דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יאיר אלייצור!

יאיר אלייצור!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.4k פוסטים 247 כותבים 321.0k צפיות 58 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אסתר הלויא מנותק
    אסתר הלויא מנותק
    אסתר הלוי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1318

    אפשר את הרמיקס על MP3?
    https://youtu.be/XOCoBfA3FtA

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • הדריה מנותק
      הדריה מנותק
      הדרי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1319

      טאטע תטהר- רמיקס!
      יאיר אלייצור - טאטע תטהר רמיקס _ (REMIX BY MAOR COHEN).mp3

      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👏
      2
      • אביטל צביא אביטל צבי

        היי
        אפשר את המילים לשיר טאטע תטהר
        תודה

        תחדש אותנו באמתת מנותק
        תחדש אותנו באמתת מנותק
        תחדש אותנו באמת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1320

        @אביטל-צבי כתב ביאיר אלייצור!:

        היי
        אפשר את המילים לשיר טאטע תטהר
        תודה

        אז טאטע טאטע תטהר
        לי את הלב אנלא מכיר רופא אחר
        אני לא באתי לברבר
        אני לא עוד משורר
        רק רוצה שתטהר
        אז טאטע טאטע תטהר לי את הלב
        תטהר לי את הלב

        אני רוצה להיות נורמלי
        כמו פעם וזה לא קל לי
        ברוטלי אני נלחם כי סמי סתם אבו עלי
        ולא בא לי להיות מכור אני חושב שמותר לי
        אנלא רוצה להיות נשוי למלבנים דיגיטליים
        הצדיק,
        הצמח צדק סיפר פעם לחסידים על סבא שלו בעל התניא
        שלא שבר אף פעם דברים, אפילו קופסא של טבק
        אז אבאלה בחיים רק אל תשבור אותי
        ותפנק אותי
        ותמיד תמלא אותי
        לדעת שתה אוהב אותי
        ושיהיה לי רק טוב
        יהיה לי רק טוב
        שומע תתפילות שלי
        ממילא זה קורה איתי
        ויהיה רק עוד יותר טוב
        ורק יותר

        אז טאטע טאטע תטהר
        לי את הלב אנלא מכיר רופא אחר
        אני לא באתי לברבר
        אני לא עוד משורר
        רק רוצה שתטהר
        טאטע טאטע תטהר לי את ה לב
        תטהר תטהר
        אני רוצה להתגבר
        אבל כל פעם זה חוזר
        אז תבוא ותטהר
        טאטא טאטא תטהר לי את ה לב

        (יואו) אנלא רוצה להתכחש לזה
        אולי אולי הכל תלוי בזה, כן
        כי ברסלב ולובביץ' זה כל כך חזק ביחד
        והשם אוהב את זה
        אוהב את זה
        כל כך זקוקים לך תראה אותנו אבא
        כולם צמאים ובגלל זה כולם בצמאה
        כל כך צמאים ובגלל זה כולם בצמאה
        כולם רוצים להיות טובים נשיר את זה ביחד

        אז טאטע טאטע תטהר
        לי את הלב אנלא מכיר רופא אחר
        אני לא באתי לברבר
        אני לא עוד משורר
        רק רוצה שתטהר
        אז טאטע טאטע תטהר לי את ה לב
        תטהר תטהר
        אני רוצה להתגבר
        אבל כל פעם זה חוזר
        אז תבוא ותטהר תטהר

        שבענו שבענו מטובך ושמח נפשנו בישועתך ×2
        וטהר ליבנו וטהר ליבנו לעבדך באמת ×2
        טאטע טאטע תטהר

        אביטל צביא תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        3
        • תחדש אותנו באמתת תחדש אותנו באמת

          @אביטל-צבי כתב ביאיר אלייצור!:

          היי
          אפשר את המילים לשיר טאטע תטהר
          תודה

          אז טאטע טאטע תטהר
          לי את הלב אנלא מכיר רופא אחר
          אני לא באתי לברבר
          אני לא עוד משורר
          רק רוצה שתטהר
          אז טאטע טאטע תטהר לי את הלב
          תטהר לי את הלב

          אני רוצה להיות נורמלי
          כמו פעם וזה לא קל לי
          ברוטלי אני נלחם כי סמי סתם אבו עלי
          ולא בא לי להיות מכור אני חושב שמותר לי
          אנלא רוצה להיות נשוי למלבנים דיגיטליים
          הצדיק,
          הצמח צדק סיפר פעם לחסידים על סבא שלו בעל התניא
          שלא שבר אף פעם דברים, אפילו קופסא של טבק
          אז אבאלה בחיים רק אל תשבור אותי
          ותפנק אותי
          ותמיד תמלא אותי
          לדעת שתה אוהב אותי
          ושיהיה לי רק טוב
          יהיה לי רק טוב
          שומע תתפילות שלי
          ממילא זה קורה איתי
          ויהיה רק עוד יותר טוב
          ורק יותר

          אז טאטע טאטע תטהר
          לי את הלב אנלא מכיר רופא אחר
          אני לא באתי לברבר
          אני לא עוד משורר
          רק רוצה שתטהר
          טאטע טאטע תטהר לי את ה לב
          תטהר תטהר
          אני רוצה להתגבר
          אבל כל פעם זה חוזר
          אז תבוא ותטהר
          טאטא טאטא תטהר לי את ה לב

          (יואו) אנלא רוצה להתכחש לזה
          אולי אולי הכל תלוי בזה, כן
          כי ברסלב ולובביץ' זה כל כך חזק ביחד
          והשם אוהב את זה
          אוהב את זה
          כל כך זקוקים לך תראה אותנו אבא
          כולם צמאים ובגלל זה כולם בצמאה
          כל כך צמאים ובגלל זה כולם בצמאה
          כולם רוצים להיות טובים נשיר את זה ביחד

          אז טאטע טאטע תטהר
          לי את הלב אנלא מכיר רופא אחר
          אני לא באתי לברבר
          אני לא עוד משורר
          רק רוצה שתטהר
          אז טאטע טאטע תטהר לי את ה לב
          תטהר תטהר
          אני רוצה להתגבר
          אבל כל פעם זה חוזר
          אז תבוא ותטהר תטהר

          שבענו שבענו מטובך ושמח נפשנו בישועתך ×2
          וטהר ליבנו וטהר ליבנו לעבדך באמת ×2
          טאטע טאטע תטהר

          אביטל צביא מנותק
          אביטל צביא מנותק
          אביטל צבי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1321
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מ.ט.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1322

            יש למישהו מושג אם יש לאלייצור הופעות בחנוכה ואם כן מתי ?? תודה!

            ארי גא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מ.ט.

              יש למישהו מושג אם יש לאלייצור הופעות בחנוכה ואם כן מתי ?? תודה!

              ארי גא מנותק
              ארי גא מנותק
              ארי ג
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1323

              @מ-ט כתב ביאיר אלייצור!:

              יש למישהו מושג אם יש לאלייצור הופעות בחנוכה ואם כן מתי ?? תודה!

              https://miktzav.com/post/301020

              "אנשים ישכחו את מעשיכם
              אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מ.ט.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1324

                תודה! יש עוד הופעות של אלייצור בעצמו לבד?

                ארי גא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מ.ט.

                  תודה! יש עוד הופעות של אלייצור בעצמו לבד?

                  ארי גא מנותק
                  ארי גא מנותק
                  ארי ג
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1325

                  @מ-ט כתב ביאיר אלייצור!:

                  תודה! יש עוד הופעות של אלייצור בעצמו לבד?

