'ושמחת' - קאבר לשיר 'תמיד אוהב אותי' יאיר אלייצור
-
@אליהו-חזן מישהו כבר עשה את זה.
כמה זמרים חסידיים הוציאו לזה קאבר ביידיש כשהפזמון "ושמחת" וכו'...
אם יש למישהו, שיעלה...@חיים-תעיזי
https://drive.google.com/file/d/1BFlu0JPrw_ZRo7ElkbhBsa1u_Guxmkv4/view -
השיר 'תמיד אוהב אותי' של הזמר יאיר אלייצור שיר שהצליח מאוד בכל המגזרים ועלה לי רעיון לשנות את המילים בפזמון לכבוד החג, ל- 'ושמחת בחגיך והיית אך שמח'
מה דעתיכם? זה טוב? זה יתפוס?
הנה טעימה :
ושמחת.mp3@אליהו-חזן כתב ב'ושמחת' - קאבר לשיר 'תמיד אוהב אותי' יאיר אלייצור:
השיר 'תמיד אוהב אותי' של הזמר יאיר אלייצור שיר שהצליח מאוד בכל המגזרים ועלה לי רעיון לשנות את המילים בפזמון לכבוד החג, ל- 'ושמחת בחגיך והיית אך שמח'
מה דעתיכם? זה טוב? זה יתפוס?
הנה טעימה :
ושמחת.mp3יפה, רק צריך להדביק לפלייבק וזה מושלם
-
@חיים-תעיזי
https://drive.google.com/file/d/1BFlu0JPrw_ZRo7ElkbhBsa1u_Guxmkv4/view@דוד-33 תודה!
יש לזה איזשהו וידאו?
-
@דוד-33 תודה!
יש לזה איזשהו וידאו?
@חיים-תעיזי
כן -
@חיים-תעיזי
כן@דוד-33 איך אני יכול להשיג?
מסקרן אותי ממש -
@דוד-33 איך אני יכול להשיג?
מסקרן אותי ממש@חיים-תעיזי
https://youtu.be/kp7aQg7FtpY -
השיר 'תמיד אוהב אותי' של הזמר יאיר אלייצור שיר שהצליח מאוד בכל המגזרים ועלה לי רעיון לשנות את המילים בפזמון לכבוד החג, ל- 'ושמחת בחגיך והיית אך שמח'
מה דעתיכם? זה טוב? זה יתפוס?
הנה טעימה :
ושמחת.mp3@אליהו-חזן
קודם כל זה באמת יפה מאוד
היום שמעתי את שמחה פרידמן עושה את זה בדיוק בשמחת בית השואבה -
השיר 'תמיד אוהב אותי' של הזמר יאיר אלייצור שיר שהצליח מאוד בכל המגזרים ועלה לי רעיון לשנות את המילים בפזמון לכבוד החג, ל- 'ושמחת בחגיך והיית אך שמח'
מה דעתיכם? זה טוב? זה יתפוס?
הנה טעימה :
ושמחת.mp3@אליהו-חזן כתב ב'ושמחת' - קאבר לשיר 'תמיד אוהב אותי' יאיר אלייצור:
מה דעתיכם? זה טוב? זה יתפוס?
שירה מאוד יפה -- אחרי שיהיה לך פלייבק תקליט עוד פעם את השירה עם הפלייבק ברקע
וזה יתן לך אנרגיות חדשות עם יותר עוצמה - זה יתפוס הרבה יותר חזק -
השיר 'תמיד אוהב אותי' של הזמר יאיר אלייצור שיר שהצליח מאוד בכל המגזרים ועלה לי רעיון לשנות את המילים בפזמון לכבוד החג, ל- 'ושמחת בחגיך והיית אך שמח'
מה דעתיכם? זה טוב? זה יתפוס?
הנה טעימה :
ושמחת.mp3 -
השיר 'תמיד אוהב אותי' של הזמר יאיר אלייצור שיר שהצליח מאוד בכל המגזרים ועלה לי רעיון לשנות את המילים בפזמון לכבוד החג, ל- 'ושמחת בחגיך והיית אך שמח'
מה דעתיכם? זה טוב? זה יתפוס?
הנה טעימה :
ושמחת.mp3@אליהו-חזן כתב ב'ושמחת' - קאבר לשיר 'תמיד אוהב אותי' יאיר אלייצור:
השיר 'תמיד אוהב אותי' של הזמר יאיר אלייצור שיר שהצליח מאוד בכל המגזרים ועלה לי רעיון לשנות את המילים בפזמון לכבוד החג, ל- 'ושמחת בחגיך והיית אך שמח'
מה דעתיכם? זה טוב? זה יתפוס?
הנה טעימה :
ושמחת.mp3איך הקול ? השירה ? וכו' חשוב לי לדעת (כמובן שזו הקלטה בסיסית מאוד)
-
@אליהו-חזן כתב ב'ושמחת' - קאבר לשיר 'תמיד אוהב אותי' יאיר אלייצור:
השיר 'תמיד אוהב אותי' של הזמר יאיר אלייצור שיר שהצליח מאוד בכל המגזרים ועלה לי רעיון לשנות את המילים בפזמון לכבוד החג, ל- 'ושמחת בחגיך והיית אך שמח'
מה דעתיכם? זה טוב? זה יתפוס?
הנה טעימה :
ושמחת.mp3איך הקול ? השירה ? וכו' חשוב לי לדעת (כמובן שזו הקלטה בסיסית מאוד)
@אליהו-חזן הכל בקול או הקול בכל יפה מאוד. 2, ההקלטה הזאת נקייה ולא צריך להקליט שוב רק להדביק לפלייבק
-
@אליהו-חזן הכל בקול או הקול בכל יפה מאוד. 2, ההקלטה הזאת נקייה ולא צריך להקליט שוב רק להדביק לפלייבק
ושמחת 2.mp3
טוב הנה הקלטה יותר מקצועית
מה דעתיכם? -
מבחינת הטון, וודאי שיותר יפה.
וחוץ מהעליה הקטנה שנכנסה באמצע, זה יכול ליהיות פגז!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות