דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. הקול החדש!

הקול החדש!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
444 פוסטים 71 כותבים 40.5k צפיות 15 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • BibiB מנותק
    BibiB מנותק
    Bibi
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #373

    בוא נשאל את זה ככה

    כמה התוכנית הזאת מקפצה במגזר?

    זה משהו שמשנה קריירה?

    א אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • BibiB Bibi

      בוא נשאל את זה ככה

      כמה התוכנית הזאת מקפצה במגזר?

      זה משהו שמשנה קריירה?

      א מנותק
      א מנותק
      א אידישע וויס
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #374

      @Bibi כתב בהקול החדש!:

      בוא נשאל את זה ככה

      כמה התוכנית הזאת מקפצה במגזר?

      זה משהו שמשנה קריירה?

      מהיכרות עם חלק מהמתמודדים, אני יודע שזה ממש עוזר, אולי לא לכל אחד ואחד, אבל לחברה שהגיעו לשלב הזה, זה נתן חשיפה מטורפת, ואני רואה את זה גם למשל בנתונים ביוטיוב, בערוץ שלי למשל יש סרטונים של יהודה בורן, ואתה רואה שיש יותר חיפושים עליו בזמן האחרון ויותר צפיות,
      בקיצור החבר'ה שמצליחים שם, מקבלים אחלה במה...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א מנותק
        א מנותק
        אברימל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #375

        לכל מאן דבעי קוד הנחה לכרטיסים לגמר 10250
        קול חי מיוזיק שלחו את זה במייל

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • נתנאלנ מנותק
          נתנאלנ מנותק
          נתנאל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נתנאל
          #376
          פוסט זה נמחק!
          אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נתנאלנ נתנאל

            פוסט זה נמחק!

            אחות קטנהא מנותק
            אחות קטנהא מנותק
            אחות קטנה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #377

            @נתנאל לא
            אבל ממש ממש לא
            אין שום שיבה לגלות מי הם המועמדים
            תן לנו את המתח שבפרק

            החיים מנגינה!
            התדעו להלחינה?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אוהבת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת
              #378

              משהו יודע אם כבר יצא הפרק הראשון של החצי גמר?
              אם כן אשמח לקבל אותו להורדה.
              תודה😀😀
              ואם לא,
              משהו יודע מתי זה אמור לצאת🙄 מוצש הזה?
              תודה רבה😁

              הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אוהבת

                משהו יודע אם כבר יצא הפרק הראשון של החצי גמר?
                אם כן אשמח לקבל אותו להורדה.
                תודה😀😀
                ואם לא,
                משהו יודע מתי זה אמור לצאת🙄 מוצש הזה?
                תודה רבה😁

                הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #379

                @אוהבת
                אמור לצאת עוד פרק?
                אין ישירות את הגמר?

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הדריה הדרי

                  @אוהבת
                  אמור לצאת עוד פרק?
                  אין ישירות את הגמר?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אוהבת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #380

                  @הדרי כתב בהקול החדש!:

                  @אוהבת
                  אמור לצאת עוד פרק?
                  אין ישירות את הגמר?

                  אינלי מושג.
                  זוכרת משהו שטוקר אמר שבבינהזמנים יצאו שני פרקים של חצי הגמר ובמוצש האחרון של בינהזמנים
                  יהיה הגמר הגדול!
                  אבל יש סיכוי שאני מדמיינת..
                  לכן אני שואלת אתכם😁😋

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אלישמע צ.א מנותק
                    אלישמע צ.א מנותק
                    אלישמע צ.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #381

                    מוצ"ש ואתחנן
                    חצי הגמר חלק א'
                    מוצ"ש לאחר מכן חלק ב'
                    ומוצ"ש לאחר מכן...
                    "הגמר"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 🙏
                    2
                    • הדריה מנותק
                      הדריה מנותק
                      הדרי
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #382

                      הרגעים המכריעים של העונה: מי יעלה לגמר הקול החדש?

                      https://www.youtube.com/watch?v=Vw7_RQH9iF0

                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      1
                      • BibiB Bibi

                        בוא נשאל את זה ככה

                        כמה התוכנית הזאת מקפצה במגזר?

                        זה משהו שמשנה קריירה?

                        אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #383

                        @Bibi כתב בהקול החדש!:

                        כמה התוכנית הזאת מקפצה במגזר?
                        זה משהו שמשנה קריירה?

                        עצם התחרות מקפיצה ביותר זו חשיפה מדהימה לזמרים לא מוכרים שבמידה ש יוציאו שירים בעתיד
                        אז קול חי תשדר אותם בכייף -- וזה כבר התקדמות גדולה מבחינתם
                        וזה לא משנה קריירה -- אלא בונה קריירה אם יודעים לנצל את זה --ולא צריך לזכות במקום הראשון בשביל זה
                        מהקול הבא הקודם דוקא הצליחו בגדול שמואל ואריאלי והררי וכ"ו שלא זכו -- ודוקא ממי שזכה לא כלכך שומעים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • נתנאלנ מנותק
                          נתנאלנ מנותק
                          נתנאל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נתנאל
                          #384

                          אביה שרמן
                          ואלחנן עינבל

                          בגמר
                          שאפו.... מגיע להם, הם ללא ספק זמרים מוצלחים, כל אחד בז'אנר שלו...

                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נתנאלנ נתנאל

                            אביה שרמן
                            ואלחנן עינבל

                            בגמר
                            שאפו.... מגיע להם, הם ללא ספק זמרים מוצלחים, כל אחד בז'אנר שלו...

                            ר מנותק
                            ר מנותק
                            רוחלה כהן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #385

                            @נתנאל אני די כועסת שהעלו את שרמן, ולא את סלייטר,
                            לפי מוזיקאליות אולי שרמן טוב אבל צבע קול מזעזע! במחילה.... לעומתו סלייטר נעים... חבל!😕
                            והפרסומת של כרמית עיצבנו אותי! מה זה ההשפלה הזאת למתמודים! הכל בשביל כסף! 😠 חבל מאוד!

                            שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                            (יובל סטופל)❣️

                            הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            1
                            • ר רוחלה כהן

                              @נתנאל אני די כועסת שהעלו את שרמן, ולא את סלייטר,
                              לפי מוזיקאליות אולי שרמן טוב אבל צבע קול מזעזע! במחילה.... לעומתו סלייטר נעים... חבל!😕
                              והפרסומת של כרמית עיצבנו אותי! מה זה ההשפלה הזאת למתמודים! הכל בשביל כסף! 😠 חבל מאוד!

                              הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                              #386

                              @רוחלה-כהן
                              סלייטר בביצוע הזה לדעתי היה טוב ממש!!- יש לו צבע קול נעים!

                              כמובן שאלחנן עינבל תותח!-
                              גם הביצוע שהביא הפעם מטורף!- שליטה טובה, יש לו משחקים טובים בשיר.., הוא נותן אנרגיות טובות,
                              שלא היה בא לי
                              שיסיים לשיר:)

                              שרמן טוב ג"כ הצבע קול שלו מדהים- אבל בשירים מסויימים, הביצוע של "בת מלך"- לא התחברתי בכלל!
                              השינוי מהמקור היה מידי דרסטי..., נתן משהו חדש- אבל מוזר שלא הסתדר לי עם הלחן.

                              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אחות קטנהא מנותק
                                אחות קטנהא מנותק
                                אחות קטנה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #387

                                אממ
                                חולקת פה על כמה
                                אהבתי מאוד את הביצוע של שרמן לתפילת הילדה
                                וסורי הפרסומת של כרמית מגוחכת

                                החיים מנגינה!
                                התדעו להלחינה?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הילה אילסוןה מנותק
                                  הילה אילסוןה מנותק
                                  הילה אילסון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #388

                                  וואוו ענבל ושרמן בגמר זה מטורף
                                  אבל למה הפרסומת הזאת של כרמית תקועה באמצע מה הקשר זה כזה מביך וגם יהודה בורן לא עשה אותה שמתם לב הוא שזה רק אני?!

                                  הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • הילה אילסוןה הילה אילסון

                                    וואוו ענבל ושרמן בגמר זה מטורף
                                    אבל למה הפרסומת הזאת של כרמית תקועה באמצע מה הקשר זה כזה מביך וגם יהודה בורן לא עשה אותה שמתם לב הוא שזה רק אני?!

                                    הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #389

                                    @הילה-אילסון כתב בהקול החדש!:

                                    וואוו ענבל ושרמן בגמר זה מטורף
                                    אבל למה הפרסומת הזאת של כרמית תקועה באמצע מה הקשר זה כזה מביך וגם יהודה בורן לא עשה אותה שמתם לב הוא שזה רק אני?!

                                    נכון, אם הייתי מתמודדת שם- אין סיכוי שהייתי עולה לעשות את הפרסומת הזו!!
                                    זה מביך!, ולא קשור לתחרות.

                                    כן, בורן לא היה....

                                    וואהו זה גמר אש-
                                    ענבל ובורן שנהם מצויינים!, שרמן כבר זמר...
                                    מענייו מי ייקח.