                  יש בבת ים
                  https://tickchak.co.il/74499

                  "אנשים ישכחו את מעשיכם
                  אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מ.ט.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1326
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • קוקה קולה 0ק מנותק
                      קוקה קולה 0ק מנותק
                      קוקה קולה 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1327

                      אפשר את טאטע תהטר להורדה

                      ארי גא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • קוקה קולה 0ק קוקה קולה 0

                        אפשר את טאטע תהטר להורדה

                        ארי גא מנותק
                        ארי גא מנותק
                        ארי ג
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1328

                        @קוקה-קולה-0 כתב ביאיר אלייצור!:

                        אפשר את טאטע תהטר להורדה

                        אלייצור - טאטע תטהר.mp3

                        "אנשים ישכחו את מעשיכם
                        אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        1
                        • קוקה קולה 0ק מנותק
                          קוקה קולה 0ק מנותק
                          קוקה קולה 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1329
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          0
                          • מוזיקה123מ מנותק
                            מוזיקה123מ מנותק
                            מוזיקה123
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1330

                            Does anyone have a drive with the hits of Yair Elitzur?
                            Would really apprectiate...
                            TIA😁 😁

                            ארי גא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוזיקה123מ מוזיקה123

                              Does anyone have a drive with the hits of Yair Elitzur?
                              Would really apprectiate...
                              TIA😁 😁

                              ארי גא מנותק
                              ארי גא מנותק
                              ארי ג
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1331

                              @מוזיקה123 כתב ביאיר אלייצור!:

                              Does anyone have a drive with the hits of Yair Elitzur?
                              Would really apprectiate...
                              TIA😁 😁

                              בבקשה אבל למה באנגלית?
                              https://drive.google.com/drive/folders/1Jf-sWEcwYWuDId8Q4AOLULHFWyLr3Iup

                              "אנשים ישכחו את מעשיכם
                              אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              3
                              • A מנותק
                                A מנותק
                                avocado
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1332

                                למישהו יש את הרמיקס של "טעטע תטהר" בmp3??
                                תודה:)

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A avocado

                                  למישהו יש את הרמיקס של "טעטע תטהר" בmp3??
                                  תודה:)

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יהודה20
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1333

                                  @avocado
                                  יאיר אלייצור - טאטע תטהר (רמיקס - מאור כהן).mp3

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  2
                                  • A מנותק
                                    A מנותק
                                    avocado
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1334

                                    תודה רבה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוזיקה123מ מנותק
                                      מוזיקה123מ מנותק
                                      מוזיקה123
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1335

                                      מישהו יכול להסביר את המשמעות מאחורי השיר הזה?
                                      https://www.youtube.com/watch?v=b901kAa3FoE

                                      עם ישראל חייע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוזיקה123מ מוזיקה123

                                        מישהו יכול להסביר את המשמעות מאחורי השיר הזה?
                                        https://www.youtube.com/watch?v=b901kAa3FoE

                                        עם ישראל חייע מנותק
                                        עם ישראל חייע מנותק
                                        עם ישראל חיי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1336

                                        @מוזיקה123 זהו שיר על חבר שלו מפעם
                                        (רביד פלוטניק - ראפר)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • A מנותק
                                          A מנותק
                                          avocado
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1337

                                          על השיר טעטע תטהר?? אני יודעת שהוא הוציא שיר "רביד" זה על חבר שלו. וטעטע תטהר: "הסדרה פותחת את פרק ראשון בסינגל חדש בשם - "טאטע תטהר", תקציר הקליפ בו נפתח עלילת הסדרה היא סביב הסיטואציה בה אלייצור נמצא, שמצד אחד הוא רוצה להיות 'צדיק יסוד עולם' ומצד שני צועקים לו 'עכשיו אתה מותג בובת תיאטרון תהיה עומר אדם תביא ת'מליון', השירים והקליפים מייצגים את הפלונטר היום יומי בחייו של אלייצור בין הרצון של 'יאיר' לקרבת אלוקים לבין רצונו של 'אלייצור' להצלחה גשמית ולכבוש פסגות...
                                          דמויות הקליפ הינם מטאפורה להסתכלות של יאיר על ה'אלייצור' שבו, כל אחד וה'אלייצור' שבו.
                                          (יאיר מגדיר את שם הבמה שלו "אלייצור" כשם של ה'יצר הרע' שלו, איתו הוא התחיל להופיע עוד לפני החזרה בתשובה, והשם "יאיר אליצור" זה השם של האדם הנורמטיבי שבו, זה שרוצה לחיות חיים פשוטים ולעבוד את ה')." (מתוך חדשות המוזיקה להורדה)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול