בקשות שירים
-
@צופצוף כתב בבקשות שירים:
אשמח גם בנוסף לניגון 4 בבות בביצוע אחר
למי שיש בMP3
וגם את ניגון הבעש"ט למי שמכיר/ה גם כן בMP3
טנקסזה טוב?
ניגון הבעש"ט
https://send.magicode.me/send-file/file/b312af1631b7e534c8f39c6813b2c4967cff6c07/view
ניגון 4 בבות
https://send.magicode.me/send-file/file/31bead668caf7e48375bcb44445e941d327e4176/view -
זה מצוין! תודה!
אבל אני מעדיפה לא בהופעה או משהו כזה אלא את המקוריים.
אבל זה גם בסדר.בנוסף אשמח לקבל את הקובץ הזה ב MP3
https://www.youtube.com/watch?v=689zup6Aemw
@צופצוף כתב בבקשות שירים:
זה מצוין! תודה!
אבל אני מעדיפה לא בהופעה או משהו כזה אלא את המקוריים.
אבל זה גם בסדר.בנוסף אשמח לקבל את הקובץ הזה ב MP3
https://www.youtube.com/watch?v=689zup6Aemw
בבקשה
בואי בשלום - פסנתר.mp3 -
-
M mymusic2024 התייחס לנושא זה ב
-
@צופצוף כתב בבקשות שירים:
צריכה את השיר שובי של נפתלי קמפה בדחיפות
תודהhttps://drive.google.com/file/d/1yOq5PmKLSHKL5aobRM6_dsOumtMRQPdt/view?usp=drive_link
-
מישהו יכול להגיב לי דחוףףף??
אני חייבת שירים של בן צור כמה שיותר אם מותר להעלות פה....
תודה רבהההה -
ברכה של בן צור? יש למישהו??
ותשליך? -
מישהו יכול להגיב לי דחוףףף??
אני חייבת שירים של בן צור כמה שיותר אם מותר להעלות פה....
תודה רבהההה@מישהי-מאמי אבא-בן-צור.mp3
אם יחליטו שלא ראוי להעלות את השיר הזה אז אני אמחק... -
-
היי
אפשר מנגינות של אלן מילאן (הכנר) בדרייב
או MP3 או MP4
לא מה שיש בנושא שלו- את זה כבר הורדתי... -
אפשר את הגרסא האקוסטית של אליצור ובן-צור לטאטע תטהר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות