דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. עזרה לילד שחלף לו הקול

עזרה לילד שחלף לו הקול

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
42 פוסטים 11 כותבים 1.4k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א איצלה

    @מוח-שליט-על-הלב אמר בעזרה לילד שחלף לו הקול:

    ילד פלא מסוים (חל איסור לפרסם את שמו) היה שר הרבה מאוד ואתמאל ממש התחלף לו הקול לגמרי לצערי הוא כבר לא כל כך זמר אני ראיתי אותו וריחמתי עליו רציתי לקנות/להכיו לו משהוא אבל אני לא בדיוק יודע מה אני חושב על כל מיני דברים שקשורים למוזיקה לדוגמא רמקול משנה קולות אך זה לא משהוא איכותי אשמח לשמוע רעיונות מכם!(סליחה אם זה לא בקטגוריה הנכונה)

    אני אשמח לעזור בעניין, ויש לי הרבה מה לתת בעניין, אבל לא על גבי הפרום הזה כי זה אישי מידי בשביל הילד, אז אם תוכלו תפנו אלי בצאט של הפרום ואשמח לתת ולעזור בעניין.
    ועל רגל אחת קצת בשביל חברי הפרום יותר, התקופה שאני אישית אוהב לעבוד מול ילדי פלא כמו מוטי ועוד זה דווקא בתקופה הזו של חילוף הקול, מוטי גם בחילוף קולי והתקופה הזו היא המשובחת שלו, רק צריך לדעת איך לעבוד מול הילד וביחד עם הילד, יש בזה המון המון מה לעשות ובעיקר מה לא לעשות, טעויות יכולות להשפיע לטווח הארוך ומאידך מעשים נכונים יכולים רק לשבח.
    לגבי המגיקאס כמובן באישי יש לי מה לעזור בעניין, ודווקא כעת בחילוף הקולי שלו אני בטוח שיש מה לעשות בעניין בחירה נכונה ועבודה טובה יכולה להביא לתוצאה מושלמת.
    אני אשמח גם לעזור ללא תשלום בעניין, עבודה הקלטה והכנה של הילד בתקופה הזו,
    אין מה להיבהל מזה בכלל.
    ולפי מה שכתבתם אני קצת נבהל כי ילד בחילוף קולי לא אמור להיות מבואס ועצוב מזה ואם חלילה זה המצב אני מציע בדחיפות לפנות למי שמבין בעניין ולדאוג לטיפול כי זה נפילה לא קטנה, בשורות טובות.
    ומחכה באישי

    אילניתא מנותק
    אילניתא מנותק
    אילנית
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #25

    @איצלה אמר בעזרה לילד שחלף לו הקול:

    אז אם תוכלו תפנו אלי בצאט של הפרום ואשמח לתת ולעזור בעניין.

    הצ'אט נסגר כמדומני...

    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
    #משפטשאהבתי.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

      @איצלה אין צא'ט בפורום

      א מנותק
      א מנותק
      איצלה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איצלה
      #26
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • א איצלה

        @מוח-שליט-על-הלב אמר בעזרה לילד שחלף לו הקול:

        ילד פלא מסוים (חל איסור לפרסם את שמו) היה שר הרבה מאוד ואתמאל ממש התחלף לו הקול לגמרי לצערי הוא כבר לא כל כך זמר אני ראיתי אותו וריחמתי עליו רציתי לקנות/להכיו לו משהוא אבל אני לא בדיוק יודע מה אני חושב על כל מיני דברים שקשורים למוזיקה לדוגמא רמקול משנה קולות אך זה לא משהוא איכותי אשמח לשמוע רעיונות מכם!(סליחה אם זה לא בקטגוריה הנכונה)

        אני אשמח לעזור בעניין, ויש לי הרבה מה לתת בעניין, אבל לא על גבי הפרום הזה כי זה אישי מידי בשביל הילד, אז אם תוכלו תפנו אלי בצאט של הפרום ואשמח לתת ולעזור בעניין.
        ועל רגל אחת קצת בשביל חברי הפרום יותר, התקופה שאני אישית אוהב לעבוד מול ילדי פלא כמו מוטי ועוד זה דווקא בתקופה הזו של חילוף הקול, מוטי גם בחילוף קולי והתקופה הזו היא המשובחת שלו, רק צריך לדעת איך לעבוד מול הילד וביחד עם הילד, יש בזה המון המון מה לעשות ובעיקר מה לא לעשות, טעויות יכולות להשפיע לטווח הארוך ומאידך מעשים נכונים יכולים רק לשבח.
        לגבי המגיקאס כמובן באישי יש לי מה לעזור בעניין, ודווקא כעת בחילוף הקולי שלו אני בטוח שיש מה לעשות בעניין בחירה נכונה ועבודה טובה יכולה להביא לתוצאה מושלמת.
        אני אשמח גם לעזור ללא תשלום בעניין, עבודה הקלטה והכנה של הילד בתקופה הזו,
        אין מה להיבהל מזה בכלל.
        ולפי מה שכתבתם אני קצת נבהל כי ילד בחילוף קולי לא אמור להיות מבואס ועצוב מזה ואם חלילה זה המצב אני מציע בדחיפות לפנות למי שמבין בעניין ולדאוג לטיפול כי זה נפילה לא קטנה, בשורות טובות.
        ומחכה באישי

