חייב פליליסט שינה שירים עם משמעות רגועים שאפשר להירדם איתם! וכן פלילסט לחיזוק
-
תודה אשמח להמלצות מכם
-
תודה אשמח להמלצות מכם
@מוח-שליט-על-הלב תשמע את אלבומי רילקס של ברוך לוין ושמחה ליינר מומלץ בחום
-
@מ-ט @טומטום אני יןתר מחפש המיטב שיש לכל אומן להציע ולהרכיב מזה פליליסט
פחות בקטע של אומן אחד -
@מ-ט @טומטום אני יןתר מחפש המיטב שיש לכל אומן להציע ולהרכיב מזה פליליסט
פחות בקטע של אומן אחד@מוח-שליט-על-הלב אני כשאני רוצה משהו זורם אני שומע אלבום מחרוזות של שירי רגש
-
רוצה גם מוזיקה מודרנית אבל אשמח לשמות של שירים שהם המומלצים מהאלבום וגם מהרילקס
-
רוצה גם מוזיקה מודרנית אבל אשמח לשמות של שירים שהם המומלצים מהאלבום וגם מהרילקס
@מוח-שליט-על-הלב זה שני אלבומי רילקס הכל יפה יש גם לשמחה ליינר רילקס של שירים ישראלים גם מיוחד
-
תודה אם יש למישהו איזה אוסף בנגן או בדרייב של שירים שהו מקשיב לפני השינה אשמח מאד שתשלחו לי תודה
-
תודה אם יש למישהו איזה אוסף בנגן או בדרייב של שירים שהו מקשיב לפני השינה אשמח מאד שתשלחו לי תודה
@מוח-שליט-על-הלב לי יש תן לי כתובת מייל אני שולח לך קישור לדרייב עם מה שבא לך
-
@מוח-שליט-על-הלב לי יש תן לי כתובת מייל אני שולח לך קישור לדרייב עם מה שבא לך
@טומטום אסור לשלוח פה כתובת מייל תשלח לי קישור לדרייב פשוט ישר
-
@טומטום אסור לשלוח פה כתובת מייל תשלח לי קישור לדרייב פשוט ישר
-
@טומטום וואלה ננפתח
-
@טומטום וואלה ננפתח
@מוח-שליט-על-הלב תן חוות דעת בניתי אותו בעשר אצבעותי עבדתי עליו עשרות שעות במצטבר
-
ווואלה מטורף כמה זמן עבדת על זה?
-
ווואלה מטורף כמה זמן עבדת על זה?
@מוח-שליט-על-הלב המון עבדתי עליו ברמה של להוסיף תמונות של אלבומים לשנות שמות שירים כשהיה כתוב רצועה 1 וכאלה ולהוסיף מיספור כשלא היה פשוט עבודת נמלים תשמור את הקישור בקיצורי דרך בדרייב שלך ותפיץ אותו לחברים שעוד אנשים יהנו
-
@מוח-שליט-על-הלב המון עבדתי עליו ברמה של להוסיף תמונות של אלבומים לשנות שמות שירים כשהיה כתוב רצועה 1 וכאלה ולהוסיף מיספור כשלא היה פשוט עבודת נמלים תשמור את הקישור בקיצורי דרך בדרייב שלך ותפיץ אותו לחברים שעוד אנשים יהנו
@טומטום ומה הרווחת מזה בדיוק? כאילו זה מטורף ותודה אבל מכרת אותו או משהו
אם למישהו יש משהו מסודר פלילסט רק רגועים שילח תודה -
@טומטום ומה הרווחת מזה בדיוק? כאילו זה מטורף ותודה אבל מכרת אותו או משהו
אם למישהו יש משהו מסודר פלילסט רק רגועים שילח תודה@מוח-שליט-על-הלב
בהיכל הנגינה לא מצאת משהו? -
@טומטום ומה הרווחת מזה בדיוק? כאילו זה מטורף ותודה אבל מכרת אותו או משהו
אם למישהו יש משהו מסודר פלילסט רק רגועים שילח תודה@מוח-שליט-על-הלב סתם חדוות יצירה לא עשיתי על זה כלום בעצם זה הכרטיס האישי שלי בנגן שהעלתי אותו קומפלט אז עבדת בשביל עצמי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות