בקשות שירים
-
-
אני צריכה את השירים האלו בMP3:
-ואפילו בהסתרה בביצוע קצבי של חיים ישראל
-תפילת כלה של יעקב שוואקי
ובנוסף להוריד את המחרוזת הזו MP3
https://www.youtube.com/watch?v=nhwRXBSzET4@צופצוף
04 תפילת כלה.mp3
שתי השירים הנוספים כאן
https://jumbomail.me/j/UA****advtqE-ECbycU (למחוק כוכביות) -
@צופצוף
04 תפילת כלה.mp3
שתי השירים הנוספים כאן
https://jumbomail.me/j/UA****advtqE-ECbycU (למחוק כוכביות)@אבי-מיוזיק
תודה רבה
הקישור בגמבו מייל לא נפתח לי
אפשר בדרייב? -
@צופצוף כתב בבקשות שירים:
אחות קטנה של יונתן שינפלד
דחוף!!!https://drive.google.com/file/d/1Q237QiCNOA_vswsRokcs7Du-7Y9XCs2W/view?usp=sharing
-
@אבי-מיוזיק
תודה רבה
הקישור בגמבו מייל לא נפתח לי
אפשר בדרייב?@צופצוף
תנסי את זה
https://www.jumbomail.me/l/en/gallery/4****14D4F6C33454958536F2F464B3342347436653838673D3D (למחוק כוכביות)
או את זה
https://send.magicode.me/send-file/file/8bf0*****b7af279d7e22768c10107533bf5c7e487a2d/view
(למחוק כוכביות) -
@צופצוף
תנסי את זה
https://www.jumbomail.me/l/en/gallery/4****14D4F6C33454958536F2F464B3342347436653838673D3D (למחוק כוכביות)
או את זה
https://send.magicode.me/send-file/file/8bf0*****b7af279d7e22768c10107533bf5c7e487a2d/view
(למחוק כוכביות)@אבי-מיוזיק
הראשון נפתח לי אבל אין שום קובץ
והקישור השני כותב לי שגיאה.... -
@אבי-מיוזיק
הראשון נפתח לי אבל אין שום קובץ
והקישור השני כותב לי שגיאה....@צופצוף
כנראה שלא מחקת את הכוכביות מהקישור -
https://jumbomail.me/j/Z****emlrcVfZUua_-L (למחוק כוכביות)
https://www.dropbox.com/scl/fo/qht****pbylhz8rnoivy39ace/AKwlHQJvmd-luPHHxViKpwg?rlkey=znpplhc6e6cqc6yhfjjkjc53r&st=nsph2b33&dl=0 (למחוק כוכביות)
https://jumbomail.me/j/Z****CcY6BgPQkaBxlE (למחוק כוכביות)
-
אם מישהו מכיר את השיר של אברהם פריד עם המילים "כאייל תערוג על פלגי מים כן נפשי תערוג אליך אלוקים הייתה לי דמעתי לחם יומם ולילה באמור אלי כל היום איה אלוקיך"
אני ישמח אם מישהו יכול לעלות את זה. ואם לא לפחות באיזה אלבום זה.@צבי-מ כתב בבקשות שירים:
אם מישהו מכיר את השיר של אברהם פריד עם המילים "כאייל תערוג על פלגי מים כן נפשי תערוג אליך אלוקים הייתה לי דמעתי לחם יומם ולילה באמור אלי כל היום איה אלוקיך"
אני ישמח אם מישהו יכול לעלות את זה. ואם לא לפחות באיזה אלבום זה.https://drive.google.com/file/d/1QgeaXdvIR4TEkjXhoBvKen2qwpAwsmUP/view?usp=sharing
-
@מ-ט 02 הבלדה לחוזר.mp3
-
אהלן, אשמח מאד לשיר רפאנו של mbd תודה רבה
-
למישהו יש את השיר חיטה משוגעת של יוחאי בן אב"י?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