        מוח שליט על הלבמ מנותק
        מוח שליט על הלבמ מנותק
        מוח שליט על הלב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #27

        @איצלה למה לעשות מזה כזה עניין גדול כולה ילד שהיה לו קול יפה ונראלי כמו לכל ילד שאוהב לשיר ומתחלף לו הקול אז הוא די מבואס ועצוב אבל לא צריך לעשות כזה עניין גדול
        אני הזמנתי לו כבר הפתעה לכבודו (וגם אנחנו לא כל כך רוצים שהוא ישיר כשהוא יהיה גדול אז הסתדרנו אבל בכל זאת היה מאוד כיף לי לשמוע **שיש אם מי לדבר בפורום הסתדרתי וכעת אפשר לנעול את הנושא ותודה לכל מי שתרם לי בנושא הזה!!!👍 👍 **

        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

        אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

          @איצלה למה לעשות מזה כזה עניין גדול כולה ילד שהיה לו קול יפה ונראלי כמו לכל ילד שאוהב לשיר ומתחלף לו הקול אז הוא די מבואס ועצוב אבל לא צריך לעשות כזה עניין גדול
          אני הזמנתי לו כבר הפתעה לכבודו (וגם אנחנו לא כל כך רוצים שהוא ישיר כשהוא יהיה גדול אז הסתדרנו אבל בכל זאת היה מאוד כיף לי לשמוע **שיש אם מי לדבר בפורום הסתדרתי וכעת אפשר לנעול את הנושא ותודה לכל מי שתרם לי בנושא הזה!!!👍 👍 **

          אילניתא מנותק
          אילניתא מנותק
          אילנית
          כתב מקצב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
          #28

          @מוח-שליט-על-הלב אמר בעזרה לילד שחלף לו הקול:

          @איצלה למה לעשות מזה כזה עניין גדול

          @איצלה בסך הכל רצה לעזור לך... ונעילת נושא מתבצעת אך ורק ע"י צוות הפיקוח.

          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
          #משפטשאהבתי.

          מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אילניתא אילנית

            @מוח-שליט-על-הלב אמר בעזרה לילד שחלף לו הקול:

            @איצלה למה לעשות מזה כזה עניין גדול

            @איצלה בסך הכל רצה לעזור לך... ונעילת נושא מתבצעת אך ורק ע"י צוות הפיקוח.

            מוח שליט על הלבמ מנותק
            מוח שליט על הלבמ מנותק
            מוח שליט על הלב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #29

            @אילנית אמר בעזרה לילד שחלף לו הקול:

            בסך הכל רצה לעזור לך

            נכו הדגשתי בפוסט שממש התפלתי לראות איזה עזרה הדדית יש כאן

            אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א איצלה

              @מוח-שליט-על-הלב אמר בעזרה לילד שחלף לו הקול:

              ילד פלא מסוים (חל איסור לפרסם את שמו) היה שר הרבה מאוד ואתמאל ממש התחלף לו הקול לגמרי לצערי הוא כבר לא כל כך זמר אני ראיתי אותו וריחמתי עליו רציתי לקנות/להכיו לו משהוא אבל אני לא בדיוק יודע מה אני חושב על כל מיני דברים שקשורים למוזיקה לדוגמא רמקול משנה קולות אך זה לא משהוא איכותי אשמח לשמוע רעיונות מכם!(סליחה אם זה לא בקטגוריה הנכונה)

              אני אשמח לעזור בעניין, ויש לי הרבה מה לתת בעניין, אבל לא על גבי הפרום הזה כי זה אישי מידי בשביל הילד, אז אם תוכלו תפנו אלי בצאט של הפרום ואשמח לתת ולעזור בעניין.
              ועל רגל אחת קצת בשביל חברי הפרום יותר, התקופה שאני אישית אוהב לעבוד מול ילדי פלא כמו מוטי ועוד זה דווקא בתקופה הזו של חילוף הקול, מוטי גם בחילוף קולי והתקופה הזו היא המשובחת שלו, רק צריך לדעת איך לעבוד מול הילד וביחד עם הילד, יש בזה המון המון מה לעשות ובעיקר מה לא לעשות, טעויות יכולות להשפיע לטווח הארוך ומאידך מעשים נכונים יכולים רק לשבח.
              לגבי המגיקאס כמובן באישי יש לי מה לעזור בעניין, ודווקא כעת בחילוף הקולי שלו אני בטוח שיש מה לעשות בעניין בחירה נכונה ועבודה טובה יכולה להביא לתוצאה מושלמת.
              אני אשמח גם לעזור ללא תשלום בעניין, עבודה הקלטה והכנה של הילד בתקופה הזו,
              אין מה להיבהל מזה בכלל.
              ולפי מה שכתבתם אני קצת נבהל כי ילד בחילוף קולי לא אמור להיות מבואס ועצוב מזה ואם חלילה זה המצב אני מציע בדחיפות לפנות למי שמבין בעניין ולדאוג לטיפול כי זה נפילה לא קטנה, בשורות טובות.
              ומחכה באישי

              תהילושת מנותק
              תהילושת מנותק
              תהילוש
              כתב מקצב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
              #30

              @איצלה אמר בעזרה לילד שחלף לו הקול:

              אני אשמח גם לעזור ללא תשלום בעניין, עבודה הקלטה והכנה של הילד בתקופה הזו,

              ואווו!! כול הכבוד!!!
              @מוח-שליט-על-הלב אני חושבת שכשחבר שלך יראה את העיצה של @איצלה הוא מאוד יתרגש!. אני היתי מנסה להגיע לאיצלה דרך ההנהלה. ומקשרת בין החבר אליו.
              בהצלחה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ידידיהי מנותק
                ידידיהי מנותק
                ידידיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ידידיה
                #31

                וואו ממש רעיון יפה
                כל הכבוד
                אפשר לקנות סט הגברה או משהו כזה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                  ילד פלא מסוים (חל איסור לפרסם את שמו) היה שר הרבה מאוד ואתמאל ממש התחלף לו הקול לגמרי לצערי הוא כבר לא כל כך זמר אני ראיתי אותו וריחמתי עליו רציתי לקנות/להכיו לו משהוא אבל אני לא בדיוק יודע מה אני חושב על כל מיני דברים שקשורים למוזיקה לדוגמא רמקול משנה קולות אך זה לא משהוא איכותי אשמח לשמוע רעיונות מכם!(סליחה אם זה לא בקטגוריה הנכונה)

                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                  מוח שליט על הלב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוח שליט על הלב
                  #32

                  @מוח-שליט-על-הלב

                  @מוח-שליט-על-הלב כתב בעזרה לילד שחלף לו הקול:

                  ילד פלא מסוים (חל איסור לפרסם את שמו) היה שר הרבה מאוד ואתמאל ממש התחלף לו הקול לגמרי לצערי הוא כבר לא כל כך זמר אני ראיתי אותו וריחמתי עליו רציתי לקנות/להכיו לו משהוא אבל אני לא בדיוק יודע מה אני חושב על כל מיני דברים שקשורים למוזיקה לדוגמא רמקול משנה קולות אך זה לא משהוא איכותי אשמח לשמוע רעיונות מכם!(סליחה אם זה לא בקטגוריה הנכונה)

                  רבותי תאמת ראיתי את הפוסט הזה שפירסמתי לפני כמה שנים (מומלץ מאד לקרא זה הפוסט הראשון בנושא) וכן זה היה מקרה אמיתי
                  וממש מצער ותחל'ס מה שעשינו זה כל המשפחה המורחבת מימנו לו שיעורי פיתוח קול!
                  והיום הוא ברוך ה' השתפר מאד ואפשר לומר שהרבה סיוכי שתשמעו עליו בקרוב!
                  אז תחכו קצת.....
                  ובאמת תודה רבה! @אילנית שזה היה רעיון שלך לשלוח אותו! ועצתך נשאה פרות! תודה רבה!

                  אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                    @אילנית הכוונה היא שעד עכשיו התחיל להשתנות לו הקול כל יום קול טיפה יותר כבד אתמאל זה ניהיה קול ממש כבד

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טומטום
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #33

                    @מוח-שליט-על-הלב מרדכי בן דוד עם הקול הכבד שלו עשה קריירה של פעם בדור אל דאגה

                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ט טומטום

                      @מוח-שליט-על-הלב מרדכי בן דוד עם הקול הכבד שלו עשה קריירה של פעם בדור אל דאגה

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #34

                      @טומטום כתב בעזרה לילד שחלף לו הקול:

                      @מוח-שליט-על-הלב מרדכי בן דוד עם הקול הכבד שלו עשה קריירה של פעם בדור אל דאגה

                      מרדכי בן דוד לא היה ילד פלא, הוא התחיל בסביבות גיל 20 שזה הרבה אחרי שמתחלף הקול

                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        @טומטום כתב בעזרה לילד שחלף לו הקול:

                        @מוח-שליט-על-הלב מרדכי בן דוד עם הקול הכבד שלו עשה קריירה של פעם בדור אל דאגה

                        מרדכי בן דוד לא היה ילד פלא, הוא התחיל בסביבות גיל 20 שזה הרבה אחרי שמתחלף הקול

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טומטום
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #35

                        @דוד-33 הוא שר באלבומים של אביו כילד

                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ט טומטום

                          @דוד-33 הוא שר באלבומים של אביו כילד

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #36

                          @טומטום כתב בעזרה לילד שחלף לו הקול:

                          @דוד-33 הוא שר באלבומים של אביו כילד

                          יידל שר כילד באלבומיו של מרדכי

                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד 33ד דוד 33

                            @טומטום כתב בעזרה לילד שחלף לו הקול:

                            @דוד-33 הוא שר באלבומים של אביו כילד

                            יידל שר כילד באלבומיו של מרדכי

                            ט מנותק
                            ט מנותק
                            טומטום
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #37

                            @דוד-33 וגם מרדכי באלבומים של דוד

                            דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ט טומטום

                              @דוד-33 וגם מרדכי באלבומים של דוד

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #38

                              @טומטום כתב בעזרה לילד שחלף לו הקול:

                              @דוד-33 וגם מרדכי באלבומים של דוד

                              מרדכי בן דוד בסביבות גיל 70 ולפני שנה או יותר הוא חגג 50 שנות קריירה במוזיקה (תעשה חשבון)

                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דוד 33ד דוד 33

                                @טומטום כתב בעזרה לילד שחלף לו הקול:

                                @דוד-33 וגם מרדכי באלבומים של דוד

                                מרדכי בן דוד בסביבות גיל 70 ולפני שנה או יותר הוא חגג 50 שנות קריירה במוזיקה (תעשה חשבון)

                                ט מנותק
                                ט מנותק
                                טומטום
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #39

                                @דוד-33 מה זה סותר את הקריירה הרישמית הוא התחיל אכן כצעיר בן 20 אבל הוא גם שר אצל אביו בתור ילד

                                דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ט טומטום

                                  @דוד-33 מה זה סותר את הקריירה הרישמית הוא התחיל אכן כצעיר בן 20 אבל הוא גם שר אצל אביו בתור ילד

                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #40

                                  @טומטום כתב בעזרה לילד שחלף לו הקול:

                                  @דוד-33 מה זה סותר את הקריירה הרישמית הוא התחיל אכן כצעיר בן 20 אבל הוא גם שר אצל אביו בתור ילד

                                  שלח בדרייב שיר שהוא שר כילד

                                  ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דוד 33ד דוד 33

                                    @טומטום כתב בעזרה לילד שחלף לו הקול:

                                    @דוד-33 מה זה סותר את הקריירה הרישמית הוא התחיל אכן כצעיר בן 20 אבל הוא גם שר אצל אביו בתור ילד

                                    שלח בדרייב שיר שהוא שר כילד

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טומטום
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טומטום
                                    #41

                                    @דוד-33 לא יודע שיר מסוים כך קראתי פעם בראיון איתו במגזין קול פליי תנסה לחפש כאן
                                    https://drive.google.com/drive/folders/1f9SHBueR3OlJM295_4OwF60AUqX5zmgC?usp=drive_link

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד 33ד דוד 33

                                      @טומטום כתב בעזרה לילד שחלף לו הקול:

                                      @דוד-33 מה זה סותר את הקריירה הרישמית הוא התחיל אכן כצעיר בן 20 אבל הוא גם שר אצל אביו בתור ילד

                                      שלח בדרייב שיר שהוא שר כילד

                                      ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טומטום
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טומטום
                                      #42

                                      @דוד-33 אברהם פריד גם שר כילד אצל אלי ליפסקר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות
                                      תגובה
                                      • תגובה כנושא
                                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                                      • מהישן לחדש
                                      • מהחדש לישן
                                      • הכי הרבה הצבעות


                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • לא נקרא 0
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • שליחת פנייה לניהול