דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע

מה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
25 פוסטים 4 כותבים 561 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @זאלוני תוסיף בכותרת של הנושא "הרב"

    ז תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד 33ד דוד 33

      @זאלוני תוסיף בכותרת של הנושא "הרב"

      ז מנותק
      ז מנותק
      זאלוני
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      @דוד-33 ומה דעתך לגופו של עניין?

      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ז זאלוני

        @דוד-33 ומה דעתך לגופו של עניין?

        דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @זאלוני כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

        @דוד-33 ומה דעתך לגופו של עניין?

        אני אוהב את המוזיקה של בעלזא

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יהודה20

          @מוח-שליט-על-הלב בא נגיד ככה שאולי אתה לא מכיר כי כנראה אתה ליטאי, אצל החסידים הוא אגדה!!

          מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

          אצל החסידים הוא אגדה!!

          זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו

          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

          י ז 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

            @יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

            אצל החסידים הוא אגדה!!

            זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו

            י מנותק
            י מנותק
            יהודה20
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @מוח-שליט-על-הלב כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

            @יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

            אצל החסידים הוא אגדה!!

            זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו

            טוב בסדר אני בכלל לא חסיד ואומר לך שהוא חד משמעית אגדה, בא נגיד ככה שכל השטיינמץ וסמאעט וזאנויל ומי שאתה לא מכיר, הכל בעיקר מגיע בסופו של דבר מירמיה דמן ומשה גולדמן

            מוח שליט על הלבמ דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • י יהודה20

              @מוח-שליט-על-הלב כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

              @יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

              אצל החסידים הוא אגדה!!

              זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו

              טוב בסדר אני בכלל לא חסיד ואומר לך שהוא חד משמעית אגדה, בא נגיד ככה שכל השטיינמץ וסמאעט וזאנויל ומי שאתה לא מכיר, הכל בעיקר מגיע בסופו של דבר מירמיה דמן ומשה גולדמן

              מוח שליט על הלבמ מנותק
              מוח שליט על הלבמ מנותק
              מוח שליט על הלב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @יהודה20 מענין שלא שמענו עליו.....
              אם הוא כזה שורשי היינו אמורים

              אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

              דוד 33ד ז 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • י יהודה20

                @מוח-שליט-על-הלב כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

                @יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

                אצל החסידים הוא אגדה!!

                זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו

                טוב בסדר אני בכלל לא חסיד ואומר לך שהוא חד משמעית אגדה, בא נגיד ככה שכל השטיינמץ וסמאעט וזאנויל ומי שאתה לא מכיר, הכל בעיקר מגיע בסופו של דבר מירמיה דמן ומשה גולדמן

                דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @יהודה20

                מירמיה דמן ומשה גולדמן

                תיקון: הם רבנים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                  @יהודה20 מענין שלא שמענו עליו.....
                  אם הוא כזה שורשי היינו אמורים

                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                  #15

                  @מוח-שליט-על-הלב

                  מענין שלא שמענו עליו.....

                  יש שירים שהציבור מכיר ולא יודעים שהוא ביצע או הלחין

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                    @יהודה20 מענין שלא שמענו עליו.....
                    אם הוא כזה שורשי היינו אמורים

                    ז מנותק
                    ז מנותק
                    זאלוני
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @מוח-שליט-על-הלב מה לעשות שנפתלי קמפה שאינו חשוד על התנענעות בדביקות יתירה בצילו של אדמור כזה או אחר שאמר בראיון שאביו היה מעקם את אפו על מרדכי בן דוד וירמיה דמן השמיע את קולו ברמה מתוך הטייפ הבייתי שלהם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😆
                    0
                    • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                      @יהודה20 מענין שלא שמענו עליו.....
                      אם הוא כזה שורשי היינו אמורים

                      ז מנותק
                      ז מנותק
                      זאלוני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @מוח-שליט-על-הלב רשימה קצרה של הלהיטים של דמן יצליח אשרי מי סימן טוב תהא השעה הזאת וחסד ה' חסדי ה' פתח שערי שמים צמאה לך נפשי שימני כחותם וידעו ויש עוד כמויות

                      מוח שליט על הלבמ דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                        @יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

                        אצל החסידים הוא אגדה!!

                        זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו

                        ז מנותק
                        ז מנותק
                        זאלוני
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @מוח-שליט-על-הלב קשקוש מי שבחר בירמיה כסולן בבעלזא זה מונה שיש לו הבנה כלשהי במוזיקה ובכלל לא הרבה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ז זאלוני

                          @מוח-שליט-על-הלב רשימה קצרה של הלהיטים של דמן יצליח אשרי מי סימן טוב תהא השעה הזאת וחסד ה' חסדי ה' פתח שערי שמים צמאה לך נפשי שימני כחותם וידעו ויש עוד כמויות

                          מוח שליט על הלבמ מנותק
                          מוח שליט על הלבמ מנותק
                          מוח שליט על הלב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוח שליט על הלב
                          #19

                          @זאלוני ואוו מדובר בלהיטי עולם באמת מטורף עד כמה שקל להעלים בעל מנגן שהשיר שורשים במוזיקה החרדית ולא שמעו עליו הרבה מטורףף!
                          ||@זאלוני אסור לכתוב שלוש פוסטים ברצף מותר עד שתיים||

                          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                          ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ז זאלוני

                            @מוח-שליט-על-הלב רשימה קצרה של הלהיטים של דמן יצליח אשרי מי סימן טוב תהא השעה הזאת וחסד ה' חסדי ה' פתח שערי שמים צמאה לך נפשי שימני כחותם וידעו ויש עוד כמויות

                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @זאלוני כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

                            @מוח-שליט-על-הלב של הלהיטים של דמן

                            "להיטים" הכוונה ללחנים או ביצועים?

                            אם לחנים אז השיר "סימן טוב" זה לחן של שייע מנדלוביץ (הפיק אלבומים וזמרים) והשיר "וחסד ה'" זה לחן של האדמו"ר מבעלזא

                            ז 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד 33ד דוד 33

                              @זאלוני כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

                              @מוח-שליט-על-הלב של הלהיטים של דמן

                              "להיטים" הכוונה ללחנים או ביצועים?

                              אם לחנים אז השיר "סימן טוב" זה לחן של שייע מנדלוביץ (הפיק אלבומים וזמרים) והשיר "וחסד ה'" זה לחן של האדמו"ר מבעלזא

                              ז מנותק
                              ז מנותק
                              זאלוני
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              @דוד-33 דיברתי על מבצע להזכירך הוזכר הלחין או ביצע

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • דוד 33ד דוד 33

                                @זאלוני כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

                                @מוח-שליט-על-הלב של הלהיטים של דמן

                                "להיטים" הכוונה ללחנים או ביצועים?

                                אם לחנים אז השיר "סימן טוב" זה לחן של שייע מנדלוביץ (הפיק אלבומים וזמרים) והשיר "וחסד ה'" זה לחן של האדמו"ר מבעלזא

                                ז מנותק
                                ז מנותק
                                זאלוני
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @דוד-33 אברהם פריד בעשור הראשון שלו לפעילות היה בן טיפוחיו של שייע

                                דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                  @זאלוני ואוו מדובר בלהיטי עולם באמת מטורף עד כמה שקל להעלים בעל מנגן שהשיר שורשים במוזיקה החרדית ולא שמעו עליו הרבה מטורףף!
                                  ||@זאלוני אסור לכתוב שלוש פוסטים ברצף מותר עד שתיים||

                                  ז מנותק
                                  ז מנותק
                                  זאלוני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @מוח-שליט-על-הלב ויש עוד המוןןןןןןןןןן נתתי על קצה המזלג

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ז זאלוני

                                    @דוד-33 אברהם פריד בעשור הראשון שלו לפעילות היה בן טיפוחיו של שייע

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @זאלוני כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

                                    @דוד-33 אברהם פריד בעשור הראשון שלו לפעילות היה בן טיפוחיו של שייע

                                    שייע הפיק גם את מופע "האסק"

                                    ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד 33ד דוד 33

                                      @זאלוני כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:

                                      @דוד-33 אברהם פריד בעשור הראשון שלו לפעילות היה בן טיפוחיו של שייע

                                      שייע הפיק גם את מופע "האסק"

                                      ז מנותק
                                      ז מנותק
                                      זאלוני
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @דוד-33 האסק זה מופע אגדה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      0
                                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה נעל נושא זה ב-

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות
                                      תגובה
                                      • תגובה כנושא
                                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                                      • מהישן לחדש
                                      • מהחדש לישן
                                      • הכי הרבה הצבעות


                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • לא נקרא 0
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • שליחת פנייה לניהול