאשר יהיה לך מספר מוניטין מסויים תוכלי לערוך חתימה.
בנוסף-
תחליפי את התמונת פרופיל שלך. אסור על פי חוקי הפורום תמונות של אנשים.יש כבר פוסט על חיים ציפל?
-
@שיר-נולד אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש כבר פוסט על חיים ציפל?
https://miktzav.com/topic/1171/%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%9C-%D7%94%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%A3%D7%A3?_=1633033613331
-
@שיר-נולד אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש כבר פוסט על חיים ציפל?
כל דבר לפני שפותחים באתר אפשר לעשות חיפוש גוגל כאן-
או כללית..כל דבר שרוצים לחפש בפורום.
פוסט זה נמחק! -
הי אני הצטרפתי לא ממזמן ויש לי מספר שאלות ניסתי לחפש אותם פה אבל לא מצאתי אשמח אם תוכלו לענות לי
- אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
- לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
תודה!
-
הי אני הצטרפתי לא ממזמן ויש לי מספר שאלות ניסתי לחפש אותם פה אבל לא מצאתי אשמח אם תוכלו לענות לי
- אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
- לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
תודה!
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
כאן-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות