דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. שדרוגים לרווחתכם

שדרוגים לרווחתכם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
126 פוסטים 45 כותבים 10.0k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברדקב ברדק

    יש לי עוד שאלה:
    זכור לי שפעם הייתה אפשרות של טשטוש של חלק מהטקסט בתגובה שאני שולחת,
    היא קיימת גם היום?

    mymusic2024M מנותק
    mymusic2024M מנותק
    mymusic2024
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #116

    @ברדק כתב בשדרוגים לרווחתכם:

    יש לי עוד שאלה:
    זכור לי שפעם הייתה אפשרות של טשטוש של חלק מהטקסט בתגובה שאני שולחת,
    היא קיימת גם היום?

    יש אפשרות לעשות ספויילר

    08956642-06f6-4f68-870a-634a63a9e0aa-image.png

    ספויילר

    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • mymusic2024M mymusic2024

      @ברדק כתב בשדרוגים לרווחתכם:

      יש לי עוד שאלה:
      זכור לי שפעם הייתה אפשרות של טשטוש של חלק מהטקסט בתגובה שאני שולחת,
      היא קיימת גם היום?

      יש אפשרות לעשות ספויילר

      08956642-06f6-4f68-870a-634a63a9e0aa-image.png

      ספויילר

      דוד 33ד מנותק
      דוד 33ד מנותק
      דוד 33
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #117

      @mymusic2024

      יש אפשרות לעשות ספויילר

      08956642-06f6-4f68-870a-634a63a9e0aa-image.png

      ספויילר

      אולי הכוונה לטשטוש שלוחצים על הטשטוש המילה מופיעה

      mymusic2024M תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • דוד 33ד דוד 33

        @mymusic2024

        יש אפשרות לעשות ספויילר

        08956642-06f6-4f68-870a-634a63a9e0aa-image.png

        ספויילר

        אולי הכוונה לטשטוש שלוחצים על הטשטוש המילה מופיעה

        mymusic2024M מנותק
        mymusic2024M מנותק
        mymusic2024
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #118

        @דוד-33 כתב בשדרוגים לרווחתכם:

        @mymusic2024

        יש אפשרות לעשות ספויילר

        08956642-06f6-4f68-870a-634a63a9e0aa-image.png

        ספויילר

        אולי הכוונה לטשטוש שלוחצים על הטשטוש המילה מופיעה

        הבנתי
        אבל לא מצאתי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יהודה'להי מנותק
          יהודה'להי מנותק
          יהודה'לה
          מנהלים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #119

          @אוהבת כתב בשדרוגים לרווחתכם:

          אני חושבת שזה די נחוץ שיתנו אפשרות לפרגן למשהו שעזר (בלי שההנהלה ימחקו את הפוסט- אחרי זה ראיתי שבכללים של הפורום אסור..) או שיפתחו אפילו שרשור מיוחד לתודות.
          יש פה אנשים פעילים שכ"כ עוזרים ומגיע לפעמיים לפרגן להם, כל פעם שאני ואני שמה לב גם על משתמשים אחרים שצריכים משהו הם תמיד נותנים ועוזרים..
          והמינימום זה שנוכל לפרגן ולהודות להם רציני, מידי פעם.
          תחשבו על זה..
          תודה!

          כמו שכתבו פה - הסיבה שכדאי להימנע מ"תודה" וכדומה, (ודרך אגב בהרבה פורומים זה ככה...) בשביל למנוע התקוששויות מיותרות, ספאם, וכדי לתת לפורום אופי יותר "מקצועי מ"חברתי".
          אכן אפשר לתת לייק ומי שעדיין לא יכול לתת לייק יכול לסמן באימוג'י.

          @אוהבת כתב בשדרוגים לרווחתכם:

          אם כבר בעניין הזה...
          משהו יודע ממתי אפשר לתת לייקים ללא הגבלה?
          המון פעמים אני מנסה וזה פשוט לא נותן.. כותב ההרשאות שלך לא מספיקות, וכו.
          אני חושבת שיש לי מספיק מוניטין כדי שזה יעבוד לי..
          מעניין אם משהו יודע מה הבעיה..
          כי דווקא לכן זה מעצבן שאני מנסה במינימום לפרגן למשהו שעזר לי עם לייק וגם את זה, זה לא נותן.