                                    אבל חייבת לציין-
                                    שראינו בעונות הקודמות, שדווקא אלו שעלו לגמר ולא זכו- הם אלו שבס"ד הצליחו והתפתחו מבחינה מוזיקלית.
                                    כמו- שמואל, קליין, אריאלי...
                                    אז עצם זה שהם עולים לגמר- זה כבר משהו גדול שאפשר להתפתח ממנו ברגע..., התחרות חשפה אותם לעולם גדול של מאזינים וצופים, עשו להם חצי דרך של פרסום..

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                                      #390

                                      שאלה שמנקרת בראשי
                                      כולנו יודעים שהתוכנית פחות או יותר מכורה מראש (ופליז נא לא להכנס לדיון הזה שוב)
                                      והנה ניתוח מעניין שיוכיח עוד קצת
                                      אז ככה
                                      ארבעת המתמודדים שעלו מפרקי החצי גמר לגמר יודעים על כך כבר כחודשיים (הפרקים צולמו עוד לפני ששודר הפרק הראשון של רבע הגמר)
                                      מתמודד חמישי עולה מגלגל הצלה
                                      ופה יש תמיהה ראשונה
                                      למה הוא צריך לדעת רק כמה ימים לפני הגמר איפה ההוגנות?
                                      תמיהה שניה
                                      למה אנחנו יכולים לדרג (החל משבוע הבא אחרי שישודר הפרק השני של חצי הגמר) את מי שבא לנו
                                      גם אם הוא נפל באודישן?
                                      מעולם אל עשו דבר מוזר שכזה
                                      פתרון שעלה בדעתי
                                      גם המתמודד החמישי יודע מצוין שהוא עלה
                                      וככל הנראה זה מתמודד שנפל ברבע הגמר (אינלר/פרישמן/אבקסיס/שפירא)
                                      אז כדי להסביר את הקפיצה הזו לגמר
                                      הם נותנים לנו אפשרות "לדרג" את מי שאנחנו רוצים
                                      אגב גם לחצי הגמר הם העלו מתמודד בשיקולי מערכת ולא גלגל הצלה (העלו את יוסף חיים באופן בלתי ברור היו טובים יותר בשלב התחרות שיכלו לעלות אותם)

                                      החיים מנגינה!
                                      התדעו להלחינה?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😁 👍
                                      2
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אברימל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #391

                                        @אחות-קטנה האמת נשמע קצת הגיוני, אל תשכחו שקמינסקי (אני מקווה שככה כותבים את זה) פרש, ואהרלה רמז עליו בפרק האחרון, וכמובן שכולם התלהבו עליו, ואז משחקים קצת עם הכללים של הפורמט, להערכתי הוא יהיה זה שיעלה (גם כי הם התלהבו עליו, ואני מאמין שגם הרבה מהמאזינים התלהבו עליו. אמנם הוא באמת היה מסומן מהתחלה, אבל סופו של דבר הוא החליט לפרוש, וזה בעיה שלו) מעניין לעקוב....

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אוהבת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת
                                          #392

                                          נכון,
                                          אם קמיאנסקי יעלה זה יהיה הזוי.
                                          כי כמו אמר @אברימל הוא בחר לפרוש וזה בעיה שלו,
                                          אבל מה שכן..
                                          מהתחלה רואים שטוקר עף עליו והוא מת שהוא יחזור..
                                          אז יכול להיות שקמיאנסקי ביקש אולי יש אפשרות לחזרה וטוקר התלהב והם החליטו לעשות את הקונספט הזה,
                                          או שטוקר ממש רצה אותו, אז הם שאלו אם יש סיכוי לחזרה והוא הסכים ולכן החליטו על הקונספט הזה...
                                          השאלה אם זה באמת יהיה הוא או סתם משהו אחר..
                                          היו עוד כמה טובים שהודחו, ולא יזיק שיהיו בגמר.
                                          למרות שאני ממש לא אהבתי את כל העניין הזה שמי שהודח פתאום קופץ ישר לגמר,
                                          זה ממש ממש ממש לא הוגן מבחינתי (במיוחד אם הוא יהיה זה שבסוף ינצח ויקח את הגמר) לא פר גם בשביל שאר המתמודדים שהגיעו עד לגמר.
                                          קיצור, נחיה ונראה...
                                          אאההה,
                                          ולגבי כרמית:
                                          לדעתי לא היה דבר מגוחך יותר מזה...
                                          זה פשוט היה דבילי.
                                          לא מצליחה להבין מה נפל שם על האנשים.

                                          אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול