הקול החדש!
-
@אוהבת כתב בהקול החדש!:
אפשר את הפרק האחרון להורדה?
https://drive.google.com/file/d/1XR3vcVzxbkBJ5Vo7ClAy7kUPDLmlKO-d/view?usp=drive_link
-
מתמודד 'הקול החדש' יהודה בורן נצפה אמש בצילומים יחד עם השדרן הגדול מנחם טוקר לקראת תוכנית הקיץ הגדולה 'אוטוטוקר' עונה 3. צפו בהכנות לקראת הצילומים, ומיד בבין הזמנים זה אצלכם!
(ציטוט ממיוזיק סקופ)
מאם זה אומר שיהודה הגיע לגמר??
מאמינה שהוא שם
והסרטון מחזק את הרגשתי -
מתמודד 'הקול החדש' יהודה בורן נצפה אמש בצילומים יחד עם השדרן הגדול מנחם טוקר לקראת תוכנית הקיץ הגדולה 'אוטוטוקר' עונה 3. צפו בהכנות לקראת הצילומים, ומיד בבין הזמנים זה אצלכם!
(ציטוט ממיוזיק סקופ)
מאם זה אומר שיהודה הגיע לגמר??
מאמינה שהוא שם
והסרטון מחזק את הרגשתי@אחות-קטנה אל תשכחו מי גידל אותו
סתם... -
@יהודה20 כתב בהקול החדש!:

יאהה
אינלר עושה הופעות?
מגיע לו לפרוץ ולהצליח!!
יש לו נפש של אומן, יש לו שירים מדהימים!!!
יש בשירים שלו פשטות מיוחדת, כביכול הוא לא מנסה להראות את עצמו וכד...
אלא לרגש, לתת לאחרים כח...הוא לא עלה לגמר?
-
@יהודה20 כתב בהקול החדש!:

יאהה
אינלר עושה הופעות?
מגיע לו לפרוץ ולהצליח!!
יש לו נפש של אומן, יש לו שירים מדהימים!!!
יש בשירים שלו פשטות מיוחדת, כביכול הוא לא מנסה להראות את עצמו וכד...
אלא לרגש, לתת לאחרים כח...הוא לא עלה לגמר?
-
@אחות-קטנה כתב בהקול החדש!:
@הדרי כתב בהקול החדש!:
הוא לא עלה לגמר?
לא
נפל ברבע הגמריואו, חבל!!
כמה פרקים עוד נשארו עד ההופעה של הגמר?
כמה יעלו להתמודד באירוע הגמר? -
@אחות-קטנה כתב בהקול החדש!:
@הדרי כתב בהקול החדש!:
הוא לא עלה לגמר?
לא
נפל ברבע הגמריואו, חבל!!
כמה פרקים עוד נשארו עד ההופעה של הגמר?
כמה יעלו להתמודד באירוע הגמר? -
@הדרי זה נראה כאילו שהקול החדש זה התוכנית היחידה לשמוע, ואם לא אין כבר מה לשמוע...
יש כ"כ המון תוכניות!
יש שלוש עונות של הקול הבא.
ויש כ"כ המון הופעות מכל השנים ביוטיוב לראות.@שמה
בהחלט!- לא התכוונתי חבל שזה נגמר, אלא חבל שאינלר נפל
אני ממש ממש לא עוקבת הדוקה של התוכנית, פעם ב.. רואה בקטנה:)עכשיו נכנסים לשלושת השבועות.., אז כל אלו שעלו לרבע הגמר ישירות יופיעו וימשיכו בהתמודדות בבניני האומה?
לא יהיו עוד פרקים לצפייה מהאולפן? -
@שמה
בהחלט!- לא התכוונתי חבל שזה נגמר, אלא חבל שאינלר נפל
אני ממש ממש לא עוקבת הדוקה של התוכנית, פעם ב.. רואה בקטנה:)עכשיו נכנסים לשלושת השבועות.., אז כל אלו שעלו לרבע הגמר ישירות יופיעו וימשיכו בהתמודדות בבניני האומה?
לא יהיו עוד פרקים לצפייה מהאולפן? -
@הדרי יהיה
לא מאולפן
מאולמי פאבליון בירושלים
2 פרקים של חצי גמר
שכבר מצולמים...
הם ישודר בבין הזמנים
ואז במוצ"ש האחרון זה הגמר@אחות-קטנה
אה..., אז לחכות עד בין הזמנים
מי לדעתך יהיה הזוכה?, מי אלו שעלו לרבע הגמר?:)
-
@Bibi כתב בהקול החדש!:
בוא נשאל את זה ככה
כמה התוכנית הזאת מקפצה במגזר?
זה משהו שמשנה קריירה?
מהיכרות עם חלק מהמתמודדים, אני יודע שזה ממש עוזר, אולי לא לכל אחד ואחד, אבל לחברה שהגיעו לשלב הזה, זה נתן חשיפה מטורפת, ואני רואה את זה גם למשל בנתונים ביוטיוב, בערוץ שלי למשל יש סרטונים של יהודה בורן, ואתה רואה שיש יותר חיפושים עליו בזמן האחרון ויותר צפיות,
בקיצור החבר'ה שמצליחים שם, מקבלים אחלה במה... -
משהו יודע אם כבר יצא הפרק הראשון של החצי גמר?
אם כן אשמח לקבל אותו להורדה.
תודה

ואם לא,
משהו יודע מתי זה אמור לצאת
מוצש הזה?
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