          מבין את הצורך, מצטער שלא הספקתי עדיין... כבר אמרתי שאני יבדוק את זה בל"נ. זה אכן לא אמור להיות ככה

          @מוח-שליט-על-הלב כתב בשדרוגים לרווחתכם:

          אני רוצה לכתוב לכם המשתמשים
          שימו לב כי כשאתם נותנים לייק בההאימוג'י זה לא נכלל למוניטין
          אני כותב את זה בעיקר עבור המשתמשים החדשים שאין להם מונטין והרי מוניטין זה אחד הדברים הכי חשובים פה בפורום להרבה דברים כמו לתת לייק

          כמדומני שהמוניטין לא רלוונטי לשום הרשאה,
          בשביל לייק יש צורך ב 25 פוסטים.
          בשביל דיסלייק, יש צורך ב 75 פוסטים.

          @ברדק כתב בשדרוגים לרווחתכם:

          ...
          בעבר זה נתן אפשרות של צ'אט שפתרה המון בעיות של ספאם באתר (משתמשים שהיו צריכים דבר מסוים ממשתמש ספציפי וההודעות שלהם סתם הספימו את האתר)

          זה חלק מהרעיון כדי שלא יהיה התכתבויות בין משתמשים לא בצורה גלויה לכולם.
          לגבי המקצועיים שכן צריכים, שבעז"ה יימצא פיתרון.

          אז ההצעה שלי בעצם היא להחזיר את האפשרות הזו של צ'אט לאתר.
          תודה רבה!

          לצערי, זה לא אפשרי לפחות כרגע.

          @אחות-קטנה כתב בשדרוגים לרווחתכם:

          ככל שהמוניטין גבוהה יותר ניתן לחלק יותר לייקים ביום (כמובן בטעם טוב כן)

          בטוח? לא נראה לי...

          @ברדק כתב בשדרוגים לרווחתכם:

          יש לי עוד שאלה:
          זכור לי שפעם הייתה אפשרות של טשטוש של חלק מהטקסט בתגובה שאני שולחת,
          היא קיימת גם היום?

          יש לי עצה...
          אפשר לחפש פוסט שיש שם כזה טשטוש... ללחוץ על ציטוט ואז כל הטקסט (כולל התווים שמרכיבים את העיצוב) נכנסים לתיבה של הפוסט, ואפשר לראות שם איזה תווים מרכיבים את העיצוב.

          לפניות בנוגע לפורום:
          ‪yehudale.miktzav@gmail.com‬‏

          אבי לויא מוח שליט על הלבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
          👍
          1
          • יהודה'להי יהודה'לה

            @אוהבת כתב בשדרוגים לרווחתכם:

            אני חושבת שזה די נחוץ שיתנו אפשרות לפרגן למשהו שעזר (בלי שההנהלה ימחקו את הפוסט- אחרי זה ראיתי שבכללים של הפורום אסור..) או שיפתחו אפילו שרשור מיוחד לתודות.
            יש פה אנשים פעילים שכ"כ עוזרים ומגיע לפעמיים לפרגן להם, כל פעם שאני ואני שמה לב גם על משתמשים אחרים שצריכים משהו הם תמיד נותנים ועוזרים..
            והמינימום זה שנוכל לפרגן ולהודות להם רציני, מידי פעם.
            תחשבו על זה..
            תודה!

            כמו שכתבו פה - הסיבה שכדאי להימנע מ"תודה" וכדומה, (ודרך אגב בהרבה פורומים זה ככה...) בשביל למנוע התקוששויות מיותרות, ספאם, וכדי לתת לפורום אופי יותר "מקצועי מ"חברתי".
            אכן אפשר לתת לייק ומי שעדיין לא יכול לתת לייק יכול לסמן באימוג'י.

            @אוהבת כתב בשדרוגים לרווחתכם:

            אם כבר בעניין הזה...
            משהו יודע ממתי אפשר לתת לייקים ללא הגבלה?
            המון פעמים אני מנסה וזה פשוט לא נותן.. כותב ההרשאות שלך לא מספיקות, וכו.
            אני חושבת שיש לי מספיק מוניטין כדי שזה יעבוד לי..
            מעניין אם משהו יודע מה הבעיה..
            כי דווקא לכן זה מעצבן שאני מנסה במינימום לפרגן למשהו שעזר לי עם לייק וגם את זה, זה לא נותן.

            מבין את הצורך, מצטער שלא הספקתי עדיין... כבר אמרתי שאני יבדוק את זה בל"נ. זה אכן לא אמור להיות ככה

            @מוח-שליט-על-הלב כתב בשדרוגים לרווחתכם:

            אני רוצה לכתוב לכם המשתמשים
            שימו לב כי כשאתם נותנים לייק בההאימוג'י זה לא נכלל למוניטין
            אני כותב את זה בעיקר עבור המשתמשים החדשים שאין להם מונטין והרי מוניטין זה אחד הדברים הכי חשובים פה בפורום להרבה דברים כמו לתת לייק

            כמדומני שהמוניטין לא רלוונטי לשום הרשאה,
            בשביל לייק יש צורך ב 25 פוסטים.
            בשביל דיסלייק, יש צורך ב 75 פוסטים.

            @ברדק כתב בשדרוגים לרווחתכם:

            ...
            בעבר זה נתן אפשרות של צ'אט שפתרה המון בעיות של ספאם באתר (משתמשים שהיו צריכים דבר מסוים ממשתמש ספציפי וההודעות שלהם סתם הספימו את האתר)

            זה חלק מהרעיון כדי שלא יהיה התכתבויות בין משתמשים לא בצורה גלויה לכולם.
            לגבי המקצועיים שכן צריכים, שבעז"ה יימצא פיתרון.

            אז ההצעה שלי בעצם היא להחזיר את האפשרות הזו של צ'אט לאתר.
            תודה רבה!

            לצערי, זה לא אפשרי לפחות כרגע.

            @אחות-קטנה כתב בשדרוגים לרווחתכם:

            ככל שהמוניטין גבוהה יותר ניתן לחלק יותר לייקים ביום (כמובן בטעם טוב כן)

            בטוח? לא נראה לי...

            @ברדק כתב בשדרוגים לרווחתכם:

            יש לי עוד שאלה:
            זכור לי שפעם הייתה אפשרות של טשטוש של חלק מהטקסט בתגובה שאני שולחת,
            היא קיימת גם היום?

            יש לי עצה...
            אפשר לחפש פוסט שיש שם כזה טשטוש... ללחוץ על ציטוט ואז כל הטקסט (כולל התווים שמרכיבים את העיצוב) נכנסים לתיבה של הפוסט, ואפשר לראות שם איזה תווים מרכיבים את העיצוב.

            אבי לויא מנותק
            אבי לויא מנותק
            אבי לוי
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
            #120

            @יהודה-לה כתב בשדרוגים לרווחתכם:

            בשביל דיסלייק, יש צורך ב 75 פוסטים.

            צילום מסך 2025-11-20 120408.png

            למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יהודה'להי יהודה'לה

              @אוהבת כתב בשדרוגים לרווחתכם:

              אני חושבת שזה די נחוץ שיתנו אפשרות לפרגן למשהו שעזר (בלי שההנהלה ימחקו את הפוסט- אחרי זה ראיתי שבכללים של הפורום אסור..) או שיפתחו אפילו שרשור מיוחד לתודות.
              יש פה אנשים פעילים שכ"כ עוזרים ומגיע לפעמיים לפרגן להם, כל פעם שאני ואני שמה לב גם על משתמשים אחרים שצריכים משהו הם תמיד נותנים ועוזרים..
              והמינימום זה שנוכל לפרגן ולהודות להם רציני, מידי פעם.
              תחשבו על זה..
              תודה!

              כמו שכתבו פה - הסיבה שכדאי להימנע מ"תודה" וכדומה, (ודרך אגב בהרבה פורומים זה ככה...) בשביל למנוע התקוששויות מיותרות, ספאם, וכדי לתת לפורום אופי יותר "מקצועי מ"חברתי".
              אכן אפשר לתת לייק ומי שעדיין לא יכול לתת לייק יכול לסמן באימוג'י.

              @אוהבת כתב בשדרוגים לרווחתכם:

              אם כבר בעניין הזה...
              משהו יודע ממתי אפשר לתת לייקים ללא הגבלה?
              המון פעמים אני מנסה וזה פשוט לא נותן.. כותב ההרשאות שלך לא מספיקות, וכו.
              אני חושבת שיש לי מספיק מוניטין כדי שזה יעבוד לי..
              מעניין אם משהו יודע מה הבעיה..
              כי דווקא לכן זה מעצבן שאני מנסה במינימום לפרגן למשהו שעזר לי עם לייק וגם את זה, זה לא נותן.

              מבין את הצורך, מצטער שלא הספקתי עדיין... כבר אמרתי שאני יבדוק את זה בל"נ. זה אכן לא אמור להיות ככה

              @מוח-שליט-על-הלב כתב בשדרוגים לרווחתכם:

              אני רוצה לכתוב לכם המשתמשים
              שימו לב כי כשאתם נותנים לייק בההאימוג'י זה לא נכלל למוניטין
              אני כותב את זה בעיקר עבור המשתמשים החדשים שאין להם מונטין והרי מוניטין זה אחד הדברים הכי חשובים פה בפורום להרבה דברים כמו לתת לייק

              כמדומני שהמוניטין לא רלוונטי לשום הרשאה,
              בשביל לייק יש צורך ב 25 פוסטים.
              בשביל דיסלייק, יש צורך ב 75 פוסטים.

              @ברדק כתב בשדרוגים לרווחתכם:

              ...
              בעבר זה נתן אפשרות של צ'אט שפתרה המון בעיות של ספאם באתר (משתמשים שהיו צריכים דבר מסוים ממשתמש ספציפי וההודעות שלהם סתם הספימו את האתר)

              זה חלק מהרעיון כדי שלא יהיה התכתבויות בין משתמשים לא בצורה גלויה לכולם.
              לגבי המקצועיים שכן צריכים, שבעז"ה יימצא פיתרון.

              אז ההצעה שלי בעצם היא להחזיר את האפשרות הזו של צ'אט לאתר.
              תודה רבה!

              לצערי, זה לא אפשרי לפחות כרגע.

              @אחות-קטנה כתב בשדרוגים לרווחתכם:

              ככל שהמוניטין גבוהה יותר ניתן לחלק יותר לייקים ביום (כמובן בטעם טוב כן)

              בטוח? לא נראה לי...

              @ברדק כתב בשדרוגים לרווחתכם:

              יש לי עוד שאלה:
              זכור לי שפעם הייתה אפשרות של טשטוש של חלק מהטקסט בתגובה שאני שולחת,
              היא קיימת גם היום?

              יש לי עצה...
              אפשר לחפש פוסט שיש שם כזה טשטוש... ללחוץ על ציטוט ואז כל הטקסט (כולל התווים שמרכיבים את העיצוב) נכנסים לתיבה של הפוסט, ואפשר לראות שם איזה תווים מרכיבים את העיצוב.

              מוח שליט על הלבמ מנותק
              מוח שליט על הלבמ מנותק
              מוח שליט על הלב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #121

              @יהודה-לה כתב בשדרוגים לרווחתכם:

              כמדומני שהמוניטין לא רלוונטי לשום הרשאה,
              בשביל לייק יש צורך ב 25 פוסטים.
              בשביל דיסלייק, יש צורך ב 75 פוסטים.

              אבל עדין אנשים אוהבים מוניטין וזה מוסיף מאד לפרופיל שלהם ועושה רושם

              אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוח שליט על הלבמ מנותק
                מוח שליט על הלבמ מנותק
                מוח שליט על הלב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #122

                תגידו גם לכם אי אפשר ללחוץ על הנושאים שלא נקראו? כי אנילא יכול לקפוץ לנושא רק דרך ההתראות

                אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צופצוףצ מנותק
                  צופצוףצ מנותק
                  צופצוף
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #123

                  יש לי שאלה: כשאני רוצה להצביע בעד פוסט מסוים
                  הוא אומר לי את זה

                  image.png

                  מה זה אומר ולמה זה קורה לי מישהו יודע להסביר...??

                  מוח שליט על הלבמ mymusic2024M 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • צופצוףצ צופצוף

                    יש לי שאלה: כשאני רוצה להצביע בעד פוסט מסוים
                    הוא אומר לי את זה

                    image.png

                    מה זה אומר ולמה זה קורה לי מישהו יודע להסביר...??

                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                    מוח שליט על הלב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #124

                    @צופצוף לא רואים את התמונה מה זה אומר לך?

                    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                    צופצוףצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צופצוףצ צופצוף

                      יש לי שאלה: כשאני רוצה להצביע בעד פוסט מסוים
                      הוא אומר לי את זה

                      image.png

                      מה זה אומר ולמה זה קורה לי מישהו יודע להסביר...??

                      mymusic2024M מנותק
                      mymusic2024M מנותק
                      mymusic2024
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #125

                      @צופצוף
                      קורה לי הרבה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                        @צופצוף לא רואים את התמונה מה זה אומר לך?

                        צופצוףצ מנותק
                        צופצוףצ מנותק
                        צופצוף
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #126

                        @מוח-שליט-על-הלב

                        שגיאה ההרשאות שלכם אינן מספיקות לביצוע פעולה זו....

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        תגובה
                        • תגובה כנושא
                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                        • מהישן לחדש
                        • מהחדש לישן
                        • הכי הרבה הצבעות


                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • לא נקרא 0
                        • פוסטים אחרונים
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • שליחת פנייה לניהול