דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. הקלידנים 2

הקלידנים 2

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
855 פוסטים 76 כותבים 149.2k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ת מנותק
    ת מנותק
    תוכי מדבר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תוכי מדבר
    #842

    @Fbd
    ברגר מנגן לטעמך יותר טוב מאיידנסון?
    אולי תלך להיות שופט, כי הם לא הצליחו להחליט מי יותר טוב, וגם אני וכן כל הצופים לדעתי....
    מה לעשות שהרשקוביץ לא היה מול ברגר או איידנסון?
    היה ראש בראש מאוד ברור אני חושב, בוא נחכה למוצ"ש כדי להחליט מי מבין מישקובסקי והרשקוביץ היה אמור לעלות.
    וסתם מעניין אותי על סמך מה אתה מחליט שהם מנגנים יותר טוב.

    ומנחם הורביץ גם מנגן קצת יותר מהרשקוביץ

    אתה הופך את עצמך לבדיחה רק אם המשפט הזה!
    אתה יודע אקורדים?
    הוא זייף באקורדים!!

    זה לא טענה עניינית? מישהו באמת חושב שהרשקוביץ מנגן יותר טוב מברגר??? (מדבר על נגינה ולא על דברים חיצוניים ושוליים וד''ל)

    אני אשמח שתסביר לי למה הוא יותר טוב,אני עדיין לא החלטתי

    חבל לסחוף כל הזמן לכיוון שאני מלכלכך על מתמודד לה''ר ורכילות..

    זה פשוט שקוף

    אגב מי שבעיקר רואה כאן את ההודעות וזה עושה לא טוב זה כל מיני אנשים מטעם קול חי וד''ל

    אני לא חושב שאתה מזיז לטוקר או לבלוך....
    אל תעוף

    @אחות-קטנה כתב בהקלידנים 2:

    אבל אם תחושות של תוכנית מכורה וכו א"א להתווכח זה הרגשה שנוצרת ואם רגשות א"א להתווכח

    מאז שהעלו את הטענה הזו אף אחד לא ביסס לי טענה הגיונית, יש לכם בטן מלאה על פארש.

    ושטוקר אומר בפרק הראשון על סמך ביצוע אחד שהוא רוצה אותו בגמר אז....

    (זה לא היה בפרק הראשון)

    וכן זה מבאס שהיו מתמודדים טובים פי כמה ממנו שהודחו

    זה היה הקונספט של רבע הגמר...

    אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ת תוכי מדבר

      @Fbd
      ברגר מנגן לטעמך יותר טוב מאיידנסון?
      אולי תלך להיות שופט, כי הם לא הצליחו להחליט מי יותר טוב, וגם אני וכן כל הצופים לדעתי....
      מה לעשות שהרשקוביץ לא היה מול ברגר או איידנסון?
      היה ראש בראש מאוד ברור אני חושב, בוא נחכה למוצ"ש כדי להחליט מי מבין מישקובסקי והרשקוביץ היה אמור לעלות.
      וסתם מעניין אותי על סמך מה אתה מחליט שהם מנגנים יותר טוב.

      ומנחם הורביץ גם מנגן קצת יותר מהרשקוביץ

      אתה הופך את עצמך לבדיחה רק אם המשפט הזה!
      אתה יודע אקורדים?
      הוא זייף באקורדים!!

      זה לא טענה עניינית? מישהו באמת חושב שהרשקוביץ מנגן יותר טוב מברגר??? (מדבר על נגינה ולא על דברים חיצוניים ושוליים וד''ל)

      אני אשמח שתסביר לי למה הוא יותר טוב,אני עדיין לא החלטתי

      חבל לסחוף כל הזמן לכיוון שאני מלכלכך על מתמודד לה''ר ורכילות..

      זה פשוט שקוף

      אגב מי שבעיקר רואה כאן את ההודעות וזה עושה לא טוב זה כל מיני אנשים מטעם קול חי וד''ל

      אני לא חושב שאתה מזיז לטוקר או לבלוך....
      אל תעוף

      @אחות-קטנה כתב בהקלידנים 2:

      אבל אם תחושות של תוכנית מכורה וכו א"א להתווכח זה הרגשה שנוצרת ואם רגשות א"א להתווכח

      מאז שהעלו את הטענה הזו אף אחד לא ביסס לי טענה הגיונית, יש לכם בטן מלאה על פארש.

      ושטוקר אומר בפרק הראשון על סמך ביצוע אחד שהוא רוצה אותו בגמר אז....

      (זה לא היה בפרק הראשון)

      וכן זה מבאס שהיו מתמודדים טובים פי כמה ממנו שהודחו

      זה היה הקונספט של רבע הגמר...

      אחות קטנהא מנותק
      אחות קטנהא מנותק
      אחות קטנה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #843

      @תוכי-מדבר כתב בהקלידנים 2:

      (זה לא היה בפרק הראשון)

      כמדומני שכן
      זה היה שאודשנים בוודאות
      וגם אם הוא היה בפרק השני באודשנים זה משפט מעצבן!!

      @תוכי-מדבר כתב בהקלידנים 2:

      מאז שהעלו את הטענה הזו אף אחד לא ביסס לי טענה הגיונית, יש לכם בטן מלאה על פארש.

      תקשיב טוב למשפטים של טוקר
      ולמבטים שהוא תוקע בשופטים
      וזה לא בא רק על התוכנת הזו
      זה כבר מהראלטי הראשון שהוא עשה
      הקול הבא 1
      אם משהו זוכר
      מההתחלה טוקר סימן את מוטי רוטמן לזוכה
      והמשיך ככה בכל התוכניות

      החיים מנגינה!
      התדעו להלחינה?

      ת תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אחות קטנהא אחות קטנה

        @תוכי-מדבר כתב בהקלידנים 2:

        (זה לא היה בפרק הראשון)

        כמדומני שכן
        זה היה שאודשנים בוודאות
        וגם אם הוא היה בפרק השני באודשנים זה משפט מעצבן!!

        @תוכי-מדבר כתב בהקלידנים 2:

        מאז שהעלו את הטענה הזו אף אחד לא ביסס לי טענה הגיונית, יש לכם בטן מלאה על פארש.

        תקשיב טוב למשפטים של טוקר
        ולמבטים שהוא תוקע בשופטים
        וזה לא בא רק על התוכנת הזו
        זה כבר מהראלטי הראשון שהוא עשה
        הקול הבא 1
        אם משהו זוכר
        מההתחלה טוקר סימן את מוטי רוטמן לזוכה
        והמשיך ככה בכל התוכניות

        ת מנותק
        ת מנותק
        תוכי מדבר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תוכי מדבר
        #844

        @אחות-קטנה כתב בהקלידנים 2:

        וגם אם הוא היה בפרק השני באודשנים זה משפט מעצבן!!

        כי זה טוקר ומתפקידו לעשות רייטינג...

        תקשיב טוב למשפטים של טוקר
        ולמבטים שהוא תוקע בשופטים
        וזה לא בא רק על התוכנת הזו

        👇

        @תוכי-מדבר כתב בהקלידנים 2:

        הכי קל לומר על כל תוכנית שהיא מכורה (לא רק של מוזיקה, ולא רק בציבור החרדי וד"ל)

        כבר כתבתי את זה פעם אחת ואני יקפיץ.
        ראה ערך ערוצי טלוויזיה...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פ מנותק
          פ מנותק
          פאראנצ'עס
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פאראנצ'עס
          #845

          אני לא ממש מכיר את הנגינה של איידנסון, (רק בתכנית ראיתי)
          אבל את איציק ברגר ראיתי סרטונים שלו ביוטיוב - והוא חד משמעית מ-ט-ו-ר-ף! זריזות ידיים בקלילות, עדינות ומדויקות , מכלול של דברים שאני חושב שלא רואים כאלו דברים היום. ממש מקווה שהוא יהיה בגמר כי לדעתי הוא עולה על כולם שם.
          יש מצב שאיידנסון יותר טוב מבחינת מוזיקליות, אבל מבחינת 'שמחה', והכרת הסגנון החסידי היטב - לדעתי ברגר יותר טוב. (אגב איידנסון גם יוצר מקצבים?)

          מומלץ לראות קטעים שלו
          לדוגמא זה https://www.youtube.com/shorts/PMCuFUrvxk0

          ויש שם עוד הרבה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה נעל נושא זה ב-
          • כ.פ.כ כ.פ. ביטל את נעילת נושא זה ב-
          • OrganO מנותק
            OrganO מנותק
            Organ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #846

            אפשר קישורל לגמר הקלידנים?? לא ליוטיוב

            אבי מיוזיקא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • OrganO Organ

              אפשר קישורל לגמר הקלידנים?? לא ליוטיוב

              אבי מיוזיקא מנותק
              אבי מיוזיקא מנותק
              אבי מיוזיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #847

              @Organ
              קישור של ניוזיק
              https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/554635306A4C774E57742F464B3342347436653838673D3D

              OrganO mymusic2024M א 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • אבי מיוזיקא אבי מיוזיק

                @Organ
                קישור של ניוזיק
                https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/554635306A4C774E57742F464B3342347436653838673D3D

                OrganO מנותק
                OrganO מנותק
                Organ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #848

                @אבי-מיוזיק זה לא עובד באתרוג אשמח בקישור אחר אם יש למישהו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אבי מיוזיקא אבי מיוזיק

                  @Organ
                  קישור של ניוזיק
                  https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/554635306A4C774E57742F464B3342347436653838673D3D

                  mymusic2024M מנותק
                  mymusic2024M מנותק
                  mymusic2024
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי mymusic2024
                  #849

                  @אבי-מיוזיק
                  להורדה
                  https://send.magicode.me/send-file/file/8342229b5da5c3081173d0a55fdd3b168760a0a9/view

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🙏
                  0
                  • אבי מיוזיקא אבי מיוזיק

                    @Organ
                    קישור של ניוזיק
                    https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/554635306A4C774E57742F464B3342347436653838673D3D

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אוהבת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #850

                    @אבי-מיוזיק מה.??????...
                    מתי היה הגמר?

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😆 🌅 👀
                    0
                    • א אוהבת

                      @אבי-מיוזיק מה.??????...
                      מתי היה הגמר?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אניייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #851

                      @אוהבת בוקר טובבבב
                      במוצש, לא האחרון אלא לפני שבועיים....

                      באדם יש לב אחד! אם בו נשנא באיזה לב נאהב??
                      אהבת חינם!!!!!
                      💕

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😲 😂 😆
                      0
                      • א אניייי

                        @אוהבת בוקר טובבבב
                        במוצש, לא האחרון אלא לפני שבועיים....

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אוהבת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                        #852

                        @אניייי אין לי מושג איפה אני חייה.😴 😴 😴 😴 😴
                        נס שיש הסרטה!
                        לא יודעת מה נזכרתי....
                        :: 😄 😄

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😂
                        0
                        • הנאמבר 1ה מנותק
                          הנאמבר 1ה מנותק
                          הנאמבר 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #853
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • OrganO מנותק
                            OrganO מנותק
                            Organ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #854

                            אפשר קישור לגמר שנפתח באתרוג

                            אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • OrganO Organ

                              אפשר קישור לגמר שנפתח באתרוג

                              אחות קטנהא מנותק
                              אחות קטנהא מנותק
                              אחות קטנה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #855

                              @Organ
                              https://youtu.be/Jeh5VHvQjvI

                              החיים מנגינה!
                              התדעו להלחינה?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות
                              תגובה
                              • תגובה כנושא
                              התחברו כדי לפרסם תגובה
                              • מהישן לחדש
                              • מהחדש לישן
                              • הכי הרבה הצבעות


                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • לא נקרא 0
                              • פוסטים אחרונים
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • שליחת פנייה לניהול