אליעזר בוצר
-
@אתי-0 אמר באליעזר בוצר:
@פונץ-בננה של מי השיר ?
יש כאן נושא. ומן הסתם שהזמר הוא נשוא הנושא

אליעזר בוצר. -
@אתי-0 אני מתכוין שהנושא של הנשוא. (אף אחד לא יעלה שיר של מישהו אחר בנושא של מישהו מסוים).
בכל אופן גם אני ניתקלתי בו לא מזמן. הוא ייצור מעניין נגדיר אותו בין ביני לנדאו לעקיבא אבל יותר מזרחי..
משתמש בהמון מילים כמו "רחצתי את רגלי איככה אטנפם" המון מילים גבוהות. נוטה להתנסח בלשון נקבה כמו עקיבא לדוג' בשיר ציון הוא מדבר לעיר ציון..
בשיר הבית הוא מדבר לפרוכת או לשכינה..
יוצר מעניין שווה מאוד להאזין לאלבום שלו "הבית" שייצא לא מזמן.
ממליץ בחום# -
@אתי-0 אני מתכוין שהנושא של הנשוא. (אף אחד לא יעלה שיר של מישהו אחר בנושא של מישהו מסוים).
בכל אופן גם אני ניתקלתי בו לא מזמן. הוא ייצור מעניין נגדיר אותו בין ביני לנדאו לעקיבא אבל יותר מזרחי..
משתמש בהמון מילים כמו "רחצתי את רגלי איככה אטנפם" המון מילים גבוהות. נוטה להתנסח בלשון נקבה כמו עקיבא לדוג' בשיר ציון הוא מדבר לעיר ציון..
בשיר הבית הוא מדבר לפרוכת או לשכינה..
יוצר מעניין שווה מאוד להאזין לאלבום שלו "הבית" שייצא לא מזמן.
ממליץ בחום# -
פוסט זה נמחק!
-
-
עושה שלום במרומיו, שיר מדהים בסגנון רוק:Botzer - בוצר - עושה שלום במרומיו.mp3
-
פוסט זה נמחק!
-
@מ-ט
https://miktzav.com/post/271908 -
-
@מ-ט
איזה שיר? -
@ארי-ג כתב באליעזר בוצר:
@מ-ט
https://miktzav.com/post/271908
זה, ואם יש לך עוד שירים אשמח מאוד, תודה@מ-ט כתב באליעזר בוצר:
@ארי-ג כתב באליעזר בוצר:
@מ-ט
https://miktzav.com/post/271908
זה, ואם יש לך עוד שירים אשמח מאוד, תודהלא הבנתי מה השם של השיר?
בקישור הוא נותן לנושא ולא לשיר מסוים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות