ניוזינג
-
משהו יודע למה הם לא שולחים כבר הרבה זמן?
המייל האחרון שקיבלתי היה עוד לפני חנוכה...
או שזה בעיה רק אצלי?עדכון למנויי 'ניוזינג'
אנו מודים לכם על הסבלנות ועל תשומת הלב בתקופה האחרונה.
בשל תפקידים נוספים הממלאים את סדר יומי -
תדירות המהדורות הייתה נמוכה מהרגיל.ברצוננו לעדכן כי בימים הקרובים תופץ מהדורת תוכן מקיפה ועשירה,
המאגדת את מיטב החומרים המרתקים מהתקופה האחרונה.תודה על אלפי הפניות והתמיכה שלכם בשבועות האחרונים.
אנו מעריכים מאוד את הקשר האישי ואת הציפייה שלכם לתוכן שלנו.גם אם לעיתים נאלץ להתאים את קצב הפרסום לעומס המשימות,
אנו מחויבים להמשיך ולהגיש לכם תוכן איכותי בכל הכוח.בברכה,
חיים קורץ עורך 'ניוזינג'
️ במהדורת המייל שלנו
️סינגלים וקליפים • תוכניות רדיו וצפיה • רינגטונים • אזור התעשייה
ברוכים הבאים ל 118 המצטרפים החדשים מאז המהדורה הקודמת
להצטרפות אוטומטית |
️ לפניות למערכת | 🪧 לפרסום בתפוצה
על מנת להסיר את עצמך מרשימת התפוצה לחץ/י
*התכנים הנשלחים בתפוצה הופצו ברשת ואין למערכת כל כוונה להפר זכויות יוצרים.
על כל תלונה ניתן לפנות למייל המערכת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות